Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

MT-07 başlangıç desem dayak yerim galiba içeri Lütfen :)

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    kesinlikle tavsiye etmem mt07 agresif karakterli ve güçlü bir motor üstelik traction kontrol falanda hak getire abssiz versiyonu dahi var. mt25 al geç pişman olmazsın en azından bi kaç ay bi kaç bin kilometre kullan. sıkışık trafiğede gir çevreyolunada gir kuru zemindede kullan yağmurda. motorun limitlerini ve bu limitleri geçince motorun ne yaptığını ufak motoryda tecrübe et. sonra ne alıyosan al

    mt25 ile mt07 çok benzer motorlar mt07de rahat ettiysen mt25de de rahat edersin. yaza kadar bin mt25 e ne kadar binsen o kadar kardır satarkende zarar etmezsin sabah ilana koysan akşama gider.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne gerek var azizim, anlattıkların hep vakit kaybı. başlangıç olarak direkt 1000 cc ve üstü makbul.

    bas gaza hayatını yaşa ustam.
    Sanırım bende sana hak vererek mt25 den vazgeçip 99-02 R1 bakuyorum şu an. Hatta patlak, yamuk şaşeli bi kırlangıç kasa bulursam onu alırım

  3. #23

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    ucak al onla basla

  4. #24
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    mt07 alacağına direk mt10 al. büyütmek için uğraşmaz yıllarca! binersin.

  5. #25
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    hızlı yaşıyım genç öliyim cesedim yakışıklımı olsun diyorsun tam sana göre bir alet. forumda niye dayak yicen paran varsa hayattan bıktıysan al ama düşmeme ihtimalin yok şanslıysan kolunu bacağını kırar motoru yarı fiyatına satarsın geri

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    agility 125
    al bi yakışıklı maxi scooter. efil efil gez. ne bu? gerçi doğal seleksiyon karışmamak lazım. birileri ölsün ki birileri doğsun.

  7. #27

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Karanlığın içinde bir daha şafağı görmek istemiyorum diyorsun yani.

    Nays

  8. #28
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Okurken kör oluyordum dostum. Allah için aralara nokta virgül serpiştir.

    Konuya gelirsek öyle bir hataya düşme derim.

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Artçı 200 tek 210 görebilen torklu makinedir
    0-100 2.9 sn
    0-150 7.4 sn
    0-170 9.9 sn
    0-200 19.8 sn olan makinedir

    Tam bir kalkış motoru
    En ufak bir hatada roket gibi fırlatır üstünden

    İlk motor olarak pulsar 200ns cbr 250 tavsiye ederim

  10. #30

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    iyi bir eğitim almak koşulu ile, kendini daha çok güvende hissedeceğin mt 7 yi alabilirsin...kendini güvende hissetmediğin 250 liktense tercih edilebilir

  11. #31
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    niye hala kimse atmamış bunu hayret

  12. #32

    Üyelik
    26 Ekim 2017
    O gelen özgüveni sil hocam benden sana tavsiye olsun. 250likle felan bi başla anlarsın ne demek istediğimi.

  13. #33

    Üyelik
    07 Eylül 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    N/A
    Ben yinede bi içimi rahatlatabilirmiyim diye bir fikir alayım dedim almam o halde mt 25e binerim belli bir süre yata kalka kendimi bilerim teşekkürler herkese

  14. #34
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Açılın ben MT 07 ile başladım!!!

    33 yaşına kadar motorun gazının yerini bilmeyen ben geçtiğimiz sene ilk motor olarak aldım. An itibariyle 11bin km deyiz. Şeytan kulağına kurşun hiç sorun yaşamadık sayılır. Ancak;

    -Ehliyetten önce Honda nın GS-1 eğitimini tamamladım.
    -15 yıldır otomobil kullanıyorum şükür hiç kaza bela yaşamadım. Trafiği okuma konusunda fena sayılmam yani.
    -Ehliyet kursunda yaklaşık 10 saate yakın Mt-07 kullandım.
    -Mt-07 yi aldığımdan beri kesinlikle "gazlama" türü grup sürüşüne gitmedim.

    Aslında tarz olarak cruiser hastası bir adamım hatta Forumdaki ilk başlıklarım HD Iron 883, Yamaha XV950 gibi motorlar hakkında ancak Mt rahatlığıyla kanıma girdi. Ha bu arada ilk motor mt 07 alayım mı diye sormadım forumda zira alacağım cevapları gayet net biliyordum

    İlk motor olur mu?
    -Olur hatta benim için 250cc den daha iyi bir başlangıçtı. Zira trafikte 1 kez bile sıkıştırılmadım. Abs sayesinde acemiliğim süresince kayıp düşmeme sebep olabilecek pek çok fren hatamı affetti.

    Gücü ilk motor için fazla mı?
    -Mt-07 nin gücü bilinçsiz biri için son motor olmak için bile fazla. Çok çevik ve çok hafif. Kullanımı çok kolay bu yüzden ister istemez insanı gaza getiriyor.

    Eğitim almadan kesinlikle binilmemesi gereken bir motor.

    Ekipmanın eksiksiz olmalı, 250 cc den çok daha yüksek hızlarda yolculuk ediliyor keza. Kask/mont aldım tamam dememek lazım.

    Yerli yersiz hız yapmayı seven biri için kesinlikle uygun değil.

    Kendini en iyi sen bilirsin. Bu yüzden en doğru kararı verecek olan da sensin. Hangi marka/model alırsan al eğitim almanı öneririm. Çok şey kazandırıyor. Başlarken doğru öğrenip sonra doğru alışkanlıklar kazanmak önemli bence.

    Motosiklet modellerini ve kullanım yerleri, avantajlı ve dezavantajlı oldukları noktaları da seçim yaparken araştır/göz önünde bulundur derim. Şehir içi naked, viraj için supersport, haftasonu kız arkadaşla gezmek için tourer/cruiser gibi.
    potasyum bunu beğendi.

  15. #35
    svsmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Şehir
    Eryaman/Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    Rahmetlik bu sorunun cevabını zamanında vermiş


  16. #36
    rebeka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    "Binlik olmaz da 600lük olur"
    Barkın abinin dediği gibi tanışmak istiyorum böyle kişilerle!

  17. #37
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Metilen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açılın ben MT 07 ile başladım!!!

    33 yaşına kadar motorun gazının yerini bilmeyen ben geçtiğimiz sene ilk motor olarak aldım. An itibariyle 11bin km deyiz. Şeytan kulağına kurşun hiç sorun yaşamadık sayılır. Ancak;

    -Ehliyetten önce Honda nın GS-1 eğitimini tamamladım.
    -15 yıldır otomobil kullanıyorum şükür hiç kaza bela yaşamadım. Trafiği okuma konusunda fena sayılmam yani.
    -Ehliyet kursunda yaklaşık 10 saate yakın Mt-07 kullandım.
    -Mt-07 yi aldığımdan beri kesinlikle "gazlama" türü grup sürüşüne gitmedim.

    Aslında tarz olarak cruiser hastası bir adamım hatta Forumdaki ilk başlıklarım HD Iron 883, Yamaha XV950 gibi motorlar hakkında ancak Mt rahatlığıyla kanıma girdi. Ha bu arada ilk motor mt 07 alayım mı diye sormadım forumda zira alacağım cevapları gayet net biliyordum

    İlk motor olur mu?
    -Olur hatta benim için 250cc den daha iyi bir başlangıçtı. Zira trafikte 1 kez bile sıkıştırılmadım. Abs sayesinde acemiliğim süresince kayıp düşmeme sebep olabilecek pek çok fren hatamı affetti.

    Gücü ilk motor için fazla mı?
    -Mt-07 nin gücü bilinçsiz biri için son motor olmak için bile fazla. Çok çevik ve çok hafif. Kullanımı çok kolay bu yüzden ister istemez insanı gaza getiriyor.

    Eğitim almadan kesinlikle binilmemesi gereken bir motor.

    Ekipmanın eksiksiz olmalı, 250 cc den çok daha yüksek hızlarda yolculuk ediliyor keza. Kask/mont aldım tamam dememek lazım.

    Yerli yersiz hız yapmayı seven biri için kesinlikle uygun değil.

    Kendini en iyi sen bilirsin. Bu yüzden en doğru kararı verecek olan da sensin. Hangi marka/model alırsan al eğitim almanı öneririm. Çok şey kazandırıyor. Başlarken doğru öğrenip sonra doğru alışkanlıklar kazanmak önemli bence.

    Motosiklet modellerini ve kullanım yerleri, avantajlı ve dezavantajlı oldukları noktaları da seçim yaparken araştır/göz önünde bulundur derim. Şehir içi naked, viraj için supersport, haftasonu kız arkadaşla gezmek için tourer/cruiser gibi.
    hocam ilk motor olurda kaza yapmamayı unutsun her türlü kaza yapıcak bu kazayı acemiyken yapmak var tecrübeliyken yapmak var kimse basmam demesin benim ilk motorum 1000km de kaç kere dip gaz zorladım her türlü basabildiğin kadar basıyorsun ilk fırsatta yani ilk ve son motoru olması için ideal aklı başındadır 100km hızın üstüne çıkmam der ufak tefek hızlarda yatırır motoru tecrübe kazanır o zaman ilk motorda pişer

  18. #38

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    bazen bu forumda gerçekten abartı helvacılar olduğunu düşünüyorum.

    iyi bir eğitim ile 2 haftada adamı dünya turuna çıkartacak eğitim kurumları var...bu eğitim kurumları sana ne katar ne katmaz, orası sana,bana, bizlere kalmış
    iyi bir eğitim alıyorsan zaten aynı zamanda güvenlik bilinci ile yoğruluyorsun, ekipmanın nasıl olmalı, konumlanma, frenleme, ileri sürüş teknikleri vs.

    ama yok ben 250 cc aldım ama ekipmanım yok, eğitime ayıracak zamanım yok düşe kalka öğrenirim bu işi, sadece kask aldım dersen 250 lik bile fazla ki 150 cc ile gözümün önünde ölen motorcuda görmüşlüğüm var
    Metilen bunu beğendi.

  19. #39
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ilk motor olurda kaza yapmamayı unutsun her türlü kaza yapıcak bu kazayı acemiyken yapmak var tecrübeliyken yapmak var kimse basmam demesin benim ilk motorum 1000km de kaç kere dip gaz zorladım her türlü basabildiğin kadar basıyorsun ilk fırsatta yani ilk ve son motoru olması için ideal aklı başındadır 100km hızın üstüne çıkmam der ufak tefek hızlarda yatırır motoru tecrübe kazanır o zaman ilk motorda pişer
    Sen basarsın, başka biri çok daha sakin gezer. Mesela motorumun son hızını hiç denemedim naked motor ile sürat yapmak komik zaten, rüzgardan serseme dönüyorsun. Arabamla otobanda 230 son hız gören biriyim ama bunu ömrümde 1 kez arabanın sınırını görmek istediğim için yaptım. Nerede ne yapmam gerektiğini biliyorum, en önemlisi trafik kurallarına neredeyse tamamen uyuyorum. (zaman zaman trafiğin akışına uygun olarak 50 lik yolda 60 la gitmek gibi ufak istisnalar dışında).

    Daha ilginç birşey söyleyeyim, Forumdaki insanların %90 ı motosiklet alacağım diye başlık açanlara kasksız/ekipmansız kesinlikle başlama der. Ama ne yazık ki ben dahil kimse, kimseye kurallara uyması gerektiğini ve bunun diğer taşıtlara nazaran çok daha elzem olduğunu hatırlatmaz.

    Son olarak benden sana soru:

    1- 40 km hızla inazuma yı yatırmak mı daha tehlikeli Mt-07 yi mi?

    2-Lastik ebadı düşünüldüğünde benzer hızlarda inazuma mı daha iyi yol tutuşu sağlar Mt-07 mi? Söz gelimi düşük hızlı manevralarda?

  20. #40
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Metilen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen basarsın, başka biri çok daha sakin gezer. Mesela motorumun son hızını hiç denemedim naked motor ile sürat yapmak komik zaten, rüzgardan serseme dönüyorsun. Arabamla otobanda 230 son hız gören biriyim ama bunu ömrümde 1 kez arabanın sınırını görmek istediğim için yaptım. Nerede ne yapmam gerektiğini biliyorum, en önemlisi trafik kurallarına neredeyse tamamen uyuyorum. (zaman zaman trafiğin akışına uygun olarak 50 lik yolda 60 la gitmek gibi ufak istisnalar dışında).

    Daha ilginç birşey söyleyeyim, Forumdaki insanların %90 ı motosiklet alacağım diye başlık açanlara kasksız/ekipmansız kesinlikle başlama der. Ama ne yazık ki ben dahil kimse, kimseye kurallara uyması gerektiğini ve bunun diğer taşıtlara nazaran çok daha elzem olduğunu hatırlatmaz.

    Son olarak benden sana soru:

    1- 40 km hızla inazuma yı yatırmak mı daha tehlikeli Mt-07 yi mi?

    2-Lastik ebadı düşünüldüğünde benzer hızlarda inazuma mı daha iyi yol tutuşu sağlar Mt-07 mi? Söz gelimi düşük hızlı manevralarda?
    hocam 2 motoruda kullanmadım ama kendi motorumu 2 kez yatırdım şahsen ben 250 likle filan başlasaydım daha fazla düşerdim şimdiye son süratde denemiş olurdum ki korkmama rağmen ama duramıyor insan 40km hızla arabanın altında filan kalmazsa bişey olmaz bence çürük çarıkla atlatır bende ilk kazamı o hızlarda yaptım sağ bacağım neredeyse komple mosmordu diyceğim o ki 10 kişiden 9 u basar yüksek hız ister motor altınday ken ben kendimden örnek verdim arkadaşın keyfi bilir


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)