e-bay de çok var ama fiyatları 400usd den başlıyor. sanayideki kaportacilar yapabilir bence de ama sizin yerinizde olsam bunker custom ile bir konuşurum. onların doğrudan işi bu. Fiyatı makul olursa oraya yaptırabilirsiniz.
e-bay de çok var ama fiyatları 400usd den başlıyor. sanayideki kaportacilar yapabilir bence de ama sizin yerinizde olsam bunker custom ile bir konuşurum. onların doğrudan işi bu. Fiyatı makul olursa oraya yaptırabilirsiniz.
nereye dönersen dön popon arkanda kalir..
Ne, paslanmis hatta pastan delinmis vespalara kaynak ve cekic ile fln yamalar yapilip zimpara , macun , boya yapiliyor bencede eldeki depoyu götür sanayiye .Zor bizim isimiz,imkansiz biraz zamn alir modunda isini titiz yapan pek cok usta var .
Deponun içini elektroliz ile temizleyip delikleri de cam elyafı ve epoksi ile yamalar, zımpara boya atarsanız olay biter.
Elinde depo varsa uğraşmaya gerek yok. Tamir edebilen bir usta çıkar. Gerekirse bir parçasını kesip yeni sacla dönerler.
Taş motoru ile ortadan ikiye ayrılıp,pas temizlendikten sonra geri kaynaklanamaz mı ?
Fiber glass tavsiye etmem. Plastik ve epoksi malzeme uzun süre petrol ile temas edince stabilitesini yitiriyormuş. O yüzden plastik depolar metalllerden 2-3 kat daha pahali. Petrole dayanıklı hale gelmesi için özel işlemlerden geçiriyorlarmış.
Taş motoru deyince bir an aklıma barni ve fred emmi geldi
Jet taşı ile kesilse bile tekrar sağlıklı bir kaynak işlemi yapılması gerçekten zor olur,ayrıca en baba usta bile uğraşmaz.
Arkadaşın yapacağı iş hiç uğraşmadan benzer bir yeni depo uydurmak olacak,gerisi maceradan başka bir işe yaramaz.
Zekeriya,artık şu avatarı güncelle çok pis sırıtıyor mübarek bu gidişle lakabın şerafettin kalacak..
çürümüş pas tutmuş depo düzgün kaynakta tutmaz ki
Elektrolizle temizleyin, niye sağlam depoyu kesiyoruz ki
Kabaca anlatayım:
*Depoyu sökün
*Deponun üzerindeki tüm conta ve bağlantıları ayırın
*Şamandrayı sökün
*Şamandra ve yakıt hattı dahil heryeri kapatın (sadece yakıt dolum ağzını kapatmayın)
*Bir akü veya benzer bir güç kaynağı bulun
*Kısa bir parça inşaat demiri bulun
*Bir tahta parçasının ortasını delin ve demiri bu delikten geçirip yakıt deposunun dolum ağzından içeri, demir hiçbir yere temas etmeyecek ancak mümkün olduğunca depo içine girecek şekilde yerleştirin
*Deponun içini ağzına kadar su ile doldurun
*Güç kaynağınızın negatif ucunu inşaat demirine, pozitif ucunu ise deponun boyasız (elektrik geçiren) herhangi bir yerien bağlayın
*8-12 saatte bir akımı kesip, demiri çıkarıp çıkan pası bir bezle silin ve bu işlemi pas toplanmayana kadar yapın
İşlem sonunda yakıt deponuzun içi fabrikadan yeni çıkmış gibi olacaktır.
Deponun dışındaki zayıflamaları desteklemek, delikleri kapatmak için ise polyester + cam elyafı yeterli olur. Birkaç kat uygulayıp zımpara ile düzeltip, üzerine elyaf macunu, onun üzerine de çelik macunu uygulayıp, tekrar zımpara ile düzeltip boyayın.
Tam reçete bu
105 oktana kadar benzin dahil olmak üzere akaryakıtların cam elyafı ve polyester üzerinde tahrip edici bir etkisi yoktur. Güvenle kullanabilirsiniz
Söylediğiniz yöntemler için çok teşekkürler. Bütün boyayı söktüm dün. elektroliz olayını da yapıcam. Benim aklımda şöyle bir şey var. Gösterdiğiniz videodaki yöntemi benim depo için yapsam bir boy küçük olarak. Sonra benim sac depoyu üstüne koysam düşmelerde bir nebze koruyucu olmaz mıdır ?
Hocam deponun her yeri pas delinmeler de var o yüzden keşke filtre takıp geçmelik bi iş olsaydı :(
77 model ve eski yapım oldugu için istediği kadar temiz olsun o depoların ömrü bitmeye başladı artık.
Bakacağım buna
Deneyeceğim
Acaba yeni tavsiyesi olan var mı ? bir canlandıralım buraları.
Kumlama yöntemini bi araştırın.
Benzin deposundan başka bir sorunu olmayan bir motoru neden emekli edeyim ki ? :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)