Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hero Turkiye'ye Geliyor?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    https://m.sabah.com.tr/otomobil/2018...gaza-basti/amp
    Merhaba arkadaslar bugun ki haber dogrulugu nedir ne degildir bilmiyorum ama sanirim vergi dilimi ve diger etkenlerden dolayi dusunulmus olabilir. Insallah denildiği gibi olur kalitesiz china motorlara binmek yerine daha kaliteli hintlilere bineriz diyelim. Bu arada yukarida yer alan fikrim sadece sahsi gorusumdur yanlis anlasilmasin.
    Hayatımda En Tatlı Gördüğüm Şey Sadece HAYATIM


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Gerisini bajaj ve kuralkan düşünsün.
    kaan898 bunu beğendi.

  3. #3
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    her yıl, her yıl, her yıl, bir markanın türkiye'de fabrika açacağı haberleri çıkıyor. aynı, her yıl çıkan uzay üssü açıyoruz ve vizeler kalkıyor haberleri gibi.

    cem uzan'a hapis şoku.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  4. #4

    Üyelik
    21 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial 150 MH
    Umarım öyle olur, sonradan iptal olmazsa.

  5. #5

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Emekliye müjde Hero Türkiye'ye geliyor.
    Ak parti propaganda bakanlığının işi değilse güzel olur.

  6. #6
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerisini bajaj ve kuralkan düşünsün.
    Üzülerek söylüyorum ki Hero'nun Türkiye'de sattığı modeller babajın modelleriyle kıyaslanacak kalitede değil. Tasarım olarak da aynı şekilde. Düzgün modeller üretirlerse ülkemizdeki bir fabrika her açıdan faydalı olacaktır.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bundan on sene kadar önce bunlar hala Honda ile ortakken Hint markaları içerisinde en iyisi Hero'ydu. On sene geçti, Bajaj bunlara fark attı, bunlar hala aynı modelleri evirip çevirip satışa sunuyorlar. TVS de kısmen aynı şeyi yapıyor ama onlar hiç değilse BMW ile çalışmaya başladılar. Hero'nun modelleri kaliteli ama artık eski teknolojide kaldılar. Ayrıca Çinlilerin kalitesi hızla yükseliyor. Örneğin CFMoto'nun 150NK'sı bile bunlardan daha üstün bir motor. Ayrıca adamların her modelinde titreşim bulunuyor. Çinliler bile bu işi çözdüler ama bunlarda hiçbir hareket olmadığı gibi niyet de yok ve büyük cc motor da yapamıyorlar. Şimdi de Xtreme 200R diye 200 cc bir model çıkarmışlar, internette balansörlü olduğunu söyleyen siteler var ama Hero kendi tanıtımında bundan bahsetmiyor. Muhtemelen 150 cc motorun stroğu ile oynayıp 200 cc yapmışlar. Bu da yeni krank anlamına gelir, belki bir ihtimal işe yarar bir balansörü de vardır ama açıkçası umutlu değilim. Hint motorları titreşim işini tam olarak çözmedikçe artık hiçbirini almayı düşünmüyorum. Ne zaman ki yağ gibi çalışan motorlar yapacaklar o zaman alacağım.

  8. #8
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Hero gelse ne olur Allah aşkına ... bedavaya dağıtıyolar zaten heryerde

  9. #9
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Buradan devam edin: http://www.motosiklet.net/forum/son-...ri-sivadi.html

    Ama şunu söyleyeyim. Haberi Sabah manşetten verdiyse haberin güvenilirliği büyük ölçüde düşmüştür.

  10. #10
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bundan on sene kadar önce bunlar hala Honda ile ortakken Hint markaları içerisinde en iyisi Hero'ydu. On sene geçti, Bajaj bunlara fark attı, bunlar hala aynı modelleri evirip çevirip satışa sunuyorlar. TVS de kısmen aynı şeyi yapıyor ama onlar hiç değilse BMW ile çalışmaya başladılar. Hero'nun modelleri kaliteli ama artık eski teknolojide kaldılar. Ayrıca Çinlilerin kalitesi hızla yükseliyor. Örneğin CFMoto'nun 150NK'sı bile bunlardan daha üstün bir motor. Ayrıca adamların her modelinde titreşim bulunuyor. Çinliler bile bu işi çözdüler ama bunlarda hiçbir hareket olmadığı gibi niyet de yok ve büyük cc motor da yapamıyorlar. Şimdi de Xtreme 200R diye 200 cc bir model çıkarmışlar, internette balansörlü olduğunu söyleyen siteler var ama Hero kendi tanıtımında bundan bahsetmiyor. Muhtemelen 150 cc motorun stroğu ile oynayıp 200 cc yapmışlar. Bu da yeni krank anlamına gelir, belki bir ihtimal işe yarar bir balansörü de vardır ama açıkçası umutlu değilim. Hint motorları titreşim işini tam olarak çözmedikçe artık hiçbirini almayı düşünmüyorum. Ne zaman ki yağ gibi çalışan motorlar yapacaklar o zaman alacağım.
    geri kaldığı gerçek ama biraz da arz talep meselesi.hero zaten hindistanda satış lideri yani adamların bu zamana kadar rakam konusunda bi sıkıntısı olmadı,sadece splendor modelinden 3 milyon adet satıyor bu adamlar,sorunsuz ucuz motorlar.Bajaj iç piyasada rakam olarak heronun çok gerisinde ama teknolojiye dolayısıyla ihracata yönelen firma,motorları da doğal olarak daha pahalı.ama şu var ki hindistanda bajaj diyince akla sorunlu motor gelir bu da zaten fakir olan halkın işine gelmez.Ha son yıllarda büyük cc ye yönelim başladı onlarda da...
    Hızın kararı perfect,fazlası past perfect tir...

  11. #11
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Seko doğru noktaya parmak basıyor. Honda dan ayrıldıktan sonra Hero Arge sini baştan kurmak zorunda kaldı. Çünkü daha önce direk Honda dan gelen çizimleri vb. artık herneyse onlar uygulanıyordu. Heronun kendisinde yeni model , konsept ürün vb. çalışması yoktu. Bunları Honda kendi yapıyordu, hero sadece honda kalitesinde üretiyordu(2016 da Pawan Munjalın forbes india ya yaptığı açıklama).Ayrılıktan sonra Hero export marketlere satabileceği motosikletleri satarken( Hondanın izin verdiği modeller, Türkiyeye impulse,ignitor maestro izni çıkmamıştı) bu modeller üzerinde ufak değişiklikler yaptı.Bu sırada argesini yapılandırmak ile uğraştı. Hala da uğraşıyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)