Motosikletimi sıfır olarak yeni aldım(CBR 250R). Üzerinde IRC orjinal lastikler var sormak istediğim ise şu Diablo Rosso II ile hemen mi değiştirmeliyim yoksa biraz daha IRC ile gezsem olur mu ?
Motosikletimi sıfır olarak yeni aldım(CBR 250R). Üzerinde IRC orjinal lastikler var sormak istediğim ise şu Diablo Rosso II ile hemen mi değiştirmeliyim yoksa biraz daha IRC ile gezsem olur mu ?
En az rodaj bitene kadar değiştirme. Sonrasına bakarsın
10bin km dikkatli şekilde kullan sonra değiştir.
Hemen değiştirmenizi öneririm. Ben o hataya son aldığım sıfır motosiklette düştüm. Daha 6.000 km' de iken islak zeminin de etkisiyle sacma bir kaza yapmıştım. Akşama videosunu yükleyip gösteririm, gülersiniz.
Anlaş markasını öneriyorum. Mutlaka deneyin, rosso performansına yakın performansı yarı fiyatına temin etmiş olursunuz. Kullanmadan önce benim de ön yargılarım vardı. Birden fazla motosiklette kullandım, kullanmaya devam ediyorum ve edicem. Bu fiyata yok böyle bir lastik. Kesinlikle öneririm.
IRC pişmanlıktır. Mümkün olan en kısa zamanda değiştir. Motoru sıfır satın alıp eve götürmeden lastikçiye giden insanlar bile okudum ben bu forumda. Kendim de tadına baktım IRC lastik ile asfaltın.
Baştan hata yapmışsınız. Motosikleti kullanmadan serviste lastik aldırıp lastiğin fiyatından düşürülebilir dı. Ben 2014 kasım ayında pcx alıp üstündeki lastiği kullanmadan bayiye pirelli diablo aldırdım 2 lastik dışarda 400 tl idi benim lastikleri 150 den sayıp 250 tl ödemiştim. Keşke böyle birşey yapsaydınız.
ben 3 4 gün önce pilot street taktım r25e baya bir değişti yol tutuş fren durumu.3200km ırc ile sınırı bilerek sürdüm viraj frene dikkat ettim başıma bir iş gelmedi ama direk fark ediyor hocam.şu aralar lastiklerde ciddi indirim var değiştirmeni öneririm üstündeki lastiklerde eskimeden değiştirirsen bir ihtimal ırc lere alıcı bulabilirsin.
Dün yeni bir takım Mitas MC 50 taktırdım motosikletime. (CBR 250). Rosso II'ye o kadar para vermenize hiç gerek yok, parasını hak etmiyor, Mitas her konuda daha üstün.
Yamaha R6'da da Mitas kullanıyorum.
IRC'lerden hemen kurtulun.
Ucuz yolu Mitac MC50 veya MC50 soft alın kafanız rahat olsun. IRCler veya eurogripler lastik değil naylon poşet.
bende 0 motorun lastikleriyle idare ediyorum kuru zeminde iyi şuan ama ıslak zeminde ilk kazamı yapmıştım korkuyorum yağmurlu havada çıkamıyorum şuan
Hemen......
Irc lastik kullanılır mı ya? Bazen görüyorum irc fanları oluyor ben düşmedim bilmem ne falan yazdıklarını görüyorum da mesele sadece düşme değil. Kaliteli lastikle yol tutuşunuz artar , frenlemede bile lastiğin önemini anlarsınız ve otomatik olarak motosikleti sürerken daha çok zevk alırsınız. Gerçi şuan kış mevsimindeyiz lastikler zor ısınıyor kullandığınız mesafeler uzak değilse farkı anlamayabilirsiniz ama bütçeniz varsa eğer bence beklemeyin.
CBR ın kırmızısı daha güzel geldi :D
Dün akşam bir g.t attı ama büyük ihtimal benim acemiliğimden oldu o
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Anlaş markasını birkaç kez daha duydum araştıracağım ama AEA'nın videolar paso Rosso 2 döndürüyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
Asfalt iyi gelmez mideye o sebeple lastik bakmaya başlayayım en iyisi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Bunu ilk defa duydum ama şöyle bir tecrübem olmuştu Honda Otomobil tarafı ile. Aracıma fabrikadan 18" jant takılı gelmesini istemiştim lastikte size ait olur demişlerdi eski lastiği de evinize koyarsınız diye eklemişlerdi .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
İşte bu korkuya sahip olmak istemiyorum. Araba kullanırken de lastiği özenle seçer değiştirtirim ki yağmurda yüksek hızlarda sert virajda bana korku verip binekten soğutmasın .
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------
Hocam kullanılmaz da daha hiç dişten gitmemiş acaba idare eder mi diye merak ettim ama genel kanı lastik değil poşet onlar oldu .
iş işten geçmeden!
kötü olmasa bile, daha iyisi(imkan) varsa
aslında ayakkabılarımız sayesinde çok iyi bildiğimiz bir konu
Söz verdiğim gibi, video kaydını buldum. Siz de izleyip gülüp eğlenebilirsiniz. Sağdan soldan kaçabilirdin diyen arkadaşları duyar gibiyim ama inanın ön ve arka fren lastikleri bir an kilitle halde düşmeden kurtarılmış bir kaza. Hızım düşük olduğu için bedava kurtarmıştım. Gerçekten tek suçlu benim, çarptığım arkadaşta da hata var elbet ama benim büyük hatam o yeni ama dandik lastiklerin ne mal olduğunu bildiğim halde "idare eder" düşüncesiydi. Normalde idare eder de kazalar normal durumda olmuyor ki.
Orjinal lastikler için şunu söylemek isterim; yazın eşim artı olarak Levent' den Beşiktala doğru gelirken hızım 10 km/h var yok(şaka gibi), yerde bir avuç su var, önümdeki araç durdu ve freni normal sıkmama rağmen ön teker kilitlendi ve kaymaya başladı, 10 km/h ile giderken ön tekerin kaymasıyla yarım metreden fazla mesafede, öndeki aracın arka tamponuna iki parmak kala zor durdum.
Yurt dışındaki asfalt kalitesiyle makul sonuç alınabilir ama yurdumun müthiş kaliteli (Türkiye Cumhuriyetine o asfaltın metrekaresi için kesilen fatura 6.000 TL' dir.) asfaltında işler farklı yürüyor. Videonun altındaki yazımla bitirmek istiyorum.
"Yağmur yağmış, yerler ıslak, fabrika çıkışı lastikler (yerde su görse kayıyor), bütün bunlara göre sakin ve kontrollü sürüş düşüncesiyle hareket. Kör noktada iki aracın buluşması, kaçış noktasının engel araç tarafından kapatılması, kontra kaçışı için lastiklerin yetersizliği nedeniyle düşüp araç altında kalma ile çarpma seçimi. Sonuç: Komik bir kaza. Her iki taraf da anlayışlıydı ve rapor dahi tutulmadı. Ancak ön grenaj kırımı ve ön iki amortisörde eğrilik nedeniyle değişim = 350TL + Kaliteli lastik takımı 270 TL. Lastik candır, ekipman hayattır."
Gülüp eğlenecek birşey yok bunda kazadır en nihayetinde ama suçlu siz değilsiniz. Anayol her zaman önceliklidir. Tekrar geçmiş olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)