IZMIR de KTM Ustası Aranıyor
Reklamlar
-
Selam Arkadaslar,
Istanbuldan Izmır e tasınam sebebi ile Izmır de ktm den anlayan motor ustası arıyorum.Yıllardır motorlarımı atamotoya emanet ediyordum ancak suan istanbula gidip blok indirtecek fırsatım yok.
Ancak aradıgım kisi,ben ust kapaktan anlamam burasını bilmem diyen japon ustaları degil .
LC8 bloguyla ugrasmıs,valf bosluklarını kontrol edecek,ona gore shim ayarlayacak,blogu tamamen indirip alt kapak ust kapak contalarını degistirip gozu kapalı toplayacak biri lazım.
Motor saglam durumda,contalar sızdırıyor degısecek, valf bosluklarının kontrolu gerekiyor.
Tesekkurler
Reklamlar
-
türkiye'de böyle bir ustanın görülme olasılığı uçan adam görme olasılığından az. marka/otomobil/motor farketmez.
iyi şanslar
-
böyle bir usta ktm değil hiçbir markada yok. varsa yoksa değiştirelimci ustalar.
-
KTM nin izmirde yetkili servisi var zaten. Instagramdan bana ulaş mutlaka ınstagram:omeryigit89
-
LC8 bide gözü kapalı : )))
-
tr de boyle usta yok dıyenler ne kadar da ezbere konusmayı sevıyor.ıstanbuldakı ustam boyleydı.bılmıyorsanız yorum yapmak zorunda degılsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
Zaten contalar shim ler değişecek. Parçalar spormoto dan alınacak, önemli olan blogu düzgün şekilde parçalayıp toplayacak bilgide bir usta
-
istediğin donanımlarda ustanın zor bulunduğu istanbul'da bile ata motordışında pek alternatif kalmıyor geriye japona geçme ihtimalini bir düşün derim
-
Japonlar aynı kalitede, gaz tepkisinde motor yapabilsin, tabiki geçerim.bulamazsam yetkili servis e gitmekten başka seçenek yok zaten.
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
tr de boyle usta yok dıyenler ne kadar da ezbere konusmayı sevıyor.ıstanbuldakı ustam boyleydı.bılmıyorsanız yorum yapmak zorunda degılsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
Zaten contalar shim ler değişecek. Parçalar spormoto dan alınacak, önemli olan blogu düzgün şekilde parçalayıp toplayacak bilgide bir usta
madem yapman gerekeni biliyorsun konu açma hırt.
-
extagon adlı üyeden alıntı
madem yapman gerekeni biliyorsun konu açma hırt.
Agzını topla,haddini bil.Tavsiye almak icin konu actım,bilgin yoksa yorum yapma.Konu acıp acmamak benim insiyatifimde.
-
Izmirde bilmiyorum ama aydinda yıllardır gittiğim ve gözüm kapalı önereceğim bir usta var. Avrupalılardan iyi anlar. Daha önce KTM 690 toplamıştı onuda biliyorum.
Güven Erkmen Motosiklet Servisi.
0534 943 9075
Batuhan önerdi dersen beni de tanır.
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Izmirde bilmiyorum ama aydinda yıllardır gittiğim ve gözüm kapalı önereceğim bir usta var. Avrupalılardan iyi anlar. Daha önce KTM 690 toplamıştı onuda biliyorum.
Güven Erkmen Motosiklet Servisi.
0534 943 9075
Batuhan önerdi dersen beni de tanır.
Tesekkurler Ustad,irtibata gececegim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Izmirde bilmiyorum ama aydinda yıllardır gittiğim ve gözüm kapalı önereceğim bir usta var. Avrupalılardan iyi anlar. Daha önce KTM 690 toplamıştı onuda biliyorum.
Güven Erkmen Motosiklet Servisi.
0534 943 9075
Batuhan önerdi dersen beni de tanır.
Irtıbata gectim batuhan hocam.
Kendisi Izmır de Ikarus Motor dan Ertan Usta yı onerdi.
Izmırde ktm ustası arayan baska arkadaslar icin de bilgi olması icin not duseyim buraya
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
Japonlar aynı kalitede, gaz tepkisinde motor yapabilsin, tabiki geçerim.bulamazsam yetkili servis e gitmekten başka seçenek yok zaten.
Bu cümlenin ne kadar doğru olduğunu KTM kullanınca anladım. Sanırım bende bu markadan vazgeçmem artık.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
Niye contalar değişiyor ki?
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Niye contalar değişiyor ki?
araba veya motor belli bi kmsonra contalardan yağ kaçırır önemli bi sorun değildir fakat değişmesi gerekmedir
yani sıkıntı ve problem değil periyodik sarf malzemesi gibi düşün
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
KTMADDICTED adlı üyeden alıntı
Tesekkurler Ustad,irtibata gececegim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
Irtıbata gectim batuhan hocam.
Kendisi Izmır de Ikarus Motor dan Ertan Usta yı onerdi.
Izmırde ktm ustası arayan baska arkadaslar icin de bilgi olması icin not duseyim buraya
Eyw. hocam İzmir'deyim ben de aklımda bulunsun bu iyi oldu. Ayrıca fuarda husqvarna standında bana İzmir'deki Alsancak otonun anlaşmasının dolduğu mart sonunda mı ne yeni bir servis ve bayii açılacağını söylediler onu da bir araştırabilirsiniz belki ustalardan çıkar bir şeyler.
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Niye contalar değişiyor ki?
Motoru cok fazla sikistirmaktan teker yapmaktan atlayip ziplamaktan kisacasi hirpalayarak kullanmaktan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
LoseControL adlı üyeden alıntı
Eyw. hocam İzmir'deyim ben de aklımda bulunsun bu iyi oldu. Ayrıca fuarda husqvarna standında bana İzmir'deki Alsancak otonun anlaşmasının dolduğu mart sonunda mı ne yeni bir servis ve bayii açılacağını söylediler onu da bir araştırabilirsiniz belki ustalardan çıkar bir şeyler.
Ben de alsancakoto dan memnun olunmadigi yonunde bilgi aldim.Bakalm yeni acilacak servis guleryuzlu,yardimsever olur umarim.
-
Ertan Usta işinde proftur,ayni zamanda kuzenim tüm bakimlarini kendisine yaptirir.bu arada kuzen çok pinpiriklidir o derece
Motoru birak gerisine karişma.
-
Bence Japonların gaz tepkisinde hiç bir sorun yok. Hatta DBW öncesi KTM LC8'in gaz tepkisinden bayağı insan şikayetçiydi.
Ama KTM daha hafif, daha kaliteli suspansiyon, daha kaliteli frenler, daha pahali parçalar, daha kapsamlı elektronik aksam kullanıyor, onun için de daha pahalı ve sürüşü zevkli bir motosiklet. Ancak malesef Japonlar kadar da dayanıklı ve sorunsuz değil.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bence Japonların gaz tepkisinde hiç bir sorun yok. Hatta DBW öncesi KTM LC8'in gaz tepkisinden bayağı insan şikayetçiydi.
Ama KTM daha hafif, daha kaliteli suspansiyon, daha kaliteli frenler, daha pahali parçalar, daha kapsamlı elektronik aksam kullanıyor, onun için de daha pahalı ve sürüşü zevkli bir motosiklet. Ancak malesef Japonlar kadar da dayanıklı ve sorunsuz değil.
Dediklerinize tamamen katılıyorum.japonlarin gaz tepkisi sorunlu demedim aynı keyfi vermiyor dedim. Japonlar eğlenceli motor yapma peşinde değil dayanıklılık peşinde her ne kadar eskisi kadar bu motto ya sahip cikmasalar da.
Motosiklet benim için ruhsal tatmin nesnesi ve ruhum dayanıklılık değil eğlence istiyor.yamaha nin cp2 ve cp3 bloklarıni çok beğeniyorum. Ama onlarda da adam gibi suspansiyon fren hatta şase yok.hondayi zaten saymıyorum. Tam bir little little into the middle. Hicbir keyfi uçlarda yasayamiyorsun.hep daha ağır daha sakin gaz tepkisi. Ideal ve sıkıcı bana göre.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)