Apache 150 rtr kullanıcıları yardımınızı bekliyorum
Reklamlar
-
İki kes yeşil Apache aldım fakirlikten 50 bine yakın km yaptım. Tek sorunu titreşim başka sorunu yok diyenlere kulak asma. Titreşim olayına sürücü olarak belli bir süre sonra alışıyorsun fakat artçı için felaket bir durum. Farlar kimine göre iyi kimine göre yetersiz farlarla pek fazla oynama yapamıyorsun akü kaldırmıyor servisin söylediği bu. Muadillerine göre puslarla kıyaslanabilir ama en yakışıklısı o gibi. Oturuş pozisyonu öne eğimli olduğu için çabuk yoruluyorsun bel ağrısı yapıyor. Bunların dışında tekrar söylüyorum daha önce söylemiştim ve bana karşı savaş başlatmışlardı bir kaç kişi, eğer arkanda kilolu bi artçı var ise yokuşlarda kalkışta vs ön teker havaya kalkar gibi oluyor dengesizleşiyor motor. Servis sorunu ciddi derecede var heryerden servisi yok bir servisin bişey yok dediğine diğer servis var diyebiliyor. Parçalar çok pahalı Honda Yamaha gibi Yan sanayisini bulman sıkıntılı. Bunların dışında sağlam motordur benzini koy yola çık arkana bakma diyebilirim. Plastik aksamı va çok kaliteli. Ben yaşadığım bir iki sorunu kısaca geceyim bunlar servisle alakalı motorla değil, ilk motorumda arkamda artçı varken Işık’lara yaklaşıyordum ve frene bastım yavaşça arka teker tak dedi kitledi, Bayrampaşa servisi motoru alırken montajını adam gibi yapmamış fren manetini tutan somun düşmüş ve kitledi allahtan hızım yavaştı bişey olmadı. Vites pedalı düştü oda aynı şekilde montajı adam gibi yapılmamış. Titreşimin etkisi büyük bu olaylarda. 2. Motorumda sıfır motor sağa çekme yapıyordu gittim servise adam bişe yok diyor sağa cekiyo az her motorda olur diyor, diğer servise gittim lastikten yapar diyor bunun lastikleri dandik rot balans yaptır yada değişmesi gerek dedi aradım isotlar grubu durumu anlattım lastikleri değişin diyor onlarda. Ben sıfır motor almışım adamlar lastik değişin diyor i, lastik garantiye girmiyormuş. Vs vs işte kardesim paran varsa Japon al yoksa bu paraya Apache iyidir hero dekanda kaliteli diyorlar ama bilgim yok karar senin.
Reklamlar
-
Eğer japon almıyorsan direk bunu al geç bu fiyata sıkıntısı olmayan yakışıklı makine.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
İki kes yeşil Apache aldım fakirlikten
50 bine yakın km yaptım. Tek sorunu titreşim başka sorunu yok diyenlere kulak asma. Titreşim olayına sürücü olarak belli bir süre sonra alışıyorsun fakat artçı için felaket bir durum. Farlar kimine göre iyi kimine göre yetersiz farlarla pek fazla oynama yapamıyorsun akü kaldırmıyor servisin söylediği bu. Muadillerine göre puslarla kıyaslanabilir ama en yakışıklısı o gibi. Oturuş pozisyonu öne eğimli olduğu için çabuk yoruluyorsun bel ağrısı yapıyor. Bunların dışında tekrar söylüyorum daha önce söylemiştim ve bana karşı savaş başlatmışlardı bir kaç kişi, eğer arkanda kilolu bi artçı var ise yokuşlarda kalkışta vs ön teker havaya kalkar gibi oluyor dengesizleşiyor motor. Servis sorunu ciddi derecede var heryerden servisi yok bir servisin bişey yok dediğine diğer servis var diyebiliyor. Parçalar çok pahalı Honda Yamaha gibi Yan sanayisini bulman sıkıntılı. Bunların dışında sağlam motordur benzini koy yola çık arkana bakma diyebilirim. Plastik aksamı va çok kaliteli. Ben yaşadığım bir iki sorunu kısaca geceyim bunlar servisle alakalı motorla değil, ilk motorumda arkamda artçı varken Işık’lara yaklaşıyordum ve frene bastım yavaşça arka teker tak dedi kitledi, Bayrampaşa servisi motoru alırken montajını adam gibi yapmamış fren manetini tutan somun düşmüş ve kitledi allahtan hızım yavaştı bişey olmadı. Vites pedalı düştü oda aynı şekilde montajı adam gibi yapılmamış. Titreşimin etkisi büyük bu olaylarda. 2. Motorumda sıfır motor sağa çekme yapıyordu gittim servise adam bişe yok diyor sağa cekiyo az her motorda olur diyor, diğer servise gittim lastikten yapar diyor bunun lastikleri dandik rot balans yaptır yada değişmesi gerek dedi aradım isotlar grubu durumu anlattım lastikleri değişin diyor onlarda. Ben sıfır motor almışım adamlar lastik değişin diyor i, lastik garantiye girmiyormuş. Vs vs işte kardesim paran varsa Japon al yoksa bu paraya Apache iyidir hero dekanda kaliteli diyorlar ama bilgim yok karar senin.
Eline sağlık çok teşekkür ederim yorumun için... Japon alamıyorum hem de makinem sıfır olsun istiyorum. Sanırım bunu alıcam ama tavsiyelerinizi de paylaşmanızı isteyeceğim şu konularda... 2015 mi 2016 mı almalıyım? 180 veya 150cc arasında hangisi alınmalı sizce? Bir de nerede oturuyorsunuz servis sıkıntısı nerede yaşadınız ve önereceğiniz lastik nedir? Hangi servisi kullanıyorsunuz şuan? Farı
Zenon yapsam sorun olur mu aküden falan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
nicksizbro adlı üyeden alıntı
Eğer japon almıyorsan direk bunu al geç bu fiyata sıkıntısı olmayan yakışıklı makine.
Teşekkür ederimm bende beğeniyorum sarısı ve grisi arasında kaldım 🙄
-
Açıkçası kullanmadığım ama çevreden olumlu duyumlar aldığım bir motosiklet. Kaldı ki biraz araştırıp temizini bulup yeni değil ikinci el almanı öneririm. Yeni aldığın makinede illa ki küçük çizikler ufak kazalar olacaktır, yeni makinede bu durumlar çok cansıkar, insanı soğutur. Yenisine ayırdığın parayla arasındaki farkla da ekipmanınızı alırsanız tadından yenmez. İkinci el piyasası düşüktür, bu da siz ikinci el alırken daha yüksek modelini daha iyi durumdakini daha uygun fiyata bulabileceksiniz demektir. Tabi ki satarken de zorluk yaşayacaksınız, bu da yeni almaktansa ikinci elini tercih etmek için ikinci bir sebep.
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Açıkçası kullanmadığım ama çevreden olumlu duyumlar aldığım bir motosiklet. Kaldı ki biraz araştırıp temizini bulup yeni değil ikinci el almanı öneririm. Yeni aldığın makinede illa ki küçük çizikler ufak kazalar olacaktır, yeni makinede bu durumlar çok cansıkar, insanı soğutur. Yenisine ayırdığın parayla arasındaki farkla da ekipmanınızı alırsanız tadından yenmez. İkinci el piyasası düşüktür, bu da siz ikinci el alırken daha yüksek modelini daha iyi durumdakini daha uygun fiyata bulabileceksiniz demektir. Tabi ki satarken de zorluk yaşayacaksınız, bu da yeni almaktansa ikinci elini tercih etmek için ikinci bir sebep.
Mantıklı gerçekten ama acemiyim ve ilk moturum olacağı için ikinci el alırken nelere dikkat edeceğim alcağım motor almaya değer mi yoksa sıkıntılı mıdır yan yatmış bir motor mudur pek bilmeyip anlamadığım ve aldığımda satmayı düşünmediğim için sıfır km düşünüyordum bende. Ama çok teşekkür ederim yorumun için şuan ikinci ellere bakmaktayım...
-
umtylmz18 adlı üyeden alıntı
Mantıklı gerçekten ama acemiyim ve ilk moturum olacağı için ikinci el alırken nelere dikkat edeceğim alcağım motor almaya değer mi yoksa sıkıntılı mıdır yan yatmış bir motor mudur pek bilmeyip anlamadığım ve aldığımda satmayı düşünmediğim için sıfır km düşünüyordum bende. Ama çok teşekkür ederim yorumun için şuan ikinci ellere bakmaktayım...
yan yatmış olsada sıkıntısı olmayabilir benim motor daha 50.km de yan yattı 30km hızla giderken düştüm ön sinyal çizildi birde koruma demiri aşındı biraz orjinal koruma demirleri ufak tefek kazalarda korur sen yinede yanına bir motor ustası al ver biraz para onunla beraber git 2. el alıcaksan apache kullanan kuryede çok var hor kullanılmış bir motora denk gelme sonra
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
yan yatmış olsada sıkıntısı olmayabilir benim motor daha 50.km de yan yattı 30km hızla giderken düştüm ön sinyal çizildi birde koruma demiri aşındı biraz orjinal koruma demirleri ufak tefek kazalarda korur sen yinede yanına bir motor ustası al ver biraz para onunla beraber git 2. el alıcaksan apache kullanan kuryede çok var hor kullanılmış bir motora denk gelme sonra
Bende riskten yana çekiniyorum zaten ama teşekkür ederim tavsiyelerin için 😊
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
İki kes yeşil Apache aldım fakirlikten
50 bine yakın km yaptım. Tek sorunu titreşim başka sorunu yok diyenlere kulak asma. Titreşim olayına sürücü olarak belli bir süre sonra alışıyorsun fakat artçı için felaket bir durum. Farlar kimine göre iyi kimine göre yetersiz farlarla pek fazla oynama yapamıyorsun akü kaldırmıyor servisin söylediği bu. Muadillerine göre puslarla kıyaslanabilir ama en yakışıklısı o gibi. Oturuş pozisyonu öne eğimli olduğu için çabuk yoruluyorsun bel ağrısı yapıyor. Bunların dışında tekrar söylüyorum daha önce söylemiştim ve bana karşı savaş başlatmışlardı bir kaç kişi, eğer arkanda kilolu bi artçı var ise yokuşlarda kalkışta vs ön teker havaya kalkar gibi oluyor dengesizleşiyor motor. Servis sorunu ciddi derecede var heryerden servisi yok bir servisin bişey yok dediğine diğer servis var diyebiliyor. Parçalar çok pahalı Honda Yamaha gibi Yan sanayisini bulman sıkıntılı. Bunların dışında sağlam motordur benzini koy yola çık arkana bakma diyebilirim. Plastik aksamı va çok kaliteli. Ben yaşadığım bir iki sorunu kısaca geceyim bunlar servisle alakalı motorla değil, ilk motorumda arkamda artçı varken Işık’lara yaklaşıyordum ve frene bastım yavaşça arka teker tak dedi kitledi, Bayrampaşa servisi motoru alırken montajını adam gibi yapmamış fren manetini tutan somun düşmüş ve kitledi allahtan hızım yavaştı bişey olmadı. Vites pedalı düştü oda aynı şekilde montajı adam gibi yapılmamış. Titreşimin etkisi büyük bu olaylarda. 2. Motorumda sıfır motor sağa çekme yapıyordu gittim servise adam bişe yok diyor sağa cekiyo az her motorda olur diyor, diğer servise gittim lastikten yapar diyor bunun lastikleri dandik rot balans yaptır yada değişmesi gerek dedi aradım isotlar grubu durumu anlattım lastikleri değişin diyor onlarda. Ben sıfır motor almışım adamlar lastik değişin diyor i, lastik garantiye girmiyormuş. Vs vs işte kardesim paran varsa Japon al yoksa bu paraya Apache iyidir hero dekanda kaliteli diyorlar ama bilgim yok karar senin.
Lastikler garanti kapsamı dahilindedir. Israrcı olun, işlemi yaparlar. Yapmazlar ise tüketici haklarına başvurun veya tüketici haklarına başvuracağınızı, dilekçeyi heyete vereceğinizi sakince belirtin. Sonuç alamazsanız tekrar ısrarcı olun. Ben yaklaşık 8 ay önce sıfır aldığım CBF150' nin ön lastiğini "65-70 km/h hızlarda aşırı titreme yapıyor" diye değiştirttim. Servis önce buna yanaşmadı, ısrarcı oldum. Balansına bakalım dediler, sonra buna balans yapılmaz dediler, ısrarcı oldum yapılıverdi. Yol testine çıktılar düzeldi dediler, birde ben bakayım dedim yol testine çıktım geri döndüm aynı dedim, ısrarcı oldum yeni lastikle değiştirdiler. Israrcı olun, malesef ülkemizde işten anlasanız dahi kazığı bütün yutturmaya, hakkınızı aramıyorsanız üzerine çökmeye çalışılıyor.
Tekrar ediyorum, lastikler garanti kapsamındadır.
-
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Lastikler garanti kapsamı dahilindedir. Israrcı olun, işlemi yaparlar. Yapmazlar ise tüketici haklarına başvurun veya tüketici haklarına başvuracağınızı, dilekçeyi heyete vereceğinizi sakince belirtin. Sonuç alamazsanız tekrar ısrarcı olun. Ben yaklaşık 8 ay önce sıfır aldığım CBF150' nin ön lastiğini "65-70 km/h hızlarda aşırı titreme yapıyor" diye değiştirttim. Servis önce buna yanaşmadı, ısrarcı oldum. Balansına bakalım dediler, sonra buna balans yapılmaz dediler, ısrarcı oldum yapılıverdi. Yol testine çıktılar düzeldi dediler, birde ben bakayım dedim yol testine çıktım geri döndüm aynı dedim, ısrarcı oldum yeni lastikle değiştirdiler. Israrcı olun, malesef ülkemizde işten anlasanız dahi kazığı bütün yutturmaya, hakkınızı aramıyorsanız üzerine çökmeye çalışılıyor.
Tekrar ediyorum, lastikler garanti kapsamındadır.
Bunu öğrendiğim çok iyi oldu ama parçaları çok pahalı üzen taraf bu.. Aklınıza gelen kötü yönleri de paylaşır mısınız?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
Tvs01 adlı üyeden alıntı
15-16 model arada hiçbir fark yok sadece satarken bir kaç yüz lira değer kaybı yaşayabilirsin. Satarken 2. Eli biraz zayıf değer kaybını göz önüne al. Sahibinden ilanları günlük kontrol et acele etme 15 gün dayan ihtiyacı olan biri çıkar bir kaç bin km de olan motorunu satan çok oluyor temizse alabilirsin, daha uyguna gelir. Servis sorununu İstanbul’da yaşadım diğer illeri sen düşün en yakın serviste 30 km uzakta bana. Zenon takamazsın aküyü zorluyor ve garanti dışı kalabilir. 180 cc Alman senin için daha doğru olacak çünkü 150 ilk 5-10 bin km sonra sana yetmeyecek cc büyütmek isteyeceksin o yüzden 180 lık ideal olur uzun yola felan gidersende 100-110 gibi hızlarda motoru zorlamadan gidersin diye düşünüyorum. Aldıktan sonra ön koruma demiri almanı tavsiye ederim bir farın fiyatı 400 tl ye yakındı en son gerisini sen düşün. Forumda söylenenlerede fazla güvenme en basiti benim yazdığım sorunları kimse yazmadı gördüğün gibi taraf tutan çok oluyor. Bende alırken aynı senin gibi konu açmıştım herkes taş gibi motor diyordu iyi güzel ama kimse sorunları söylememişti binince anlıyor insan. Örnek lastik konusu aç sana birçok kişi irc marka al der şöyledir böyledir diye överler fakat hiçbir moka yaramaz orijinal lastiklerle hemen hemen aynıdır
bana aldırdılar oradan biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
En sevdiğim yönü çok kıvrak motordu şehiriçi girmediğim delik kalmamıştır
180de sarı renk yokk malesef bir de hızla ilgili pek sorunum yok şuan ama teşekkür ederim tavsiyelerin için. Akü sorunu üzüyor zenon far gerçekten istiyordum. Aküyü değişme şansımız yada bunun bir çözümü yok muu
-
geçen gün motorun üstünde 3 saat kaldım mesela belim götüm başım ağrımaya başladı başka bir eksisi yok gözümde servis sorunum hiç olmadı mesela güngören oturuyorum bana 2km meseafede 1 servis var birde 10km mesafede bir servis var uzaktakine gitmem 15dk yakındakine gitmem 2dk sürüyor almadan önce servis durumunada bakmıştım hero ile tvs arasında kalmıştım tvs almamda buda etkili olmuştu
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Lastikler garanti kapsamı dahilindedir. Israrcı olun, işlemi yaparlar. Yapmazlar ise tüketici haklarına başvurun veya tüketici haklarına başvuracağınızı, dilekçeyi heyete vereceğinizi sakince belirtin. Sonuç alamazsanız tekrar ısrarcı olun. Ben yaklaşık 8 ay önce sıfır aldığım CBF150' nin ön lastiğini "65-70 km/h hızlarda aşırı titreme yapıyor" diye değiştirttim. Servis önce buna yanaşmadı, ısrarcı oldum. Balansına bakalım dediler, sonra buna balans yapılmaz dediler, ısrarcı oldum yapılıverdi. Yol testine çıktılar düzeldi dediler, birde ben bakayım dedim yol testine çıktım geri döndüm aynı dedim, ısrarcı oldum yeni lastikle değiştirdiler. Israrcı olun, malesef ülkemizde işten anlasanız dahi kazığı bütün yutturmaya, hakkınızı aramıyorsanız üzerine çökmeye çalışılıyor.
Tekrar ediyorum, lastikler garanti kapsamındadır.
Yok hocam adamlar kabul etmedi tüketici haklarına gittim motorun fiyatı 4 bin tl yi geçtiği için tüketici mahkemesine gidin dedi ve Bakırköy adliyeye gittim dava açılacak dilekçe vs dedi vazgeçtim uğraşmaktan, motoru zaten sattım 1 yıl oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
umtylmz18 adlı üyeden alıntı
Bunu öğrendiğim çok iyi oldu ama parçaları çok pahalı üzen taraf bu.. Aklınıza gelen kötü yönleri de paylaşır mısınız?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:16 ----------
180de sarı renk yokk malesef bir de hızla ilgili pek sorunum yok şuan ama teşekkür ederim tavsiyelerin için. Akü sorunu üzüyor zenon far gerçekten istiyordum. Aküyü değişme şansımız yada bunun bir çözümü yok muu
Akü olayını en iyisi servise sor ve iki servisi ara öyle net bilgi al. Sarı renk zaten 16-17 modellerdede yok diye biliyorum. Sıfır alırkende bayi ile pazarlık yap istanbuldaysan her bayiyi ara fiyat iste diğer bayi şu fiyata veriyor felan de. Hız ile ilgili sorunun olmayabilir fakat dediğim gibi motora alıştıktan sonra seni kesmeyecek hepimiz başlangıçta aynı şeyleri söyledik ilerde ne demek istediğimi anlarsın. 180 cc nin arka frenide disk fren buda bi avantaj..
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Yok hocam adamlar kabul etmedi tüketici haklarına gittim motorun fiyatı 4 bin tl yi geçtiği için tüketici mahkemesine gidin dedi ve Bakırköy adliyeye gittim dava açılacak dilekçe vs dedi vazgeçtim uğraşmaktan, motoru zaten sattım 1 yıl oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
Akü olayını en iyisi servise sor ve iki servisi ara öyle net bilgi al. Sarı renk zaten 16-17 modellerdede yok diye biliyorum. Sıfır alırkende bayi ile pazarlık yap istanbuldaysan her bayiyi ara fiyat iste diğer bayi şu fiyata veriyor felan de. Hız ile ilgili sorunun olmayabilir fakat dediğim gibi motora alıştıktan sonra seni kesmeyecek hepimiz başlangıçta aynı şeyleri söyledik ilerde ne demek istediğimi anlarsın. 180 cc nin arka frenide disk fren buda bi avantaj..
Haklısın dediklerinde sanırım bakacağım... Ekipman almam gerek ilk önce bu da bir sorun tabii
-
hey bende tvs apache kullanıyorum. bir ara her gün 108 km işe gidip geliyordum. günlük 13 lira yakıta gidiyordu. motor sağlam ve 63 bin kilometreyi geçti.
fakat sırt çantanı güzel ayarla çünkü topcase motorun bütün keyifli sürüşünü alıyor mafediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Tvs01 adlı üyeden alıntı
15-16 model arada hiçbir fark yok sadece satarken bir kaç yüz lira değer kaybı yaşayabilirsin. Satarken 2. Eli biraz zayıf değer kaybını göz önüne al. Sahibinden ilanları günlük kontrol et acele etme 15 gün dayan ihtiyacı olan biri çıkar bir kaç bin km de olan motorunu satan çok oluyor temizse alabilirsin, daha uyguna gelir. Servis sorununu İstanbul’da yaşadım diğer illeri sen düşün en yakın serviste 30 km uzakta bana. Zenon takamazsın aküyü zorluyor ve garanti dışı kalabilir. 180 cc Alman senin için daha doğru olacak çünkü 150 ilk 5-10 bin km sonra sana yetmeyecek cc büyütmek isteyeceksin o yüzden 180 lık ideal olur uzun yola felan gidersende 100-110 gibi hızlarda motoru zorlamadan gidersin diye düşünüyorum. Aldıktan sonra ön koruma demiri almanı tavsiye ederim bir farın fiyatı 400 tl ye yakındı en son gerisini sen düşün. Forumda söylenenlerede fazla güvenme en basiti benim yazdığım sorunları kimse yazmadı gördüğün gibi taraf tutan çok oluyor. Bende alırken aynı senin gibi konu açmıştım herkes taş gibi motor diyordu iyi güzel ama kimse sorunları söylememişti binince anlıyor insan. Örnek lastik konusu aç sana birçok kişi irc marka al der şöyledir böyledir diye överler fakat hiçbir moka yaramaz orijinal lastiklerle hemen hemen aynıdır
bana aldırdılar oradan biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------
En sevdiğim yönü çok kıvrak motordu şehiriçi girmediğim delik kalmamıştır
artık iş zıvanadan çıktı. arkama artçımı alıp dik yokuşta yol alayımda gör. yarın yada pazar günü video çeker koyarım youtube'ye.
iyice tuttun yalancı ettin milleti. motorun kötü yankları diyorsun fakat kullananlar senelerdir kullanıyor dikkat ettin mi?
ben 18.03.2016 tarihinde aldım ve bu motor ömürlük diyorum. satmak yok! sorana satılık değil diyorum.
-
Yokuşta çekmemesi mümkün değil artçı almadım ama ben 85 kiloyum dik yokuşta gayet iyi gidiyor ki bu motor çekmezse çoğu 150 lik çekmez cbf filan hiç çekmez herhalde çoğu 150 likten atik çünkü benim için şuan tek eksi yanı konforlu değil bi japon motoru kullanmadım kıyaslamıyorum ama uzun süre kalınca ağrıdı benim her yerim
-
[/COLOR]
artık iş zıvanadan çıktı. arkama artçımı alıp dik yokuşta yol alayımda gör. yarın yada pazar günü video çeker koyarım youtube'ye.
iyice tuttun yalancı ettin milleti. motorun kötü yankları diyorsun fakat kullananlar senelerdir kullanıyor dikkat ettin mi?
ben 18.03.2016 tarihinde aldım ve bu motor ömürlük diyorum. satmak yok! sorana satılık değil diyorum.[/QUOTE]
Linki buraya da yorum olarak atarsan çok sevinirim teşekkürler yorumların içinde. En yakın zamanda ekipmanlarımı tamamlar tamamlamaz aranıza katılacağım inşallah. Umarım bende sorun yaşamam şuan aklımdaki tek sorun zenon far isiyordum bu biraz üzdü açıkcası
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:57 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
hey bende tvs apache kullanıyorum. bir ara her gün 108 km işe gidip geliyordum. günlük 13 lira yakıta gidiyordu. motor sağlam ve 63 bin kilometreyi geçti.
fakat sırt çantanı güzel ayarla çünkü topcase motorun bütün keyifli sürüşünü alıyor mafediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
artık iş zıvanadan çıktı. arkama artçımı alıp dik yokuşta yol alayımda gör. yarın yada pazar günü video çeker koyarım youtube'ye.
iyice tuttun yalancı ettin milleti. motorun kötü yankları diyorsun fakat kullananlar senelerdir kullanıyor dikkat ettin mi?
ben 18.03.2016 tarihinde aldım ve bu motor ömürlük diyorum. satmak yok! sorana satılık değil diyorum.
Linki buraya da yorum olarak atarsan çok sevinirim teşekkürler yorumların içinde. En yakın zamanda ekipmanlarımı tamamlar tamamlamaz aranıza katılacağım inşallah. Umarım bende sorun yaşamam şuan aklımdaki tek sorun zenon far isiyordum bu biraz üzdü açıkcası
-
umtylmz18 adlı üyeden alıntı
Linki buraya da yorum olarak atarsan çok sevinirim teşekkürler yorumların içinde. En yakın zamanda ekipmanlarımı tamamlar tamamlamaz aranıza katılacağım inşallah. Umarım bende sorun yaşamam şuan aklımdaki tek sorun zenon far isiyordum bu biraz üzdü açıkcası
Xenon görünümlü Osram X-RACER veya Philips'in bazı modelleri var, bu tarz ürünleri araştırabilirsin.
-
13000 km kullandım... şehir içi ve şehir dışı çok gezdim... sürekli şehir dışı kullanım için en az 250 cc lazım ki zaten yeni ehliyet alacağım demişsin... yani şehir dışı yollar için önce 5 6 bin km tecrübe kazanman iyi olur... kaldı ki apache de şehir dışı yolculuklarda yeter... alacağın en mükemmel başlangıç motoru olur... sahibi apaçi olmayan, redline yapmamış 15 bin kmye kadar apache alabilirsin... ben sattığımda 13 bin küsür kmdeydi... sadece periyodik bakım yapmıştım... ancak yağ değişimlerini kitapçığa bağlı kalmadan her 1000 - 1500 kmde bir değiştirmiştim...
her neyse motosiklet geyet iyi... titreşim var diyenlere aldanma... yeni kullanıcıyı rahatsız edecek bir titreşim yok... kaskını montunu eldivenini iyi seç... hangi motoru alırsan al hız yapma... apaçilik yaopma... keyifle motor kullan ömür boyu kullan... canın sıkıldıkça hava güzel oldukça yeni yollar keşfet, yeni köyler bul ki beykoz tarafında dünya kadar var... bişey olmaz deme olduğunda sevenlerini ağlatma... kendine iyi bak...
-
yilmazozkan adlı üyeden alıntı
Xenon görünümlü
Osram X-RACER veya Philips'in bazı modelleri var, bu tarz ürünleri araştırabilirsin.
Bu haberi aldığım çok iyi oldu teşekkür ederim farın beyaz duruşu ayrı bir hava katıyor bence motora...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
quattromeb adlı üyeden alıntı
13000 km kullandım... şehir içi ve şehir dışı çok gezdim... sürekli şehir dışı kullanım için en az 250 cc lazım ki zaten yeni ehliyet alacağım demişsin... yani şehir dışı yollar için önce 5 6 bin km tecrübe kazanman iyi olur... kaldı ki apache de şehir dışı yolculuklarda yeter... alacağın en mükemmel başlangıç motoru olur... sahibi apaçi olmayan, redline yapmamış 15 bin kmye kadar apache alabilirsin... ben sattığımda 13 bin küsür kmdeydi... sadece periyodik bakım yapmıştım... ancak yağ değişimlerini kitapçığa bağlı kalmadan her 1000 - 1500 kmde bir değiştirmiştim...
her neyse motosiklet geyet iyi... titreşim var diyenlere aldanma... yeni kullanıcıyı rahatsız edecek bir titreşim yok... kaskını montunu eldivenini iyi seç... hangi motoru alırsan al hız yapma... apaçilik yaopma... keyifle motor kullan ömür boyu kullan... canın sıkıldıkça hava güzel oldukça yeni yollar keşfet, yeni köyler bul ki beykoz tarafında dünya kadar var... bişey olmaz deme olduğunda sevenlerini ağlatma... kendine iyi bak...
Tavsiyelerin için sağ ol evet dikkatli ve motoru yormadan kullanacağım buna eminim. Titreşimi bende acemilik dolaysı ile ilk Başlarda hissedemeyeceğimi düşünüyorum 😂
-
2012 de sıfır almıştım,cimrilik yapıp 500tl için cbf 150 almadığıma hala pişmanım,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler