Harley Davidson Yeni İş Ortakları Arıyor..
Reklamlar
-
Dünyanın efsanevi motosiklet ve motosiklet aksesuarları markası Harley-Davidson, Türkiye’de yeni iş ortakları arıyor!
Dünyanın efsanevi motosiklet ve motosiklet aksesuarları markası Harley-Davidson, Türkiye’de yeni iş ortakları arıyor! Büyüme stratejileri kapsamında Türkiye’de yeni bayilikler açacak olan Harley-Davidson, kendi işinin sahibi olmak isteyen tüm özgür ruhları bayi ailesine katılmaya davet ediyor. 100 yılı aşkın bir süredir özgürlük hayallerini gerçeğe dönüştüren Harley-Davidson efsanesi, Türkiye’de bayi ağını büyütmeyi hedefliyor. Tüm bayilerini marka elçileri olarak konumlandıran Harley-Davidson, bayi ailesine katılarak kendi işinin sahibi olmak isteyen özgür ruhları bekliyor.
Dört Adımda Harley Ailesinin Bir Parçası Olun!
Harley-Davidson’ın bayi ailesine katılmak isteyenleri dört aşamalı bir süreç bekliyor. İlk olarak başvuru formunu dolduran bayi adayları, başvurularının kabul edilmesi durumunda mülakat sürecine giriyor. Mülakatta da başarılı olan adaylar, yeni bayisiyle birlikte Harley-Davidson efsanesinin ve özgür kültürünün bir parçası oluyor. Tüm süreçleri başarıyla geçen adaylar için gerekli tüm eğitim desteğini de sağlayacak olan Harley-Davidson bayilerinde, motosiklet ve motosiklet aksesuarından servise kadar pek çok hizmet veriliyor.
1901 yılından bugüne gelen efsane
William S. Harley’in 1901 yılında bir bisiklet selesine motor takmasıyla başlayan efsane, bugün tasarım harikası, kişiselleştirilebilir motosikletleriyle her yaştan her kültürden milyonlarca insanın hayallerini süslemeye devam ediyor. Harley-Davidson, yeni stratejisi kapsamında bayileriyle birlikte sürdürülebilir ve çevreye duyarlı bir şekilde büyümeyi planlıyor. Harley efsanesinin hedefleri arasında, 2027 yılına kadar 100 yeni motosiklet modeli çıkarmak da yer alıyor. Harley-Davidson ailesine katılmak isteyenler bayilik başvurularını http://www.harley-davidson.com/tr/tr...-a-dealer.html adresindeki formu doldurarak yapabiliyor.
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
-
geçen gün haberi çıkmıştı. bunlar bir senede 100 tane mi ne motor satabilmislerdi.
e şimdi ben mugla'da harley bayisi acsam senede en fazla 2-3 motor satabilirim. bir sene boyunca o 2-3 motorun başını mı bekleyeceğim?
satış rakamları:
2011 * 174
2012 * 235
2013 * 353
2014 * 416
2015 * 471
-
Aslında Harley gibi bir marka ülkemizde yaygınlaşsa güzel olurdu.Ama Amerika'da orta halli insanların bile başlangıç modellerini rahatça alıp binebildikleri bu motosikletler,paramızın değersizliği,vergileri adaletsizliği,alım gücümüzün düşük olması,servis ücretlerinin abartılı yüksek olması ve Harley'in ülkemizde genel olarak "özgür ruhlu insanların motosikleti" değil de "parası bol ceoların hava atma/ego tatmin aleti" imajı nedeniyle pekte satış miktarı artacak yaygınlaşacak aletler değil.
Açıkçası benim yıllardan beri hayalimdi Trakya'ya bir Harley bayii ve servisi açmak.Ama yukarıda saydığım sebeplerden pekte mantıklı gelmedi.Bu yıl fiyatlar ve vergiler yüzünden bırakın Japonlardan Harley'e geçmeyi millet Japonlardan Çinlilere,Hintlilere geçmeye,cc ufaltmaya başlayacak,bütün markalarda satışlar iyicene düşecek.O yüzden Türkiye'de Harley'in ve Harley bayiisi açacakların işi zor.Yine de kriz zamanında bile bu kadar olumsuzluğa rağmen büyümeye ve atılım yapmaya çalışan Harley'i tebrik etmek lazım.
-
senede 2/3 bile aşırı iyimser olabilir ben izmir dahil kazandırmaz gibi düşünüyorum. bursada yaşıyorum ve 4. şehir için bile gerçekçi bulmuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
hokahey adlı üyeden alıntı
geçen gün haberi çıkmıştı. bunlar bir senede 100 tane mi ne motor satabilmislerdi.
e şimdi ben mugla'da harley bayisi acsam senede en fazla 2-3 motor satabilirim. bir sene boyunca o 2-3 motorun başını mı bekleyeceğim?
satış rakamları:
2011 * 174
2012 * 235
2013 * 353
2014 * 416
2015 * 471
senede 2/3 bile aşırı iyimser olabilir ben izmir dahil kazandırmaz gibi düşünüyorum. bursada yaşıyorum ve 4. şehir için bile gerçekçi bulmuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Thracian adlı üyeden alıntı
Aslında Harley gibi bir marka ülkemizde yaygınlaşsa güzel olurdu.Ama Amerika'da orta halli insanların bile başlangıç modellerini rahatça alıp binebildikleri bu motosikletler,paramızın değersizliği,vergileri adaletsizliği,alım gücümüzün düşük olması,servis ücretlerinin abartılı yüksek olması ve Harley'in ülkemizde genel olarak "özgür ruhlu insanların motosikleti" değil de "parası bol ceoların hava atma/ego tatmin aleti" imajı nedeniyle pekte satış miktarı artacak yaygınlaşacak aletler değil.
Açıkçası benim yıllardan beri hayalimdi Trakya'ya bir Harley bayii ve servisi açmak.Ama yukarıda saydığım sebeplerden pekte mantıklı gelmedi.Bu yıl fiyatlar ve vergiler yüzünden bırakın Japonlardan Harley'e geçmeyi millet Japonlardan Çinlilere,Hintlilere geçmeye,cc ufaltmaya başlayacak,bütün markalarda satışlar iyicene düşecek.O yüzden Türkiye'de Harley'in ve Harley bayiisi açacakların işi zor.Yine de kriz zamanında bile bu kadar olumsuzluğa rağmen büyümeye ve atılım yapmaya çalışan Harley'i tebrik etmek lazım.
umarım ki aşırı atak halleri daha beter zarar vermesin. neticede ferrari royce rolls denilebilir.bunların pozisyonları otomobille kıyaslarsak değil mi? batman da ford var da neden range rover yok. e bunlarda eğer yaşayacaklarsa butik kalmak zorundalar bence. trabzondan 1 tane senede adam çıkacakta. ona da usta bulup eğitim servis açacaksın
-
Motosiklet Eğitmeni
Başvurumu yaptım.
Mülakatta ne soruyolar haci ko?
Az tiyo versene!
-
sadece harley değil ki ülkede cruiser kültürü yok ağırlık racing/naked bir miktarda enduro seven var işte. yoksa olay fiyat değil 600lük racingler nakedlar ya da endurolar çok mu ucuz bir iron a vs kıyasla. hadi harleyi geçtim yamaha xv900 kaç tane satıyor.
harley çok satılması için öncelikle cruiser sevdirilmeli. nasıl yapılır bilmem artık etkinlikler mi düzenlerler vloggerlar falan ile reklam mıni yaparlar onların bileceği iş.
-
Nasıl mı sevdirilir ? Tabi ki fiyatları indirerek. ABD'de dolarla satılan motoru iki katına Euro ile satmayarak. Bakın bir yılda sattığı komik adetlere rağmen ayakta kalabiliyor, bir sürü insan ekmek yiyor. Bu kadar ağır vergilere rağmen insanları kazıklamadan mümkün mü böyle bir şey ? Değil.
-
nyk adlı üyeden alıntı
harley çok satılması için öncelikle cruiser sevdirilmeli. nasıl yapılır bilmem artık etkinlikler mi düzenlerler vloggerlar falan ile reklam mıni yaparlar onların bileceği iş.
Cok guzel bir fikir. Bence Turkiye'deki tum MC'ler:
1. Yeleklerini pembe yapsinlar
2. Gereksiz vucut tuylerini alsinlar
3. Guzel kokular surunsunler
4. Uzerlerindeki kurukafa turu amblemleri, ordek yavrusu veya ayicik gibi sirin amblemlerle degistirsinler.
-
Onu bunu bilmem de şu saçmalığı hangi sığır yazdıysa ıslak meşe odunuyla dövmek gerek.
William S. Harley’in 1901 yılında
bir bisiklet selesine motor takmasıyla başlayan efsane
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Onu bunu bilmem de şu saçmalığı hangi sığır yazdıysa ıslak meşe odunuyla dövmek gerek.
şasesine mi demek istemiş?
-
mülakatta çok torpil dönüyomuş diyorlar ...
-
reberemo adlı üyeden alıntı
senede 2/3 bile aşırı iyimser olabilir
ben izmir dahil kazandırmaz gibi düşünüyorum. bursada yaşıyorum ve 4. şehir için bile gerçekçi bulmuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
senede 2/3 bile aşırı iyimser olabilir
ben izmir dahil kazandırmaz gibi düşünüyorum. bursada yaşıyorum ve 4. şehir için bile gerçekçi bulmuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
umarım ki aşırı atak halleri daha beter zarar vermesin. neticede ferrari royce rolls denilebilir.bunların pozisyonları otomobille kıyaslarsak değil mi? batman da ford var da neden range rover yok. e bunlarda eğer yaşayacaklarsa butik kalmak zorundalar bence. trabzondan 1 tane senede adam çıkacakta. ona da usta bulup eğitim servis açacaksın
aslında ferrari ve rolls royce sayılmazlar, çünkü bu iki marka yurtdışında da lüks marka kabul ediliyorlar fakat harley öyle değil. Örneğin Iron883 Amerika'da başlangıç motoru kabul ediliyor. Bizde iron ile başlayacağım desen "dur yapma o kadar para başlangıç motoruna verilmez", "işletme giderine yetişemezsin" vb. deriz. Butik motor daha çok custom atölyelerinde yapılanlar. OCC gibi firmalar butik çalışıyor mesela, bizdeki TT Customs gibi.
Bizim meselemiz birincisi alım gücümüzün çok düşük olması, ikincisi de bütün dünyada olduğu gibi motosiklet deyince insanların aklına ilk sport ve scooter modellerin gelmesi. cruiser icin talep az malesef
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
aslında ferrari ve rolls royce sayılmazlar, çünkü bu iki marka yurtdışında da lüks marka kabul ediliyorlar fakat harley öyle değil. Örneğin Iron883 Amerika'da başlangıç motoru kabul ediliyor. Bizde iron ile başlayacağım desen "dur yapma o kadar para başlangıç motoruna verilmez", "işletme giderine yetişemezsin" vb. deriz. Butik motor daha çok custom atölyelerinde yapılanlar. OCC gibi firmalar butik çalışıyor mesela, bizdeki TT Customs gibi.
Bizim meselemiz birincisi alım gücümüzün çok düşük olması, ikincisi de bütün dünyada olduğu gibi motosiklet deyince insanların aklına ilk sport ve scooter modellerin gelmesi. cruiser icin talep az malesef
evet butik abartılı aşırı olmuş. butikimsi desem olur mu acaba? yani diğer çok yaygın firmalara oranla nispeten daha az satış daha az sayıda bayi daha yüksek fiyat anlamında demek istemiştim. seri üretimi yok gibi bit anlam çıkmış. ferrari royce rolls örneğini de o amaçla demiştim az satmak daha az bayisi olmak çoğuna oranla daha pahalı olmak. biz de en azından
-
Hala taş devrinden kalma teknolojiyi satıyorlar
-
reberemo adlı üyeden alıntı
evet butik abartılı aşırı olmuş. butikimsi desem olur mu acaba? yani diğer çok yaygın firmalara oranla nispeten daha az satış daha az sayıda bayi daha yüksek fiyat anlamında demek istemiştim. seri üretimi yok gibi bit anlam çıkmış. ferrari royce rolls örneğini de o amaçla demiştim az satmak daha az bayisi olmak çoğuna oranla daha pahalı olmak. biz de en azından
evet haklısınız, Harley de sizin gibi düşündüğü için bayi satışları yanında merhandise satışları da yapıyor. kendini bir tarz, bir duruş olarak lanse ediyor. başka türlü tutunamaz çünkü çok yenilikçi müthiş makinaları yok, o fiyatın içine imajı da dahil edip satıyorlar.
nereye dönersen dön popon arkanda kalir..
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
evet haklısınız, Harley de sizin gibi düşündüğü için bayi satışları yanında merhandise satışları da yapıyor. kendini bir tarz, bir duruş olarak lanse ediyor. başka türlü tutunamaz çünkü çok yenilikçi müthiş makinaları yok, o fiyatın içine imajı da dahil edip satıyorlar.
ki zaten kullanıcı kitlesi de bunu istiyor değil mi? cruiser kullanıcısıyım ben de. harleye binebilenlerden olmasam da. hep anlatılır ya fabrikayı basmışlar fanları.. bunlar enjeksiyonlu makine yapınca. gerçek değilse bile gerçekçi yani. geleneklere aşırı bağlı tutucu/muhafazakar değişime dirençli bir kitle. öyle olunca taş devri geri kalmış makinalar üretiyorlar. e doğal olarak senin dediğin oluyor. imajı satmak. şunu da söylemek lazım ama her ne olursa olsun dragstar shadow intruder marauder gibi baba makinalardan sonra sürsen bile... yani harley harley kardeşim. duruşu malzeme işçilik kalitesi gidişi... ne bileyim rakamların yenilikçi olmamanın ötesinde birşey var bu makinede. ya da diğer seçenek anlattığın psiko/ekonomik gazlamaya maruz kalıyorum. yine de büyümeye kalkmaları zarar ettirebilir kaygım var.
-
reberemo adlı üyeden alıntı
ki zaten kullanıcı kitlesi de bunu istiyor değil mi? cruiser kullanıcısıyım ben de. harleye binebilenlerden olmasam da. hep anlatılır ya fabrikayı basmışlar fanları.. bunlar enjeksiyonlu makine yapınca. gerçek değilse bile gerçekçi yani. geleneklere aşırı bağlı tutucu/muhafazakar değişime dirençli bir kitle. öyle olunca taş devri geri kalmış makinalar üretiyorlar. e doğal olarak senin dediğin oluyor. imajı satmak. şunu da söylemek lazım ama her ne olursa olsun dragstar shadow intruder marauder gibi baba makinalardan sonra sürsen bile... yani harley harley kardeşim. duruşu malzeme işçilik kalitesi gidişi... ne bileyim rakamların yenilikçi olmamanın ötesinde birşey var bu makinede. ya da diğer seçenek anlattığın psiko/ekonomik gazlamaya maruz kalıyorum. yine de büyümeye kalkmaları zarar ettirebilir kaygım var.
2019 yılında livewire çıkaracak piyasaya, tarzı biraz daha sport ve naked severleri kendine çekebilecek durumda. eğer fiyatı da uygun olursa talep yaratacaktır kendine ama hiç zannetmiyorum. harley bu makinayı cazip kılmaya uğraşsa bile sayın maliye bakanı hemen bilmemne vergisi uydurup fiyatını arttırıverir.
nereye dönersen dön popon arkanda kalir..
-
Harley satacağıma çim adam satarım :D
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
2019 yılında livewire çıkaracak piyasaya, tarzı biraz daha sport ve naked severleri kendine çekebilecek durumda. eğer fiyatı da uygun olursa talep yaratacaktır kendine ama hiç zannetmiyorum. harley bu makinayı cazip kılmaya uğraşsa bile sayın maliye bakanı hemen bilmemne vergisi uydurup fiyatını arttırıverir.
https://media.gettyimages.com/photos...re-id451105150
hey maaşallah. muhtemelen ilk başta bocalarlar ciddi değişiklik pek bilmediğin işe girmek. ama ilerleme değişim güzeldir. zamanla belki de daha da gelişirler
-
Teknolojik olarak o kadar da geri değil artık. Milwaukee eight çıkalı iki sene olacak... Yepyeni bir motor. Nasıl BMW iki silindirli boxer motoru bırakmıyorsa, Harley de 45 derece açılı, tek krank pin'li V2 motoru bırakmıyor aynı şekilde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)