Bunu duymuştum ustama hadi deneyelim deyince sonuca o da şaşırdı
https://www.facebook.com/bulentaydog...30696376427565
Bunu duymuştum ustama hadi deneyelim deyince sonuca o da şaşırdı
https://www.facebook.com/bulentaydog...30696376427565
en fazla biraz daha yağ çıkar oda pek bişey farketmez
Ilave olarak;
Bazi ustalar,yağ değişimi sirasinda kontaği açmadan kickstart(ayak marşina 5-6 kez basmak suretiyle Abi boyle eski yağ daha iyi suzulur diyerek aslinda farkinda olmadan balatalara ve motora zarar verebiliyor.
Sonuçta balata yuzeyinde her ne kadar yağ tabakasi kalsa bile kuru surtunme sonucunda plakalar arasinda çapak kalabiliyor.debriyaj grubu,karterdeki yağ havuzunda hareket ettigi gibi rahat donus saglamiyor.
Hele hele yağ değişimi esnasinda motor isisi biraz yuksek ise daha vahim,balata yuzeyinden kalkan çapak yeni yağ ile beraber kartere ordanda pompaya dolaşiyor,10bin km olmadan balatam bitti deniliyor.
Orta sehpada motoru saga/solla yatirmak,ileri geri oynatarak yağ boşaltimi en ideali.
benimki 1 lt bile almayan 150 cc scooter.. motora devir falan yapmadan sadece hava basarak 100 cc pis yağdan kurtulmak fena mı ilk defa video ekledim sanırım göremediğiniz için olmayan şeye cevap vermiş olabilirsiniz.. scooter ın yağının dolaştığı yerde debriyaj yok gönül rahatlığı ile yapın bunu eğmekten etkili ve kolay..
akıllıca .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)