sabır ve emek isteyen bir iş çıkarmışsın ortaya tebrik ediyorum
sabır ve emek isteyen bir iş çıkarmışsın ortaya tebrik ediyorum
Hocam maşallah elinize gönlünüze sağlık insanları teşvik etmeniz ve bu güzel projeyi tüm detaylarıyla paylaşmış olmanızdan ötürü tebrik ve teşekkür ederim
aga yanlış anlama da çok çirkin olmuş cgye dönmüş motor
Yanlış anlayacak birşey yok Tamamen zevk meselesi. Kimi bayılır kimi nefret eder. Arası yok gibi. Benim tam olarak birebir aklımdaki tasarımı yakalayabildiğim için memnunum. Temin ederim ki kolay olmadı. Beğenmediyseniz o da sizin zevkiniz, belki ben beğendiğim için benim zevksizliğimdir o ayrı
Ancak tasarım aşamasından bitişine neredeyse birebir sonucu yakalayabildiğim için memnun olduğumu tekrar belirtmek isterim
...
Mercedes murat124 e dönmüş,emeğe saygım sonsuz elinize sağlık
Abartmayın iyi olmuş. Sadece renkler sıkıntılı.
Mat siyah kaliper
Mat siyah arka amortisör yayı.
Mat siyah gövde rengi.
Mat siyah motor boyaması.
Mat siyah ve yumusatilmis zincir koruması.
Sadece boyalar sıkıntılı bence.
Onun dışında ek bütçe ile Mat siyah telli jantlar ve daha geniş ebatli lastikler ile ciddi bir fişek görünümü olabilir.
Özellikle lastikler konusunda belirtmek isterim ki standart ebatın çok üzerinde ve mevcut jant ile güvenli kullanılabilir lastik ebatlarının sınırında. O lastikler seçilene kadar çok kan döküldü. Renk konusu ise yine tamamen zevk meselesi. Zaten bu proje baştan sona zevk meselesi
Bu arada, resim arşivine bir göz attım. Birkaç resim daha ekliyorum. Malum, herkesin video izlemeye zamanı yok, bazen resimler daha basit ve detaylı anlatıma sahip olabiliyor. Resimler herşeyi yansıtmıyor emin olun ancak bir fikir verecektir. Özellikle elektrik tesisatının son hali hiç de kabloların açıkta durduğu bir düzenekte değil. Gerçek anlamda bir otomobilin fabrika çıkışı kablolaması ile aynı şekilde yapıldı. Zaman bulursam yapmayı planladığım küçük rütuşlara;
* Depo ve sele hörgücüne özel desen basarak su transfer tekniği ile uygulayacağım logo ve model yazısı,
* Normal şartlarda bu şeklini seviyorum ancak görmek istiyorum. Motosiklete özel yapacağım bir kafa grenajı,
* Aynaların yeri değişmeyecek ancak bağlantı noktası değişecek. Ayna bağlantı noktası değişimi,
* Sele altına basıncı(ve sertliği) değiştirilebilir havalı sele yastığı,
* Far için tel ızgara uygulaması
gibi birkaç şey sayabilirim. Zaman bulursam bunlarla ilgili çalışma yapmak istiyorum.
Şimdi resimler:
İLK HALİ
TAM SÖKÜM
TEMEL KONSEPT
YAKIT DEPOSU ÇALIŞMASI
DEPO ALT SACI ÇALIŞMASI
FAR VE GÖSTERGE GEÇİCİ SABİTLEME
ELEKTRİK TESİSATI İÇİN GERİ SÖKÜM
İLK SELE ÇALIŞMASI (Bu sele videolarda görünüyor ancak bu kullanılmadı. SEbepleri ile videoda anlattım ve ikinci bir sele çalışması yaparak ikinci versiyonu kullanmayı uygun gördüm)
TESİSAT ÇALIŞMALARINA DEVAM
İKİNCİ KORNA YUVALAMA
İMALATI VE MONTAJI SONRASI EGZOZ
ÖN ÇAMURLUKSUZ VE BİTMEYE YAKIN HALİ
VE BİTMİŞ HALİ. TABİ Kİ ŞİMDİLİK
Bu motosiklet ile çekmeyi planladığım son bir video kaldı. Onu güzelce editleyip motosikleti benim gözlerimle görebilmenizi sağlayacak şekilde son bir video çekmek istiyorum. Son video, 20. video, bu projenin gerçek son halini gösterecek olan video. Yeter ki biraz zaman bulayım.
...
Sn. KuralZ, vakit bulup bitirebildiniz mi? Bittiyse son halini görebilir miyiz, teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------
Pardon şimdi gördüm 19. videoyu, bitmiş meğer. Süper olmuş.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)