Yamaha xmax 125e 20.000 bin lira koymuş sizcede 125 cc lik bir motor için fazla değil mi ?
Yamaha xmax 125e 20.000 bin lira koymuş sizcede 125 cc lik bir motor için fazla değil mi ?
Seneye 25 bin liraya anca alırız bu gidişle
Şimdiye kadar gördüğüm en mantıklı scooterlardan biri olmuş. Donanım iyi, görüntü iyi, tükeyim iyi. Fakat bunların acısını malesef fiyattan çıkartmışlar. Tabi rakipleri de yakın zamanda fiyat olarak yaklaşacağından bu algı zamanla bozulacaktır. Her zaman olduğu gibi alışıyoruz.
Mükemmel fiyat sayın seyirciler !!!
yeni türkiyede alışın bu fiyatlara gayet makul bence
Bende www.motoetkinlik.com da gördüm . Fuarda bir kampanya yapabilirlermiş ama
Scooter kullanıyorsanız çeviklik ve hızlanma şehiriçi trafiğinde önemli Xmax 250'nin 0-100 hızlanma süresi 15 saniye civarı idi bu da herhalde 25 saniye civarıdır. Kimseyle yarışa çıkmıyoruz eyvallah Ergen muhabbeti olsun diye de yazmadım 40'a merdiven dayamış biriyim ama trafikte böyle bir motorun hantal kalması ciddi tehlikeler yaratır. Hem ağır hem yavaş hem de pahalı. Gazı açtın sollamak için sollayamadın veya esnekliği iyi olmadığı için hedeflediğin o yerden geçemedin. Bin türlü senaryo geliyor aklıma. Mazallah, Allah korusun.. Tatil bölgeleri için uygun olabilir ama yoğun trafiğin olduğu otoyol kullanımının da söz konusu olacağı büyük şehirlerde uygun olacağını zannetmiyorum.
X max'i çok seviyorum, Ahmet Kural'ın Sıla'ya bakışı halt etmiş onun bakışlarının yanında ama dev mübarek. Ben garip alışmışım Today'e arkadaşımın X Max 250'sini kullanıyorum arada da araba gibi hissettiriyo bana :D
devam edin x max almaya az bile. Tüm avrupa da en çok kullanılan scooter Piaggio dururken(xevo)dururken gidip rahatsız sele xmax almaya devam...
Ulan 125 cc scootera 20000 tl vereceğime o parayı pavyonda karılarla yerim daha iyi
Poposunda donu yokken gidip kredi çekip alan bir sürü süper zeka oldukça,ekonomi de kötüye gider,firmalarda şımardıkça fiyatları kafasına göre arttırır,devlet te vergiyi dayadıkça dayar.Japon,Japon alın tepe tepe kullanın.20.000 TL ye küçücük scooter.
Ya fuara gidince hanya-konya anlaşılacak. Motosikletler pahalandı. Hem de uçuk şekilde. Burada %20 ek verginin suçu büyük. 16 bin tl olan motor satıcı hiçbir şey yapmasa da 20 bin oldu zaten. Nedenini devletimize sormalıyız.
Burada birkaç defa belirttiğim sektörü kurtaracak, beni dinleyenin hayatta kalacağı şahsi düşüncelerimi tekrar belirtmek isterim;
2018 den itibaren ilerleyen yıllarda da satışlar %30-40 düşecek. Sektör oyuncularının beklentisi bu. Satışlarda zaten aşırı bir kar marjı yoktu, satışlar düşünce hepten cirolar düşecek. Satışla para kazanmayı, motosiklet markaları artık unutmalı. Peki ne yapılacak? Servisler! 2016 da satılan motosikletlerin bu sene garantileri bitmeye başlayacak. Kötü usta, ilgisiz müessese, aşırı pahalı parçalar sebebiyle ne yapıyoruz, motoru garantiden çıkınca iyi usta arayışlarıyla yetkili servislere götürmüyoruz. Markalar adam olup doğru düzgün usta, bilgili personel karaborsa gibi bir fiyat vermezlerse para kazanır, bizi kendilerine çeke ve para kazanırlar. Günümüzdeki gibi karenaja 2 bin, amortisöre 1.500 para istersen, daha bakımını yaptığı motorun hangi yağı kullanması gerektiğini, lastik havalarının kaç olması gerektiğini bilmeyen ustaları barındıran servisler devam ederse, satıştan para kazanamayan servisleri de kötü olan firmalar batar gider. Batmalı ve gitmeli de zaten.
Haydi markalar, dediklerimi yapın. Adam gibi yetkili servisler sağlayın adam gibi fiyatlarla hizmet verin ki motosikletlerimizi size getirmeye devam edelim. Para kazanmaya devam edin. Bu paralarla güzel motosikletler getirin, biz de sizden satın alalım, daha çok para kazanın. Veya arkamdan el sallayın. Biz motosikletsiz kalmayız. Ama siz ne yiyeceksiniz?
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)