Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

ns200 de normal sorunlar mı ben mi abartıyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Nisan 2017
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    ltr125
    merhaba daha 10.000 km de bir ns200 sahibiyim ve anlamsız belkide benim aşırı taktığım sorunlar var.
    1. vites geçişleri sıkıntılı özellikle vites düşürürken çaat diye ses gelerek değişiyor. yağı değiştireli 300km oldu yağı değiştirmeden önce de bu sorun vardı. (debriyajı sonuna kadar sıkıyorum ve uygun devire getiriyorum)
    2. vites değiştirdikten sonra zincir boşta dönüyor ve sürtünme sesi gibi bir ses geliyor
    3. motosiklete elektrik akımını verdikten sonra gelen sesin çok tiz bir versiyonu sürekli olarak gelmeye devam ediyor
    4. kırık taşlı yollara girince aşırı bir zarıldama sesi geliyor debriyaja elimi koyarak gidince azalıyor kontrol ettim debriyaj gevşek o oynuyor ama onun dışında neresi sallanıp ses geliyor anlayamadım
    5. sürekli fan çalıştırıyor motosikleti zorlasam canını okusam anlarım da çok sakin süren birisiyim
    6. motosiklete sabit gaz ve devirde hız göstergesi sürekli değişiyor (düz bir yolda 7000 devirde gittiğimi düşünelim hızımda 65km/h olsun ama bu sürekli 55-75 arası gidip geliyor ne gaz açma durumu söz konusu ne yokuş aşağı yada yukarı yol dümdüz du arada devir de 7000 devirde olmaya devam ederken.
    .
    .
    .
    yetkili servis pek anlamıyor açıkçası para alıp gönderme peşindeler anlatıyorum bunları normal kardeşim diyip geçiyorlar 15.000 bakımına gelince tekrardan bakarız diyorlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Pistonlar,rumuzlu arkadaş gelir birazdan,senin ilacın onda,yardımcı olur.
    Pistonlar bunu beğendi.

  3. #3
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    3 5 6 haricinde ki ler normal olabilir.

    3 de gelen ses yakıt pompasının sesi.Depodaki benzin seviyesine göre gelebilir.Fakat ns 200ler de duyduğum kadarıyla yakıt pompa sorunları olabiliyor.Bunu engellemenin en iyi yolu sürekli full depoya yakın yada yarım deponun üstünde yakıt olması.

    5 eğer su seviyesi normalse termostat bozuk olabilir sıcaklık normalse fan müşürü..Giderken normal sürüşte fan açmaması lazım, fakat dur kalkta açabilir.

    6 gösterge sorunu olabilir.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    ben motorda ön abs tam vurmuyor dedim adam olur öyle diyip gönderdi beni çokta şe yapmamak lazım

  5. #5
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    dediklerinin hic biri normal degil. sadece zirilti konusunda ses genelde gosterge ile camin arasindaki bosluktan gelior. ben oraya silikon surdum ve gecti o zirilti. bazen de debriyaj kolu oynadigindan yapiyormus.hangi ildesin bilmiyorum ama iyi servislerden birine git mutlama. antalya'da tayfun motor, istanbul'da oktay motor gibi.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    valla hiç biri normal değil.0km aldım bende 7500 boyunca sürdüm hiç biri saydıklarından başıma gelmedi.hatta fan açma sadece ağustos ayında antalya sıcağında olan bir durumdu.pulsar işi şans işi birazda 2 arkadaş aldık 0km 2 motorda bir birinden farklı hatta motor sesi bile fark ediyordu.bilmiyorum nerde yaşıyorsun 10 40 yağdan sonra 15.50 kullandım motor sesi ve vites geçişlerinde çok ciddi fark yaşamıştım.iyi bir usta bulup baştan aşaha bir kontrol ettirt.

  7. #7
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Bahsettiğin zırıltı sesi debriyaj manetinin bağlantı noktasından geliyor. Söküp araya elektrik bandı sararak sesi kesersin fakat bir süre sonra tekrar ses yapmaya başlar.

    Diğer sorunlar için ise adam gibi bir ustaya gitmen lazım.

  8. #8

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    Vites konusu normal altın elbiseli adamda belirtmişti biraz çat çut davranmadan o vitesler zor geçiyor. Fan açması normal değil , o sağ tarafta yeşil bir sıvı var. onun seviyesini bi kontrol et. Üstelik sen ne olur ne olmaz yağ seviyesini de bi kontrol et.

  9. #9
    ZamboKage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Şehir
    Muğla/Milas
    Motosikleti
    SATILDI.
    Ben 1 senedir Pulsar 200 NS kullanıcısıyım Zırıltı dışındaki hiçbir sorun bende yok çevremdeki hiçbir pulsarcıda yok eğer dişli zincirinden ses geliyorsa ya gerilmesi gerekiyor ya da ömrünü yitirmiştir.
    Trombosit bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı MertDastan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba daha 10.000 km de bir ns200 sahibiyim ve anlamsız belkide benim aşırı taktığım sorunlar var.
    1. vites geçişleri sıkıntılı özellikle vites düşürürken çaat diye ses gelerek değişiyor. yağı değiştireli 300km oldu yağı değiştirmeden önce de bu sorun vardı. (debriyajı sonuna kadar sıkıyorum ve uygun devire getiriyorum)
    2. vites değiştirdikten sonra zincir boşta dönüyor ve sürtünme sesi gibi bir ses geliyor
    3. motosiklete elektrik akımını verdikten sonra gelen sesin çok tiz bir versiyonu sürekli olarak gelmeye devam ediyor
    4. kırık taşlı yollara girince aşırı bir zarıldama sesi geliyor debriyaja elimi koyarak gidince azalıyor kontrol ettim debriyaj gevşek o oynuyor ama onun dışında neresi sallanıp ses geliyor anlayamadım
    5. sürekli fan çalıştırıyor motosikleti zorlasam canını okusam anlarım da çok sakin süren birisiyim
    6. motosiklete sabit gaz ve devirde hız göstergesi sürekli değişiyor (düz bir yolda 7000 devirde gittiğimi düşünelim hızımda 65km/h olsun ama bu sürekli 55-75 arası gidip geliyor ne gaz açma durumu söz konusu ne yokuş aşağı yada yukarı yol dümdüz du arada devir de 7000 devirde olmaya devam ederken.
    .
    .
    .
    yetkili servis pek anlamıyor açıkçası para alıp gönderme peşindeler anlatıyorum bunları normal kardeşim diyip geçiyorlar 15.000 bakımına gelince tekrardan bakarız diyorlar
    3 ve 5 numaralı sorunlar haricinde yazmış olduğun sorunlar bende mevcut

    Motoru sıfır mı aldın?
    Motorun garantisi bitmeden sat gitsin
    Birini yaptırılsın diğeri bozulur
    Hakkından gelemezsin kardeş

    Bügün yine yağ müşörü lambası yandı motorda
    Halbuki yağ akma sorununu gitmiş olduğum 3.cü bajaj yetkili serviste çözdüm ve yağ müşörü garantiye değişmişti
    Yine yanıyor lamba sinir bozucu

    Hele birde titiz birisiysen sinir eder adamı bu motor

    Yapacağın en akıllı şey motoru satmak
    Sat gitsin dostum uğraşmaya değmez

  11. #11
    mikail19o5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200NS
    Alıntı MertDastan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba daha 10.000 km de bir ns200 sahibiyim ve anlamsız belkide benim aşırı taktığım sorunlar var.
    1. vites geçişleri sıkıntılı özellikle vites düşürürken çaat diye ses gelerek değişiyor. yağı değiştireli 300km oldu yağı değiştirmeden önce de bu sorun vardı. (debriyajı sonuna kadar sıkıyorum ve uygun devire getiriyorum)
    2. vites değiştirdikten sonra zincir boşta dönüyor ve sürtünme sesi gibi bir ses geliyor
    3. motosiklete elektrik akımını verdikten sonra gelen sesin çok tiz bir versiyonu sürekli olarak gelmeye devam ediyor
    4. kırık taşlı yollara girince aşırı bir zarıldama sesi geliyor debriyaja elimi koyarak gidince azalıyor kontrol ettim debriyaj gevşek o oynuyor ama onun dışında neresi sallanıp ses geliyor anlayamadım
    5. sürekli fan çalıştırıyor motosikleti zorlasam canını okusam anlarım da çok sakin süren birisiyim
    6. motosiklete sabit gaz ve devirde hız göstergesi sürekli değişiyor (düz bir yolda 7000 devirde gittiğimi düşünelim hızımda 65km/h olsun ama bu sürekli 55-75 arası gidip geliyor ne gaz açma durumu söz konusu ne yokuş aşağı yada yukarı yol dümdüz du arada devir de 7000 devirde olmaya devam ederken.
    .
    .
    .
    yetkili servis pek anlamıyor açıkçası para alıp gönderme peşindeler anlatıyorum bunları normal kardeşim diyip geçiyorlar 15.000 bakımına gelince tekrardan bakarız diyorlar
    1.İlk kalkışlarda debriyajı 5 10 kere pompalarsan 1. vitese daha yumuşak geçer ve tamamen normal oldugunu düşünüyorum keremaheronun kullandıgı mt09 da bile tak diye geçiyor..Ve bende 1 yıldır pulsar kullanan biriyim
    2. Bu sorununu tam anlayamadım.
    3. Bu da tamamen normal enjeksiyon sesi.Sürekli ordaki sese dikkat edersen tabi onu duyarsın.Ben o sesi duymuyorum bile sen deyince hatırladım.
    4. Debriyaj gevşek oldugunda zırıldama yapar çok normaldir.Diğer gelen sesler ön kafadan geliyor.Ayrıca ns200 leri çok kesiciye sokup gezdiğinde egzosun içinde ince delikli bir sac var o yerinden çıkıyor o çok ses yapıyor.Egzoscu 5 dk da halleder ondansa.Vede şuan hayali konuşuyoruz yani.Ayrıca sıfır arabada bile bozuk yola girince sese yapıyor sencede normal değil mi? Bu motordan 50 60 milyarlık motor rahatlıgı beklemek saçma olur
    5. Ben motorun canını alıyorum uzun yola gidiyorum kolay kolay fan açmıyor senin müşürde vs. bi yerde sıkıntı olabilir yada devirsiz yavaşa sürüyorsun.
    6. Dijital ibrede bu dediğin çok normal bendede sürekli oynar ama en fazla 2km değişir sabit gazla giderken ayrıca düz yoldaki hafif çukurluklar eğimler bile gazı değiştirir.Ben kafanıza çok taktıgınızı düşünüyorum bu şekilde motordan zevk alamassınız.

    Eğer kullanmada sorun yoksa fanı göster birde 2. soruda dediğini anlamadım onu göster

  12. #12
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 ve 5 numaralı sorunlar haricinde yazmış olduğun sorunlar bende mevcut

    Motoru sıfır mı aldın?
    Motorun garantisi bitmeden sat gitsin
    Birini yaptırılsın diğeri bozulur
    Hakkından gelemezsin kardeş

    Bügün yine yağ müşörü lambası yandı motorda
    Halbuki yağ akma sorununu gitmiş olduğum 3.cü bajaj yetkili serviste çözdüm ve yağ müşörü garantiye değişmişti
    Yine yanıyor lamba sinir bozucu

    Hele birde titiz birisiysen sinir eder adamı bu motor

    Yapacağın en akıllı şey motoru satmak
    Sat gitsin dostum uğraşmaya değmez

    Kardeş herkes seni bekliyordu bak inan konuya cevap yazdığından beri yazim yazim diyorum yazıp yazıp siliyorum ama duramadım gene
    Tamam Pulsar 200NS 'i kötülemekten başka birşey yaptığın yok bu forum'da bunu artık herkes biliyor bak pulsarla ilgili bir konu olduğunda özellikle sorunlu konularda gözler hemen seni arıyor bütün bunların yanında bakıyorum hala daha kedigibi namkörlük edip pulsar'danda inmiyorsun Nasıl pisikopat bir aşk bu ?

    Senden bir rica var şunu anlamanı istiyorum tamam seri üretim malzemelerde her zaman hatalar çıkabilir fakat sorun var diye motoru sat gitsin , alıcıyı bul ver gitsin mantığını millete aşılama çünkü o motoru satarken bu mantıktaki insanlar bir çok şeyi söylemiyor yeterki elden çıksın mantığı yanlış alan adama yazık değil mi ?

    Son olarakda hep söyledim gene söylüyorum Allah izin verdiği sürecede söyleyeceğim ;

    Hangi motor olursa olsun sorunların %50'si kullanıcıdan kaynaklanır bu ispatlanmış birşey , kaldıki bana göre sorunların %50'sinden daha fazlası böyle.
    Sen altındaki motorun ne olduğunu bileceksin zırıltımı yapıyor ? , resetliyormu ? , krank'mı yedi ? , yatak'mı sardı ? , Piston'mu kırdı ? Bütün bu soruları önce kendine soracaksın acaba bu motor neden bu sorunları çıkartıyor diye.

    Ben sana cevaplim hiç düşünme sorma kendi kendine ;

    Granaj'lı motor ülkemizin temiz ve pürüzsüz canım yollarında zamanla ne yaparsan yap zırıldayacak burda bunu sorun haline getirmek mantıksızlık al eline anahtarını , tornavidanı , alyan anahtarını bir zahmet vidalarını sıkıver.
    Göstergen resetleniyormu ? bunu zaten Bajaj servisleride onaylıyor yok aküden , yok ondan yok bundan yapacak birşey yok he bende oldumu çok nadir 1 yada 2 sefer bu tamamen şans işi.
    Diğer motor mekanik bölümünde ki hatalarda bana göre hata %70 hatta %80 kullanıcı kaynaklıdır.
    Bakımlarını düzgün yaparsan motorla gereksiz işler yapmazsan kusura bakma ama bu sorunların bir çoğu olmaz.
    Bende motor sürüyorum senelerdir bakımdan bakıma servise giderim Allah'a çok şükür bu güne kadarda bu problemlerin hiç birisini yaşamadım.
    sorunları çözmek yerine sorun haline getirirseniz o sorunlar katlanır büyür Allah yapısı değil bu makineler Kul yapısı
    Norton772 bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    15 Mart 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    wonder 150
    Bence abartmak ta haklısın ama bu KTM ailesinde de var belki biliyorsundur Bajaj da KTM ile ortak sistemleri kullanıyor. Servislere gelecek olursak bu devirde adam gibi bir servis bulmak çok zor bulursanız bana da haber verin.

  14. #14
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    motoru almadan önce gelip burda bacac hakkında yazılanları okumuş olsan almazdım sanıyorum.
    geçmiş olsun, az daha koy psiklet al :D
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  15. #15
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru almadan önce gelip burda bacac hakkında yazılanları okumuş olsan almazdım sanıyorum.
    geçmiş olsun, az daha koy psiklet al :D
    bisiklet olacak o.

  16. #16
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bisiklet olacak o.
    teşekkür ederim canım kardeşim
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  17. #17

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Bende abeci gitti tahtı pistonlara devretti sanıyordum Herkese motoru sat diyip kendin satmaman???


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)