Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motorundan memnun olanlar markalari alalim / benim gibi basi belada olanlar sizde

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    24 Aralık 2017
    Şehir
    Frankfurt am Main
    Motosikleti
    BMW g310r
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motosiklet şahsen önermiyorum. İlk motosikletim çinliydi. Günde iki kez kendiliğinden düşen civata/vida tamamlar, iki sene sürmez debriyaj balatasını veya yedek jantını bile bulamayabilirsiniz. İkinci eli ise malum. Kullanırken çinliler için söyleyebileceğim şey motor hacmine göre hızlanması ve max hızları iyidir ama frenler ve lastikler cacık, amortisörler süs, parça sorunu bol, grenajları honda' dan pahalı ve bulunmaz, olmadık arızalarla her an bir yerde bırakabilir (asya scooter mecidiyeköy' den halıcıoğlu' na doğru giderken buji fırlatmıştı, buji yuvasında diş dahi kalmamıştı, honlanmış gibi tertemizdi, dişleriyle beraber bujiyi fırlatmıştı). Yeni çinli almaktansa ikinci el japon veya hintliyi tercih ederim. Şu anda arkadaşın mondial z-one' ının orjinal debriyaj balatasını bile bulamadık, yetkili servisinde dahi yok, avuç kadar kafa grenajını bulamadık, dandik ön çamurluğu çatladı değişelim dedik 115 tl dediler, v.s..)

    Birkaç çinli motor [Asya ve Mondial' in bazı modelleri, scooter(adını hatırlamıyorum) ve hyena(arkadaşın motoru idi, bir süre kullandım)]

    2007-2011-2017 Honda CBF 150: Az yakar, az kaçar, parçası ucuzdur, parçası boldur, kolay yolda bırakmaz

    2011 Honda CBR250: Sınıfında en az yakanlardandır, 0-100 arası tatminkar 140km/h' i geçme ihtiyacı fazla yoksa çok mantıklı bir seçimdir, parçası bol, uygun fiyatlı ve kolay arızalanmayan bir motosiklettir

    2015 Honda 125ACE: CBF150 gibi, ama hızı daha az, tamgaz gidersen cbr 250' den iki kat fazla yakan bir motor (aynı hızla gidildiğinde)

    2015 Yamaha MT-07: Tork canavarı, lastikler ve diğer bakımları yukarıdaki seçimlere göre ciddi şekilde pahalı, yakıt ekonomisi istiyorsanız çok mantıklı değil, sürati ve hızlanması oldukça tatminkar, parçası pahalı ama kolay bulunan bir motosiklet

    Şu anda iki cbf ve bir mt-07 kullanılıyor, mt yakıt tüketimi ve diğer ekonomik nedenler ile ikinci planda iken cbf150 ile hemen her işimi gördüğüm için günlük olarak kullanıyorum. Yukarıdaki görüşler benim kullandığım ve kullanmakta olduğum motosikletler için kişisel tecrübelerimle yazılmıştır
    Hakkin var daha ergenlik dönemlerim cinli bir scooterim vardi dedigin bütün sorunlari yasadik tabi sene 2009-10 falan parca konusunda o zamanlar daha bir problem vardi birde üstüne üstük sasi kirildi ortadan ikiye ayrildi cinli kimseye tavsiye etmem 125 ace konusunda bir kac ay kullandim tapa gaz gitsem bile okadar da asiri yakmadi belki bana öyle gelmistir ama sakin kulanimda hakkin var benzini kokluyor sadece


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Yani her malda ufak tefek sorunlar olabilir milletin ne motorlari var dert etmiyorlar.bence bakis acini degistir yoksa ufak tefek seyler hayatta hep seni mutsuz eder.tabi problem olamasaydi daha iyiydi de takma kafana.kolay gelsin

  3. #43
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    2006 model Suzuki GSF650 Bandit S ABS .... her şeyinden çooook memnunum (4 aydır binemesemde, yurtdışındayım) ....
    şuan 88.000 km de... gözünüz arkada kalmadan aklınıza gelen her tarafa gidecek kondüsyonda ;)

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Superduke. Naked'ın hası ve kralı. Ergonomisi ve rahatlığıyla uzun yol motosikletlerini zorlayan, gücü ve yol tutuşuyla SS'lere göz kırpan, dünyanın en pratik yol motosikleti. SS'ten devşirilmemiş, retro'dan türetilmemiş tek modern naked.

    Gel gelelim pahalı yahu. Bakımı da, kendi de. Ve malesef Japonlar gibi güvenilir de değil...

  5. #45

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    ilk motorum mt25di şikayet edebileceğim tek ciddi eksiği abs olmaması. o yüzden bir defa düşmüştüm ön tekeri kilitleyip. belki biraz fazla yakıyodu 4.5 litre civarında. artçı konforu baya düşüktü her tümsekte tüm darbe direk artçının omurlarında hissediliyor tutamaçlarda ergonomik değil. Performansı gayet güzeldi ama 250cc makine için. 7000 devirden sonra açılıp 14 bine kadar yürümesi, sesi? virajı ile bence çok güzel bir motordu.


    ikinci motorum harley davidson sportster 1200 roadster. henüz çok tecrübem yok. oldukça ağır 260kg, kısa çamurluk ile üstü başı biraz çamurluyor. benzini yakmıyor içiyor ama tam ölçmedim daha ortalamasını. sele altı dahi hiç bi saklama gözü yok ya da ben bulamadım. aksesuarları ve servisi gereksiz pahalı. güzel tarafları sesi çok güzel. performans iyi alt devirlerlerden gelen tork çok güzel. gürültüsü nedeniyle trafikte farkedilmeme gibi bi ihtimal yok. konfor orta karar. frenler iyi. anahtarsız çalıştırma ve alarm güzel özellikler.

  6. #46

    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    Aprilia RSV 1000
    Ozaman baştan başlayalım

    Yuki elektrikli scooter şehir içi kullanım için süper bir alet 50km hız yapıyordu 1 hafta tek şarjla şehiç içi geziyordum memnundum

    Asya Elegant titreşimli bir makineydi ama alçak selesi ve oturuş pozisyonu ile çok rahat kullanılıyordu lastikleri berbattı ve ön teker hemen kitleniyordu. hız olarak 130 rahat yapıyordu

    Mondial xtreme Max az yakar 100-120km hıza rahat çıkar arıza neredeyse hiç yapmadı gücü yeterlidir fiyatı ucuzdur haaala uygun fiyatlı cross alacak olsam yine xtreme max alırım çünkü oturuş pozisyonu ve paşa koltuğu gibi selesi ile istediğiniz kadar kullanın rahatsız etmez.

    Pulsar NS200 Fiyatı 7200 lira olduğu zamanlar en favori motosikletimdi çok memnundum istop etme ve devirdeki dalgalanmaları göz ardı ediyordum çünkü sıfırı 7200liraydı ve iyi hızlanıyordu fazlada seçenek yoktu ama şuanki fiyatlarıyla seçenek bile değil

    Pulsar Ns150 ilk aldığımda 6-7 bin devir aralığında gaz kesme olayı beni motordan çok soğuttu uzun araştırmalarım sonucunda motorun hava filtresine bir parça takılarak düzeltildi ama bunu servislerin bilmemesi ve 2 ay bana o şekilde kullandırtmaları beni bitirdi hızda yapmıyordu cbr 125 bile tokatlıyordu hem hızda hem çekişte hiç sevemedim o yüzden

    Honda Cbr125 az yakması kalitesi gidişi oturuş pozisyonu ile bence başlangıç seviyesi kullanıcılar için ilk tercih olması gereken bir motosiklet çok memnundum heleki motosikletin alt sakalını da karenaj rengine boyarsanız 250 ve 500cc lerden ayıramazlar. kullanıcısını mutlu eden bir motosiklt 140km hıza çıkmışlığım vardı memnundum.

    Honda CBF 250 Honda rahatlığı ve kalitesinin klasiklerinden biri ahında 140km hız çıkıyor ve mercedes gibi rahat bir motosiklet yakıtı düşük çekişi iyi hızı iyi arıza yapmaz yolda bırakmaz bir makine retro bir havasıda vardı severdim.

    Aprilia RSV 1000 mille; Tüm çevremin sakın alma parçasını bulamazsın sözlerine aldırış etmeden aldığım 2002 model motosikletim 1000cc 138hp çift silindir 60 derecelik Vtvin Motoru düşük ısıda çalışan asla hahareti 90 dereceyi geçmeyen, verdiği gücü ve zevki eşsiz. Ne bir arıza yaptı ne yolda bıraktı zerre hata vermeden çalışan sorunsuz bir makine sadece Oturuş pozisyonu biraz agresif tam bir pist makinesi şehiç içi kullanımı zor gelebilir.

    RKS RN180 Minnak Dev 180cc Malesef hava soğutmalı Karbüratörlü Msx den biraz büyük Pulsardan biraz küçük kaliteli parçalarla toplanmış tambir oyuncak zevk makinesi Naked motosiklet titreşim neredeyse hiç yok Yakıtı az Gidişi eh işte 110-120 civarında güç full '. vites tekerde makine. Ters maşa, Tüp Şasi, Geniş lastikleri Ve kısa dingil aralığı ile kullanımı süper

    BU arada makinalarıma en kaliteli yağları kullanırım ve herseferinde yağ filtremi hava filtremi bujilerimi değiştiririm. Bakımlarıma özen gösteririrm her ustanın ağzına bakım makinamı elletmem çoğu sorunu kendim çözmeye çalışıyrım zaten bakımlı makinede genelde sorun çıkmaz.

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Yeni Duke 250, ilk motorum ve hala kullanmaktayım yaklaşık 10.000 km oldu. Başka motosikletim olmadığı için karşılaştırma yapamıyorum ama kısa mesafe kullandığım başka 250 cc motosikletlerle (CBR250, R25, RC250, 2016 DUKE 250) bir miktar kıyaslayabilirim diye düşünüyorum, yorumlarımı bu kıyaslamalardan yararlanarak yapacağım.

    Motosikletimden genel olarak çok memnunum, bugüne kadar tek bir şikayetim olmadı, şurası şöyle olsaydı dediğim bir tek yeni 390'larda olan ekranın olmayışı. :/ Onu da maliyetten kısmak için koymamışlar 250'lere maalesef. Herkesin bahsettiği titreşim olayının abartıldığını düşünüyorum. Ellerde ve totoda titreşim "yok" denecek kadar "yok". :) Ama ayak peglerinde 7000 devir ve üstünde var denecek kadar var. :D Şehir içinde bu ayaktaki titreşimi hissetmiyorsunuz ama uzun yolda 100 km/s veya üstünde seyrederseniz titreşim rahatsız etmeye başlıyor, ama gerçekten rahatsız edebilir. Bu motosiklet de zaten uzun yola gidilebilecek bir motosiklet değil. Tamamen şehir içi ve agresif sürüş için tasarlanmış bir motosiklet, bunu üzerine oturduğunuzda ve sürdüğünüzde direkt anlıyorsunuz. Motosiklet asla sabit hızda gitmek istemiyor, ya devirleneceksin, ya motor frenine maruz kalacaksın, bu sebeple agresif sürüşe itiyor sürekli. Süspansiyonları da bu doğrultuda sert, frenleri de son derece kuvvetli. Vites aralıkları çok kısa, her vites torklu. Konforlu motosiklet arayan uzak dursun, topuklarını totosuna vura vura kaçsın. Son sürat takıntısı olanlar da lütfen hiç girişmesin üzülürler. Ama biraz uçarı kaçarı biriyseniz, motorunuzun sürekli sizi "Haydi biraz daha!" diye sürekli dürtmesini seviyorsanız, aralardan derelerden su gibi akıp gitmek istiyorsanız, ara hızlanmalarınız için vites düşürmek istemiyorsanız da biçilmiş kaftan. Çok kıvrak. Bakım aralığı çok iyi 7500 km'de 1 bakıma giriyor ama bakımları tuzlu, yedek parçaları da... Görüntüsü herkese hitap etmiyor, ama beni çok heyecanlandırıyor. Motoru gören ve motosikletlerden anlamayan herkes 250 cc olduğunu duyunca baya şaşırıyor nedense. Yakıt olarak ise nasıl kullandığınıza bağlı. Full yakıt ekonomisi kasarsanız şehir içi 2.5-3.0 arası yakar ama baya kasmak lazım 2.5'ler için. Normal kullanımda 3.3-3.8 değişiyor ne kadar agresif kullandığına bağlı olarak. Ama benim kullanımıma göre 50 liraya 250 km gidiyor.

    Bir de uyarıda bulunmak istiyorum. Eğer ilk motosiklet olarak düşünüyorsanız bir sonraki motosikletinize de karar verip alınız çünkü motosiklet sürmeyi ABS, kaydırmalı debriyaj, çelik fren hortumu, Metzeller lastik, WP süspansiyon gibi donanımlarla öğreneceksiniz demektir bu. Bir sonraki motorumda kaydrımalı debriyaj olmazsa vites düşürmede sıkıntı çekeceğimi, ABS olmazsa ön freni kilitleyip düşeceğimi, lastik ve süspansiyona güvenip viraja girersem düşebileceğimi "biliyorum", siz de biliniz.

  8. #48
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    yamaha ybr 2008

    eşşek gibi bindim,kesici de yaptım.hava filtresi sökük günlerce gezdim.hiç bi sıkıntı çıkarmadı.2 kez düştüm sinyal,topuz devam...

    Honda dylan 2008

    sıfır hata idi aldığımda 5250 ye almıştım 2010 senesinde.Fiyat belirttim ki aldığım mebla sıfır fiyatından pahalı idi.(şimdiki zamcık olayı gibi)
    İşe giderken hıyarın biri yolun ortasına çıkmış bende ona vurmuştum.2000 masrafı çıkmıştı.sigortadan yaptırıp sattım masraflı motordur dylan.Yağ yakar ekran dijitali cortlar falan filan nazlı motordur.

    Honda cbf 150

    2 ay bindim aldığım gibi sattım.

    Kawasaki er-5

    sağlam,atik bir motordu.kötü benzin alımından dolayı karbüratörleri kirlenmişti.Yaptıralım derken usta buji yuvasının anasını ağlatmış torna morna uğraştırdı biraz.ama günlerce tek piston çalışıyormuş.bana mısın demedi veya ben anlamadım.sağlam motordur temiz ise.

    Yamaha fazer8

    Kronik sıkıntıısı olmayan bi motordu.1 sene kullandım aldığım kişi yağını yeni değişmişti.benzin alıp gezdim başka bi masraf etmeden sattım.

    Yamaha r1 2010

    Aldığım motor çok temizdi.Tanıdıktan aldım.bi kaç arkadaşım sat bana diye çok ısrar ettiler ama satmadım.tek masrafım yazın antalya gibi bi yerde bineceğim için radyatör sıvısını değiştirmek oldu ki serviste radyatörü boşaltınca daha yeni değiştiğini anladık sıvı berrak turuncu renkte idi.Sonra yenisini almak için muğlaya yolcu ettim.


    yamaha ybr 2012

    Şehiriçi biniyorum genelde sıkıntı yok.


    Yamaha r1 2014

    2 ay oldu alalı şimdilik bi sorun yok.
    LiseliMotorc bunu beğendi.

  9. #49
    Cuno76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Aprilia Scarabeo 200 ie 2015
    2015 Aprilia Scarabeo 200 ie aldım 100 kilometre yaptım, çok memnunum, Allah'a şükür

  10. #50
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    sym gts 250 85.000 km yaptım,
    94.000 de sattım (ya da öyle bir şey)
    rutin sayabileceklerimin dışında bir problem yaşamadım.

    sym joymax 250 6000 km de aldım,
    20.000 oldu.

    eski performansım yok.

    her motorun bakımları zamanında,
    eksiksiz olarak yapılmıştır.

    sınırlarını ve kullanım amacını bilirim,
    ona göre kullanırım.

    yoldaşlarımdan gayet memnun kaldım.
    sanyang a selam olsun.

  11. #51

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    SYM Symphony SR125 sıfır aldım 10,000km de sattım. Frenlerin ötmesi haricinde sıkıntı yaşamadım.
    Piaggio XEVO 6000km de aldım şu an 24,000km de halen kullanıyorum. Varyatör böğürme sesi haricinde sorun yaşamadım.
    Bir sonraki alacağım motor Honda PCX150 büyük ihtimalle sıfır olacak, ama ne zaman bilmiyorum.

  12. #52
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Forumda belkide Türkiye'de en az bilgiyi bulabileceğiniz motosiklet: K1200R

    2.5 ay / 4000km'dir beraberiz. İlk motosikletim. 2008 model. Kronik olarak yakıt seviye sensörü arızası var bu modellerde.
    Uzun yolda ekonomik gitmek istersen 4lt civarı ortalama ile gidebiliyor ama şehiriçi veya devirli kullanımlarda 10-12 lt/100km uzak değil.

    Daha önce motosiklet kullanmadığım için çok karşılaştırma yapamayacağım fakat özellikle frenleri gerçekten çok iyi. Birkaç tur atma fırsatını bulduğum diğer arkadaşların motosikletleri ile kıyasladığımda çok başarılı buldum. Malzeme kalitesi iyi, gidişi güzel, duruşu güzel. Açıkcası memnunum öneririm.

  13. #53

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Herscel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumda belkide Türkiye'de en az bilgiyi bulabileceğiniz motosiklet: K1200R

    2.5 ay / 4000km'dir beraberiz. İlk motosikletim. 2008 model. Kronik olarak yakıt seviye sensörü arızası var bu modellerde.
    Uzun yolda ekonomik gitmek istersen 4lt civarı ortalama ile gidebiliyor ama şehiriçi veya devirli kullanımlarda 10-12 lt/100km uzak değil.

    Daha önce motosiklet kullanmadığım için çok karşılaştırma yapamayacağım fakat özellikle frenleri gerçekten çok iyi. Birkaç tur atma fırsatını bulduğum diğer arkadaşların motosikletleri ile kıyasladığımda çok başarılı buldum. Malzeme kalitesi iyi, gidişi güzel, duruşu güzel. Açıkcası memnunum öneririm.
    Aman hocam dikkat. İlk motor K1200R fazla Küçük bir şey yok muydu?

  14. #54
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Motosikleti
    Duke 250 17
    Alıntı Herscel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumda belkide Türkiye'de en az bilgiyi bulabileceğiniz motosiklet: K1200R

    2.5 ay / 4000km'dir beraberiz. İlk motosikletim. 2008 model. Kronik olarak yakıt seviye sensörü arızası var bu modellerde.
    Uzun yolda ekonomik gitmek istersen 4lt civarı ortalama ile gidebiliyor ama şehiriçi veya devirli kullanımlarda 10-12 lt/100km uzak değil.

    Daha önce motosiklet kullanmadığım için çok karşılaştırma yapamayacağım fakat özellikle frenleri gerçekten çok iyi. Birkaç tur atma fırsatını bulduğum diğer arkadaşların motosikletleri ile kıyasladığımda çok başarılı buldum. Malzeme kalitesi iyi, gidişi güzel, duruşu güzel. Açıkcası memnunum öneririm.
    Adana'nın şebeke suyuna bir şeyler katıyorlar artık kesin olarak eminim.

  15. #55

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    İlk motorum 1964 model 175 cc mz di şarz sorunlarıyla boğuşup durdum,ondan çok şeyler öğrendim.Epey bir aradan sonra Modenas 110 aldım aldığımda 2500 km deydi en keyifle kullandığım motorlarımdan biriydi tık demedi 90 binde sattım.Yamaha Virago 535 aldım marş ruble,konjektör ve karbüratör arızalarıyla ugraştım.Kawasaki EN 500 aldım sorunsuz ve keyifle bindim hicbir arıza çıkarmadı taş gibi motordu.Eee artık tamam dedim racinge geçelim 1000rr repsol aldım debriyaj tası değiştirdim kronikmiş 2005 .1000rr larda.Suzuki gsx r1000 k4 aldım harika ve sorunsuz bir motor haalâ bende 47000 km sıfır sorun bu arada 5.vites 299.Hiç kıyamıyorum mavi beyaz Suzuki nin en güzel rengi bence eeee artık yaş kemale eriyor dedim tamamen tesadüf i olarak geçen sene Honda nc750x dct aldım henüz 500 km "Bu motor harika dostum"gsx r ımı satmayi düşünüyorum bundan sonra nc ile devam edicem, dct şanzuman harika ötesi birşey herkeze tavsiye ederim.Bu arada bütün motorlarımın bakımlarını kendim yaparım.

  16. #56
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Alıntı MSMorkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman hocam dikkat. İlk motor K1200R fazla Küçük bir şey yok muydu?
    Küçük bir motor hiç düşünmedim. Zaten eğitim alırken de aklımda 4 silindir ve naked olarak beğendiğim birkaç model vardı gsr600 - z800 gibi fakat K1200R daha çok hoşuma gitti. Test etme şansı bulduğum birkaç motordan daha dengeli, kontrolü kolay ama ağır. İş bilekte denir ya iş bilekte değil de bileğin hareketini ayarlayan kafada. İlk motor olarak herkesin kullanacağı bir motosiklet değil haklısınız. Ben bile kendime söylüyorum motosiklete 3-4 yıl önce böyle bir motosikletle başlasaydım muhtemelen büyük problemler ile karşılaşırdım diye.

    Alıntı zabuzaretta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adana'nın şebeke suyuna bir şeyler katıyorlar artık kesin olarak eminim.
    Şebeke sularında bir problem yok. Havasından bunlar...
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #57
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Kanuni seyhan 150cc;
    2012 de aldım 2017 de sattık. Son 3 senede 14.000 km yol yaptım. Kullanımı rahat. Ama ampul patlatma sorunu vardı. Subap ayarı bir türlü dikiş tutmazdı. Motor hakkında herşeyi bu motorda öğrendim. Gerek bozarak gerek kurcalayarak. Bir kez olsun yolda bırakmadı. Tüm bakımlarını zamanında yapardım
    2017 de satıp sym wolf 250 aldım;
    Yakıtı 100 km de 3 litre. Herseyini beğendim ama servisleri berbat. Motorun gidişini, duruşunu beğendim. Tek beğenmediğim özelliği ayak pegleri çok geride olduğu sıkıntı yaşadım. Ama zamanla alıştım. Gidon yükseltme aparatı takarak sürüşü daha rahat oldu. Motor uzun yola geliyor ama artçılı uzun yolda arkada ki kişi fazla rahat edemez

  18. #58
    BigLion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2015
    Motosikleti
    Piaggio xevo 250 ve Yamaha Tracer 700
    şuan italyan piaggio xevo250 var sadece zamanında bakımlarını yaptırdım 14bin km olucak, yağmur altında genelde ve sorunsuz, trafikte yılan gibi, bagajı geniş, az yakıyor, sele koltuk gibi daha ne istiyim ama kaşıntı var bu aralar yeni çıkacak honda cb250 r ı gözüme kestirdim, yuvarlak far a bayıldım, hayırlısı


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)