R1200gs piyasasına hakim olan arkadaşlar bakabilir mi ?
Reklamlar
-
R1200 GS'ler hakkında biraz bilgi vermek gerekirse,
İlk Model 2004 yılında çıktı, 100 beygir motor bulunuyor.
İkinci Model 2008 yılında çıktı, motoru 105 beygire yükseltildi, Integral ABS II, electronic suspension adjustment (ESA), Automatic Stability Control (ASC) traction control system eklendi.
Üçüncü Model 2010 yılında çıktı, motoru 110 beygire yükseltildi.
Bütçeniz uygunsa 2008 model ve üstünü almanızı öneririm. 2008 öncesi ABS sorunları yaşayanlar olmuş. Böyle bir arıza olursa 2000-3000 tl ye patlıyor diye biliyorum.
Reklamlar
-
CemoKa adlı üyeden alıntı
R1200 GS'ler hakkında biraz bilgi vermek gerekirse,
İlk Model 2004 yılında çıktı, 100 beygir motor bulunuyor.
İkinci Model 2008 yılında çıktı, motoru 105 beygire yükseltildi, Integral ABS II, electronic suspension adjustment (ESA), Automatic Stability Control (ASC) traction control system eklendi.
Üçüncü Model 2010 yılında çıktı, motoru 110 beygire yükseltildi.
Bütçeniz uygunsa 2008 model ve üstünü almanızı öneririm. 2008 öncesi ABS sorunları yaşayanlar olmuş. Böyle bir arıza olursa 2000-3000 tl ye patlıyor diye biliyorum.
Hocam çok teşekkür ediyorum yardımınız için. Bütçem şu an 35 bin civarı biraz daha çıkabilsem africa twin peşine düşecektim fakat çıkamıyorum. F650gs lere bakıyordum bu çıktı karşıma bi değerlendireyim dedim. Hayırlısı olur inşaallah.
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
Sırf plakası için bile alınır aslında.
Fotolardan gayet de diri duruyor. KM ise yaşına göre çok düşük.
Zaten Vehbi Bey sıkıntılı motoru dükkana sokmaz.
Ben olsam girerdim bu işe.
Ağır bakım geçmişini sorgulamak fiyatı ona göre ayarlamak mantıklı olur tabi.
Şaft vs revize isterse üzer. Kayıtlı bakım geçmişi varsa çok iyi.
şaft ta para değil bizim arkadaşın 08 gs i şaft kırdı 1000 tl ye bulduk taktırdık.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Şartlarını zorlayıp linkini verdiğim motoru almanı tavsiye ederim, sahibini tanıyorum, motoru konusunda aşırı titiz ve hiç bir masraftan kaçınmadı, tüm bakımlar Borusan'da yapıldı. 2006 yılında 0 almıştı motoru, yeni 0 km 2017 model GS aldığı için satıyor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48436493/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
GS konusunda şunu söyleyebilirim, alırken 2-3 bin tl den kaçarsın, sonrasında bir masraf çıkar başta yaptığın karı alır götürür. BMW parçaları ve işçiliği pahalı bir motor, mümkün olan en temizini al mutlaka.
-
Sayılı verilen nefesimiz tükeniyor.
zamani iyi kullanmak lazim
Al gitsin bir daha mi geliyoruz dünyaya
bir şansımiz var oda şimdi.
-
izmir3535 adlı üyeden alıntı
Sayılı verilen nefesimiz tükeniyor.
zamani iyi kullanmak lazim
Al gitsin bir daha mi geliyoruz dünyaya
bir şansımiz var oda şimdi.
güzel yazmışsınız , bir an insan zamanın kıymetini sorguluyor
lakin bahse konu motor hem yaş hemde malum kronik sıkıntıları nedeniyle ucu ucuna bütçeyle tercih edilecek bir makine değil..
bu yaşta bir GS i yalnızca uzun zamandır kullanan arkadaşımdan alırdım..
tanımadığınız birinden GS almak, aman diyeyim , zaten piyasadaki eli yüzü düzgün bakımlı sıkıntısız GS ler i eş dost kapışır,
tabi ilanlarda da denk gelebilir , ee onlarda piyasasından çok yukarıda bir rakam yazmıştır..
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Ben 1200 gs motosikletle yunanistanda yolda kalmıştım. Ve o günden sonra asla 3 yaşın üzerinde bir bmw motosiklet ile yola çıkılmayacağını anlamıştım. Allahın dağında antin kuntin telefonun zar zor çektiği biryerde kaldım. Gs gibi tamamen elektronik sistem bir motosikleti kamyonete yükleyip usta usta istanbul borusana gelene kadar kaç takla attım. Hatta borusana gitmemek için istanbulu pas geçip ankara daki ustalara bile gösterdim. Makinanın yan sanayi parçası olmadığı için en sonunda, istanbul borusana geldim. 2006 Model gs için bana çıkardıkları masraf 5 sene önce 5.500 euro gibi bir rakam. O gün anladımki aylık geliri 7 binliranın altında olan birinin eski bir bmwye binme gibi bir lüksü yok. İllaki birçok kişi bu makinayı sorunsuz 5 10 yıl kullanmışlığı vardır fakat ben çok çektim. motoru o şekilde sattım kurtuldum. Eğer bir gün 10 lira maaş alırsam yine 3 4 yaşında bir gs almayı çok isterim
Bana denk geldi heralde 35 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum. Motor bozulunca ne yaparsınız çeker kenara sağına soluna bakarsınız sigortasına bakarsın rölesi ıvırı zıvır elektronik kabloları kontrol edersin bla bla :D benim önce abs beynim arızalandı neyse dedim bmwlerde kronik vs öyle yolculuğuma devam ederken bir ara motoru çalıştıramadım sanki ruhu çekilmiş sağına bakıyom soluna bakıyom birşey göremiyorum baya uğraşıp her kablonun gittiği bir kutuya kadar ulaştım vurdum salladım yok tık demedi. Sonradan öğrendimki bu ZFE adı verilen bir elektronik bir kutu böyle 50 yıldır motosiklet sürseniz bile bu kutudan anlama şansınız olmuyor. Bu bmwde her seride kullanılan bir sistem değil. Aslında güzel olan motosikletin tüm arızalarını içine kaydeden bir beyin olması fakat bu beyinin bozulmasıyla insan rüya göremez hale geliyor. Allah dar gelirli kimseye r1200 gs ile elektronik sorun yaşatmasın inşallah :D ileriye yönelik kurduğunuz 3 5 sene içindeki hayalleriniz bile değişebiliyor :D
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
Ben 1200 gs motosikletle yunanistanda yolda kalmıştım. Ve o günden sonra asla 3 yaşın üzerinde bir bmw motosiklet ile yola çıkılmayacağını anlamıştım. Allahın dağında antin kuntin telefonun zar zor çektiği biryerde kaldım. Gs gibi tamamen elektronik sistem bir motosikleti kamyonete yükleyip usta usta istanbul borusana gelene kadar kaç takla attım. Hatta borusana gitmemek için istanbulu pas geçip ankara daki ustalara bile gösterdim. Makinanın yan sanayi parçası olmadığı için en sonunda, istanbul borusana geldim. 2006 Model gs için bana çıkardıkları masraf 5 sene önce 5.500 euro gibi bir rakam. O gün anladımki aylık geliri 7 binliranın altında olan birinin eski bir bmwye binme gibi bir lüksü yok. İllaki birçok kişi bu makinayı sorunsuz 5 10 yıl kullanmışlığı vardır fakat ben çok çektim. motoru o şekilde sattım kurtuldum. Eğer bir gün 10 lira maaş alırsam yine 3 4 yaşında bir gs almayı çok isterim
Bana denk geldi heralde 35 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum. Motor bozulunca ne yaparsınız çeker kenara sağına soluna bakarsınız sigortasına bakarsın rölesi ıvırı zıvır elektronik kabloları kontrol edersin bla bla :D benim önce abs beynim arızalandı neyse dedim bmwlerde kronik vs öyle yolculuğuma devam ederken bir ara motoru çalıştıramadım sanki ruhu çekilmiş sağına bakıyom soluna bakıyom birşey göremiyorum baya uğraşıp her kablonun gittiği bir kutuya kadar ulaştım vurdum salladım yok tık demedi. Sonradan öğrendimki bu ZFE adı verilen bir elektronik bir kutu böyle 50 yıldır motosiklet sürseniz bile bu kutudan anlama şansınız olmuyor. Bu bmwde her seride kullanılan bir sistem değil. Aslında güzel olan motosikletin tüm arızalarını içine kaydeden bir beyin olması fakat bu beyinin bozulmasıyla insan rüya göremez hale geliyor. Allah dar gelirli kimseye r1200 gs ile elektronik sorun yaşatmasın inşallah :D ileriye yönelik kurduğunuz 3 5 sene içindeki hayalleriniz bile değişebiliyor :D
Üstad siz bu yazıyı başka bir siteden alıntı mı yaptınız , neden soruyorum ? günler önce yazının tamamını (35 yıldır kısmı hariç) genç bir arkadaş yazmıştı , nereden hatırlıyorum diyorum bu hikayeyi yahu beni ilgilendirmez ama merakımıda maruz görün
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Üstad siz bu yazıyı başka bir siteden alıntı mı yaptınız , neden soruyorum ? günler önce yazının tamamını (35 yıldır kısmı hariç) genç bir arkadaş yazmıştı , nereden hatırlıyorum diyorum bu hikayeyi
yahu beni ilgilendirmez ama merakımıda maruz görün
evet yazıyı aynen vstrom türkiye sayfasından kopyaladım zfe beyniyle ilgili benimde kötü bir anım olmuştu. Yazıyı değiştirip buraya kopyaladım
-
MahmutBiner adlı üyeden alıntı
Ben 1200 gs motosikletle yunanistanda yolda kalmıştım. Ve o günden sonra asla 3 yaşın üzerinde bir bmw motosiklet ile yola çıkılmayacağını anlamıştım. Allahın dağında antin kuntin telefonun zar zor çektiği biryerde kaldım. Gs gibi tamamen elektronik sistem bir motosikleti kamyonete yükleyip usta usta istanbul borusana gelene kadar kaç takla attım. Hatta borusana gitmemek için istanbulu pas geçip ankara daki ustalara bile gösterdim. Makinanın yan sanayi parçası olmadığı için en sonunda, istanbul borusana geldim. 2006 Model gs için bana çıkardıkları masraf 5 sene önce 5.500 euro gibi bir rakam. O gün anladımki aylık geliri 7 binliranın altında olan birinin eski bir bmwye binme gibi bir lüksü yok. İllaki birçok kişi bu makinayı sorunsuz 5 10 yıl kullanmışlığı vardır fakat ben çok çektim. motoru o şekilde sattım kurtuldum. Eğer bir gün 10 lira maaş alırsam yine 3 4 yaşında bir gs almayı çok isterim
Bana denk geldi heralde 35 yıldır aktif motosiklet kullanıyorum. Motor bozulunca ne yaparsınız çeker kenara sağına soluna bakarsınız sigortasına bakarsın rölesi ıvırı zıvır elektronik kabloları kontrol edersin bla bla :D benim önce abs beynim arızalandı neyse dedim bmwlerde kronik vs öyle yolculuğuma devam ederken bir ara motoru çalıştıramadım sanki ruhu çekilmiş sağına bakıyom soluna bakıyom birşey göremiyorum baya uğraşıp her kablonun gittiği bir kutuya kadar ulaştım vurdum salladım yok tık demedi. Sonradan öğrendimki bu ZFE adı verilen bir elektronik bir kutu böyle 50 yıldır motosiklet sürseniz bile bu kutudan anlama şansınız olmuyor. Bu bmwde her seride kullanılan bir sistem değil. Aslında güzel olan motosikletin tüm arızalarını içine kaydeden bir beyin olması fakat bu beyinin bozulmasıyla insan rüya göremez hale geliyor. Allah dar gelirli kimseye r1200 gs ile elektronik sorun yaşatmasın inşallah :D ileriye yönelik kurduğunuz 3 5 sene içindeki hayalleriniz bile değişebiliyor :D
ben gs için böyle bi yazı yazdım beni enduroistten attılar
hayranı seveni fan^ı çok bu motorun
güzel mi güzel ama fakir adama göre değil
benim arkadaş köpeğe çarptı 3 senedir abs çalışmıyor aynı benim tenere 660 z gibi abs siz
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
Motosiklet sorunlu çıktı zaten arkadaşlar , bende 2016 mt07mi ağır bakıma soktum kullanmaya devam edicem. Gs olması şart değil tabi ama aklımda enduro bi motosiklet almak var inşaallah nasip olur.
-
ilk sayfada da yazdım 35-40 bin liraya 2013-2015 Aprilia 1200 Caponord lar var Türkiye de , kıymetini bilene bedava , cruise controlünden tut elektronik amortisörüne dopdolu makinalar , tek sıkıntısı ikinci eli yavaş , şehir içi ağırlıklı kullanmasam hemen alırım , uzun rotalarda 128 ps 116 nm deli makine ;)
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
ilk sayfada da yazdım 35-40 bin liraya 2013-2015 Aprilia 1200 Caponord lar var Türkiye de , kıymetini bilene bedava , cruise controlünden tut elektronik amortisörüne dopdolu makinalar , tek sıkıntısı ikinci eli yavaş , şehir içi ağırlıklı kullanmasam hemen alırım , uzun rotalarda 128 ps 116 nm deli makine ;)
Geçen ay ilanda 2015 model sıfırı vardı
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
ilk sayfada da yazdım 35-40 bin liraya 2013-2015 Aprilia 1200 Caponord lar var Türkiye de , kıymetini bilene bedava , cruise controlünden tut elektronik amortisörüne dopdolu makinalar , tek sıkıntısı ikinci eli yavaş , şehir içi ağırlıklı kullanmasam hemen alırım , uzun rotalarda 128 ps 116 nm deli makine ;)
Benimde çok hoşuma gidiyor fakat onunla ilgilenecek usta bulmakta mesele .. Elektronik destek ne kadar çoksa o kadar karmaşık bi hâl alıyor 😊
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)