Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosiklet Sürme Adabı Nasıl Olmalı ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Lane filtering desen Türkiye’de o ne derler bugün servis minibüsü emniyetten adama yol vermeyip kendi gitmeye kalkıyor. Burada artık kural mural bişey kalmadı.

    Polis de önünü kesti. 3,5 attı servisçi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Önce kimle sürdüğünü bileceksin,
    sonra kime sürdüğünü...
    Değecek dizler yere...


    (30 mart üyelik troll diyorum ama turgetson değil bu sefer)

  3. #23
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Turkiye'de "lane filtering", yani seritlerin arasinda ilerleme yasal mi? Bu konuda net bilgisi olan var mi?

    Amerika'da bazi eyaletlerde yasal, bazilarinda degil. Yasal olanlarda da belli sartlar altinda tabii ki.
    Line filtering mi? Değişmediyse en son kasklar için bir standart bile yoktu. Koruyucu başlık tanımı ile yetinilmişti

  4. #24
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Line filtering mi? Değişmediyse en son kasklar için bir standart bile yoktu. Koruyucu başlık tanımı ile yetinilmişti
    Koruyucu baslik tanimina bu uyar mi?

    darkeagle bunu beğendi.

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koruyucu baslik tanimina bu uyar mi?

    https://img.haberler.com/haber/197/k...197_4298_m.jpg
    Saplara ip baglayip alttan baglarsa neden olmasin? Bence oldukca saglam gorunuyor. Hatta bi kere kaza gecirmis ve kullanicisini kurtarmis bile galiba.

  6. #26
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saplara ip baglayip alttan baglarsa neden olmasin? Bence oldukca saglam gorunuyor. Hatta bi kere kaza gecirmis ve kullanicisini kurtarmis bile galiba.
    ben bazen şantiye bareti takıyorum her tarafı açık diye :D

  7. #27

    Üyelik
    30 Mart 2018
    Konuyu açmakta bir art niyet ya da troll durumu yok arkadaşlar. Düşüncelerimi paylaştım ve yorumları öğrenmek istedim. Deadly Sto(R)m’un video olarak eklediği (ve diğer arkadaşların da bahsettiği) “şerit süzgeçleme” kuralları uygulaması trafik güvenliği açısından gayet makul görünüyor.

    Darkeagle’ın paylaştığı adabı muaşeret kuralları ise konuyu daha derin bir noktaya taşımış.

    Bu yorumları hep merak ediyordum, ancak bu konuyu başka bir forumda açsam “motosiklet sürücülerini karalama kampanyası”na dönüşeceği ve dolayısıyla yapıcı bir dönüş alamayacağım için işin muhattaplarının bulunduğu bu foruma açmaya karar verdim (Bugün motosiklet forumları için google aramamda ilk sırada burası çıktı, forum da aktif görünüyordu, o yüzden burayı seçtim ve kaydoldum. Üyelik tarihim o yüzden yeni). Çok da iyi yapmışım, fikre katılanlar da katılmayanlar da gayet seviyeli ve bilgilendirici yorumlar yapıyor. Herkese teşekkürler, yeni görüş paylaşanlar olursa güzel olur, konuyu takip edeceğim…

  8. #28
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    rahmetli Albert Einstein ne demiş? insanlar sadece ikiye ayrılır, iyi insanlar ve kötü insanlar.

    bence motorcu arabacı diye ayırmayın boşuna. araba ile ezip öldürme riskinden korkanlar yada tartışmaktan çekinenler motosiklete yol veriyor, az bir kısmı ise kavga isteyen kötü insanlar ve onlar motorcuyla kavga ediyor. bazı araba sürücüleri de iyi niyetinden dolayı yol veriyor. yani 3 ihtimal gerçekleşiyor ve biz 2 tanesinde tatmin oluyoruz. yol versinler de ister nezaket ister çekince

    aynı şekilde motorun arabaları ezme gibi bir riski yok o yüzden geçerim dediği her yere dalıyorlar ve iyi olanlar yeri geldiğinde arabadan yada diğer motosikletlilerden özür dilemesini biliyor ve kötü olan motorcu ise başkaların hakkını hiçe sayıyor ve de kavgaya tutuşabiliyor.

    yani olay insanın iyi ve kötü olmasında bitiyor, iyi insanlar saygılıdırlar ve araba yada diğer motosikletli tarafından fark edilip yol verilmedikçe araya dalmazlar.

    pek kafa yorulacak bir konu değil. bana sorarsanız trafikte motosikletlerden dolayı daha fazla rahatsız durumdayım. yani araba kullananlar motosiklet kullananlara göre daha temkinliler. aynı derece temkinli motosiklet sürücüleri çok az, yani denk gelmiyorum desem yeridir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

    bu müziğin adı ne? 4:14 de başlıyor.

  9. #29
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saplara ip baglayip alttan baglarsa neden olmasin? Bence oldukca saglam gorunuyor. Hatta bi kere kaza gecirmis ve kullanicisini kurtarmis bile galiba.
    Bizim bi' arkadasta bunun teflonu vardi. O bi' tik daha iyiymis sanirim. Ses sorunu filan yok diyordu. Onu da bi' keresinde gunes isigindan korumus. Kesinlikle tavsiye ediyordu.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Eylül 2016
    Alıntı SavageGarden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açıkçası ben tüm trafik hareket halinde iken hareket halinde iken bana motorlu taşıt olarak davranılmasını beklerim.

    öte yandan, trafik duruyorsa veya yavaş hareket ediyorsa, kimseyi sıkıştırmayacak ve trafiği rahatsız etmeyecekse, tehlikeye atmayacaksa,,, emniyet şeridi kullanımı, aralardan sıyrılma gibi motosikletin yapabileceği şeyleri de yapmak isterim.

    fakat,

    kaldırıma çıkılmasını kesinlikle tasvip etme,
    ters yöne girilmesini redderim,
    kaldırıma parkedilmesini sevmem,
    araçların bana yer açmasını korna çalarak isteyemem,
    kaldıırmda giden yayalara korna çalan motosikletlilere küfür ederim,
    duran tafikte araçların aynalarına çarpılmasına sinir olurum.
    Hocam vicdanım sizin gibi konuşuyor, ama işin gerçeği motosiklet özgürlüktür. Diğer araç ve canlıları tehlikeye atmadıkça, saçma sapan risklere girmedikçe doğru buluyorum. Nacizane

  11. #31
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Iı ıhh . Çekirdek yoksa, ben de yokum. Ne o öyle ortaya sorup bırakmak.

  12. #32

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Alıntı motley adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu açmakta bir art niyet ya da troll durumu yok arkadaşlar. Düşüncelerimi paylaştım ve yorumları öğrenmek istedim. Deadly Sto(R)m’un video olarak eklediği (ve diğer arkadaşların da bahsettiği) “şerit süzgeçleme” kuralları uygulaması trafik güvenliği açısından gayet makul görünüyor.

    Darkeagle’ın paylaştığı adabı muaşeret kuralları ise konuyu daha derin bir noktaya taşımış.

    Bu yorumları hep merak ediyordum, ancak bu konuyu başka bir forumda açsam “motosiklet sürücülerini karalama kampanyası”na dönüşeceği ve dolayısıyla yapıcı bir dönüş alamayacağım için işin muhattaplarının bulunduğu bu foruma açmaya karar verdim (Bugün motosiklet forumları için google aramamda ilk sırada burası çıktı, forum da aktif görünüyordu, o yüzden burayı seçtim ve kaydoldum. Üyelik tarihim o yüzden yeni). Çok da iyi yapmışım, fikre katılanlar da katılmayanlar da gayet seviyeli ve bilgilendirici yorumlar yapıyor. Herkese teşekkürler, yeni görüş paylaşanlar olursa güzel olur, konuyu takip edeceğim…
    Duran trafikte (yada 15 20 km hızla akıp duran) motosiklet kullanmak heleki sizin belirttiğiniz gibi bekleyerek filtering yapmadan kullanmak hem motosiklet hem de motosikletçi açısından zordur. Heleki yaz ayları ise hem motosiklet hem de motosikletçi yanar. Araba gibi klimamız yokki dururken de açalım klimayı her yerimiz serinlesin motosikletimizde serinlesin.
    Ayrıca duran trafikte filtering yapmadan beklemek benzin israfindan ve boşa yorulmaktan başka bişi olmaz. Büyük cc motosiklet ağırdır duran trafikte dengeli tutmak yorar. Hareket halinde ise elleri bıraksanda motosiklet dengeli gider(denemeyin kazaya sebep olabilirsiniz).

    Ha burada diğer sürücüleri tehlikeye atacak şekilde hızlı sürmek yada 25+kmlerde bu tip hareket yapmak apaçilikden başka bişi değil.
    Duran trafikte arabayla isem motosikletlilerin geçmesi için ya şeridimin en sağına yada şeridimin soluna (trafik durumuna ve yol durumuna göre) geçer o şekilde beklerim.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)