PULSAR 200 NS DEN GEÇİŞ MOTORU CBR 250 Mİ YZF R25 Mİ?
Reklamlar
-
2016 sıfır pulsar 200ns sahibiyim
Artık daha iyi ses performans istiyorum
Daha iyi giden cebi çok yonmuyacak keyif verecek motosiklet istiyorum
Pulsar 200ns sıfır aldım bir ton sorunla uğraştım sorunları hallettim ne kadar çok eleştirilerde motorunu firma sağolsun arkasında durdu 1500 tl üzeri parçalar garantiden değişti
Motoruna sorunsuzca biniyorum fakat artık dahada gitsin istiyorum
Cbr 250r ile Yzf r25 arasında kaldım
Lakin ikinci ele hiç güvenmiyorum
Ne yapsam pulsarı devam mı yoksa Cbr 250r yada Yzf r25 mi?
Reklamlar
-
Madem motorun sorunlari çözülmüş o kadar emek verip zaman ayirmissin devam et Ns´ile.
Illaki yukseltecegim diyorsan;1-2 sezon daha biner Cbr500 alir bakarsin keyfine.en azindan değişime değer.
Cc olayinin sonu yok..hep yüksegi hep güçlusu vs.
Elindekine kanaat et.
-
200 cc den sonra 250 cc seni kesmez, 1-2 sezon daha idare et sonrasında 500-600cc alırsın. En azından aralarındaki güç farkı bir süre idare eder seni.
-
Usta nerdesin ya siyaset forumunda gözler seni arıyor
-
200cc'den 250'ye değil minimum 400 - 500cc ye geçmek tam anlamıyla bir geçiş olacaktır. Zira 250cc saydığınız motorların 200cc'lerden çok bir farkları yok..hatta şöyle söylenebilir cbr250, ktm250 duke gibi motorlarda motoru kullanan kişi hatasız bir şekilde ve tam devrini yakalayıp 1-2-3 yapana kadar sağlam bir 250cc maxi scooter Işıklarda çok rahat plakasını okutabilir. Hatta denemek isteyen varsa İstanbul parka veya benzer bir yere gidip deneyimleyebiliriz. Çift silindir 500cc olayların artık iyice ciddiye bindiği seviyenin başlangıcı bana göre.
-
Ya iyi hoş 200cc'den 250cc'ye geçmek mantıksız diyosunuzda bajajdan yamahaya geçmek gibi bi durum olacak. Zırıl zırıl titremeyecek, güven verecek, daha oturaklı bi motor almış olacak arkadaş. Ben imkanım doğrultusunda ufak ufak değiştirmeye karşı değilim. Bi R25 alınca elinde patlayacak motor değil. 2 sezon sonra yine kendine bi 600cc alabilir ama 2 sene pulsara bineceğine R25e binmek daha zevkli olur.
-
Hocam ns ile r25 arasıda dağlar kadar fark olan makineler.R25 alın geçin derim ben.
-
Cbr 250 de pek bir tat vermez. R25 yine yüksek devir çeviriyor. Biraz daha hissedersin çift silindirin gücünü
-
r25 alıp çift silindirin gücünü hissederken bir yandan da benzinin ne kadar yanıcı madde olduğunu maddi olarak da hissedebilirsin ns den sonra cbr250 de öyle aman aman dağlar farkı olan bir motor değil o da ayrı bir konu
-
200 cc'den 250 cc'ye geçmek gereksiz olacağı gibi, R25 benzin açsından adamı yorar. Ayrıca şu haliyle R25'e o paraları vermek akıllı adamın yapacağı iş değildir. Alacaksan CFMoto 400NK veya titreşimi rahatsız etmeyecekse Dominar 400 al.
-
Seko adlı üyeden alıntı
200 cc'den 250 cc'ye geçmek gereksiz olacağı gibi, R25 benzin açsından adamı yorar. Ayrıca şu haliyle R25'e o paraları vermek akıllı adamın yapacağı iş değildir. Alacaksan CFMoto 400NK veya titreşimi rahatsız etmeyecekse Dominar 400 al.
Son hızı 200ns den 12 km daha fazla
Torku iyi fakat motor çok ağır o fazla torku çoğu motorun ağırlığını anca karşılıyor
Dominar 400CS yedek parça fiyatları özellikle bazı parçalar YZF R25 le yarışıyor
Dominar 400cs alacağıma cbr 250r alırım daha iyi
2 yıldır stok lastiklerle dolaşıyorum
Motor daha 8 binde
İşe gitmek için hergün kullanıyorum
Genellikle şehir içi şehirler arası kullanıyorum
Pulsar 200ns 0-60 hızlanması cbr 250 den daha iyi 3 buji farkını ortaya koruyor
Tam şehir içi makinası
0-60 3.6sn
0-100 10.1 sn
0-136 26 sn
Son hız 136-145 kmh
Motoru sanzımanı zorlandığım zamanlar
10750 devirde redline gördüğüm hızlar
1.ci vites 48
2.ci vites 69
3.cü vites 88
4.cü vites 110
5.ci vites 132
6.cı vites 145
Geçmiş gün yüzde 5 eğimli yolda 150 yi gördüm daha çok eğimli yolda ve zincir değiştirerek 165 i görebilir
Stok halinde eğimli yolda Max 155 görür
İki kişi 136 tek kişi 145 kmh
90 kmh hızda şehir dışı 3 litre
10-40 arası kmh şehir içi 4 litre
0-100 hızlanması iyi uzaması yetersiz
Cbr 250r
Cbr 0-100 8.9 sn
0-164 28 sn
Son hız İki kişi 164 tek kişi 174 kmh
Şehir dışı 90 kmh 2.4 litre
Şehir içi 5 litre
0-130 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli
Yamaha Yzf R25
0-100 6.9 sn
0-176 28 sn
Son hız 176 artçılı 186 kmh tek kişi
Tüketim şehir dışı 90 kmh 3 litre Pulsar 200ns le aynı yakıyor
Şehir içi yakmıyor içiyor, euro6 dizel otomobilden biraz fazla yakıyor
Sesi gidişi tasarımı çok iyi ona laf yok
0-140 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli
Dominar 400ns
0-100 8.1 sn
0-148 26 sn
Son hız artçılı 148 tek kişi 157 kmh
O-110 hızlanması iyi uzaması yetersiz
Tüketim konusunda bilgim yok cbr 250 gibi yakabilir
Eğer motorunu saymazsak 2 sezondur biniyorum 3-4 sezon daha binmek zorunda kalacağım
-
Abs li almanı tavsiye ederim.
-
seyyah27 adlı üyeden alıntı
Abs li almanı tavsiye ederim.
Cbr 250rr çift silindir Abs ülkemize gelse 2018 de 2 sene beklerim ikinci elde alırım diyeceğim ama nerde
2018 Yzf R25 Abs euro 4 mu gelecek bilginiz var mı?
Euro 4 gelecekse ikinci elde fiyatların inmesini bekleyeceğim
Hem euro 4 daha az yakıt tüketir
Ortalama tüketim euro 3 de 4.7 se euro 4 de 4.3 olur
-
Geldi mi bilmiyorum ama yamahada fiyatı 26200 lira
-
seyyah27 adlı üyeden alıntı
Geldi mi bilmiyorum ama yamahada fiyatı 26200 lira
Bayiye sormak lazım gelen R25 ler euro 4 mu diye
Honda ya ise pes diyorum cbr 250rr ı euro 4 getiremedin yazıklar olsun
Kawasaki ye bak da utan honda adamlar 2020 yılında euro 5 e geçecek
-
Helal olsun kaptan. Sen 8000km sürmüşsün ve zamanı geldi diyorsun. Ben 18000km dir sürüyorum. Sadece tipine uyusuzum. Bir o kadar daha sürerim sıkıntı olmaz benim için. Lakin hemen az geliyor demeler. Çok merak ediyorum 1 sene ve 8000km cik yetiyorsan. Bu sene R25 seneye 600rr sonra 1000rr 4.sene de seni kim arar? Diyip ben pulsarıma binip işe gidiyorum. Gönlünden geçen motosikleti almanı dileğiyle...
-
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Son hızı 200ns den 12 km daha fazla
Torku iyi fakat motor çok ağır o fazla torku çoğu motorun ağırlığını anca karşılıyor
Dominar 400CS yedek parça fiyatları özellikle bazı parçalar YZF R25 le yarışıyor
Dominar 400cs alacağıma cbr 250r alırım daha iyi
2 yıldır stok lastiklerle dolaşıyorum
Motor daha 8 binde
İşe gitmek için hergün kullanıyorum
Genellikle şehir içi şehirler arası kullanıyorum
Pulsar 200ns 0-60 hızlanması cbr 250 den daha iyi 3 buji farkını ortaya koruyor
Tam şehir içi makinası
0-60 3.6sn
0-100 10.1 sn
0-136 26 sn
Son hız 136-145 kmh
Motoru sanzımanı zorlandığım zamanlar
10750 devirde redline gördüğüm hızlar
1.ci vites 48
2.ci vites 69
3.cü vites 88
4.cü vites 110
5.ci vites 132
6.cı vites 145
Geçmiş gün yüzde 5 eğimli yolda 150 yi gördüm daha çok eğimli yolda ve zincir değiştirerek 165 i görebilir
Stok halinde eğimli yolda Max 155 görür
İki kişi 136 tek kişi 145 kmh
90 kmh hızda şehir dışı 3 litre
10-40 arası kmh şehir içi 4 litre
0-100 hızlanması iyi uzaması yetersiz
Cbr 250r
Cbr 0-100 8.9 sn
0-164 28 sn
Son hız İki kişi 164 tek kişi 174 kmh
Şehir dışı 90 kmh 2.4 litre
Şehir içi 5 litre
0-130 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli
Yamaha Yzf R25
0-100 6.9 sn
0-176 28 sn
Son hız 176 artçılı 186 kmh tek kişi
Tüketim şehir dışı 90 kmh 3 litre Pulsar 200ns le aynı yakıyor
Şehir içi yakmıyor içiyor, euro6 dizel otomobilden biraz fazla yakıyor
Sesi gidişi tasarımı çok iyi ona laf yok
0-140 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli
Dominar 400ns
0-100 8.1 sn
0-148 26 sn
Son hız artçılı 148 tek kişi 157 kmh
O-110 hızlanması iyi uzaması yetersiz
Tüketim konusunda bilgim yok cbr 250 gibi yakabilir
Eğer motorunu saymazsak 2 sezondur biniyorum 3-4 sezon daha binmek zorunda kalacağım
R25e şehir içi dışı fark etmez 3 lt yaktıran kimse tebrik ederim.
-
Dostum Pulsar 200NS pek de az gitmiyor. CBR 250r ile hiçbir fark hissetmeyeceksin çünkü neredeyse aynı güçteler. R25 ile de güç açısından verdiğin paraya değmeyecek. Sana tavsiyem elindeki motora binmeye devam edip para biriktirmen. En azından 500 cc bir motosiklet alırsan değiştirdiğini anlarsın.
-
Aynen katılıyorum bu yoruma. Ayrıca teknik verilerde çok boğulmayın iş motorda değil motoru kullananda bitiyor. Tamam motorun potansiyelini speclere bakıp anlıyoruz ama sürücü faktörü de çok önemli.
-
Riptalon adlı üyeden alıntı
Dostum Pulsar 200NS pek de az gitmiyor. CBR 250r ile hiçbir fark hissetmeyeceksin çünkü neredeyse aynı güçteler. R25 ile de güç açısından verdiğin paraya değmeyecek. Sana tavsiyem elindeki motora binmeye devam edip para biriktirmen. En azından 500 cc bir motosiklet alırsan değiştirdiğini anlarsın.
Motorun uzaması yetersiz geliyor bana
İlk sıfır motorum olan 200ns 2 yıl 8 bin km kullandıktan sonra iyice sıkıldım
500 CC 700 CC demeyin alacak durumum şu an yok
Motorum stok itinayla kullandım artık satma zamanım geldiğini düşünüyorum
Lakin ikinci ele güvenemiyorum birde yağ pompası sorunu olduktan sonra motor arıza durumunda 3-5 bin tl masraf çıkarabilir
R25 alırsam tüketim yüzde 50 artacak farkındayım
Cbr 250 alsam uzaması iyi lakin sesi tırt
200ns in yedek parça fiyatları uçtu zaten hava filtresi 45 tl Km göstergesi 310 tl den 680 tl koruma demiri 15 tl den 45 tl ye Arka çamurluk 24 tl den 90 tl bir senede 2016-2017 bu kadar çok zam geldi
Cbr 250 için 2015 model Max 13 bin
Yzf R25 için 2015 model Max 15 bin verebilirim
Fakat bu fiyatlara temiz bulabilir miyim orası meçhul
2 yıl sonra R25 alsam desem abs li o zamanda kasası eskiyecek
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------
Takip.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:36 ----------
Güncel.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)