Başlangıç Motoru GSX 250 R mı CBR 250 R mı ?
Reklamlar
-
10-15 bin km yapıp satacaksan hiç gsxr250 ye bulaşma. satmak istediğinde satman haftalar hatta aylar sürebilir. sahibindene göz atarsan birkaç ay durmuş ilanlar bile mevcut. senin yapman gereken ikinci el bir cbr250 alıp vakti zamanı geldiğinde elinden tekrar kolayca çıkarabilmek. gönlün istiyorsa sıfır alıp rodajıyla filanda uğraşabilirsin ama anlatmak istediğim temel nokta; motosiklet ile kısa bir birliktelik düşünüyorsan piyasası olan, ve hızlı alınıp satılan bir araç alman. yok ben gsxr250' ye hasta oldum diyorsan da usta, hızlı satmak istersen aldığın fiyattan 4-5 bin lirayı gözden çıkartacaksın.
Reklamlar
-
cbr250
roadpeople adlı üyeden alıntı
CBR PARÇA SIKINTISI ÇEKMEZSİN
sıfır motora ne parçası alıcak kardeş? benzin pompası mı ? gaz kelebeği mi? özel forum da yokki seçilmiş kişilerle takılasın
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
10-15 bin km yapıp satacaksan hiç gsxr250 ye bulaşma. satmak istediğinde satman haftalar hatta aylar sürebilir. sahibindene göz atarsan birkaç ay durmuş ilanlar bile mevcut. senin yapman gereken ikinci el bir cbr250 alıp vakti zamanı geldiğinde elinden tekrar kolayca çıkarabilmek. gönlün istiyorsa sıfır alıp rodajıyla filanda uğraşabilirsin ama anlatmak istediğim temel nokta; motosiklet ile kısa bir birliktelik düşünüyorsan piyasası olan, ve hızlı alınıp satılan bir araç alman. yok ben gsxr250' ye hasta oldum diyorsan da usta, hızlı satmak istersen aldığın fiyattan 4-5 bin lirayı gözden çıkartacaksın.
İlk motoru olacak birinin 15 bin km yapması 2 sene sürer.O zamana kadar üstüne 5 bin karla satar ;)
-
Hedefinde iron varsa niye spor motor bakıyorsun anlamadım hiç bi benzer yanı yok ikisinin ve cruiser seven biriysen o motorlardan çok çabuk sıkılırsın onu da söyleyeyim. O yüzden bence ikinci eli hızlı bir modeli al bin yaza kadar. Yaz başındada satar istediğin cruiser'ı alırsın. Öyle 10-15 bin km yapmana da gerek yok. Hatta biraz motosiklet tecrüben varsa direk 883ironla bile başlanabilir bence.
R25 çok seri başlangıç motoru olmaz diyenlerde bence halt etmiş.
ashes35 adlı üyeden alıntı
Hem ogreneyim hem gezeyim diyorum. Tahminimce cok uzun sureli bir birliktelik yasamayacagim
. Olayi cozup HD Iron 883 alacagim. Ama en az 10-15 bin km yapmak istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:44 ----------
R25 250 likler icinde en guclu olani ve de ilk motor olmaz diyeni cok olan bir motosiklet. Benim R25 i eleme sebebim asirici gucu(30 ya da 35 hp olmasi lazim)
125 lik alirsam buyuk ihtimal CBR125 alirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Naked motosikletlere pek isinamadim acikcasi.
-
Keoma adlı üyeden alıntı
İlk motoru olacak birinin 15 bin km yapması 2 sene sürer.O zamana kadar üstüne 5 bin karla satar ;)
belki de haklısın ben dalgınlıkla kendime göre yazmışım. yılda ortama 25bin km yapıyorum. hızlı alıp satma durumu 15bin km yapmasa bile motordan kısa vadede sıkılırsa göz önünde bulundurması gereken bir kriter.
-
Ne altin.
Ne dolar.
Ne arsa,
Ne tarla.
Nede borsa.
Yatir parayi motora..
-
Abs , yeni başlayan , eski başlayan , tecrübeli , tecrübesiz hatta ve hatta motora binmeyen trafikteki yayalar ve diğer araç sürücüleri için yararlı bi sistemdir. Şahsen ben abssiz motorda arka frenle ilgili 1-2 kez sıkıntı yaşadım , kazasız atlattım çok şükür .Eğer abs olsaydı en ufak sıkıntı yaşamazdım , bunu absli motora binince anladım.
-
Absli motor olması , kaliteli parçası , çift silindir olması , oyuncaklarının olması bence motora başlarken sizi sevindiricek şeyler. Elimde imkan olsa düşünmeden alırdım.
-
Bir CBR250 kullanıcısı olarak GSX250R ı öneririm verdiğin paraya daha çok şey alıyorsun en azından inazuma motoruna karenaj takmışlar falan olabilir ama cbr'de de crf motoru var. Sadece hız konusunda biraz sıkıntılı geldi bana yani 138 mi 139 mu ne son hızı var diye biliyorum yani otobanda top speed giderken yandan 200lük bir cg seni geçerse hoş olmayabilir veya uzun yolda 130'la sabit gideyim derken motor nerdeyse redline'a girecek gibi falan. Tabi herkesin beklentisi farklı ben zaten uzun yolda 100'ü geçmem dersen bence tam kendisi.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
@burakrak
Driftle eleman 130-140 yapiyor.hele yapili cg´leri saymiyorum.
50cc 50km/h
100cc 100km/h
125cc 125km/h
150cc 150km/h
250cc ??
500cc ??
998cc ??
?? işaretli kisimlarda,beyin error verir,hesaplama yapmak sıkıntı.
-
direk 600 lük bizi uğraştırma
-
levend84 adlı üyeden alıntı
@burakrak
Driftle eleman 130-140 yapiyor.hele yapili cg´leri saymiyorum.
50cc 50km/h
100cc 100km/h
125cc 125km/h
150cc 150km/h
250cc ??
500cc ??
998cc ??
?? işaretli kisimlarda,beyin error verir,hesaplama yapmak sıkıntı.
)) benim motorda sıkıntı var o zaman ehehe..
1299 panigale ile ses hızı???
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
F54 adlı üyeden alıntı
direk 600 lük bizi uğraştırma
Öldürmez diyorsanız direkt gidip alıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------
burakrak adlı üyeden alıntı
Bir CBR250 kullanıcısı olarak GSX250R ı öneririm verdiğin paraya daha çok şey alıyorsun en azından inazuma motoruna karenaj takmışlar falan olabilir ama cbr'de de crf motoru var. Sadece hız konusunda biraz sıkıntılı geldi bana yani 138 mi 139 mu ne son hızı var diye biliyorum yani otobanda top speed giderken yandan 200lük bir cg seni geçerse hoş olmayabilir veya uzun yolda 130'la sabit gideyim derken motor nerdeyse redline'a girecek gibi falan. Tabi herkesin beklentisi farklı ben zaten uzun yolda 100'ü geçmem dersen bence tam kendisi.
Bu aslında benimde aklımda ki en çetrefilli soru. Ama ilk motor için sıkıntı yapmamak gerekir diyenler çoğunlukta bilemedim açıkçası :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
nyk adlı üyeden alıntı
Hedefinde iron varsa niye spor motor bakıyorsun anlamadım hiç bi benzer yanı yok ikisinin ve cruiser seven biriysen o motorlardan çok çabuk sıkılırsın onu da söyleyeyim. O yüzden bence ikinci eli hızlı bir modeli al bin yaza kadar. Yaz başındada satar istediğin cruiser'ı alırsın. Öyle 10-15 bin km yapmana da gerek yok. Hatta biraz motosiklet tecrüben varsa direk 883ironla bile başlanabilir bence.
R25 çok seri başlangıç motoru olmaz diyenlerde bence halt etmiş.
Açıkçası Iron'dan başka bir cruiser ilgimi çekemiyor. Hedefe kitlenmiş durumdayım . Hem ss merakımı gidereyim hem de öğreneyim diye bu seçenekleri değerlendiriyorum.
-
burakrak adlı üyeden alıntı
)) benim motorda sıkıntı var o zaman ehehe..
1299 panigale ile ses hızı???
Paniyle,ikinci kanala bile geçersin.
1-2-3-4-5...6vitesin dibini görmeden F-111 savas uçağina selektör bile çakarsin,hele birde uzay boşluğunda saglam bir rampa denk gelsin,motorun ustune kapandinmi 1400-1500 artik ne gelirse ama sündürmek için bilek ile maça lazim.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
@burakrak
Driftle eleman 130-140 yapiyor.hele yapili cg´leri saymiyorum.
50cc 50km/h
100cc 100km/h
125cc 125km/h
150cc 150km/h
250cc ??
500cc ??
998cc ??
?? işaretli kisimlarda,beyin error verir,hesaplama yapmak sıkıntı.
1800 cc chopperler concorde ile kapışıyor o zaman.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Benim de hayalim bir iron 883 sahibi olmak ve benzer bir süreci ben de yaşadım. İstediğim aksesuarlarla beraber sıfır alabileceğim zamana kadar idare edebileceğim motosikletlere baktım. 2 hafta önce 2016 cbr 250 repsol denk geldi ve satın aldım. Doğrusu gsxr250’yi servis olmaması ve bütçeyi zorlamadan ekipmana daha çok yatırım yapmak için elemiştim. Cbr dan gayet memnunum. Hatta başlangıç olarak gereğinden fazla iyi. Her ikisi de tatmin edecektir.
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
1800 cc chopperler concorde ile kapışıyor o zaman.
Ön dişliyi büyültürsen,stingerle bile kapişirsin.
-
Sadece öğrenmek için alıyorsanız naked bir motor ile başlayın hem daha hafif hem daha çok dönüş acısı sağlar. Ben olsam abs li 2. El naked bir motor bakarım nasıl olsa satacaksiniz 1 sene sonra. Ben ilk motorumu 0 aldım Duke 200 abs. Aklımı seveyim.10 ay sonra 20000 km de üstüne harcadiklarimla aksesuarla 6000 tl zararla sattım. Bak 10 ay dedim. O ilk motor illaki satılıyor.egonuzu bir kenara bırakın çakma racing ile cebelleseceginize gidin naked alın adam gibi motor surmeyi öğrenin ve evet acemisiniz kesinlikle abs li alın.
-
150Cc alip onla acemiligi at yada bi hondayamaha rahmi barutcu egitimine git sonra 250cc absli bi makina al bence.abs olsun ama.suzuki parcasi pahali olsada kalitelidir
-
125cc motosikletler 250cc lerden daha tehlikeli, ne gidiyor ne duruyor o yüzden kesinlikle 250 liklere yönel bence.
Gsxr 250 parasını bir gram hak etmeyen bir motor, millet mt25 çıktığında tonla laf söylemişti direk r25 bloğu olduğu için ki gayet başarılı olmasına rağmen.Suzukinin hem gitmeyip hemde yakan bloğuna kimse bir şey demiyor.
Lastikli 2.el cbr250 güzel tercih bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)