Ehliyetim yok henüz 32 yaşımdayım 15-16 senedir trafikteyim izmirde minibüsçülük bile yaptım hatlı minibüsümüz var. Nereden ne tehlike gelebilir anlıyorum Allaha şükür sadece bi kez 18 yaşında kavşakta kaza yaptım gençliğin verdiği dikkatsizlilten.
Hızla süratle işim yok. 17 yaşımda 106 gti ım vardı hiç otobana çıkayım 150 200 basayım gibi heveslerim olmadı. Zaten onuda ehliyet almadan önce almamızın nedeni pratik yapmaktı.
Şimdi 50cclik scooter kullanıyorum b ehliyet yettiği için ama ondada klozete oturur gibi oturuş pozisyonu var pek bir şey öğretmiyor ehliyetten önce yani vites atma motoru bacaklarla kavrama mı denir ne denir vs.
Ehliyet parkuru evimin dibinde. Amacım az biraz pratik yapmak ehliyet almak ve aynı motorla devam etmek.
Yzf 125 ele dedi bi arkadaş hem gitmiyor hem otıruşu çok zor vs diye. Mt 125in oturuşu kullanımı nasıl? Mesela trafiğin 80-100 ile aktığı yerlerde yeterlimi?
Rs200 tavsiye edenler var aynı zamanda da sorunlarını söylüyorlar stop etme titreme vs. Mt125de nasıl titreşim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Benim için top speed veya acceleration çok önemli değil. Kolay kullanım sorunsuzluk vs önemli. Mesela hangisi 1. Viteste 50 civarı yapabiliyor? Yani ilk acemilikte 50km hıza çıkmak için 1-2 diye vites atmayalım devamlı. O yüzden 250lik mantıklı sanırım 125ler öyle midir bilmiyorum.
İkinci el alacağım için rs200 mantıklı geliyor yüksek model az km ama onunda sorunları var. Cbr 250 alsam 2013 falan kmler 30.000 civarı oluyor normal olanda o zaten 5 yaşında motor. Honda için o kmler hiç bi şey ama motor tecrübem olmadığı için tedirginim. Araba olsa anlardık