honda nc750x mi, yamaha tracer 700 mü?
Reklamlar
-
arkadaslar iki motor arasinda kararsiz kaldim. %85-90 şehir içi kullanacağım. genelde sakin kullaniciyimdir. top speed in bir onemi yok ama tork seviyorum. işim geregi ücra illerde calisma durumumu düşünürsek, her zaman iyi bir usta bulabilme ihtimalim cok düşük. Bu nedenle iyi bir kullanim ile bana mumkun mertebe sikinti cikarmayacak, kronik sorunu olmayacak, uzun km ler dayanacak motor hangisi olur? nc mi , tracer mi tavsiye edersiniz? Nedenleri ile aciklarsaniz memnun olurum.
Reklamlar
-
NC 750x senin için üretilmiş. Şehir içi az yaksın, top speed basmasın. Tekere gelmeyeceğim düz gideceğimcilerin motoru bence NC 750x. Ben apaçiyim bana gelmiyor orası ayrı
Honda dizel motorlu araç gibi. Motorun devir çevirmesini gazı açtıkça delirmesi senin için önemli değilse, doğru karar Honda
-
emre xt125 adlı üyeden alıntı
arkadaslar iki motor arasinda kararsiz kaldim. %85-90 şehir içi kullanacağım. genelde sakin kullaniciyimdir. top speed in bir onemi yok ama tork seviyorum. işim geregi ücra illerde calisma durumumu düşünürsek, her zaman iyi bir usta bulabilme ihtimalim cok düşük. Bu nedenle iyi bir kullanim ile bana mumkun mertebe sikinti cikarmayacak, kronik sorunu olmayacak, uzun km ler dayanacak motor hangisi olur? nc mi , tracer mi tavsiye edersiniz? Nedenleri ile aciklarsaniz memnun olurum.
Bu yılki fuara hem genel olarak gezip görmek hem de tracer 700'ü incelemek üzere gittim. Tracer kelime anlamı ile bende enduro çağrışımı yapan bir motosiklet olduğu ve benim de enduro-turing hevesimden dolayı daha çok incelemeye çalıştım onu. Örneğin fiyatının nc den 2000 tl kadar düşük olması, gücünün 20 bg fazla olması, üstüne üstlük yola çıkmaya hazır (benzin vb dolu) ağırlığı ise nc'den yaklaşık 35 kilo hafif olması beni çok heveslendirmişti. Ama gördüğüm bir şey tüm hevesimi kırdı. Tracer'in yerden yüksekliği sadece 14 cm! Karter tapası adeta yolda birşey bulsam da ona kafa atsam der gibi adeta yere sürtecek kadar yakın duruyor. Karter muhafaza falan da yok. Olsa da zaten yere iyice yaklaşacak. Tüm ümidim kırıldı. vazgeçtim tabiki. Nc ise bence çok ağır (230 küsür kilo ıslak ağırlık) ama güzel motor. Sırf ağırlığından dolayı traceri tercih edecektim ama hevesim kursağımda kaldı.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bu yılki fuara hem genel olarak gezip görmek hem de tracer 700'ü incelemek üzere gittim. Tracer kelime anlamı ile bende enduro çağrışımı yapan bir motosiklet olduğu ve benim de enduro-turing hevesimden dolayı daha çok incelemeye çalıştım onu. Örneğin fiyatının nc den 2000 tl kadar düşük olması, gücünün 20 bg fazla olması, üstüne üstlük yola çıkmaya hazır (benzin vb dolu) ağırlığı ise nc'den yaklaşık 35 kilo hafif olması beni çok heveslendirmişti. Ama gördüğüm bir şey tüm hevesimi kırdı. Tracer'in yerden yüksekliği sadece 14 cm! Karter tapası adeta yolda birşey bulsam da ona kafa atsam der gibi adeta yere sürtecek kadar yakın duruyor. Karter muhafaza falan da yok. Olsa da zaten yere iyice yaklaşacak. Tüm ümidim kırıldı. vazgeçtim tabiki. Nc ise bence çok ağır (230 küsür kilo ıslak ağırlık) ama güzel motor. Sırf ağırlığından dolayı traceri tercih edecektim ama hevesim kursağımda kaldı.
Sonuçta sport touring motor abi ne bekliyordun ki
-
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Sonuçta sport touring motor abi ne bekliyordun ki
İsminden dolayı (tabi bu benim algım) enduro-turing bir motor olduğunu zannederek gitmiştim. Bu algımda biraz da sanki tenere'den sonra piyasaya sürülen bir moto izlenimi omuştu bende. Bu nedenle yerden yüksek bekliyordum biraz.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
sürüşü virajı zevki sesi hızı performansı tracer
ekonomisi dayanıklılığı uzun yol rahatlığı sakinliği oturaklılığı benzin ekonomisi nc750x
ben olsam tracer alırım motoru kendini kanıtladı tipi çok hoşuma gidiyor ister efendi ister spor sür.aslında saydılarımdan çoğuna sahip tracer700.fiyat olarak sanırım aynı satılıyor 2 motorda.bana göre nc nin tek eksiği yüksek ağırlığı olur.2 motorda bambaşka karaktere sahip aslında yanlış yada doğru yok size bağlı olan bir durum motor değil sürücü karakteri.
-
%90 şehir içiyse tracer700 ideal. Nc kullandım çok yavaş hızlanıyor 😊
-
Şehir içi için ne zamandan beridir daha çok yakan motor öneriliyor? Bende tracer'i daha çok severim ama ekonomik olsun diyor soran kişi. Gazı açtım mı hııııııı die uzasın demiyor
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şehir içi için ne zamandan beridir daha çok yakan motor öneriliyor? Bende tracer'i daha çok severim ama ekonomik olsun diyor soran kişi. Gazı açtım mı hııııııı die uzasın demiyor
Mt07 ile bu gün gezdim tozdum , efendi kullanım , ara hızlanmalarda sakin sakin vites atma 11 lt benzin 280km . Benle gezen rs200 de 9.5 lt aldı , nc750 nin avantajı uzun yolda düşük devirle sabit hız gidip az yakmak . Şehir içinde hem daha ağır , hem daha kullanışsız .
-
Hocam senin anlattığına göre ben boşuna az benzin gitsin die Pulsar kullanıyorum. MT07 alsam o zaman neredeyse aynı. Boşu boşuna tırmalıyorum 200cc lik makine ile
-
karterin yere bu denli yakin olmasi gercekten düşündürücü oldu :/
-
Ben de uzun zamandır Tracer 700, v-storm 650 ve nc750x arasında git gel yaşıyordum fakat yapmış olduğum kaza sonrasında nc750x dct almaya karar verdim. Alma arefesindeyim fikrimi değiştirmemde en büyük etken yaşadığım şehirde honda dışında diğer markaların servis desteğinin olmayışı motosiklet kullanmaktan inanılmaz zevk alan biri olarak Honda’nın beni mutlu edeceğine inanıyorum.
-
Naci63 adlı üyeden alıntı
Bu yılki fuara hem genel olarak gezip görmek hem de tracer 700'ü incelemek üzere gittim. Tracer kelime anlamı ile bende enduro çağrışımı yapan bir motosiklet olduğu ve benim de enduro-turing hevesimden dolayı daha çok incelemeye çalıştım onu. Örneğin fiyatının nc den 2000 tl kadar düşük olması, gücünün 20 bg fazla olması, üstüne üstlük yola çıkmaya hazır (benzin vb dolu) ağırlığı ise nc'den yaklaşık 35 kilo hafif olması beni çok heveslendirmişti. Ama gördüğüm bir şey tüm hevesimi kırdı. Tracer'in yerden yüksekliği sadece 14 cm! Karter tapası adeta yolda birşey bulsam da ona kafa atsam der gibi adeta yere sürtecek kadar yakın duruyor. Karter muhafaza falan da yok. Olsa da zaten yere iyice yaklaşacak. Tüm ümidim kırıldı. vazgeçtim tabiki. Nc ise bence çok ağır (230 küsür kilo ıslak ağırlık) ama güzel motor. Sırf ağırlığından dolayı traceri tercih edecektim ama hevesim kursağımda kaldı.
sirertu adlı üyeden alıntı
Ben de uzun zamandır Tracer 700, v-storm 650 ve nc750x arasında git gel yaşıyordum fakat yapmış olduğum kaza sonrasında nc750x dct almaya karar verdim. Alma arefesindeyim fikrimi değiştirmemde en büyük etken yaşadığım şehirde honda dışında diğer markaların servis desteğinin olmayışı motosiklet kullanmaktan inanılmaz zevk alan biri olarak Honda’nın beni mutlu edeceğine inanıyorum.
tamamen servis odakli yani
tamamen
-
İçlerinde bir tek v-storm’u kullanmadım. Tracer 700 kesinlikle çok güzel bir motosiklet mt-07’ye performans olarak yakın karakterde evet viraj kabiliyeti oldukça iyi, hafif hatta almayı planlarken aklımdan ilk geçen de Tracer idi. Nc750x de kullandıktan sonra bende güzel bir intiba bıraktı. Kesinlikle kötü bir motosiklet değil sürüş dinamikleri farklı. Kaza öncesinde Ktm duke kullanıyordum. Servis olmadığı için ufak tefek problemlerde dahi sıkıntılar yaşadım. Kaza sonrasında parçaların pahalılığı bir yana montaj , değişim vs. konusunda sıkıntılar oldu. Büyük şehirlerde yaşasaydım tercihim belki farklı olurdu ama dediğim gibi sadece Honda’nın servis desteği mevcut. Sonuç olarak ben çok performans odaklı bir sürücü olmamam ve yaşamış olduğum sıkıntıları göz önüne alarak tercihimi nc750x’ten yana kullandım. Umarım yapmış olduğun tercihle motosikletin ile mutlu olur ve uzun km’ler yaparsın.
-
Benzer ikilemi yaşadım ve 1.5 sene önce NC aldım.
Hiç pişman olmadım, çoğu zaman da iyi ki tercih etmişim dedim.
Senin de tarif ettiğin şekilde kullanıma uygun olan NC.
Eleştirilere gelirsek;
Şehir içinde kullanışsız olduğuna katılmıyorum, maxi scooter nereden geçiyorsa ben de oradan geçiyorum.
Evet ağır ama dengesiz değil.
Ayrıca benzin deposu da aşağı tarafa doğru kaydırıldığından ağırlık merkezi olabildiğince aşağıda.
Yavaş hızlanma konusu göreceli,
şehir içinde ne kadar ve neden ani ivmelenmeye ihtiyaç duyulur,
bu muuhtemelen trafiği öngörmek ve alınacak riskle alakalı.
ama NC beni hiçbir zaman zor durumda bırakmadı.
Yakıt ekonomisi bence çok önemli bir etken, NC piyasadaki diğer 250 - 400 cc arasındaki motorlar kadar yakıyor.
Yakıt ekonomoisi önemsiz diyen arkadaşlar motoru az kullanıyor olabilir, ben günde 100 km yapıyorum.
2016 model motorum şu an 30.000 km de.
Bana şimdiye kadar bir sıkıntı yaşatmadı, periyodik bakımları haricinde, arıza nedeni ile servise gitmedim.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
Bende nc bakıyorum bayadır ama sıfırı 40 milyar küsür, şu motoru alacak parayı nerden buluyonuz valla kafam almıyor. Yada ben fazla fakirim.
-
sıfırı 40 milyar küsür, şu motoru alacak parayı nerden buluyonuz
2016 Ağustos ayında 30 bine almıştım, yaklaşık 18 ayda yaklaşık %30 zamlanmış, ya da paramız değer kaybetmiş.
Bunun haricinde gelir dağılımında adaletsizlik olduğu kesin.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
Kızıl pars adlı üyeden alıntı
Benzer ikilemi yaşadım ve 1.5 sene önce NC aldım.
Hiç pişman olmadım, çoğu zaman da iyi ki tercih etmişim dedim.
Senin de tarif ettiğin şekilde kullanıma uygun olan NC.
Eleştirilere gelirsek;
Şehir içinde kullanışsız olduğuna katılmıyorum, maxi scooter nereden geçiyorsa ben de oradan geçiyorum.
Evet ağır ama dengesiz değil.
Ayrıca benzin deposu da aşağı tarafa doğru kaydırıldığından ağırlık merkezi olabildiğince aşağıda.
Yavaş hızlanma konusu göreceli,
şehir içinde ne kadar ve neden ani ivmelenmeye ihtiyaç duyulur,
bu muuhtemelen trafiği öngörmek ve alınacak riskle alakalı.
ama NC beni hiçbir zaman zor durumda bırakmadı.
Yakıt ekonomisi bence çok önemli bir etken, NC piyasadaki diğer 250 - 400 cc arasındaki motorlar kadar yakıyor.
Yakıt ekonomoisi önemsiz diyen arkadaşlar motoru az kullanıyor olabilir, ben günde 100 km yapıyorum.
2016 model motorum şu an 30.000 km de.
Bana şimdiye kadar bir sıkıntı yaşatmadı, periyodik bakımları haricinde, arıza nedeni ile servise gitmedim.
nc 750x kullandim, bana tork u cok guzel geldi. tracer i kullanmak kismet olamadi henüz. nc ile şehir içi normal kullanim yakit ne gosteriyor tuketim degeri?
-
Şehir içi agır dersiniz okey de kiloya düşen agırlık bak
el insaf
el insaf
,ne yapıyorsunuz siz şehir içi drag mı yapıyorsunuz güç /tork yetersiz miş anlamıyorum.
Bu makine 55 HP değil mi sürücüsü ile bir olsun 350 dah fazla olacak degil ya Kilo 55/350 =0,157 kiloya düşen HP
1500 tonluk arabadan bahseder isek ,
1500*0,157= 235 HP ,
Gördügünüz kaç araba 235 HP ,
Araba 235 HP den fazla olacak ,Motorda bu kadar yüklü olacak ki güç yetersiz diyelim.
İzan ve insaf mantık , ve matematigi bırakmayalım..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)