Sağolun beyler tavsiye ve öneriler icin satip r25 almanin mantiksiz oldugunu anladim. Bi sure daha para biriktirip yuksek cc bi makine alicaz artik 2015 500r veya yazin ehliyeti a yapip 600 luk bise alinir
Sağolun beyler tavsiye ve öneriler icin satip r25 almanin mantiksiz oldugunu anladim. Bi sure daha para biriktirip yuksek cc bi makine alicaz artik 2015 500r veya yazin ehliyeti a yapip 600 luk bise alinir
İkisi de aynı motor. Farklı birşey istiyorsan 2. El KTM exc bak ;)
20000 km civari bundan once de cbr 125 ile baslamistim(profile eklemeyi unutmusum). Ben de sizin gibi dusunuyorum zaten bi sure daha o yuzden 250 lik kullanicam. En azindan yazi da geciririm. Yaza dogru uzun yol planlarim var. Yaz sonu satip kisa dogru cc yukseltirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Sen çok yanlis gelmissin kardeş
Ben ilk önce ktm rc aldım. Daha sonra 2017 sıfır duke 250 aldım. Şimdi de r25 aldım bunlar 4 ay içinde oluştu. Yakıtı boşver diyosan al bence 250cc den inip 250cc diye düşünme r25 çok başka bi motormuş acayip bişey bayıldım gerçekten. Ama yakıtı çok fazla biraz gazla hafiften 5.8 - 6.2 arası yakıyor az bişey gazlamaya o da Titreşim gerçekten çok az sesi tatmin edici sele oturuş pozisyonu çok rahat gerçi cbr250de de rahat. Şekilde o biçim cbr250 nin şeklini hiç beğenmiyorum tabiki göreceli bişey.
ya ikisinin arasında topu topu 8-9 hp fark var, r25 alınca cbr lerin yanından ciiuvvvvv diye geçip kaybolacağını sanma hayal kırıklığı yaşarsın,,400 veya 500 lük neysede 250 satıp 250 almaya bence değmez
CBR250'nin eski kasasini hic sevmiyorum ben ama simdi kullandigim motorun kasasini gercekten r25ten daha cok seviyorum kafa tasarimi gercekten basarili ama iste eski kasadan tek farki sadece bu... ben cbr de 5 litreyi hic gormedim inan cift silindir olsaydi tadindan yenmezdi. R25 i şu durumda almak mantiksiz gibi duruyor ama hic motorum olmasaydi o zaman ikisi arasinda r25i tercih ederdim. Gorunuse gire cbr serisinde yola devam edicez
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
Arkadaslar lutfen konuyu bastan takip edip ona gore yaziniz ben nedenleri belirttim. Ayrica cbrlerin "yanindan ciiuvvvvv" diye gecmek isteseydim 250lik bakmazdim. Neyse 2.99cular damlamaya basladi ben kaciyim surdan.
2 motoruda kullanmış biri olarak yazıyorum arada öyle çok ahım şahım bi fark yok yakıt olarak r25de şehir içi 5litre altı göremedim tripde cbr lada 4 litre üstüne çıkamadım 2 motorlada aynı yerde top speed denememde 180i geçemedim (rampa aşşağı)şekil kişiden kişiye göre değişir 2side gayet yakışıklı.Uzun yol demişsin 2017 haziran ayında ist-ordu yaptım 910km 11 saat sürdü 5 mola ile r25le uzun yol yapmadığım için yorum yapamicam.kendi fikrimdir 0,5 tık üstün diye r25e girmem heleki 2.ele
Guc farki + lastik ebati + agirlik + tasarim
Edit: pardon ben usteki mesaj icin yazdin sandim o yuzden cbr 125 ile 250 arasindaki farktan bahsettim. Sen r25 le arasindakileri sordun sanirim. Cevap veriyorum Silindir sayisi+ teknik malzeme kalitesi( arka masa, kuyruk tasarimi, gosterge paneli icerigi) kimse onceki mesajlari okumuyo sanirim. Bidahakine uzun aciklayici bi baslik atiyim.
Benim önerim motor değiştirmek için yapacağın harcamayi; hız seviyorsan piste, lastige, yarış pegleri ve tuluma harcaman. Gezmeyi seviyorsan benzine, yemeye içmeye, konaklamaya harcaman.
Cbr'a kapanıp dip gaz giderken, aynı anda hızlandığımız R25'e el sallamakla yetindim. 250 cc motosikletlere göre değerlendirirsek fark bariz.
Alınır, alınmaz konusunu kişisel tercih. Ama aynı gidiyor deniyor, o öyle değil
Bu konuda malum sitede bir suru yaris videolari var. Fakat şu durumda elimdeki 2017 yi model motoru satip ustune biraz daha ekliyerek 2016 r25 almak mantikli gelmedi gercekten dusundukce arkadaslara hak veriyorum. Ha elimde para olsa hazirda ve hic motor almamis olsam ikisi arasinda r25 i tercih ederdim. Kullanirdim bir sure sonra yuksek cc ye gecerdim. Simdi az daha para biriktirip cbr500r almak daha mantikli geldi. En az 10000 km daha kullanip 500r alicam en 500cc oda cift silindir ve en onrmlisi abs var.
Bu arada dip gaz gitmek benim icin cok onemli degil kac kere kac defa gidecem oyle onemli olan 100-130 arasi stabil konforlu gitmek. Ha cbr250 de gidiyor istersen 160-170 dip gaz gidersin ama bir cift silindir degil malesef.
Bence kesinlikle al. Buraya konu açacak kadar aklına girdiyse hevesin var demektir. Al bin fazla yaksın, her çiçekten bal iyidir
Sana tavsiyem motorunu kullanmaya devam et para biriktirince yüksek cc geç 250r dan r25 geçmek çok mantıksız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)