Bakımdan Sonra Performans'ta Düşüş
Reklamlar
-
Psikolojikdir o
Reklamlar
-
Yağ fazla olursa performansta kayıp olabiliyor. Tabi bu fazlalık, 100-200 ml ile olmaz. Yarım litre canına okur mesela
-
bj200ns adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Motosıkletım pulsar 200ns
15.Bin bakımda yağ,yağ,filtresi ve zincir dişli değişti.
Bakımdan çıktıntan sonra performansta ciddi kayıp hissediyorum.
histen öte yanyana kalkıp farklarla geçtigim diğer pulsarlara yetişemiyorum ki kilo avantajım olmasına rağmen.
sizce neden kaynaklabilir ?
zincir dişli orjinal bu arada büyütme küçültme yok
Ben sadece yazdıklarınıza dayanarak metalin metale alışma süresi ile alakalı olduğunu düşünüyorum.
Bir süre sonra geçecektir diye de eklemekte fayda görüyorum.
-
ryangt adlı üyeden alıntı
Castrol 0/30 da var (pahalı)
Castrol 20/50 de var (teneke)
Ki zaten castrol tr üretimi vasat bit yağ.
Fazlada koymuş olabilirler tabi, yan sanayi ucuz yağ filtresinden dolayı da yapabilir. Zira hava filtresi ile ilgili bir bağlantı problemi de olabilir
Castrol Türkiye'de üretilmez. Kocaeli'de ambalajlama yapılır. İngiliz malıdır. Yıllardır kalitesini bozmayan nadir yağ firmalarındandır. Ucuz olmasının sebebi yıllardır Türkiye'de olmasının verdiği distribütör ağı ve burada paketlenmesidir.
-
Hangi servise götürdüğünü sorabilirmiyim ?
-
bakımda hava filtresi değiştirildi mi ? orjinal harici filtreler performansı düşürebilir, filtreye basınçlı hava tutmakda görüntü olarak temizlenmiş gibi gelsede aslında gözenekli yapısını bozmaktadır, buda performansa negatif etki yapar..
ayrıca yanlış ısı kodlu buji takılmış veya tırnak aralığı yanlış ayarlanmış olabilir, bu sebeplerden bakım sonrası uzun süredir kullandığınız motorun çekişini farklı hissetmeniz doğaldır, bir başkası o farkı anlayamaz..
-
bj200ns adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Motosıkletım pulsar 200ns
15.Bin bakımda yağ,yağ,filtresi ve zincir dişli değişti.
Bakımdan çıktıntan sonra performansta ciddi kayıp hissediyorum.
histen öte yanyana kalkıp farklarla geçtigim diğer pulsarlara yetişemiyorum ki kilo avantajım olmasına rağmen.
sizce neden kaynaklabilir ?
zincir dişli orjinal bu arada büyütme küçültme yok
Kardeşim,sen debriyaj baski ayarlarina baktir,debriyaj balatasi vs.
Yağin sentetik veya yari sentetik olmasi vizkozitesi vb.durumlar baski balata grubunda kaçirmaya sebep olabilir.
Motor bağiriyor(devirleniyor)ama ivmelenmiyor ise,serviste durumu anlat.
-
ryangt adlı üyeden alıntı
Castrol 0/30 da var (pahalı)
Castrol 20/50 de var (teneke)
Ki zaten castrol tr üretimi vasat bit yağ.
Fazlada koymuş olabilirler tabi, yan sanayi ucuz yağ filtresinden dolayı da yapabilir. Zira hava filtresi ile ilgili bir bağlantı problemi de olabilir
VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR, KADERİNE TERK EDİLEMEZ
-
ağzına kadar yağ doldurduysa götürdüğün arkadaş, problem olur. Motor yolda çalkalandıkça yağ taşabilir ve randımanlı çalışmasını engeller. Bir de bu bakım süresi içerisinde mutlaka hava filtresini de değiştirin. Yağ dolum oranı, yağ markası ve hava filtresi motosikletin performansını çok etkiler.
-
Performans kaybına neden olabilecek durumlar;
- hava filtresi tıkalı
- karterde fazla yağ bulunuyor.
- ateşleme sisteminde sorun var.
- zincir çok gergin veya gevşek
-
İyi akşamlar bu motorlarda castrol tam sentetik yağ 1050 debriyaj kaçırmasına ve performans düşüklüğüne neden oluyor.Yağ bu ise olabilir.
Bununla birlikte tam sentetik yağlar ıslak debriyajlı motorların tümünde zamanla debriyaj kaçırmasına neden olabiliyor.
Evvelce kullandığınız yağ farklı bir yağ ise buda büyük bir etkendir.Farklı yağ markası farklı bileşenler kullanabildiğinden böyle bir değişim çok önerilmez böyle bir derece veya evsaf marka değişimi yapılacaksa önceden basit bir yağ ile motorun bu evvelki yağdan arındırılması gerekir.Bu söylediklerim küçük hacimli motorlarda daha çok hissedilebilinir.
-
bitanede ben bırakayım şuraya. senin motorun parçalarıyla yüksek kilometreli bir ns nin parçalarını değiştirmiş olabilirler. olur mu olur valla.
-
asuvara adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar bu motorlarda castrol tam sentetik yağ 1050 debriyaj kaçırmasına ve performans düşüklüğüne neden oluyor.Yağ bu ise olabilir.
Bununla birlikte tam sentetik yağlar ıslak debriyajlı motorların tümünde zamanla debriyaj kaçırmasına neden olabiliyor.
Evvelce kullandığınız yağ farklı bir yağ ise buda büyük bir etkendir.Farklı yağ markası farklı bileşenler kullanabildiğinden böyle bir değişim çok önerilmez böyle bir derece veya evsaf marka değişimi yapılacaksa önceden basit bir yağ ile motorun bu evvelki yağdan arındırılması gerekir.Bu söylediklerim küçük hacimli motorlarda daha çok hissedilebilinir.
Ustad,neredeyse bu tarz tüm konularda anlattim bu durumu..sağ kulaktan girip,sol kulaktan çikiyor.
Bakin,ust postta tekrari var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)