Cevapları görelim...
Cevapları görelim...
Bence alınır 2-3 sene sonra bu fiyatlar normal kabul edilecek piyasa eskileri eski görecek kurslarda cayır cayır abs li motorlar gelicek diye anlatıcak parası olan hep alıcak, 2-3 seneye bu fiyatlar normal kabul edilecek güzel bakarsanız bence zarar değil prim dahi yapar r25
hiç kullanmadım arkadaşımda gördüm 600 lük olmasda güzel yakışıklı motor, bence verilir
Eski bir R25 kullanıcısı olarak söylüyorum ; kesinlikle bu fiyatları hak etmiyor.He genel bakarsak hiç bir motosiklet olması gereken fiyattan satılmıyor ama ülkenin şuanki şartları bu.Sıfırdan bahsediyorum tabi 2. ellerine girmiyorum onu da ben paylaştım zaten dolandırıcıları. diğer konu ise evet alınır.Neden alınmasın her motosiklet abs'li olacak diye bir şey yok.Abs yeni yeni hayatımıza giriyor ve tamamen piyasanın abs'li motosikletler ile dolması en az 10 yılı alacak.Eğer 10 yıldan fazla kullanma niyetin varsa alma yok ise gönül rahatlığıyla alabilirsin.Satarken de zarar etmezsin. istanbul_gezg arkadaşıma katılmıyorum. Bu piyasa bu şekilde devam edemez etmemeli! Birileri sesini çıkarmalı bu kadar engel olunmaz.Ya devlet geri adım atacak birşeylerden ya da markalar. Biz boynumuzu büküp bu fiyatları normal kabul edersek asıl o zaman suç bizde.R25 ilk defa çıktığı zaman 13.500 tl idi.Şimdi 2017 model (abssiz) 23.500 tl!!! abs geldi 26.200 tl bu fiyatlar akıl almaz gelen zamlara bakın. 26.200tl de kalmayacaktır yine zam yiyecektir doğru ama 30binlere geldiği zaman hala r25 tercih ediliyorsa o firmada değil alan kişilerdedir sorun.Çünkü marketing sistemi ve işliyor.Sen talep ettikçe firma verecek daha çok talep edilirse fiyat artırılıp yine verecek firma ve bu böyle devam eder gider..
r25 li kardeşim firmalar birşey yapmıyor kawasaki avrupada kaç para ise bura da da aynı hükümet tl değer kaybetmesine karşın birde %20 VERGİ ekleyince fiyatlar çıldırdı birisi sesini çıkarsa derken emlak piasası uçtu gitti ev almak istanbulda ne kadar zor biliyormusun ?
az buçuk esnafımdır piyasa düşmez enflasyon düşmez hep artar bunu hükümet de şu an işçi bulma kurumunu hızlandırı insanları işe sokarak daha fazla vergi toplayarak bütçe açığını korumaya çalışıyor piyasa bu duruma sabitlenecek babana amcana dayına sor bakalım ne zaman mülk araba fiyatları düşmüş hiçbir zaman düşmemiş,
piyasa bu fiyatlara sabitlenecek afrin operasyonu tamamlanınca , 2019 da başkanlık tamamlanınca piyasa ancak o zaman sabitlenir şu an fiyatlar böyle artmaya devam eder gönül isterki olmasın ama durum böyle,
r25 bana göre abs li si pahalınında öteki damarlı muz bildiğin , yaz gelsin peynir ekmek gibi satılmazsa gel sana dükkanda kahve ikram edeyim r25 1 tane bile kalmayacak sezon açılsın .... 26 .200 e bayiler stok bulamayacak çünkü insanlar alıcak öyle böyle pahalı ucuz alacak ALACAK
belirtmek isterim uyumadan firmalar zam niye yapıyoronuda izah edeyim şimdi sen 1000 tane r25 getireceksin taşıyan firma diyorki zama geldi %5 hobaa fiyata ekliyor yedek parçacı diyorki kymco şaşe pahalan dı oda veriyor %10 birikiyor ve firma genel zam yapıyor
26.200 fiyattan 500-1000 tl satanın kaarı fabrikanın üretim maliyeti sanmam 1500 eur den fazla olsun bu civarlardır ulaşım nakliyet işçilik vs vs sana sattığı motordan satıştan kalan para 500 euro dan fazla değildir.
bu durumda da yedek parça ve bakımdan para kazanıcak yamalube bunun bir örneği satacakki kazanacak motule gidince para kaarı 10 lira bile olsa azalıyor
işte bu bütün hesapların maliyeti sana gelişi 26.200 global bir firma böyle çalışır bütün firmalar büyümek zorundadır ticari hiçbir firma sabit kalamaz sabit kalmaya başladığı anca öneki yıla göre edemediği kaar + genel kaar diye zarar açıklar
15 sene önce kodak artık battım dedi çünkü telefonlar çıktı insanlar film almadı fransadaki büyük fabrika böyle kapandı aslında kodak batmadı ama önceki yıla göre satışları düştü ve artık işini geliştiremedi iflas açıklayınca daha fazla vergi ödemiyor ve sonra iadelerini sevkiyatlarını yapıp tasifiye ediyor fabrika boşaltıyor... gibi
iyi geceler ben biraz dabbe izliyim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:17 ----------
r25 piyasa motoru temizini sanmam 15 e vermezler 18-19 civarıdır temiz bakılmışlar
yinede her devri alan bir top speed yapıpyor yağ ne durumda bilenyok bakımları aksatıyor artık motor sıkıntı çıkarmaya doğru işte 20 bin bakımını alacak arkadaş yapacak gibi şeyler yazıyor ne marrak türek motora baktılar belli ediyor kendini bu ifadeler, yazın 20 ye satılır temiz r25 ler bütçe varsa sıfır alın yazın yer bi zam daha
Böyle birşey olsa https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-200-duke-abs-bol-extrali-532765472/detay
bilmiyorum şu anki motorunda ABS varmı ama olsa emin ol bu güne kadar nasıl kullanmadık yazarsın
Net konuşayım, alan enayidir. 5 daha koy neler alırsın neler...
Şu an hiç bir 250 cc fiyatını hak etmiyor . ABS , tcs , hildholder , viraj içi ABS , tcdd,tsk,eps ,en kral showa'lar ohlinsler ,lastik olsa yine de hak etmez .
250 cc ya canı belli gideceği belli 26000 nedir . 26000 liranın üstüne bin daha çok mutlu eder .
250CC motor uzun yolda sıkar adamı. Şimdi gelip birileri 125-150cc motor ile uzun yol yapanları atmasın boşuna kelle koltukta gitmektir o. Bassa bassa 150km üzeri yalan oluyor. Bir rüzgara bakıyor 150'yi bile göremeye bilirsin. Basmaya kalktığında CBR250 gibi tek silindirlileri saymazsak gereğinden fazla yakıyor. Uzun lafın kısası 1 senede sıkılacaksın. Şehir içi için ideal tabi ancak Ankara'da İstanbul, Eskişehir yollarına çıkınca biraz limitte gidip motoru da yıpratıyorsun. Bırakın 26 bin lirayı 15 ve üzeri versem yüreğim kanar. Ahım şahım motor da değil. Tipi güzel içi boş.
13-15 bin bandındayken R25 alanlar,oran/orantı bakımından kabaca arsa alanlardan daha çok kar ettiler.
Alırımıyım asla almam.zaten bu fiyatlarla populasyonu gittikçe azalıyor.dikkat edin 1-2 sezon daha sükse yapar sonra unutulur gider.
Piyasa maalesef yüksek. 250 cc için 26.000 TL ler çok büyük rakamlar. Ama bu motor özelinde bir durum değil. Bugün 125 lik motorlar bile 20.000 sınırına dayandı. Kendi kategorisi içerisinde değerlendirmek gerekirse sınıfının en performanslı motoru. İçi boş derken ne demek istediniz acaba? 50-60 beygirlik 250 cc bir motor mu var da haberimiz yok?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------
Şu dönemde sıfırını almak çok mantıklı olmayabilir. Ama ilk çıktığında 13.500 TL iken cbr 250 ile arasında 1.000 TL civarı bir fark vardı. Yıllardır aynı tipte çıkan tek silindirli cbr 250 yerine çift silindir, 14.000 rpm çeviren daha güçlü, tasarım olarak daha iyi bir motora 1.000 TL farkla sahip olmak gayet mantıklıydı.
Her şey beygir değil. Süspansiyonları hiç iyi değil, malzeme kalitesi de ahım şahım değil. 2006 model CBF250'de gram pas, yorgunluk belirtileri yokken. Ankara gibi bir yerde pas kusan mt sahibi oldum. En çok uyuz olduğum nokta ise MT125'in 25'den daha iyi olması. Süspansiyon, kalite hissiyatı, ön fren kaliperlerine bakın derim. Gerçi sırf arka maşa ve ön kollara baksanız yeter.
Süspansiyon için bişey diyemem, değerlendirmesi kullanıcıya göre değişken bir özellik. Süspansiyon sertlik ayarının yapılabiliyor oluşu kendi sınıfında bir artı bence. Doğru ayarda olduğunuzdan ya da lastiklerinizin yeterince iyi olduğundan emin misiniz acaba? Parça kalitesi olarak kawasaki ninja 300 daha üstün r25 e göre. Ama 3 yıllık bir motorun pas kusmasını ilk kez sizden duydum. Çift kaliper frenlerden de pek şikayet duymadım.
1 yıl doldu yada dolmadı pas kustu. Mt125 ile kıyaslayın demek istediğimi anlarsınız. Abisi mi kardeşimi belli değil
Artık 250cc yerine 200 cc modellere yönelmek lazım. Apache RTR200 benim favorim durumunda şu an. Fuarda 11-12 bin arası olacak dediler, ABS ve enjeksiyon da var. 250 alacaksan CFMoto'yu veya BN251'i bekle derim.
R25 bu parayı hak edecek kalitede bir motor değil. 14 bin devir çevirmesini ben beğenmiyorum. O kadar yüksek devirde tork veren motorlar tarzım değil ve ayrıca yakıt olarak da sanırım en çok yakan 250'liktir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)