Cümleten iyi günler
Arada uzun yol yapacağım uzun yoldan ziyada max 300 km sizce bu motora 14 bin tl verilirmi düşüncelerinizi alabilirmiyiz.
Kredi çekilerek alınacak
Cümleten iyi günler
Arada uzun yol yapacağım uzun yoldan ziyada max 300 km sizce bu motora 14 bin tl verilirmi düşüncelerinizi alabilirmiyiz.
Kredi çekilerek alınacak
Huysuz Motorcu Kanalımıza Bekleriz.
https://www.youtube.com/channel/UCvsLi-1RBIWxn1uPgG0t3qw
Yav 14 bin tl diyorsun kardeşim. Git full aksesuarlı inazuma al
Bana sorarsan 2. el sıfıra yakın bir şey bakmalısın çok uzun süre kullanmayı düşünmüyorsan ki 250'lik bir motordan bir süre sonra sıkılıyor insan ondan dolayı satarken 2. el alırsan fazla zarar etmezsin bence. Kötü bir ünü yok sanırım kullananlar genelde memnun 2. eli 10-11 civarı çok temiz motorlar var alınabilir bence su soğutmalı 250cc çantalı falan enduro şekil duruyor.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
İkinci elde ölü bir model diye okumuştum. Ben de düşündüm bir ara, tasarım olarak beğeniyorum ama hem mondialin geleceği belli değil, hem de fazla tutulan bir model değil diye vazgeçmiştim.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Fazla tutulan bir model değil mi?
Kendi sınıfında en çok tutulan modellerden biri yahu...
Bence alınır. Hiç öyle mondial, çinli muhabbetine vs girmeyin. Bizzat tanıdıklarımda var, biraz da modifiye etmişler BMW GS'ler gibi olmuş. İyi bakarsan bir sıkıntı çıkartmaz. Çinliymiş, cartmuş curtmuş bitti artık o muhabbetler, eskide kaldı. Adamlar yapmış, fiyatı da uygun tutmuş. CRF ile aynı fiyata satsalar o zaman dur deriz tabii ki lakin bu fiyatlara bu piyasada bu tarz severler için velinimet diye düşünüyorum.
17 bin kilometredir kullanıyorum. Yaşadığın şehirde düzgün bir servis bulabileceksen, motorun bakımlarını aksatmayacaksan, altındakinin enduro olduğunu bilmeyip racing muamelesi yapmayacaksan gözün kapalı alabilirsin Emin ol istisnai durumlar dışında asla arıza vermez ve yolda bırakmaz. 'Çin malı' lafı mazide kaldı artık, motoru ilk aldığımda mondial olduğuna inandıramıyordum kimseyi.
Bu motor hiç mi sorun çıkarmaz diyecek olursan da; güvenip motorunu emanet ettiğin usta bakım zamanı subap ayarlarını düzgün yapmazsa, sis farı vs bağlatman gerektiğinde temiz bir tesisat çektirmezsen sorun çıkar mutlaka. 2 yıldır kullanıyorum ve fikrimi soran herkese gözü kapalı tavsiye ediyorum.
Olur da almak istersen arka çantanın ve lastiklerin değişmesi gerektiğini söyleyeyim. Maxem 45 lt topcase 150 lira, bir çift anlaş capra-r lastik 800 lira. Düz hesap 1000 lira ayırmalısın.
2.5 senede 13000 km yaptım evoyla. Bursa'da yaşıyorum. Çocuklarım İstanbul'da. Sık sık Bursa İstanbul
gidip geliyorum . Şu anda da İst. de çocuklarımın misafiriyim yine evo ile. 2016 temmuzunu yine RX3İ ile İzmir Çeşme'de geçirdim . 460 km gidiş ve bir o kadar dönüş. 2017 temmuzunda da aynı seyahati yine
aynı motorumla tekrarladım. Ha bu ikibuçuk yıl içinde birisi bypass açık kalp ameliyatı, diğeri minüsküs, sonuncusu da dekolman göz olmak üzere toplamda 7 ay motoruma binemediğim için km fazla yükselmedi. 13000 km içinde beni hiç üzmedi. Şu anda bende yaş 63. Genç arkadaşlarımızdan birkaç tanesi
50 binli 60 binli km lere problemsiz geldiler. Benim motorum kontağı açtıktan 5 saniye sonra marş
butonuna eksi 5 derecede bile olsa ilk saniye içinde çalışıyor. Sevgilerle kalınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------
Ben hala çin lastiklerini kullanıyorum. Ancak cst marka lastiklerilk 500 km içinde çok sakat , daha
sonra yere tutunmaya başlıyor.
ona o para verilmez diyenlerin hepsi dominar aldı bil istedim
İki sene önce bende niyetlendim yeni kasası çıktığında çok inceledim şasesine köşeli profil kullanmislar malzeme çok hoşuma gitmedi açıkçası. Birde 250 olması düşündürdü beni.ozamanlar sıfır fiyatına 2006 model kle 500 alabiliyordum bende öyle yaptım.sonuçta 10 yaşında motordu hiç sorun çıkarmıyor du sağlamlığı kanıtlanmış motor.iki yıldır dertsiz kullanıyorum.evo benim için kapalı kutuydu.
geldikleri gibi giderler 1918
Çin- Japon olayına girmiyorum tercih meselesi. Sonuçta fiyat performans denilen bir kavram var. Ancak Çinliden ağzı yanan birisi olarak ben şahsen artık almayı düşünmüyorum. Inazuma herkesin bildiği gibi uzun yolda çok konforlu, ancak yakıt ve yüksek hızda rüzgar sorunu var. Ben yinede tercihimi Inazuma dan yana kullanırdım. Scooter da ihtimaller arasında ise X-Max yada SYM olabilir.
Bende epey niyetlenmiştim. Motoru yakından inceledim. Motor bloğu pek hoşuma gitmedi. Fiyatının 14.000 TL olduğunu duyunca vazgeçtim
Motosikleti iş dolayısıyla değil de keyfen kullanmak için alıyorsanız ve tercih Uzakdoğu ise Japon modellere bakmanızı tavsiye ederim.
Hayirli olsun Mustafa kardeşim. Çok teşekkür ederim Mertcan kardeşim. Bursalıali abi tamam yakmasi normal ama bu kadar olmamali yurt disi modellerine de bakiyorum ortalama 3.60 - 4 arasi yakiyor. hadi 4 litreye de raziyim ama ben gerçekten sakin kullaniyorum ve 100 km de 5 litreye yaklasti yakit. Çok fazla abi. Bu arada oksijen sensörü denen arkadaş ariza verdigi zaman bir uyari vermiyor mu abi? Cikarip bi temizlesem mi? bir de Bu yakit artisi tahminen bakimda bujiyi degistirmistik ondan olabilir mi diye dusunuyorum. Bu motora hangi buji takiliyor abi?
Bu arada bir de led ampullerin patlamasi olayi cikti hem led far ampulu hem 2 hafta once taktigim plakalik led ampulu pir pir etmeye basladi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)