Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

PULSAR 200 NS DEN GEÇİŞ MOTORU CBR 250 Mİ YZF R25 Mİ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    2016 sıfır pulsar 200ns sahibiyim
    Artık daha iyi ses performans istiyorum

    Daha iyi giden cebi çok yonmuyacak keyif verecek motosiklet istiyorum

    Pulsar 200ns sıfır aldım bir ton sorunla uğraştım sorunları hallettim ne kadar çok eleştirilerde motorunu firma sağolsun arkasında durdu 1500 tl üzeri parçalar garantiden değişti
    Motoruna sorunsuzca biniyorum fakat artık dahada gitsin istiyorum

    Cbr 250r ile Yzf r25 arasında kaldım
    Lakin ikinci ele hiç güvenmiyorum

    Ne yapsam pulsarı devam mı yoksa Cbr 250r yada Yzf r25 mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Madem motorun sorunlari çözülmüş o kadar emek verip zaman ayirmissin devam et Ns´ile.

    Illaki yukseltecegim diyorsan;1-2 sezon daha biner Cbr500 alir bakarsin keyfine.en azindan değişime değer.

    Cc olayinin sonu yok..hep yüksegi hep güçlusu vs.

    Elindekine kanaat et.
    mavellen bunu beğendi.

  3. #3
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    200 cc den sonra 250 cc seni kesmez, 1-2 sezon daha idare et sonrasında 500-600cc alırsın. En azından aralarındaki güç farkı bir süre idare eder seni.
    mavellen bunu beğendi.

  4. #4
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Usta nerdesin ya siyaset forumunda gözler seni arıyor

  5. #5
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    200cc'den 250'ye değil minimum 400 - 500cc ye geçmek tam anlamıyla bir geçiş olacaktır. Zira 250cc saydığınız motorların 200cc'lerden çok bir farkları yok..hatta şöyle söylenebilir cbr250, ktm250 duke gibi motorlarda motoru kullanan kişi hatasız bir şekilde ve tam devrini yakalayıp 1-2-3 yapana kadar sağlam bir 250cc maxi scooter Işıklarda çok rahat plakasını okutabilir. Hatta denemek isteyen varsa İstanbul parka veya benzer bir yere gidip deneyimleyebiliriz. Çift silindir 500cc olayların artık iyice ciddiye bindiği seviyenin başlangıcı bana göre.

  6. #6
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Ya iyi hoş 200cc'den 250cc'ye geçmek mantıksız diyosunuzda bajajdan yamahaya geçmek gibi bi durum olacak. Zırıl zırıl titremeyecek, güven verecek, daha oturaklı bi motor almış olacak arkadaş. Ben imkanım doğrultusunda ufak ufak değiştirmeye karşı değilim. Bi R25 alınca elinde patlayacak motor değil. 2 sezon sonra yine kendine bi 600cc alabilir ama 2 sene pulsara bineceğine R25e binmek daha zevkli olur.
    reberemo bunu beğendi.

  7. #7
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Hocam ns ile r25 arasıda dağlar kadar fark olan makineler.R25 alın geçin derim ben.

  8. #8
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Cbr 250 de pek bir tat vermez. R25 yine yüksek devir çeviriyor. Biraz daha hissedersin çift silindirin gücünü

  9. #9
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    r25 alıp çift silindirin gücünü hissederken bir yandan da benzinin ne kadar yanıcı madde olduğunu maddi olarak da hissedebilirsin ns den sonra cbr250 de öyle aman aman dağlar farkı olan bir motor değil o da ayrı bir konu

  10. #10

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    200 cc'den 250 cc'ye geçmek gereksiz olacağı gibi, R25 benzin açsından adamı yorar. Ayrıca şu haliyle R25'e o paraları vermek akıllı adamın yapacağı iş değildir. Alacaksan CFMoto 400NK veya titreşimi rahatsız etmeyecekse Dominar 400 al.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 cc'den 250 cc'ye geçmek gereksiz olacağı gibi, R25 benzin açsından adamı yorar. Ayrıca şu haliyle R25'e o paraları vermek akıllı adamın yapacağı iş değildir. Alacaksan CFMoto 400NK veya titreşimi rahatsız etmeyecekse Dominar 400 al.
    Son hızı 200ns den 12 km daha fazla
    Torku iyi fakat motor çok ağır o fazla torku çoğu motorun ağırlığını anca karşılıyor
    Dominar 400CS yedek parça fiyatları özellikle bazı parçalar YZF R25 le yarışıyor

    Dominar 400cs alacağıma cbr 250r alırım daha iyi

    2 yıldır stok lastiklerle dolaşıyorum

    Motor daha 8 binde
    İşe gitmek için hergün kullanıyorum
    Genellikle şehir içi şehirler arası kullanıyorum

    Pulsar 200ns 0-60 hızlanması cbr 250 den daha iyi 3 buji farkını ortaya koruyor
    Tam şehir içi makinası

    0-60 3.6sn
    0-100 10.1 sn
    0-136 26 sn
    Son hız 136-145 kmh

    Motoru sanzımanı zorlandığım zamanlar

    10750 devirde redline gördüğüm hızlar

    1.ci vites 48
    2.ci vites 69
    3.cü vites 88
    4.cü vites 110
    5.ci vites 132
    6.cı vites 145

    Geçmiş gün yüzde 5 eğimli yolda 150 yi gördüm daha çok eğimli yolda ve zincir değiştirerek 165 i görebilir
    Stok halinde eğimli yolda Max 155 görür

    İki kişi 136 tek kişi 145 kmh

    90 kmh hızda şehir dışı 3 litre
    10-40 arası kmh şehir içi 4 litre

    0-100 hızlanması iyi uzaması yetersiz



    Cbr 250r

    Cbr 0-100 8.9 sn
    0-164 28 sn
    Son hız İki kişi 164 tek kişi 174 kmh

    Şehir dışı 90 kmh 2.4 litre
    Şehir içi 5 litre

    0-130 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli



    Yamaha Yzf R25

    0-100 6.9 sn
    0-176 28 sn
    Son hız 176 artçılı 186 kmh tek kişi

    Tüketim şehir dışı 90 kmh 3 litre Pulsar 200ns le aynı yakıyor

    Şehir içi yakmıyor içiyor, euro6 dizel otomobilden biraz fazla yakıyor

    Sesi gidişi tasarımı çok iyi ona laf yok

    0-140 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli

    Dominar 400ns

    0-100 8.1 sn
    0-148 26 sn
    Son hız artçılı 148 tek kişi 157 kmh

    O-110 hızlanması iyi uzaması yetersiz

    Tüketim konusunda bilgim yok cbr 250 gibi yakabilir


    Eğer motorunu saymazsak 2 sezondur biniyorum 3-4 sezon daha binmek zorunda kalacağım

  12. #12

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Abs li almanı tavsiye ederim.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs li almanı tavsiye ederim.
    Cbr 250rr çift silindir Abs ülkemize gelse 2018 de 2 sene beklerim ikinci elde alırım diyeceğim ama nerde

    2018 Yzf R25 Abs euro 4 mu gelecek bilginiz var mı?

    Euro 4 gelecekse ikinci elde fiyatların inmesini bekleyeceğim
    Hem euro 4 daha az yakıt tüketir
    Ortalama tüketim euro 3 de 4.7 se euro 4 de 4.3 olur

  14. #14

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj dominar
    Geldi mi bilmiyorum ama yamahada fiyatı 26200 lira

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı seyyah27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geldi mi bilmiyorum ama yamahada fiyatı 26200 lira
    Bayiye sormak lazım gelen R25 ler euro 4 mu diye

    Honda ya ise pes diyorum cbr 250rr ı euro 4 getiremedin yazıklar olsun
    Kawasaki ye bak da utan honda adamlar 2020 yılında euro 5 e geçecek

  16. #16

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Helal olsun kaptan. Sen 8000km sürmüşsün ve zamanı geldi diyorsun. Ben 18000km dir sürüyorum. Sadece tipine uyusuzum. Bir o kadar daha sürerim sıkıntı olmaz benim için. Lakin hemen az geliyor demeler. Çok merak ediyorum 1 sene ve 8000km cik yetiyorsan. Bu sene R25 seneye 600rr sonra 1000rr 4.sene de seni kim arar? Diyip ben pulsarıma binip işe gidiyorum. Gönlünden geçen motosikleti almanı dileğiyle...

  17. #17
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hızı 200ns den 12 km daha fazla
    Torku iyi fakat motor çok ağır o fazla torku çoğu motorun ağırlığını anca karşılıyor
    Dominar 400CS yedek parça fiyatları özellikle bazı parçalar YZF R25 le yarışıyor

    Dominar 400cs alacağıma cbr 250r alırım daha iyi

    2 yıldır stok lastiklerle dolaşıyorum

    Motor daha 8 binde
    İşe gitmek için hergün kullanıyorum
    Genellikle şehir içi şehirler arası kullanıyorum

    Pulsar 200ns 0-60 hızlanması cbr 250 den daha iyi 3 buji farkını ortaya koruyor
    Tam şehir içi makinası

    0-60 3.6sn
    0-100 10.1 sn
    0-136 26 sn
    Son hız 136-145 kmh

    Motoru sanzımanı zorlandığım zamanlar

    10750 devirde redline gördüğüm hızlar

    1.ci vites 48
    2.ci vites 69
    3.cü vites 88
    4.cü vites 110
    5.ci vites 132
    6.cı vites 145

    Geçmiş gün yüzde 5 eğimli yolda 150 yi gördüm daha çok eğimli yolda ve zincir değiştirerek 165 i görebilir
    Stok halinde eğimli yolda Max 155 görür

    İki kişi 136 tek kişi 145 kmh

    90 kmh hızda şehir dışı 3 litre
    10-40 arası kmh şehir içi 4 litre

    0-100 hızlanması iyi uzaması yetersiz



    Cbr 250r

    Cbr 0-100 8.9 sn
    0-164 28 sn
    Son hız İki kişi 164 tek kişi 174 kmh

    Şehir dışı 90 kmh 2.4 litre
    Şehir içi 5 litre

    0-130 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli



    Yamaha Yzf R25

    0-100 6.9 sn
    0-176 28 sn
    Son hız 176 artçılı 186 kmh tek kişi

    Tüketim şehir dışı 90 kmh 3 litre Pulsar 200ns le aynı yakıyor

    Şehir içi yakmıyor içiyor, euro6 dizel otomobilden biraz fazla yakıyor

    Sesi gidişi tasarımı çok iyi ona laf yok

    0-140 hızlanması iyi uzaması güzel yeterli

    Dominar 400ns

    0-100 8.1 sn
    0-148 26 sn
    Son hız artçılı 148 tek kişi 157 kmh

    O-110 hızlanması iyi uzaması yetersiz

    Tüketim konusunda bilgim yok cbr 250 gibi yakabilir


    Eğer motorunu saymazsak 2 sezondur biniyorum 3-4 sezon daha binmek zorunda kalacağım
    R25e şehir içi dışı fark etmez 3 lt yaktıran kimse tebrik ederim.

  18. #18
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Dostum Pulsar 200NS pek de az gitmiyor. CBR 250r ile hiçbir fark hissetmeyeceksin çünkü neredeyse aynı güçteler. R25 ile de güç açısından verdiğin paraya değmeyecek. Sana tavsiyem elindeki motora binmeye devam edip para biriktirmen. En azından 500 cc bir motosiklet alırsan değiştirdiğini anlarsın.

  19. #19
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Aynen katılıyorum bu yoruma. Ayrıca teknik verilerde çok boğulmayın iş motorda değil motoru kullananda bitiyor. Tamam motorun potansiyelini speclere bakıp anlıyoruz ama sürücü faktörü de çok önemli.

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Pulsar 200NS pek de az gitmiyor. CBR 250r ile hiçbir fark hissetmeyeceksin çünkü neredeyse aynı güçteler. R25 ile de güç açısından verdiğin paraya değmeyecek. Sana tavsiyem elindeki motora binmeye devam edip para biriktirmen. En azından 500 cc bir motosiklet alırsan değiştirdiğini anlarsın.
    Motorun uzaması yetersiz geliyor bana
    İlk sıfır motorum olan 200ns 2 yıl 8 bin km kullandıktan sonra iyice sıkıldım

    500 CC 700 CC demeyin alacak durumum şu an yok

    Motorum stok itinayla kullandım artık satma zamanım geldiğini düşünüyorum

    Lakin ikinci ele güvenemiyorum birde yağ pompası sorunu olduktan sonra motor arıza durumunda 3-5 bin tl masraf çıkarabilir

    R25 alırsam tüketim yüzde 50 artacak farkındayım

    Cbr 250 alsam uzaması iyi lakin sesi tırt


    200ns in yedek parça fiyatları uçtu zaten hava filtresi 45 tl Km göstergesi 310 tl den 680 tl koruma demiri 15 tl den 45 tl ye Arka çamurluk 24 tl den 90 tl bir senede 2016-2017 bu kadar çok zam geldi

    Cbr 250 için 2015 model Max 13 bin
    Yzf R25 için 2015 model Max 15 bin verebilirim
    Fakat bu fiyatlara temiz bulabilir miyim orası meçhul

    2 yıl sonra R25 alsam desem abs li o zamanda kasası eskiyecek

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

    Takip.....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:36 ----------

    Güncel.....


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)