Lane filtering desen Türkiye’de o ne derler bugün servis minibüsü emniyetten adama yol vermeyip kendi gitmeye kalkıyor. Burada artık kural mural bişey kalmadı.
Polis de önünü kesti. 3,5 attı servisçi
Lane filtering desen Türkiye’de o ne derler bugün servis minibüsü emniyetten adama yol vermeyip kendi gitmeye kalkıyor. Burada artık kural mural bişey kalmadı.
Polis de önünü kesti. 3,5 attı servisçi
Önce kimle sürdüğünü bileceksin,
sonra kime sürdüğünü...
Değecek dizler yere...
(30 mart üyelik troll diyorum ama turgetson değil bu sefer)
Konuyu açmakta bir art niyet ya da troll durumu yok arkadaşlar. Düşüncelerimi paylaştım ve yorumları öğrenmek istedim. Deadly Sto(R)m’un video olarak eklediği (ve diğer arkadaşların da bahsettiği) “şerit süzgeçleme” kuralları uygulaması trafik güvenliği açısından gayet makul görünüyor.
Darkeagle’ın paylaştığı adabı muaşeret kuralları ise konuyu daha derin bir noktaya taşımış.
Bu yorumları hep merak ediyordum, ancak bu konuyu başka bir forumda açsam “motosiklet sürücülerini karalama kampanyası”na dönüşeceği ve dolayısıyla yapıcı bir dönüş alamayacağım için işin muhattaplarının bulunduğu bu foruma açmaya karar verdim (Bugün motosiklet forumları için google aramamda ilk sırada burası çıktı, forum da aktif görünüyordu, o yüzden burayı seçtim ve kaydoldum. Üyelik tarihim o yüzden yeni). Çok da iyi yapmışım, fikre katılanlar da katılmayanlar da gayet seviyeli ve bilgilendirici yorumlar yapıyor. Herkese teşekkürler, yeni görüş paylaşanlar olursa güzel olur, konuyu takip edeceğim…
rahmetli Albert Einstein ne demiş? insanlar sadece ikiye ayrılır, iyi insanlar ve kötü insanlar.
bence motorcu arabacı diye ayırmayın boşuna. araba ile ezip öldürme riskinden korkanlar yada tartışmaktan çekinenler motosiklete yol veriyor, az bir kısmı ise kavga isteyen kötü insanlar ve onlar motorcuyla kavga ediyor. bazı araba sürücüleri de iyi niyetinden dolayı yol veriyor. yani 3 ihtimal gerçekleşiyor ve biz 2 tanesinde tatmin oluyoruz. yol versinler de ister nezaket ister çekince
aynı şekilde motorun arabaları ezme gibi bir riski yok o yüzden geçerim dediği her yere dalıyorlar ve iyi olanlar yeri geldiğinde arabadan yada diğer motosikletlilerden özür dilemesini biliyor ve kötü olan motorcu ise başkaların hakkını hiçe sayıyor ve de kavgaya tutuşabiliyor.
yani olay insanın iyi ve kötü olmasında bitiyor, iyi insanlar saygılıdırlar ve araba yada diğer motosikletli tarafından fark edilip yol verilmedikçe araya dalmazlar.
pek kafa yorulacak bir konu değil. bana sorarsanız trafikte motosikletlerden dolayı daha fazla rahatsız durumdayım. yani araba kullananlar motosiklet kullananlara göre daha temkinliler. aynı derece temkinli motosiklet sürücüleri çok az, yani denk gelmiyorum desem yeridir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
bu müziğin adı ne? 4:14 de başlıyor.
Iı ıhh . Çekirdek yoksa, ben de yokum. Ne o öyle ortaya sorup bırakmak.
Duran trafikte (yada 15 20 km hızla akıp duran) motosiklet kullanmak heleki sizin belirttiğiniz gibi bekleyerek filtering yapmadan kullanmak hem motosiklet hem de motosikletçi açısından zordur. Heleki yaz ayları ise hem motosiklet hem de motosikletçi yanar. Araba gibi klimamız yokki dururken de açalım klimayı her yerimiz serinlesin motosikletimizde serinlesin.
Ayrıca duran trafikte filtering yapmadan beklemek benzin israfindan ve boşa yorulmaktan başka bişi olmaz. Büyük cc motosiklet ağırdır duran trafikte dengeli tutmak yorar. Hareket halinde ise elleri bıraksanda motosiklet dengeli gider(denemeyin kazaya sebep olabilirsiniz).
Ha burada diğer sürücüleri tehlikeye atacak şekilde hızlı sürmek yada 25+kmlerde bu tip hareket yapmak apaçilikden başka bişi değil.
Duran trafikte arabayla isem motosikletlilerin geçmesi için ya şeridimin en sağına yada şeridimin soluna (trafik durumuna ve yol durumuna göre) geçer o şekilde beklerim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)