Hem şehirde hem de kampta tercih edilmesi gereken motosiklet nedir ?
Reklamlar
-
Herkese selamlar,
Motosiklete yeni başlayacağım, şuan ders alıyorum. Benim motosiklet amacım hem şehir içinde beni rahatlatması hem de kamp için gerekli düzeyde olması. Kamp yapmayı seviyorum o yüzden sürekli çıkacağım yola ama şehirde de elim ayağım motosikletim olacak. Benim bulduğum, beğendiğim motosikletler var ama bunlar hem kamp hem şehirde uygun olur mu bilemedim onları da altta belirteceğim. Cross motorlara da baktım ama şehirde nasıl olur bilemedim. Önerileri bekliyorum.
Beğendiğim motosikletler;
Ybr 125
cbe 125e
bajaj discover 125 st
mondial 125 mh drift
Reklamlar
-
Ybr 125 seçeneklerin arasındaki en iyisi.
-
Motorları çok tanımıyorum (bende ybr var) ama kesinlikle cb125e almanı önermiyorum, ben ilk motosiklete başladığımda cb125e mi alsam ybr mi alsam diye baya sordum soruşturdum bana ybr varken sakın cb alma hem çok titreşim yapıyor hem de taş gibi hiç rahat değil dediler ayrıca ybr sağlam motordur bozamazsın dediler ybr aldım çok da memnunum.
Şimdi senin asıl soruna gelelim, aslında bu motorların hiçbiri kamp için uygun değildir ama uygun olmamaları kamp yapamayacağın anlamına gelmez, ben ybr aldığım ve çok memnun olduğum için ybr önereceğim ama bu motorlar arasında kamp yapmada hangisi daha iyidir diye bir ayrım yapabilir misin bilemem, bunlardan birini seçeceksen önemli olan daha çok, araziye çıkacağın zaman seçeceğin lastik gibi duruyor (bende pilot street takılı, çakıllı yolda götü başı sallayarak gidiyorum çamura girsem saplanır kalırım).
Şimdiden motorunuz hayırlı olsun
edit: Kalite olarak en iyisi ybrdir ama fiyat performans açısından hangisi iyidir bilemem.
-
Pangaea adlı üyeden alıntı
Motorları çok tanımıyorum (bende ybr var) ama kesinlikle cb125e almanı önermiyorum, ben ilk motosiklete başladığımda cb125e mi alsam ybr mi alsam diye baya sordum soruşturdum bana ybr varken sakın cb alma hem çok titreşim yapıyor hem de taş gibi hiç rahat değil dediler ayrıca ybr sağlam motordur bozamazsın dediler ybr aldım çok da memnunum.
Şimdi senin asıl soruna gelelim, aslında bu motorların hiçbiri kamp için uygun değildir ama uygun olmamaları kamp yapamayacağın anlamına gelmez, ben ybr aldığım ve çok memnun olduğum için ybr önereceğim ama bu motorlar arasında kamp yapmada hangisi daha iyidir diye bir ayrım yapabilir misin bilemem, bunlardan birini seçeceksen önemli olan daha çok, araziye çıkacağın zaman seçeceğin lastik gibi duruyor (bende pilot street takılı, çakıllı yolda götü başı sallayarak gidiyorum çamura girsem saplanır kalırım).
Şimdiden motorunuz hayırlı olsun
edit: Kalite olarak en iyisi ybrdir ama fiyat performans açısından hangisi iyidir bilemem.
hocam en dikkat ettiğim konu da yakıt. ybr benim bu gruptan en beğendiğim en sağlam motosiklet. Yakıtı nasıl acaba kullanan birisini bulmuşken motoru sormak isterim
-
Şehir dışı 125-150 yetmez ki ben e5 te 100 le gidiyorum ibre 8 bine dayanıyor 1-2 saat öyle sürdüğünü düşünsene
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Şehir dışı 125-150 yetmez ki ben e5 te 100 le gidiyorum ibre 8 bine dayanıyor 1-2 saat öyle sürdüğünü düşünsene
Çok fazla şehir dışı diyemeyiz. Kendim izmir de yaşıyorum kampa çıkacağım yerler izmir ve çevresi. yani en uzak gidebileceğim yer 200 km falandır en fazla
-
Hemen reçeteyi yaziyorum
Rp:Ybr 125.
Sabah,öğle,Akşam 365gün.
-
mbaysal adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar,
Motosiklete yeni başlayacağım, şuan ders alıyorum. Benim motosiklet amacım hem şehir içinde beni rahatlatması hem de kamp için gerekli düzeyde olması. Kamp yapmayı seviyorum o yüzden sürekli çıkacağım yola ama şehirde de elim ayağım motosikletim olacak. Benim bulduğum, beğendiğim motosikletler var ama bunlar hem kamp hem şehirde uygun olur mu bilemedim onları da altta belirteceğim. Cross motorlara da baktım ama şehirde nasıl olur bilemedim. Önerileri bekliyorum.
Beğendiğim motosikletler;
Ybr 125
cbe 125e
bajaj discover 125 st
mondial 125 mh drift
Listende cbf 150 neden yok?
-
EthanHunt adlı üyeden alıntı
Listende cbf 150 neden yok?
Ilk baslarda 125 ile baslamak istedim cunku kurstaki motor pulsar 150 bastigin zaman gidiyor biraz riskli gordum ilk basta ve istedigim motosiklet hem agirlik hemde boyut olarak makul durumda olsun diye dusundum. Cbf 150 biraz buyuk geldi ondan eklemedim. Ama neden almam gerektigini soylersen tabiki dusunebilirim
-
ybr için yakıt kullanmıyor ekmek batırıp kokluyor tanımı yapmıştık, babam kullanınca benden az yakıyordu 2.3litre/100km gibi birşey diye hatırlıyorum ben kullanınca o 2.7 hatta 3 bile olabiliyor ben yüksek devir kullanmayı daha güvenli buluyorum (gazı kesince motorun çabucacık yavaşlaması bana güven veriyoe diyelim)
-
Pangaea adlı üyeden alıntı
ybr için yakıt kullanmıyor ekmek batırıp kokluyor tanımı yapmıştık, babam kullanınca benden az yakıyordu 2.3litre/100km gibi birşey diye hatırlıyorum ben kullanınca o 2.7 hatta 3 bile olabiliyor ben yüksek devir kullanmayı daha güvenli buluyorum (gazı kesince motorun çabucacık yavaşlaması bana güven veriyoe diyelim)
Ybr 125 ile ybr 125 ESD arasindaki fark nedir ?
-
mbaysal adlı üyeden alıntı
Ybr 125 ile ybr 125 ESD arasindaki fark nedir ?
Ybr 125 Euro2 yenilere gore bir tik daha güçlü,12hp karburatoru farkli,egzoz geri dönüşum sistemi yok,kafa karenaji yok.
Esd versiyonu,Euro3,karburator(elektronik gaz kelebeği),egzoz geri dönüşumu var,gucu bir tik duşuk 10.3hp,modern dizayn.katalitik konvertorlu
-
Beğendiğin motosikletlerin arasında yok ama lafı geçmiş, cbf 150 o 4 motosikletten daha iyi (aradığın özelliklere göre)
Ybr kullandım oda olur aslında ama konfor konusunda cbf biraz üstün.
Yakıt aynı sayılır.
Ybr taş gibi cbf 'te öyle ama yağ yakma olayı var cbf' te onuda bilmeyen yoktur
Elli bin km kullandım cbf yağ yaktı doğru ama bilerek kullanırsan sorun yaşamazsın.
Sürekli uzak yerlere gittim, amacım yol yapayım (motosiklet sürerken sadece süreyim) bazen eziyet, bazen mutluluk, bazen yetersizlik oldu ama hiç üzmedi o çoğu insanın sevmediği cbf.
Fiyat olarakta bakmak lazım bu arada bütçe önemli, ekipman daha önemli.
Sağlıcakla, şimdiden hayırlı olsun.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Ybr 125 Euro2 yenilere gore bir tik daha güçlü,12hp karburatoru farkli,egzoz geri dönüşum sistemi yok,kafa karenaji yok.
Esd versiyonu,Euro3,karburator(elektronik gaz kelebeği),egzoz geri dönüşumu var,gucu bir tik duşuk 10.3hp,modern dizayn.katalitik konvertorlu
Peki hangisi tercih edilmeli ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)