havalar sogudu. enjeksiyonlu motor kendi devir araligini stop etmeyecek sekilde ayarlar. motorunun rolanti devrinin yuksek olmasinin bir ihtimali de soğuk havalar olma ihtimali yüksek.
havalar sogudu. enjeksiyonlu motor kendi devir araligini stop etmeyecek sekilde ayarlar. motorunun rolanti devrinin yuksek olmasinin bir ihtimali de soğuk havalar olma ihtimali yüksek.
hayret... benimkine de gaz verince eksozdan ses geliyor.
benim drift bile 1 le yarım debriyaj kalkıp gidiyor
Bak sana tavsiyem elletme motoru. Motorunda bir şey yok. Motordan da anlamıyorsun adam kötü niyetliyse: "bunun g.tüne su kaçmış 250 lira sıkışmış" der kazıklar seni. Bir sıkıntı yok olması gerekeni yapıyor motorun. İstersen akşam benim cbfle video çekiyim. O da viteste iken gazsız fıtı fıtı gider. Ama bi eğim oldu mu stop eder tabi.
Sana tavsiyem araba veya motosikletde hareketi, aktarma, güç organlarını anlatan animasyonlar var. Onları izle youtubedan
2017 Ns200 motorumda rölanti sabit 1,5K herzaman. Ama orta sehpadayken vitese atıp debriyajı bıraktığımda 2K devirde çeviriyor motoru. Debriyajı çekince tekrar 1,5K oluyor. Ama bunu sadece orta sehpadayken ve vitesteyken yapıyor.
Orta sehpada müşür falan var sanırım tam bilmiyorum.
Senin motosiklette bu şekikdeyse ve orta sehpada olduğunu düşündüğüm müşüre su kaçtıysa sehpayı açık olarak algılıyor olabilir o yüzdende vitese attığında rölantisi yükseliyor olabilir.
Fikir yürüttüm sadece. Saçmalamışta olabilirim. Belki benim motorda bozuktur.
Debriyaja basılı vaziyette rolanti kaç devirde ?
Eğer 1500 devirden yukarıdaysa normaldir gitmesi ama 1500devirdeyse bilemeyeceğimmm
Yardımlarınız için teşekküler bugün tam performans kullandım motor bir değişiklik yoktu debriyaj kısmınıda internetten bakıp kendim birşeyler yapmayı denedim sonra bıraktım öyle bakalım biraz böyle kullanayım bir sıkıntı olmazsa götürmeye gerek yok heralde servise.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)