Tube Type Lastiği Tubeless'e Çevirmek
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar.Aranıza yeni katıldım Bende Mondial 100 cup var,üzerinde orjinal 2.50-17 ön 2.75-17 arka lastikler ve aluminyum jant var.İç lastik çok sıkıntı yaratıyor,patlar patlamaz iniyor.Bu lastiği Tubeless'e çevirebilirmiyim acaba.Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada almayı düşündüğüm lastik anlas NR50 47P.
Reklamlar
-
Jantınız Tubeless lastiği destekliyor ise, supap yuvası Tubeless lastik supabını destekliyor ise doğrudan istediğiniz lastiği takıp kullanabilirsiniz.
Jantınız Tubed lastik için tasarlandı ise genellikle Tubeless için kullanılması mümkün olmuyor. Ancak Tubeless için tasarlanış janta Tubed lastik takılacak ise genellikle jant ile Tube(iç lastik) arasına iç lastikten hazırlanıp koyulmuş lastik bant (hazırı da mevcuttur) eklenerek kullanılabiliyor.
Tubed jantlar aluminyum da olsa jant lastik birleşim noktalarında sızdırmazlık sağlamak için yeterli işçilik ve tasarım yapılmamış olabilir. Ciddi risk almanız olası. Mümkün ise çıkma da olsa aynı/uygun ölçülerde Tubeless için uygun bir jant edinmeniz uygun olur.
Bu arada; hoşgeldin demeyi unutmuşum.
Hoşgeldin
-
Tel jant değilse evet dediğiniz mümkün tel jantıda çeviren ustalar var ama sıkıntk oluyor diyorlar
-
jant çemberlerini tubeless yanaklı olan ile değiştirirsen olur , DID marka çeşitli ebatlarda üretimler var seninkini bilemem , mevcut jantına tubeless lastik takalım sıkıntı olmaz diyenlere itibar etme..
-
HoşbuldumBilgilendirdiğin için teşekkür ederim,ben en iyisi tubetype lastiğe devam edeyim,konuyu açtıktan sonra biraz daha arastırmada bulundum seninde dediğin gibi riski bayağı var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Jantınız Tubeless lastiği destekliyor ise, supap yuvası Tubeless lastik supabını destekliyor ise doğrudan istediğiniz lastiği takıp kullanabilirsiniz.
Jantınız Tubed lastik için tasarlandı ise genellikle Tubeless için kullanılması mümkün olmuyor. Ancak Tubeless için tasarlanış janta Tubed lastik takılacak ise genellikle jant ile Tube(iç lastik) arasına iç lastikten hazırlanıp koyulmuş lastik bant (hazırı da mevcuttur) eklenerek kullanılabiliyor.
Tubed jantlar aluminyum da olsa jant lastik birleşim noktalarında sızdırmazlık sağlamak için yeterli işçilik ve tasarım yapılmamış olabilir. Ciddi risk almanız olası. Mümkün ise çıkma da olsa aynı/uygun ölçülerde Tubeless için uygun bir jant edinmeniz uygun olur.
Bu arada; hoşgeldin demeyi unutmuşum.
Hoşgeldin
HoşbuldumBilgilendirdiğin için teşekkür ederim,ben en iyisi tubetype lastiğe devam edeyim,konuyu açtıktan sonra biraz daha arastırmada bulundum seninde dediğin gibi riski bayağı var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
jant çemberlerini tubeless yanaklı olan ile değiştirirsen olur , DID marka çeşitli ebatlarda üretimler var seninkini bilemem , mevcut jantına tubeless lastik takalım sıkıntı olmaz diyenlere itibar etme..
Aynen vallahi dediğin gibi mahalledeki usta yapılır vs gibisinden konuştu kesin bişey diyemedi dediğin sisteme baktım da https://www.ebay.com/itm/Nuetech-TUbliss-21-18-MX-Tubeless-Tire-System-/370894542991 bunu buldum buda bayağı tuzlu ben tubetype devam etsem daha iyi sanki
-
16 Haziran 2019, 07:55
#6
YouTube güncel videosu var.Tabi yorumları okuduğum zaman izlenimim tehlike olduğu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler