PULSAR 200NS MOTOR BOĞULMASI-PERFORMANS KAYBI-STOP ETME-SORUNU-KORNA SORUNU- TİTREŞİM
Reklamlar
-
Uzun yolda motor boğuluyor performans kaybı yaşıyorum motor üst devirler çevirince
7000 devirde 97 kmh hızla gidiyorum turlar kamyonlar sebebiyle
7000 devirde 90 kmh ye kadar düşüyor
Alt devirlerde 10-15 dk kullandıktan sonra performansı yavaş yavaş düzelmeye başlıyor
Stop etme sorununu bir çözemedim gitti
Motor soğuk iken ve yokuş aşağı stop ediyordu
Enjeksiyonu 200ns in yazılımını attırdım bu seferde motor çok zor çalışır oldu
Gittim yine yazılım arttırdım serviste bu seferde motor debriyaj beklerken stop ediyor
Far kısmında titreşim dızıltı vardı özellikle 7000-8000 devir arası serviste hallettim derken bir ay sonra tekrardan dızıltı ses çıkmaya başladı
Yağ akıtma sorunu vardı çözdüm
Sanzıman sorunu vardı çözdüm
Kornaya defalarca servise söylememe rağmen bir garantiden değiştiremedim kornaya başınca bazen kısık ses çıkıyor uzun basınca sesi kısılıyor
Motorum 22 ay oldu alalı ve 8000 bin kmde
Reklamlar
-
camin ordaki zirilti icin gosterge ile camin birlesim yerine ben silikon sikmistim ve kesildi bu sekilde. normalde o arada ince bir lastik var ve o kayiyor yada yeterli gelmedigi icin zirildiyor. diger sorunlar icin mutlaka iyi bir servise git bence.
-
öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Pulsar'da ses sorununu çözemezsin,onu kimse çözemez.evet soğuk havalarda ekran resetliyor bu sorun var ama stop etme sorunu ben yaşamadım daha ,yaşamayacağım anlamına'da gelmiyor tabi ki çünkü bu ara baya duyar oldum.diğer bir olaya gelirsek boğulma sorunu bende olmuyor,çok rahat hızlanıyor sadece artçı ile 125 - 130 hızda kalıyor oda yetiyor da artıyor,ona bir baktır derim.
-
Yakit pompasina baktir.
Ulan bu pulsara karburatör takilmazmi?basit kara düzen.Sonucta bu motorun hakki karburator,zirt pirt stopda etmez.
Veyahut üretici,bosch vb kaliteli enj.sistemi takacak.
Hindulu babuşlar ns200´ün karb.versiyonunu kullaniyor diye bir post okumuştum,ne kadar doğru bilemem.
-
3 defa servis değiştirdim, bitmiyor sorunları bitmiyor, birini yaptır diğeri başlıyor. öbürküsünü yaptır diğeri bozuluyor.
Soğuk havalarda saat resetleme sorunu yaşadım
2 defa koruma demiri vidalı düştü titreşimler
Arasa sırada kafa grenaj kısmındaki bir vida sürekli gelişiyor titreşimler
Sağnak yağmurlu havalarda frenleri çok zayıf
Performans kaybına gelince uzun yolda 7000 devirde 15-20 dk dan sonra performans kaybı yaşıyorum
Alt devirleri kullandıktan bir süre sonra üst devirlerde 7000 e çıkıyorum o zaman performans kaybı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Yakit pompasina baktir.
Ulan bu pulsara karburatör takilmazmi?basit kara düzen.Sonucta bu motorun hakki karburator,zirt pirt stopda etmez.
Veyahut üretici,bosch vb kaliteli enj.sistemi takacak.
Hindulu babuşlar ns200´ün karb.versiyonunu kullaniyor diye bir post okumuştum,ne kadar doğru bilemem.
Hint malı Tata otomobilin enjeksiyon sistemini kullanıyorlar
Adamlar hayatlarında ilk defa enfeksiyona geçmişler onuda becerememişler
-
Pistonlar adlı üyeden alıntı
3 defa servis değiştirdim, bitmiyor sorunları bitmiyor, birini yaptır diğeri başlıyor. öbürküsünü yaptır diğeri bozuluyor.
Soğuk havalarda saat resetleme sorunu yaşadım
2 defa koruma demiri vidalı düştü titreşimler
Arasa sırada kafa grenaj kısmındaki bir vida sürekli gelişiyor titreşimler
Sağnak yağmurlu havalarda frenleri çok zayıf
Performans kaybına gelince uzun yolda 7000 devirde 15-20 dk dan sonra performans kaybı yaşıyorum
Alt devirleri kullandıktan bir süre sonra üst devirlerde 7000 e çıkıyorum o zaman performans kaybı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
Hint malı Tata otomobilin enjeksiyon sistemini kullanıyorlar
Adamlar hayatlarında ilk defa enfeksiyona geçmişler onuda becerememişler
Ee tvs bosch kullaniyor 310R modelinde,demekki hintli bir firma kullaniyormuş.yapiyorsan bir motor hakkini vereceksin 500-1000tl fiyat yuksek olsun ama kaliteli bir enj.sis.kullan insanlarda sorunsuz binsin motoruna.
Piyasada rekabette bir yere kadar 13-14 veren adam 15´de verir.
Ayrica,Enj.sistemide Motorun can damaridir.(sollamada aniden stop edip ciddi kazaya karissan kim verecek hesabini?
Neyse,Karburatorlu Apache 200 gelsin´de mayista,ns200 modelini piyasada bir silkelesin şöyle
-
Hintliler dominar'ı da galiba karbüratörlü kullanıyordu. O stop etme sorunu sadece 4-5km hızla giderken 1.viteste yaşıyorum ben. Ara sıra. Devir dalgalanmak istiyor, dalgalanamadan stop ediyor. Ben öyle gözlemledim. Yanlış da gözlemlemiş olabilirim.
-
Pistonlar adlı üyeden alıntı
7000 devirde 97 kmh hızla gidiyorum turlar kamyonlar sebebiyle
7000 devirde 90 kmh ye kadar düşüyor
Alt devirlerde 10-15 dk kullandıktan sonra performansı yavaş yavaş düzelmeye başlıyor
Devir sabit olmasına rağmen hız düştüğüne göre debriyajın kaçırıyor demektir.
Eğer hızla beraber devir de düşüyorsa yakıt pompası arızası olabilir.
Yakıt pompası benzin deposunun içinde benzin ile kendini soğutuyor. Bu yüzden benzin deposu boş halde uzun süre sürünce yakıt pompası aşırı ısınıp arızalanabiliyor.
-
-
Yine bir bacac ıkınma başlığında birlikteyiz evet arkadaşlar.
motorun fiyatı olmuş 14500 ve görüyorumki hala pulcan da pulcan şeklinde arayışlarına son vermeyenleriniz var
burda motor hakkında şöyle uçuyor kaçıyor böyle tipi yakıyor geçiyor diyenlere karşılık
kalite anlamında yerlerde sürünen bir psiklete yapılan ısrar neden?
yapacağın iş çok basit dostum.
bacac hakkında fazla gözü açılmamış birine ittirip adam gibi motosiklet alacaksın.
geçmiş olsun.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Yine bir bacac ıkınma başlığında birlikteyiz evet arkadaşlar.
motorun fiyatı olmuş 14500 ve görüyorumki hala pulcan da pulcan şeklinde arayışlarına son vermeyenleriniz var
burda motor hakkında şöyle uçuyor kaçıyor böyle tipi yakıyor geçiyor diyenlere karşılık
kalite anlamında yerlerde sürünen bir psiklete yapılan ısrar neden?
yapacağın iş çok basit dostum.
bacac hakkında fazla gözü açılmamış birine ittirip adam gibi motosiklet alacaksın.
geçmiş olsun.
Senin görüşün bu evet önerilerinde bir harika birine itelicen gidicek böyle birşey yok o motoru satarken için rahat edecekmi acaba ?
Kaldıki bendede var pulsar 200 NS bu sorunların hiç birisi yok...
Motor stop etmiyor
hızlanması top speedi durması kalkması çok güzel lastiklerini adam gibi alırsan gayet güzel duruyor ben karlı havada bile gidiyorum sorun yok
cızırdamaya gelince motor bu granaj ve vidalardan oluşan ülkemizin yolları öyle güzel öyle güzel ki maaşAllah yarış pisti gibi :D Allah aşkına çukur olmaya kırık dökük olmayan sokakmı var yolu yapıyorlar bir yağmur yağmasını bekliyor yollar çökmek için bu kadar kötü asvaltta sen bilinçsiz bir şekilde takır tukur çukurlara girersen gereksiz acemice teker denemeleri yaparsan kusura bakma ama o motor pulsar değil ne olursa olsun bozulur...
Bu yorumların hiç birisine katılmıyorum Pulsarın kronik sorunları bellidir bu kronik sorunları tetikleyende %70 kullanıcıya aittir...Kimse masal anlatmasın
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
serconline adlı üyeden alıntı
Senin görüşün bu evet önerilerinde bir harika birine itelicen gidicek böyle birşey yok o motoru satarken için rahat edecekmi acaba ?
Kaldıki bendede var pulsar 200 NS bu sorunların hiç birisi yok...
Motor stop etmiyor
hızlanması top speedi durması kalkması çok güzel lastiklerini adam gibi alırsan gayet güzel duruyor ben karlı havada bile gidiyorum sorun yok
cızırdamaya gelince motor bu granaj ve vidalardan oluşan ülkemizin yolları öyle güzel öyle güzel ki maaşAllah yarış pisti gibi :D Allah aşkına çukur olmaya kırık dökük olmayan sokakmı var yolu yapıyorlar bir yağmur yağmasını bekliyor yollar çökmek için bu kadar kötü asvaltta sen bilinçsiz bir şekilde takır tukur çukurlara girersen gereksiz acemice teker denemeleri yaparsan kusura bakma ama o motor pulsar değil ne olursa olsun bozulur...
Bu yorumların hiç birisine katılmıyorum Pulsarın kronik sorunları bellidir bu kronik sorunları tetikleyende %70 kullanıcıya aittir...Kimse masal anlatmasın
pulsar sayfasını baştan bi oku da öyle gel hadi bakim
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
pulsar sayfasını baştan bi oku da öyle gel hadi bakim
Okudum okudum merak etme . okudumda çok bilinçsiz insan var bu yüzden okumaktan sıkıldım artık ben sorun çıkartmak yerine çözmekten yanayım her zaman bu kadar performansı bu fiyata başka bir motordan alabiliyorsalar satıp alsınlar o zman
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
serconline adlı üyeden alıntı
Okudum okudum merak etme . okudumda çok bilinçsiz insan var bu yüzden okumaktan sıkıldım artık ben sorun çıkartmak yerine çözmekten yanayım her zaman
bu kadar performansı bu fiyata başka bir motordan alabiliyorsalar satıp alsınlar o zman
ilk çıktığında evet f/p derdim zaten.
şuan değil kesinlikle değil.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
serconline adlı üyeden alıntı
Okudum okudum merak etme . okudumda çok bilinçsiz insan var bu yüzden okumaktan sıkıldım artık ben sorun çıkartmak yerine çözmekten yanayım her zaman
bu kadar performansı bu fiyata başka bir motordan alabiliyorsalar satıp alsınlar o zman
Babuş eskidendi o.Şimdi bir sürü rakibi var daha ucuza.Dedikleri gibi f/p özelliği kalmadı artık.
-
Siz nasıl bi motor kullanıyorsunuz anlamıyorum. 2 Yıldır aktif olarak ve de halen Pulsar kullanmaktayım. Kronik stop etme sorunu dışında bugüne kadar başka hiçbir sorunla karşılaşmadım. Titreşim tek silindir motorların tamamının kaderidir bunu bir sorun olarak görmüyorum. Pulsarda titreşim var diyorsan birde Ktm Duke serisinden bir motor kullan emin ol Pulsarda titreşim yok dersin. Motorumdan ve performansından çok memnunum satmayı düşünürsem sadece CC yükseltmek için satarım ama şuan öyle bir düşüncem yok. Hızlanması yakıt tasarruffu uzun yolda 120 140 km hızlarda stabil gitmesiyle ihtiyacımı karşılıyor.
-
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
ilk çıktığında evet f/p derdim zaten.
şuan değil kesinlikle değil.
Peki sana soruyorum
r25 şu anda tam olarak TL 26.200 - hem parça pahalı hem servis Binilmezmi binilir süper motor ama herkes alamaz
cbr250r 19.500 - parça olarakta pahalı servis olarakta tamam çok fazla değil ama cbr250r diğerlerine göre alınacak motor gel gör ki 20.000 TL
duke 250 24.000 - duke parça olarak söylemiyorum bile servis olarakta aynı şekilde 24 25 bin tl 250cc motor 10 cc 1000 TL :D alınırmı alınır ama herkes alamaz
inazuma 20.500 - çok sevdiğim bir motor kaliteli sorunu en az çıkartanlardan birisi ama parça olarak servis olarak gene herkesin karşılayamayacağı cinsten bir mtoro
sym wolf 13.500 fiyatı Pulsardan bile az ama gel gör ki parça ve servisi uçuk sorunsuzmu hayır kimse bana anlatmasın kötü motormu değil ama mantıklıda değil
Pulsara gelince 14.750 TL parça olarak emsallerine göre daha ucuz servis olarakta aynı şekilde hee aynı kalitedemi derseniz tabiki japon kadar olamaz fakat şu bir gerçek bugün hemen hemen herkesin alabileceği masraflarını karşılayabileceği performans olarakta tatmin olacağı bir motor.
Şimdi bu motorların içinden çıkarta çıkarta pulsarmı cıkarttınız demesin bana kimse en kalitelisi en iyisi demiyorum çünkü ben ülkemiz standartlarında ASGARİ ücretle çalışan kardeşler arkadaşlar için konuşuyorum zenginlerle konuşmam :D
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
serconline adlı üyeden alıntı
Peki sana soruyorum
r25 şu anda tam olarak TL 26.200 - hem parça pahalı hem servis Binilmezmi binilir süper motor ama herkes alamaz
cbr250r 19.500 - parça olarakta pahalı servis olarakta tamam çok fazla değil ama cbr250r diğerlerine göre alınacak motor gel gör ki 20.000 TL
duke 250 24.000 - duke parça olarak söylemiyorum bile servis olarakta aynı şekilde 24 25 bin tl 250cc motor 10 cc 1000 TL :D alınırmı alınır ama herkes alamaz
inazuma 20.500 - çok sevdiğim bir motor kaliteli sorunu en az çıkartanlardan birisi ama parça olarak servis olarak gene herkesin karşılayamayacağı cinsten bir mtoro
sym wolf 13.500 fiyatı Pulsardan bile az ama gel gör ki parça ve servisi uçuk sorunsuzmu hayır kimse bana anlatmasın kötü motormu değil ama mantıklıda değil
Pulsara gelince 14.750 TL parça olarak emsallerine göre daha ucuz servis olarakta aynı şekilde hee aynı kalitedemi derseniz tabiki japon kadar olamaz fakat şu bir gerçek bugün hemen hemen herkesin alabileceği masraflarını karşılayabileceği performans olarakta tatmin olacağı bir motor.
Şimdi bu motorların içinden çıkarta çıkarta pulsarmı cıkarttınız demesin bana kimse en kalitelisi en iyisi demiyorum çünkü ben ülkemiz standartlarında ASGARİ ücretle çalışan kardeşler arkadaşlar için konuşuyorum
zenginlerle konuşmam :D
Senin bahsettiğin modellerle biz Pulsar'ı karşılaştırmıyoruz zaten.Hero'nun TVS'nin modelleriyle karşılaştırıyoruz.
-
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)