Kawasaki Ninja 400 test sürüşü ve izlenimler
Reklamlar
-
Selamlar,
Bu sabah Kawasaki Ninja 400'ün test sürüşüne gittim. bir deneme mahiyetine kel kör bir de video hazırladım.
Güzel motosiklet yapmış Kawasaki, umuyorum Türkiye'ye de Ninja 300 ile aşağı yukarı aynı fiyata gelir ve ara segmentte güzel bir alternatif olarak yerini alır.
https://www.youtube.com/watch?v=BYKbK-BV8hM
Reklamlar
-
Çok yırtıcı ya canını yediğim
-
Güzel inceleme , elinize sağlık.
0-100 hızlanması cb500r' a göre nasıl acaba ?
-
astrofizik adlı üyeden alıntı
Güzel inceleme , elinize sağlık.
0-100 hızlanması Cbr500r' a göre nasıl acaba ?
Muhtemele 0-100'de CBR500r'ı yakalayabilir gibi (5-6 sn de 0-100 yapar). ben çok sonra farkettim gereğinden devirsiz kullandığımı ve vitesleri çok erken attığımı maalesef.
CBR500r daha büyük bir motosiklet, 30 kg var neredeyse aralarında. Açıkçası rahatlık olarak, güvenilirlik olarak CBR500r tercih edilir ancak bu Ninja 400 daha hafif ve yüksek devirli olduğu, yön değiştirmesi vb daha rahat olduğu için sürmesi daha keyifli. Ayrıca inanılmaz bir debriyajı vardı, evden baktım hem slip hem assist clutch varmış, spor kullanması çok daha zevkli olur bu motoru CBR500r'a göre. Şekli şemali, göstergesi vb de bence daha güzel.
Burada CBR500r ile asagi yukarı aynı fiyat olacakmıs (24.000 TL civarı), Ninja 300'de çok satan bir motosiklet buralarda, eminim bu da çok satılacaktır. Umarım Türkiye'de de mantıklı bir fiyata getirirler de oralarda da binilir.
-
Fena değil ama çok çarpıcı bir görünüme sahip değil bence.Son dönemlerde bu yırtıcı keskin hatlara sahip marjinal görünümü yakalamaya çalışan motorlar bir hayli piyasaya sürüldü Kawasaki güzel düşünmüş ama yeterli değil bana kalırsa arka stop haricinde öyle çok iyi denilecek bir tip göremedim ben.Performans konusunda çok iyi değil yeteri kadar olduğunu düşünüyorum.Bu motorda birde fiyatta avantaj olmazsa malesefki yüksek satış rakamlarına ulaşamazlar.Hatta yüksek şöyle dursun çok az satış yaparlar.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Fena değil ama çok çarpıcı bir görünüme sahip değil bence.Son dönemlerde bu yırtıcı keskin hatlara sahip marjinal görünümü yakalamaya çalışan motorlar bir hayli piyasaya sürüldü Kawasaki güzel düşünmüş ama yeterli değil bana kalırsa arka stop haricinde öyle çok iyi denilecek bir tip göremedim ben.Performans konusunda çok iyi değil yeteri kadar olduğunu düşünüyorum.Bu motorda birde fiyatta avantaj olmazsa malesefki yüksek satış rakamlarına ulaşamazlar.Hatta yüksek şöyle dursun çok az satış yaparlar.
Türkiye'de 45.000 TL gibi fiyatlardan bahsedenler olmuş. Gerçekten insan hayret ediyor...
-
Güzel inceleme olmus.Ayagınıza elinize agzınıza saglk.
Yorumlar dıkkatimi cekti.''3 asgarı ücret maasında motor alınabılıyor.''
Asgari ucret 2500 AU $..
1 AU $,3 TL ise 7500 TL asgari ücret.
İlk ucakla avustralyaya yerlesecekler sıra almaya baslıyorum
-
Yıl olmuş 2018 o arka maşa nedir ya
-
Şu motor 3 silindir olsa iyi iş yapardı bence
-
Japon marka olmasa bizim malzeme uzmanları "o jantlar güven vermedi" diye başlarlardı. 176 cm boyunda birine ufak geliyorsa sıkıntı var demektir. Kawasaki ikinci bir SL faciası mı yarattı yoksa ? Başka başlık altında da yazdım, bu motora sırf bir tık daha hafif diye CFMoto 400 NK'nın iki katı para verilmez. CBR500R bundan çok daha iyi bir seçenek vana göre...
-
wing41 adlı üyeden alıntı
Yıl olmuş 2018 o arka maşa nedir ya
napsinlar abi butcesi dusuk kullanici icin motosiklet bunlar. ordan kesmisler ama super bir gosterge yapmislar, vites gostergesi var, devir saati analog, cok sekil cidden. Bi yerden kesip bi yere koyacaklar mecbur, butce belli :D
54RR adlı üyeden alıntı
Şu motor 3 silindir olsa iyi iş yapardı bence
4 silindirlisi var 400cc (Honda CB 400). Cok yakiyor, Avrupa emisyon standartlarina uymuyor, pahali ama cok iyi sesi var ve acayip gidiyor. Herhalde bu kapasitede maliyet ve/veya emisyon standartlari kurtarmiyor 3. 4. silindiri.
Seko adlı üyeden alıntı
Japon marka olmasa bizim malzeme uzmanları "o jantlar güven vermedi" diye başlarlardı. 176 cm boyunda birine ufak geliyorsa sıkıntı var demektir. Kawasaki ikinci bir SL faciası mı yarattı yoksa ? Başka başlık altında da yazdım, bu motora sırf bir tık daha hafif diye CFMoto 400 NK'nın iki katı para verilmez. CBR500R bundan çok daha iyi bir seçenek vana göre...
Ever ergonomik olarak biraz dar ve arka selenin cikintisi durtuyor, iyi degil. sanirim 1.80'e kadar yine idare eder de sonrasi acayip sikisir. Ninja 300 kullanmadim ama SL'im oldu. SL'e de anca sigiyordum. Ancak bu motorun SL ile ilgisi yok, cok daha kaliteli, guclu bir motosiklet. SL'i o sinifta ABS li tek opsiyon oldugu icin almistim zamaninda, hem Kawasaki aldigima hem de Turkiye'de Kawasaki aldigima pisman ettirdi. Bunun oyle oldugunu sanmiyorum. Eger oyuncak istiyorsaniz, egleneyim istiyorsaniz bence Ninja 400 daha iyi bir alternatif, eger isinizi gorecek bir motosiklet istiyorsaniz CBR 500 R tercih edilir. Yani hobi motoru alayim arada gazlayim viraj. pist vb desem Ninja 400'um olsa tercih ederdim.
-
mithrelios adlı üyeden alıntı
Türkiye'de 45.000 TL gibi fiyatlardan bahsedenler olmuş. Gerçekten insan hayret ediyor...
Ninja 300 ABS burada 40 küsür zaten abisi..
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Ninja 300 ABS burada 40 küsür zaten abisi..
bosver burda da domatesin bi kilosu 20-30 TL'ye geliyor.
-
mithrelios adlı üyeden alıntı
Burada CBR500r ile asagi yukarı aynı fiyat olacakmıs (24.000 TL civarı), Ninja 300'de çok satan bir motosiklet buralarda, eminim bu da çok satılacaktır. Umarım Türkiye'de de mantıklı bir fiyata getirirler de oralarda da binilir.
Mantık - Türkiye - Fiyat
Yok artık daha neler
-
Videonuzu izledim,çok güzeldi. Aldınız mı ninja 400
-
Güzel motosiklet bir yana buna lafım yok AMA ikinci eli 30 bin lira civarı olan 4 silindir Honda cbr650f varken,kimse ninja 400 e para vermez,saçmalık olur. Yakıt olarak ikiside aynı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)