Dediğiniz durum farklı şekillerde yorumlanabilir.
Yanlış anlamayın lütfen, viraj almayı biliyor musunuz? Yani motosiklet eğitimi aldınız mı, motosikletle dönüş konusunda kitaplar yazılmış saatlik videolar çekilmiştir. Eğer viraj almakla, motosikletle ilgili profesyonel bir eğitim almadıysanız ve imkanınız varsa lütfen bütçe ayırıp eğitim alın. Tekrar söylüyorum, durumunuzu bilmediğimden bunu yazdım lütfen yanlış anlamayın. Eğitim lastikten önemlidir. Ama eğitimle ilgili sorunum yok, tecrübem de var diyorsanız ve sorunun lastiklerden kaynaklandığını düşünüyorsanız;
*Lastik diş derinliklerini kontrol edin,
*Arka lastik yanlış takılmış demişsiniz detay belirtmemişsiniz. Ölçüleri mi yoksa yönü mü yanlış? Yönü yanlış ise lastikçide lastiği söktürüp doğru yöne çevirtip taktırıp deneyin
*Lastiklerinizin üzerinde üretim tarihi kodlanmıştır, iki yıldan sonra lastik yüzeylerinde sertleşme ve bozulmalar görünür. İki yılı geçmiş ise lastiklerinizi değiştirmenizi öneririm.
Lastikleri değiştirmeniz gerekiyor ise en güzel seçeneklerden birini yazmışsınız. Anlaş kullanın, şiddetle öneririm. Yerli malı değerlidir, ANLAŞ markasının lastikleri gerçekten de en iyi fiyat performans oranını veriyor, hatta bazı lastiklerde fiyatı bir kenara bıraktım en iyi performansı sağlıyor. Anlaş iyidir ama lastiğinizi takan yer de önemli. Lastik üzerindeki supap hiza işaretlerine uymalı ve balansını yapmalılar, lastiği zedelemeden takmalılar, lastik raf ömrü ve saklama şartlarına uymuş olmalılar v.s.
Ayrıca henüz izlemediyseniz mutlaka 10-15 kez adım adım izleyin. İnanın çok faydası olacak.
https://www.youtube.com/watch?v=JWuTcJcqAng