2017 model cbr 250 yi satıp, 2016 model bir r25'e 1000-1500 arası bir fark ödeyip alsam ne kadar mantıklı veya mantıksız bir iş yapmış olurum. Çift silindir ve az titreşim, nispeten daha iyi bir ses, gidiş ve bela aramak
2017 model cbr 250 yi satıp, 2016 model bir r25'e 1000-1500 arası bir fark ödeyip alsam ne kadar mantıklı veya mantıksız bir iş yapmış olurum. Çift silindir ve az titreşim, nispeten daha iyi bir ses, gidiş ve bela aramak
Motoru hangi durumlarda kullanıcaksınız? İş,hobi,şehiriçi,şehirdışı?
Ben hobi amaçlı kullanıyorum işimle alakalı motosiklet gerekmiyor. Genelde çıktım mı en az bir 100 km gezerim vakit buldukça aslında yazın uzun yol planım var ona daha uygun olacağını düşünüyorum
Eldeki 1 kuş daldaki 2 kuştan değerlidir. Geçmişini bildiğin temiz temiz bindiğin motoru bırakıp aynı cc daha pahalı parçalara , daha fazla yakıta ihtiyaç duyan bi motoru ne kadarda kaliteli olsa tercih etme derim. Hoş ben 4 ay içinde 5. Motoru aldım ama bu 4 ayda sana verdiğim tavsiyeyi deneyimledim.
şahsen 250lik ss'im olsa tekrar gidip aynı cc'de almazdım.
500r Çok isterdim ama 2016 ve sonrası olan kasa hoşuma gidiyor o da 26-27 den aşağı temiz yok, 390 desen oda güzel motor ama tek silindir piyasası çok kuvvetli değil, dominar, cf moto vs. düşünmüyorum. zaten başka bir şey kalmıyor. 250 cc bana yetiyor açıkçası çok şehir içi gezen birisi değilim düz yolda da 110-130 arası giderim çok nadir de olsa yapıştırırım. Yani r25 10-15 km daha hızlı gittiği için değil daha çok konfor ve o paraya daha çok şey vermesi yani göstergeki ayrıntılar olsun, kuyruk tasarımı, arka maşa, ses gibi şeyler açıkçası yakıtta çok fazla yaktıracağımı düşünmüyorum. Motoru alırken zaten ilk satıcıya bakarım benim kafa da bir adamsa ilk elemeyi geçer sonra servise gösteririm bu kadar.. çok ta sıkıntı yapmamak lazım diye düşünüyorum baktım beğenmedim onu da satarım benden değerli değilya
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
tek silindirli makineden çift silindirliye geçmek kesinlikle sana büyük farklar hissettirecektir. bence cbr 250 satılıp temiz bir r25 alınabilir.
yada para biriktirip cbr500r da bakabilirsin. 250cc gibi ezgin değildir
aklından zorunmu var senin duyduğum en saçma alım ben sıfır alırken ikisinin arasında kaldım ben cbr 250 tercih etmiştim şimdi diyenler çıkar bla bla iyi düşün derim
500r benim de çok hoşuma gidiyor ama dediğim gibi üstüne bi 10000 eklemek gerekiyor. Ben de şöyle düşünüyorum r25 i bir yıla yakın kullanırım o arada biraz para biriktirip 2008 civarı bir 600rr alırım. Bu arada ehliyetim a2 yazın A sınıfına yükseltmeyi düşünüyorum yoksa bir 600f veya cbf600 tarzı 4 silindir düşünebilirdim.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
2017 cbr diyorsun yani sen bu motoru galiba 0 km aldın.eğer öleyse asla ben 0 km motorumu satıp neydi belirsiz bir 2.el almazdım.evet kalkışı gidişi 250 ccye göre baya baya iyi.ama 250cc satılıp 250 almak ne kadar mantıklı bilmiyorum kaldıkı motorun 2017 model.ben pulsardan r25 e geçiş yaptım bunu yaparkende baya bi düşünmüştüm 50 cc için fark edermi diye.eğer kafayı bozduysan alıcam diyorsanda düzgün bir r25 sahibinden al.temizini bulman ciddi derecede zor bir motor.en iyi motor kendi motorun öyle bir dönemdeyiz artık
sıfır almadım ama 3000 km civarıydı. Milletin 2. el'de çok canı yanmış sanırım. Sonuçta 2004 model 600f almayacam o da 2016 model motosiklet ki güzelce baktırıp servise gösterip alırım. Ondan sonra bir şey olursa zaten şans o kadarı da napalım. Hem r25 2. elde daha değerleniyor. Sıfır motor şu zamanda alınabilecek gibi değil
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
2. elde daha değerleniyor düşüncesiyle yani ilerde aldığından daha yüksek fiyata satma düşüncesi yaniii kâr etme düşüncesiyle alacaksan hiç girme bence o toplara. Keyfinize bakın üç kuruş kâr etme düşüncesiyle hareket etmeyin. Onun yakıtı, bakım maliyetleri, gerektiğinde parça pahalılığı aklınızdaki üç kuruşu çoktaan götürmüş olacak
Neyse arkadaslar bir kere daha actigim konuda topa tutuldum cogunlugu dinleyerek vazgeciyorum bu maceradan yaz gelmeden a sinifina yukseltirsem yaz sezonunu cbr250 ile gecirir kişa dogru bir 600luk bakarim artik. Bu arada kar etme pesin kesinlikle degilim ama insan motor alirken 2. El piyasasi hareketli olan birsey istiyor. Tabi benim gibi gecis motosikleti kullananlar icin soyluyorum
Honda NC700S bak derim
İkinci elde hareketlilik tabiki önemli. Kastın eğer hızlı satmaksa çok haklısın. R25 e rağbet yüksek. Ama cbr250 bence sorunsuz, bakım maliyeti düşük bi motosiklet. Tam olarak bakım ücretini bilmiyorum ama r25in bakımından kesinlikle düşüktür. Mt25 10bin bakımına 250 tl ödedim. Yağ, yağ filtesi, hava filtresi
Eski kasa da olsa cbr500r bak , kombine ABS , güzel lastik, tork ,yakıt ekonomisi, denge , r 25 gibi çakma Japon da degil. Motor gibi motordur , yeni kasa ile arasında ki fark sadece şekul şukul , ABS yi az belleme neyse sen bilirsin
macera arıyorsan büyük hacim al. 250'den inip 250'ye binmek nedir? hani farklı tarz bi motor bari olsa neyse. cbr ne kadar spor oturuşa sahipse r25 de aynısı.
bi de r25'e binince otomatikman apaçi sınıfına giriyorsun; olsan da olmasan da...
RC 390, CBR 500 ve belki Ninja 300 de olabilir. Gerçi Ninja 300 gelmeyecek artık ama fiyatları uygun. Ben param olursa CBR 500 alacam yeni kasa CBR 250 den sonra. RC 390 tek silindir olmasa kesinlikle tercih edeceğim motor olurdu.
Alternatif sunmak istemiyorum soru ile ilgilenicem daha çok...
Cbr satıp r25 alınır. İkisini de kullandım. Br tanesi gezeyim, az yakayım, düşük devirde rahat gideyim motoru. Diğeri ise; ver gazı yakıtı makıtı boşver ver gazı! diyen bi motosiklet. Gazı verecekseniz r25 alın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)