!!Normal çalışan motor yüksek devirde STOP ediyor ? Yardım !
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba
Benelli TNT250 kullanıyorum. Motor düşük devirde enjeksiyonlu olmasına rağmen gaz verip çalıştırıyorum. Orta devirlerde problem yok. Yüksek devir ve ya redline'a sokunca motor pır pır pır edip yavaşça istop ediyor ve FI lambası yakıyor. Seyir halinde kontağı kapatıp açınca kaldığım yerden devam ediyorum ve FI lambası sönüyor. Usta bujilerinde sıkıntı yok dedi ama gözle görülmeyen çatlaklar olabilir diye düşünüyorum. Benzin filtresini temizletmekte alternatiflerim arasında. Problemi çözemedim Yardımlarınızı bekliyorum.
Reklamlar
-
Hava akış sensörüne baktırın. MAF ya da MAP sensörü. İkisinden biri ama emin değilim hangisi.
Şunun gibi bir parçaydı:
TNT 25'imde de aynı sorunla karşılaşmıştım. Benzin pompası, gaz kelebeği, sargı, akü değişmişti de düzelmemişti. Sensör değişince düzelmişti.
-
teşekkürler cihaza bağlayıp arıza tespit yaptırıcam sanırım. ama dediğiniz aklıma teşekkürler.
-
Arkadaşlar problem enjeksiyon tıkanmasıymış. İlgililere duyurulur.
-
QBX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar problem enjeksiyon tıkanmasıymış. İlgililere duyurulur.
Motor kaç model kaç km de enjeksiyon ne ara tıkandi??
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Motor kaç model kaç km de enjeksiyon ne ara tıkandi??
2015 sanırım
-
ARKADAŞLAR üzülerek söylüyorum motorumda arıza tekrar oluştu. Gaz müşürü, hava müşürü, tetikleyici müşürü değişmesi gerekiyordu. Yetkili servis motora böyle binmenin bir sıkıntı olmayacak dedi. Bende sadece eve geldim ve malzemeler siparişten gelene kadar hiç kullanmadım. Servise giderken 5 km kala motor dağıldı. Krank, piston ve silindirler dağıldı. Moralim acayip bozuldu. Siz siz olun benelli almayın. 15-20 bin tl boşa gitti nerdeyse. Sağlıcakla kalın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Motor kaç model kaç km de enjeksiyon ne ara tıkandi??
2015 haziran çıkışlı. Böyle dandik motor görmedim hayatım boyunca.
-
QBX adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR üzülerek söylüyorum motorumda arıza tekrar oluştu. Gaz müşürü, hava müşürü, tetikleyici müşürü değişmesi gerekiyordu. Yetkili servis motora böyle binmenin bir sıkıntı olmayacak dedi. Bende sadece eve geldim ve malzemeler siparişten gelene kadar hiç kullanmadım. Servise giderken 5 km kala motor dağıldı. Krank, piston ve silindirler dağıldı. Moralim acayip bozuldu. Siz siz olun benelli almayın. 15-20 bin tl boşa gitti nerdeyse. Sağlıcakla kalın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
2015 haziran çıkışlı. Böyle dandik motor görmedim hayatım boyunca.
Geçmiş olsun. Abi
-
Geçmiş olsun.
Garantisi var mı şuan?
Can sıkıcı bir durum ama
Moralini bozma, olan olmuş, umarım kısa sürede toparlarsın motosikletini.
-
scorpions_59 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Garantisi var mı şuan?
Can sıkıcı bir durum ama
Moralini bozma, olan olmuş, umarım kısa sürede toparlarsın motosikletini.
Motorun 3. sahibiyim. Önceki sahipleri zamanında bakıma götürmediği için garanti dışı motor. Yarın masrafları öğrenip burada paylaşacağım. Benelli TNT 250 sahipleri veya alacaklara bilgi olması amaçlı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------
Motorun pert hali.
https://ibb.co/j99Qrc
https://ibb.co/ecbicH
https://ibb.co/mUp3cH
https://ibb.co/mr0WWc
https://ibb.co/eJGicH
https://ibb.co/gNUQrc
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Motor kaç model kaç km de enjeksiyon ne ara tıkandi??
21.700 km de bu arada.
-
Bende alacaktim ayni motordan araştırıyordum ama o kadar heves ettim suan görünce korktum bi an geçmiş olsun desen italyan falan hikâye masraf ne kadar maliyeti yazarsan sevinirim
-
Zamanın da bakımları yaptırılmayan motoru niye aldınız ki? Genel de bu tip durumlar rodajın uzun vadede verdiği meyveleri.
Bu motoru çok kişi kullanıyor. Memnun olmayan da yok gibi. Bende de var hatta üzerinde yazılım bile var. 20 bin olmak üzere.
Sağlık olsun size bir şey olmamış iyi ki.
-
Bakımı düzgün yaptırılmayan motoru kötüleyerek diğer benelli kullanıcılarına haksızlık ediyorsun.
-
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Ah dostum,aslında 2.el motorda 20-30-40-50bin kmler beni korkutmuyor ama binicisi andaval olunca cidden 2.ele yanaşmak istemiyorum...ulen motora biniyorsun madem yaptır bakımını yağını suyunu...
Geçen 2015 pulsar baktım 25binde sahibiyle ayak üstü muhabbet ettik,sordum bakımları tamammı diye,valla hocam ben anlamam bakımlarından felan,ehh biniyorum götürüp getiriyor beni..
Çay hesabınıda ona ödettim,hemen uzaklaştım...
Sen Pulsarı falan geç hadi başlangıç motoru falan. Honda CB500F idi yanlış hatırlamıyorsam başka bir platformda geçtiğimiz aylarda tartışma vardı. Bir kaç tane yorum vardı. 10 bin de bir yağ değişimi, 20 bin de yağ ile birlikte filtre değişimi yeter diğerleri gereksiz diyen.
Tabi hemen isimleri not ettim. Kendimi, eşi dostu uzak tutmak için. Arada böyle tartışmaları değerlendireceksin.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Sen Pulsarı falan geç hadi başlangıç motoru falan. Honda CB500F idi yanlış hatırlamıyorsam başka bir platformda geçtiğimiz aylarda tartışma vardı. Bir kaç tane yorum vardı. 10 bin de bir yağ değişimi, 20 bin de yağ ile birlikte filtre değişimi yeter diğerleri gereksiz diyen.
Tabi hemen isimleri not ettim. Kendimi, eşi dostu uzak tutmak için. Arada böyle tartışmaları değerlendireceksin.
Adam ne güzel işte,ne yağ israfı yapıyor nede filtre,son damlasına kadar kullanıyor...
Hemen alman lazım kaçırmadan..
-
BikeManiac adlı üyeden alıntı
Bakımı düzgün yaptırılmayan motoru kötüleyerek diğer benelli kullanıcılarına haksızlık ediyorsun.
Uçak teknisyeniyim motorunu açıp dağıtmasamda özel olarak ilgilendim. Bakımlarını kendim yaptım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Ah dostum,aslında 2.el motorda 20-30-40-50bin kmler beni korkutmuyor ama binicisi andaval olunca cidden 2.ele yanaşmak istemiyorum...ulen motora biniyorsun madem yaptır bakımını yağını suyunu...
Geçen 2015 pulsar baktım 25binde sahibiyle ayak üstü muhabbet ettik,sordum bakımları tamammı diye,valla hocam ben anlamam bakımlarından felan,ehh biniyorum götürüp getiriyor beni..
Çay hesabınıda ona ödettim,hemen uzaklaştım...
YasinC adlı üyeden alıntı
Sen Pulsarı falan geç hadi başlangıç motoru falan. Honda CB500F idi yanlış hatırlamıyorsam başka bir platformda geçtiğimiz aylarda tartışma vardı. Bir kaç tane yorum vardı. 10 bin de bir yağ değişimi, 20 bin de yağ ile birlikte filtre değişimi yeter diğerleri gereksiz diyen.
Tabi hemen isimleri not ettim. Kendimi, eşi dostu uzak tutmak için. Arada böyle tartışmaları değerlendireceksin.
Arkadaşlar işçilik ve malzemeler dahil 6500 lira tuttu. Mecbur yaptırıyorum. Şanzıman hariç bütün mekaniği yeniletiyorum.
-
QBX adlı üyeden alıntı
Uçak teknisyeniyim motorunu açıp dağıtmasamda özel olarak ilgilendim. Bakımlarını kendim yaptım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------
Arkadaşlar işçilik ve malzemeler dahil 6500 lira tuttu. Mecbur yaptırıyorum. Şanzıman hariç bütün mekaniği yeniletiyorum.
6.500 tl mi??
Motorun 2.eli ne kadar zaten..
Yaptirdiktan sonra sorunsuz binebilirsen sıkıntı yok..
-
6500 biraz fazla değil mi yahu?
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Ah dostum,aslında 2.el motorda 20-30-40-50bin kmler beni korkutmuyor ama binicisi andaval olunca cidden 2.ele yanaşmak istemiyorum...ulen motora biniyorsun madem yaptır bakımını yağını suyunu...
Geçen 2015 pulsar baktım 25binde sahibiyle ayak üstü muhabbet ettik,sordum bakımları tamammı diye,valla hocam ben anlamam bakımlarından felan,ehh biniyorum götürüp getiriyor beni..
Çay hesabınıda ona ödettim,hemen uzaklaştım...
YasinC adlı üyeden alıntı
Sen Pulsarı falan geç hadi başlangıç motoru falan. Honda CB500F idi yanlış hatırlamıyorsam başka bir platformda geçtiğimiz aylarda tartışma vardı. Bir kaç tane yorum vardı. 10 bin de bir yağ değişimi, 20 bin de yağ ile birlikte filtre değişimi yeter diğerleri gereksiz diyen.
Tabi hemen isimleri not ettim. Kendimi, eşi dostu uzak tutmak için. Arada böyle tartışmaları değerlendireceksin.
YasinC adlı üyeden alıntı
Zamanın da bakımları yaptırılmayan motoru niye aldınız ki? Genel de bu tip durumlar rodajın uzun vadede verdiği meyveleri.
Bu motoru çok kişi kullanıyor. Memnun olmayan da yok gibi. Bende de var hatta üzerinde yazılım bile var. 20 bin olmak üzere.
Sağlık olsun size bir şey olmamış iyi ki.
levend84 adlı üyeden alıntı
6.500 tl mi??
Motorun 2.eli ne kadar zaten..
Yaptirdiktan sonra sorunsuz binebilirsen sıkıntı yok..
Temizi 12-13 bin TL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler