Herkese iyi günler şuan kullanmakta olduğum ybr 125'imi satıp suzuki gsx250r almayı planlıyorum motor hakkında bilgisi olan varmı acaba?
bir de koruma takozu grenajdan dolayı takılmıyormuş sanırım grenajı delip takma olasılığımız varmı?
Herkese iyi günler şuan kullanmakta olduğum ybr 125'imi satıp suzuki gsx250r almayı planlıyorum motor hakkında bilgisi olan varmı acaba?
bir de koruma takozu grenajdan dolayı takılmıyormuş sanırım grenajı delip takma olasılığımız varmı?
Onun gp modeline hastayım. Hiç bi fikrim yok motor hakkında, Antalya'da 3 arkadaş gidip almışlar birer tane beraber biniyolar onları gördüm, youtube'da videoları var hatta. Zaten suzuki kendini kanıtlamış bi marka ben bi sıkıntısı olacağını zannetmiyorum. R25 çuvalına dönen ülkemizde yeni bi nefes oldu çok güzel oldu.
Koruma takozuna gelirsek bende motor aldığımda 0 tecrübede olduğumdan vitesli motorda hemen takayım diyodum. Ss motorlara çok hakim bi arkadaşım motorumu alır almaz yanına gittim hem motoru göstereyim hem biraz akıl versin diye, sohbet esnasında koruma takozunu söyledim dedim düşerim kalkarım takoz takıcam diye. Hiç bi motoruma takmadım takmamda dedi ( en az 15 tane ss geçmişi var ). Koruma takozunun motor sadece durduğu yerde düşerse işe yarayacağını hareket halinde düştüğünde zararlı olabileceğini söyledi. En basiti 50 ile düşsen bile takla attırır motora dedi bana da mantıklı geldi takmadım.
Ybr 125 kullanıyorum ve suzukiyi çok seven markaya ilgi duyan biri değilsen, bence diğer 250liklere bak gsxr 250 çok güçsüz.
Koruma takozunun nereye takıldığı önemli eğer motor bloğuna falan takıyorlarsa (modelden modele farklı oluyor) kesinlikle önermem çünkü önüne çıkan en küçük engelde bloğu koparabilir.
Son hızı 139.Benım cbr125 de o hıza çıkıyor.
Öncelikle her hangi bir hız tutkum yok uzun yolda 120 rahat gitsin yeter diye düşünüyorum r25'e göre + olarak abs'si olması daha çok cezbediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------
Öncelikle her hangi bir hız tutkum yok uzun yolda 120 rahat gitsin yeter diye düşünüyorum r25'e göre + olarak abs'si olması daha çok cezbediyor
Takacağınız koruma takozu düşme anında motosikletin sürüklenmesine izin vermeli ve bu esnada sürüklendikçe takoz erimeli. Benim takozlarım Derlin denilen malzemeden işlendi. Düşme anında takılıp takla attıracak sert bir malzeme değildir. koruma takozlarını bir de bu açıdan incelemenizi öneririm. Unutmayın ki "kaza yapmayan motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır". Herkesin kazasız belasız kullanmasını dilerim.
o motosiklet hakkında bende pek birşey bilmiyorum ama tek bildiğim üzerinde inazuma motoru olduğu. pek ciğerli bir motor değildir kendileri. ben olsam gsxr250' ye okadar para vermem. ikinci el cbr500r veya cb500f bakarım.
Dostum cidden uzun yolda 120 ile gitmek bazen can sıkıyor.Bomboş yol insan gaz açmak istiyor.Pulsarlar bile 150-155 rahat görüyor.
Arkadaşlar bu motor çift silindir 250 cc ama tek silindir 125 cc lerle aynı hızı yapıyor,çok saçma . Acaba limitörmü var ? Motor ondanmı gitmiyor ?
Açıkçası Gsx250r çok önceden beri düşündüğüm bir motosikletti ancak almak kısmet olmadı. Geçen suzuki bayisinde tekrar denk geldim ve bir bineyim şunun üstüne dedim. Alet gerçekten çok kaliteli malzeme kalitesi olarak diğer 250cc sınıfı ile kıyaslanmayacak kadar kaliteli. İnsan biraz farklı bir motosiklete, herkeste olmayan bir motosiklete binmek istiyor. Sabah işe giderken yolda en az 7 tane xmax görüyorum sırf bu yüzden xmax almayı düşünmedim gittim burgman aldım. Burgman almasaydım gsx250r alacaktım. Bir anda scooter almaya karar verdim her gün işe git gel kullandığım için pratik olur diye. Son hızı diğer 250cc lere göre düşük ama benim pek umrumda olmamıştı.
Maksimum hızı çok düşük. Tamam hep tapa gaz gidilecek değil hep ama harbi düşük. Son hızı 140 kmh olması lazım. Çift silindir ve yakıt cbr250 ile aynı. Ben olsam cbr500 tarzı bakardım. Bir süre sonra güç az gelecektir.
suzuki gsx 250r model bir motorun ekim 2019 da yapılan ilk 1000km bakımında 90tl alınan işçlik ücreti dün yapılan 5000km bakımında 160tl olarak faturaya yansıtılmış.garanti kapsamında mecburi olarak yetkili servise yaptırtılan ve sadece yağ ile filtre değişimini kapsayan bir bakımın tutarı 160tl olması normal midir?
Bajaj 200 tl alıyor
bende düne kadar absli r25 almayı planlıyordum mayısta ama sıfırı geçtim 2.el bile fahiş fiyatlarla satılıyor.Bütçeme görede ABSsiz R25 yada GSX-R250 arasındayım şuan R25 performans konusunda iyi. Suzukininde absli olması avantaj birinin artısı birinin eksisi var kararsızım bu durumda
Davar gibi gitmektense katır gibi durmayı yeğlemelisin. R25 gibi şuursuz mermi gibi giden ama doğal olarak duramayan bir alet ile ortamda sıradan insanlar gibi gezmektese, Suzuki ile ortamda tek ol. Ayrıca düzlükte seni geçiyorlarsa da geçsinler. Hepi topu gideceğiniz yere 5dk daha geç gideceksiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)