Farketmez. Açıklaması gereken mercii sen değilsin. Şöyle düşün. Zarar gören sen ve senin arkadaşların. Kalkıp zarar vereni veya ettireni savunursan bu bilmişlik ve gereksiz bir konuşmadır.
Evet ben pulsar aldım. Fakat kuralkanın yanlış fiyat politikası için sadece buradan da yazmıyorum gidip mail de atıyorum. Tamam belki biraz sert çıkışmış olabilirim. Kusura bakma ama yanlış bir düşünceyi savunuyorsun. Sen sert çıkacaksın ki son kullanıcı olarak, onlar bu durumu düzeltecekler.
Bende otomobil de var. 2012 megane 3 modelini de yazayım kafa karışıklığı olmasın. Arabanın bakımı 10000km de 1, fabrika 20000km de 1 diyor ama olsun genede böyle yapıyorum. Periyodik bakımı 250tl ye geliyor yağı balı herşeyi dahil.
Pulsar'ın bakımı 5000km de 1. halen garantisi devam ediyor die mecburen gidiyorum. 250tl den aşağıya çıktığımı hiç görmedim ki 20000km bakımında 403tl param gitti. Geçen zinciri değiştirdim 200tl gitti, dişliler hariç. Bu ne demek oluyor Bajaj Türkiye gereksiz fiyat politikası ile beni dolandırmağa çalışıyor demek oluyor.
Durumum olsa direk değiştireceğim motoru fakat şu an durumum yok. Sürekli fiyat arttığı için almayanlardanım demek, Senin için de motosiklet tutkusu yok demek. Tamam ben belki işe gidip gelmek ve metrobüs belasından kurtulmak için kullanıyor olabilirim ama hafta sonları da elimden geldiğince canım nereye gitmek isterse gitmeğe çalışıyorum.
Fiyat arttığı için de almayanlardanım diyip
, adamların fiyatlarını mantıksızca arttırmasını mazur görün demek de benim sert çıkışımı gene de haklı çıkartıyor