Bu motora en baba 2 sene binersin sonra buyutursun. Suzuki piyasası Honda kadar yok. Dedemin bir lafı var . Aldığın malı kendine degil ellere al diye. Yani tercihini honda dan yana kullan. Parca servis va hepsi cok kolay.
Bu motora en baba 2 sene binersin sonra buyutursun. Suzuki piyasası Honda kadar yok. Dedemin bir lafı var . Aldığın malı kendine degil ellere al diye. Yani tercihini honda dan yana kullan. Parca servis va hepsi cok kolay.
Aynen öyle..
´´Baskasinin kravatiyla,gerdege girilmez´´
Bu sözü bir çok dede söylemiştir.
Baskasina gore mal alacagima,kendi zevkime gore alirim,hee en kotu elimde patlar ama sorun degil.
Zaten her malin bir alicisi çikar,2 haftada satilmaz ama 1ayda satilir,ticaretini yapmiyoruz bu işin.
Bu noktada ufak hesaplar keyif bozar.
Maymun iştahin luzumu yok,alacaksin yillarca bineceksin,bakimini yapacaksin,elin takim taklavat tutacak,motorun herseyini bileceksin.
Otomobil alirken,yaa abi baslangicta 1.3lt alayim sonra 2.0 lt.alirim 1 senede ona biner,2.5lt alirim mi denliyor.
Yorumlar icin tesekkurler fikirler insani aydinlatiyor . SS sevdalisi degilim ama 1 seneden asagi satmam ne alirsam alayim.
125 liklerin durmamasi olayi 1-2 kez duymustum ama marka bagimlidir diye dusunuyordum. Yorumlardan cikardigima gore GSX'in en buyuk dezavantaji son hizi, yeni olmasi, parca parasi, artilari cift silindir olmasi, ABS li olmasi ve sekli semali . Zor bir secim fuardan sonra ne kadar artar acaba fiyatlar tahmininiz var mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:23 ----------
Rahmetli bu adama uyuz olmuyor muydu ?
Rahmi barutcuyu salla.egitimini gördüm, tirt.tek bir kişinin eğitim verdiği kurumlardansa motto akademi Honda yamaha surus okulları gibi çok kişinin eğitim verip hocaların da denetlendigi yere gidin.tekrar ediyorum acemisiniz,abs li motor alin
Cevaplar için teşekkürler. Bugün 2sininde bayilerine gitme şansı buldum. Cbr250 nin kırmızı rengi beni kendine aşık etti diyebilirim. Kararım cbr olacak gibi duruyor.
2018 yılında gelmeyecek bir motora ödeme yapmak ne kadar akıllıca bilemedim ama hayırlı olsun şimdiden...
Biraz hortlatmış olacağım kusurabakmayın ancak yorumu yaptığınız motoru kaç kere kullandınız? Nekadar yakıyor nasıl hızlanıyor veya nasıl duruyor biliyor musunuz? 8Aydır sürekli olarak suzuki gsx250r kullanıyorum.8k+ yol yaptım ve 3k+ virajlarda geçti.Motorsikleti sadece gitmesinden ve yakıtından değerlendirmek doğru olmaz.Zaten 125cc gitmeyen bir motoru durduramayan 250cc daha hızlı bir motoru hiç durduramaz ve 125cc motorlar hafif olduğu için üzerindeki frenler genel olarak çok çok yeterli oluyor.Agresif,şehir içi kullanım,uzun yol sürekli tempolu gitmeme rağmen 100KM de 4.2L yi geçiremedim.Anlık tüketimde 70Km/h ile 100KM de 2.2-2.4L Gösteriyor.Motorsikletin sadece gitmesi onun performanslı olduğunu göstermez.Motorsiklet süspansiyon,Şasi,Şanzıman,Fren ve yazılım birbiri içinde nekadar uyumlu ise okadar performanslıdır.Suzuki 2017de ilk euro4 uyumlu 250cc motorsiklet çıkaran firmalardan biriydi diye biliyorum.Üzerinde zar zor ısınan hatta ısınamayan IRC lastikler olmasına rağmen fren hissiyatı olan abs olduğu için riske girmeden fren dozajlamayı öğrenebileceğiniz bir motorsiklet üstelik abs ler normal abs ler gibi değil yol şartına ve frenlemeye göre hesap yapıp o ana uygun şekilde devreye giren abs ler.Ön ve arkada Kyb amörtisörler var viraja girdiğinizde diğer motorsikletere nazaran nekadar iyi çalıştığını göreceksiniz.Kontraya tepkileri ağırlığına göre fazla beklenilenden iyi çıkar eminim.Genelde r25 ile kıyaslanmış.Net olayım,Yakıt konusunda kesinlikle önde.Frenlemeye gelirsek çift vurur tek sayar o dozajlamaya rağmen durmayan sonra birden kitleyen frenlerle alakası yok.Süspansiyon kalitesi zaten tartışılmaz r25 de bu durumdan çoğu virajcı arkadaş şikayetçiydi.Bu motorun iki sevilmeyecek özelliği var;biri ağırlığı(Boş 181,Dolu 198Kg) Diğeri ise 120 civarı bir hızla giderken sıkışırsanız gazı açtığınızda kimseler olmayabiliyor son sürati 140 km/h olduğu için.Onun dışında arka tekeri hissetmeler olsun kontrayı alışı yolu tutuşu olsun fazlasıyla güven veren ayrıca yeni başlayan adamın limit freni güvenli şekilde öğrenebilmesi ve panik anında patlama riskini en aza indirgediğinden parası olan için bana göre en mantıklı tercih.
GSXR güzel görüntü muhtemelen parça kalitesi de iyidir CBR yanına yaklaşamaz ama 26 beygirlik motoru mevcut ve 120 ile giderken yüksek devirde gitmen lazım. Yani başlangıç için güzel görüntüsü var şu var bu var alınır. Ama 27 bine çıkasakcam ben şahsen başta düşük bir motor alıp alışırım 6 7 ay sonra CBR500R a geçerdim.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)