LS2 FF396 CR1 Carbon- Bu kaskın iç malzemesi nedir? Karbon mu yoksa sadece dış kaplaması mı karbon? Sharp testinden 4 yıldız almış almayı düşünüyorum.
LS2 FF396 CR1 Carbon- Bu kaskın iç malzemesi nedir? Karbon mu yoksa sadece dış kaplaması mı karbon? Sharp testinden 4 yıldız almış almayı düşünüyorum.
Normal FF396 modelinden farkı nedir? Arada 200-250 TL fark var
Kabuto kask alacaktım forumun yönlendirmesi ile ama motoruma ekipmanıma uygun renk bulamadım o yüzden bunu kesiyorum şuanda yok mu kullanan bilen birisi bu LS2'nin carbon kaskı nasıldır diye ?
Kaskı kullanmadım fakat piyasada saçma sapan fiber üzerine karbon kaplama yorumlarına kulak asmayın.Ls2 nin motogp ye girdiği ve ismini dünyaya duyurduğu kasklardan birisidir. https://www.fc-moto.de/en/LS2-FF396-CT2-Carbon-Helmet Kaskın yurt dışı açıklamaları. Dünyanın hemen hemen her ülkesinde karbon olarak satılmış. Hem üretici firma hem satıcılar karbon dış kabuğa sahip bilgilerini geçmiş. Piyasada alınabilecek en uygun karbon kask.
sayfadaki kullanıcı yorumlarına bakınca kaskın 1240gr değil 1450 gram olduğu yazıyor, plastik kasklar 1500 gram zaten.
anladığım kadarıyla ucuz fiberin arasına 3-5 gram karbon şerit serpiştirip karbon diye satıyolar insanlarda inanıp alıyor. Karbon malum kevlar gibi bir kumaştır,araya en ucuz yollusundan sıkıştırıp karbon kask diye satılması çin menşeili bir ürün için olağan. Türkiye dışında ki insanlar böyle ucuz numaraları bizim kadar kolay yiyorlar mı merak ediyorum .
Artık 1200 grama bile plastik kask yapabiliyorlar. Günümüz teknolojilerinde karbon hafiftir plastik ağırdır demek çok doğru olmaz içinde kullanılan malzemeyi bilmeden. Dediğiniz gibi karbon var karbon var. Ls2 heralde dünyanın en büyük kask üreticisi, çin diye ezip geçmek nekadar doğru bilemiyorum. Bahsettiğimiz marka amerikanın her eyaletinde satışı olan dünyada satış rekorları kıran bir marka. Şuana kadar yaptıkları kasklar bir arai bir shoei ile kıyaslayabileceğimizi düşünmüyorum fakat bu tip konularda bilinçsiz yorum yapmayı da çok doğru bulmuyorum. Türkiyede nedense bir kitle var ls2 diyince modele kaska malzemeye bakmadan kaskı 10 sene önce çıkan ls2 ff350 modelini baz alarak yorumluyor. Yine aynı kitle Nolanın şimdilerde yaptığı kasklardan övgüyle bahsediyor
1200 grama fullface plastik kask linki paylaşır mısınız? Bilinçsiz yorum kim yapıyormuş görelim. 30 sene daha geçse plastikten 1200 gr. fullface kask yapmak mümkün olmayacak.
sanırım siz carbon diye ls2 aldınız. Afiyet olsun ama burda fanboyluk yapmak kafanızdaki kaskın ne korumasını ne de materyalini güçlendirmez.
Dünyada bildiğiniz sizin için en iyi dediğiniz uluslararası satış sitelerine girip bir bakın. Aynı markanın ff353 modeli plastik kaskı small bedeni 1280 gram ağırlığa sahip. Eğer üretici firmanın kaskın üzerine yazdığı ağırlık sizin için inandırıcı değilse satış yapan bir bayiye gidip ağırlığına bir bakın. Madem herşeyi biliyorsunuz bunu yapmanızı tavsiye ederim. Üşenirseniz ben sizin için bir mağazada üzerindeki etiketi çekebilirim. Israrcı olursanız sizin için onu tartıya bile çıkarabilirim Üstelik aynı kask kullandığım shoeiden daha kalın 2,5 mm ön vizör kullanıyor. Ls2 kullanmıyorum fakat böyle ortamlarda nezaman bir ls2 görse ağzını burnunu yamultup yalan yanlış konuşan kişilere karşı bildiklerimi paylaşmak zorunda hissediyorum. Yoksa yazılanların kaskın dış kabuğunu güçlendirip zayıflatmayacağını bugün üye olan forum üyesi bile biliyor.
sizin attığınız linkteki kullanıcı yorumlarına bakın isterseniz, etiketinde 1240gr yazıyormuş, tartınca 1,450 çıkmış,çin işi kandırmaca, çomar işi kanmaca yapacak bişi yok
Genelde firmalar o kısma en hafif ağırlığı yazıyorlar bedenlerdeki. Mesela bir önceki yorumumda yaptığım ff353 small beden diye belirttiğim kaskın ağırlığı 1280 gramken l bedeni 1380 xl bedeni 1400. Oradaki çelişki bundan kaynaklanıyor. Ama ben size bir forum dostu tavsiyesi olarak söyliyim. Polikarbon 1200 gram kask olamaz mümkün değil veya çinli en fazla ne yapabilir ki ön yargılarla yaklaşmayın. Alman oluyorda ne oluyor schubert bu sene fım testlerinden geçemediği yarışçılar ls2 shoei gibi markalara geçiş yaptı. Can öncü misal shoeiye geçiş yaptı.
schuberth genel olarak bir düşüş içersinde. BMW bile artık kasklarını Schuberth'e ürettirmiyor. Yarışçılar kendi istekleri ile farklı markaya geçiş yapmaz,parayı kim verirse onu takarlar. Toprak'ın da sponsoru yakın geçmişe kadar adını bile hatırlamadığım bir kask takardı.
Rossi agv'nin ortağı olmasaydı AGv kask bu denli bilinmeyecekti, zaten çoğu modeli çinde ls2 ile aynı fabrikada üretiliyor.
AĞırlık konusunda da 20-30-50 hatta 70 gram bile önemsiz, ama LS2 ve ls2 gibi bazı çin üretimi kasklarda gramaj farkı 150-200-250 gramları buluyor
Taraf tutmak gibi olmasın ama konuda bana ryangt daha haklı geldi.
Bu kask tabiki de karbon bir kask değil.
Karbon dış kabuk ise doğru.
Yinede karbon kaliteli tartışmaya açık duruyor.
Ham madde değişmediği sürece bir nesnenin teknolojiyle hafiflemeside mümkün değil.
Teste sokulan modelin zaten ham maddesi fiberglas.
Zira 700 TL 900 TL civarı fiyatlara da içerik olarak karbon kullanılan bir kask yapmak satmak zor olacaktır.
Elbette bir marka değeri farkı buna bağlı istenen değişik fiyatlar ticari olarak zaten olması gereken.
Ama üretim olarak kullanılan ham maddelerin maliyetinide göz önünde bulundurmak gerekiyor.
Karbon ucuz bir madde değil.
LS2 karbon'u ucuza maledebileceği bir teknoloji geliştirse bu gün kask üretmeyi bırakıp zaten tüm dünya ya ürettiği karbon'u satmaya başlar.
Yanlış hatırlamıyorsam.
LS2 nin full karbon bir modelide olması lazım.
Yine yanlış hatırlamıyorsam.
Satış fiyatı 3.000 TL yakındı.
Söylediğiniz gibi teste carbon modeli değil fiberglass başka bir model alınmış. Carbon 396 modelleri heralde 4 yıl önce geldi yani 4 yıdır satılmayan kaskların fiyatları zaman içerisinde iyiden iyiye düşmüş olabilir. Zaten satıcıya sorulduğunda üretim tarihi en iyi ihtimal 2015- 16 diyecektir. FF396 nın kendisi eski bir model zaten. Yinede ben ön yargılı olunmasına karşıyım. O konuda ısrarcı oldum. Yarışçıların kask tercihlerinde işler biraz farklı çalışıyor. Sadece para yetmiyor orada farklı referanslar farklı dinamikler işin içine giriyor. Ben zaten örneği yarışçı seçtiği için söylemedim burada çok büyük dünya markalarının belirli testleri geçemeyim dalga geçilen çin markasının bu testlerde başarılı olduğunu ve benim için belirli bir sıralamanın içine girdiğini belirttim. Ülkemizde okadar çok kask markası var ki çer çöp hiçbiryerde olmayan dünyanın hiçbiryerinde duyulmayan markalar. Bu yüzden biraz şanssız olduğumuzu düşünüyorum.
Değerli dostum, rollcycle
Lütfen yanlış anlama ben sana karşı bir cevap yazmadım.
Ön yargılar konusunda seni haklı buluyorum.
Takım tutar gibi marka fanlığı yapmak doğru değil.
Hepsinin başarılı modelleri var.
Ben sadece karbon olmadığını belirtmek istedim.
Birde yanlış bilmiyorsam
Bu kasların içinde ki dolgu malzemeleri tıpkı lastikler gibi verimlilik ömrü olan maddelerden oluşuyor.
Bu yüzden sıfır dahi olsa belli bir yıldan sonra satın alınmaması gerekiyor diye duymuştum.
Saygılar.
Dostum bu kaskı kullanıyorum. Çok memnunum. Çene kısmında şişirme pompası var. M beden aldığım için hiç şişirme ihtiyacı duymadım. Sadece dış kaplaması karbon. 90 Km ye kadar rüzgar sesi çok tatmin edici. 90 Km den sonra rüzgar sesi hissediliyor. Pinlock kutunun içinden çıkıyor ve çok iyi. Double D Ring bağı var.Tavsiye ederim.
Neyi neden yanlış anlıyım ? Konunun başında bahsedilen cr1 modeli karbon siz karbon değil deseniz bile karbon. Kaskın koruyuculuğunu dış kabuktan çok söylediğiniz gibi iç köpük sağlar fakat karbon bir kaska karbon değil demek çılgınlık olur. Yani kask dandik olabilir ama dış kabuğunun materyali karbon olduğu halde karbon değil demenizin anlamı yok.
6.20 gibi kaskı parçalıyor arkadaş. İçindeki bez gibi karbon elyafı kolaylıkla görebilirsiniz.
https://youtu.be/WUZvEIfeXsY?t=382
elemanın yorumuna göre kask tam bir çöp... karbonla alakası yok ve kafası 10$ eden adam bu çöpü kafasına taksın diyor.kask 2 yıl önce üretilmiş ve 30 saatten daha az kullanınca sağı solu dağılmış, kask tamamen her yönüyle çöp diyor, adam haklı bence ayrı konu ama ne desem gg.
''Kaskın dış kabuğundan ziyade iç köpüğü esas korumayı sağlıyor'' -- hocam gerçekten bindiğiniz motosikleti satın ve başka alanlara yönelin, koşu olur,bale olur , yürüyüş olur . Ne yaparsanız yapın bu kafayla motosiklete daha fazla binmeyin derim.
Esasen ben bu yüzden lütfen yanlış anlama değerli dostum demiştim ama tam diyemedim demek ki.
Video'a yorum yapmak istemiyorum.
Sen bu kask karbon diyorsan karbon olsun.
Senden önemli değil.
Ama bu mantıkla yola çıkarsak insan bedenide deri olur haberin olsun.
Neyse...
Seviliyorsun, mizah anlayışına sağlık.
Mutlu Noeller.
ben sizi anlamıyorum. Siz hala benim ısrarla ls2 nin iyi marka olduğunu savunduğuma inanın size diyorumki bu kaskın kabuğu karbon. Zaten kask parçalandığında elyaf dağılıyor. Ne olduğu gözüküyor. Siz gördüğünüz halde görmedim diyorsunuz Kaskın fiyatı ortada malzemesi ortada kalitesinide zaten videodaki adam kullanıcı olarak anlatıyor. Siz konuyu başka biryere getirip önce bilmiş gibi afiyet olsun diyerek eziyorsunuz sonra motora binmeyin diyorsunuz. Birde sektörün içinde iş yapmaya çalışıyorsunuz. Benim size tavsiyem böyle sıçrarken konduğunuz yerlere dikkat edin. Siz bırakın ön yargıyı daha karşınızdakiye saygıyı öğrenmediğinizden uzatmaya gerek yok. Kask yorumlansada dış kabuğu gözüküyor. Okadar yorumun üzerine illaki izleyen olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------
noel geçeli çok oldu bildiğim insan bedenine plastik derseniz yine karşınızda çok kişi bulabilirsiniz. Bence bu tip konularda birşeye bu değil derken hakkında bilgi sahibi olmasanız bile araştırmanızda fayda var. Bu hepimiz için geçerli.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)