1,92 boy - 150-250 cc arası motorsiklet tavsiyesi tarz fark etmez - help me!!!
Reklamlar
-
ARKADAŞLAR BAŞLIKTAN DA GÖRDÜĞÜNÜZ ÜZERE TARZ FARK ETMEZ.UZUN ZAMANDIR FAKİR FUKARANIN GÖNLÜNE TAHT KURDUĞU 125 CC DİYE TABİR EDİLEN MOTORSİKLETLERİ KULLANDIM VE BİR ÜST SEGMENTE GEÇMEK İSTİYORUM.150 VE 250 CC ARASI YAZDIM EVET YANLIŞ GÖRMEDİNİZ.CF MOTO 150 - BAJAJ PULSAR NS160 - TVS APACHE RT180 GİBİ HER CC'DEN ARAÇ VAR.EKONOMİK OLMASI AÇISINDAN HER NE KADAR CANIM YAMAHA MT-25'I ÇEKSE DE SEÇİMİMİ ZORAKİ ÇİN-HİNT-KORE-TAYVAN MENŞEİLİ ÜRÜMLERDEN YANA KULLANACAĞIM.FAZLA UZATMADAN 1,92 BOY - 82 KİLOYUM.TARZ FARK ETMEZ.TAVSİYEDE BULUNMAK İSTEDİĞİNİZ MARKA VE MODELLLERİ YAZMANIZI RİCA EDİYORUM...
Reklamlar
-
1- Neden bağıyorsun?
2- Help Me demişsin nereden çıktı bu İngilizce özentisi?
-
FORUMLARDAN UZAK KALALI ÖYLE ÇOK ZAMAN OLDU Kİ BÜYÜK HARFLE YAZMANIN BAĞIRMAK OLDUĞUNU UNUTMUŞUM VE ERGEN DEĞİLİM BU İNGİLİZCE ÖZENTİSİ NEREDEN GELİYOR... TÜRK MALI MOTORSİKLET VARDI DA BİZ Mİ BİNMEDİK....
-
-
kanuni gt 170 r
hem cc ye göre oldukça heybetlidir hem fiyatı oldukça uygun.
-
Konu güncel , değerli yorumlarınızı beklıyorum
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Crf 250l veya rally
192 boya böyle bi motor lazım.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
Kıymetli meraklıtekerci kardeşim bu Ali abin , rk3i kullanıcıları sayfa 91 deki fotoğrafda 1,80 boya
127 kilo idi . Şu an arada 3 büyük ameliyat sebebiyle 120 kg . Zongshen anladığım kadarıyla bu aleti benim gibi azmanlar için üretti. Bizim sayfamızdaki kullanıcılar arasında 190 üzeri boya sahip enaz 15
arkadaşım var. Daha yukarıda crf 250 den bahsedildi . Crf 250 kısa mesafe için daha pratiktir. R3i ise uzun yolda daha rahattır . Bir de artçılı kullanacaksan kesinlikle rx3i yi tercih etmelisin. Ben derim
ki Salihli'de mutlaka rx3i vardır . Onlardan birine ulaşmaya çalış . Motorun üzerine bir otur, hatta şöyle cam dükkan vitrininin önünde motorun üstüne bin ve camdaki görütünü bir seyret sonra kararını ver. Haydi kolay gelsin. Selamlarla.
-
Bacak daha önemli değil mi? Yanlış biliyorda olabilirim aklımda öyle kalmış.
-
Ben 175 cm boy ile biniyorum, sorun yaşamıyorum. Görüntüğünden daha heybetli bir makine ve sürüşü inanılmaz keyifli. Tavsiye ederim.
Önceki motosikletim de CFMoto 150 NK idi, o boya sana komik kaçar. O kadarını söyleyeyim.
-
http://cycle-ergo.com/
Bu siteden hangi motor altınızda nasıl duracak bakabilirsiniz.
Sağdaki"options" bölümünden "Use metric values?" yes yapın, sonra aşağıda boy ve iç bacak uzunluğunuzu girin.
-
BEnce alacağın en konforlu motor Suzuki inazuma 250
-
sana şeker gibi bi motor önereyim çok da hastaları var TNT250.. aman dikkat tnt25 değil veya bn251 (gerçi tnt25 in yeni adı) değil.
-
-
-
-
Yamaha WR 125 R
Honda modelinin aksine, lastikleri asfalt sürüş için oldukça uygundur
-
1.92 boyunda ve 96 kgyim. Uzun yıllardır sporla ilgilendiğim için kilo olarak bir sıkıntım yok. Geçen yıl boy yüzünden denemediğim marka model kalmadı. Başlangıç motoru olucağı için yüksek cc endurolara bakamadım. Sonunda Pulsar 200 RS te karar kıldım. Çiçek gibi üzerinde büyük durmuyorsun. Yormuyor, konforu da hoşuma gitti. Bir bak derim. Hala kullanıyorum. )
-
-
ben yıllardır ktm hastası olmama rağmen boydan dolayı hiç alamadım ve alamayacam.. bezen fizik insana bu tip tercihler yaptırıyor..aynı boydayız bende yıllardır senin sorduğun sorunun cevabını aradım tnt250 aldım ve aşırı derecede memnunum.. kalıplı adamsan sorunun çözümü tnt..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)