Bende motosiklet araştırıyorum 650 f motosiklet motoru araştırmıştım sadece bir motora değil. Yani acele etmiyorum fiyat performans ve yedek parça uyumunu yakaladığım süpersuport veya touring tarzı ne denk gelirse bakıyorum. Cc yükseltecem seçenekler fiyat konusundan tıkanıyor.
benim eski motorum yok ilk motorum var zaten ilk motorumu kullanmaktayım hala.
ben bunu istanbul-beylikdüzü "bauhaus" bahçesinde parkta gördüm sanki? orada bulundunuz mu seneler önce?
amcamın oğluna bu motorun "enduro" olduğunu söylüyordum ama bir türlü inandıramadım. "cross" diyordu oda. bende bu lastiklerle kross mu yapılır görmüyormusun asfalt lastiğini diyordum. cross asfalt karışımı enduro oluyor demiştimde ama yinede faydası olmadı ona.
kendisi motosiklet kullanıcısı değildi gerçi.
2010 model Kanuni Breton 17 bin km. 2010-2014. Titreşim ve kullanıcı kitlesi yüzünden illallah ettirmişti, yine de memnundum öğrenci halimle. Kıbrıs gördü bu motor, araba feribotu ile 8 saatte kıbrısa götürdüm getirdim...
2013 model Kuba XR 125, Ybr klonu. 8 bin km. 2014-2015
İkisi birden varken, ilk aldığım gün. Titreşimsiz ve çok konforluydu. Bir hafta sonra Kanuni Breton gitti.
Bir günde Anamur-Ankara 600 küsür km yaptım tapagaz eşek yüküyle hemde. Sorunsuz motordu vesselam, Ybr aratmıyordu.
Daha büyük bir motor almak için apaçinin birine sattım. 1 hafta sonra gördüm ki tipik 8 aynalı ses sistemli Ankara YBR'sine çevirmiş motoru.
2012 model Hyosung GT250R, İlk aldığım gün. 12.500kmdeyken. Yıl 2015. Bunu kullandığımda, bu motorsa diğer kullandıklarım neydi demiştim. Gerçek bir motordu kalıbıyla, havasıyla.
Racing falan demeden minderi altıma koyup aynı Anamur-Ankara git gel 600km+600km yolu bunla da yaptım.
Mevcut gezi: http://www.motosiklet.net/forum/etki...r-1240-km.html
Aldıktan sonra ufak dokunuşlar yaptım. Tabi V2 çift silindiri buldum, egzozu takmam mı, o homurtu çok iyiydi.
Hiç bir zaman beni üzmedi. -10 da da bindim, sağanak yağmurda da bindim. Yerler buz olmadığı sürece 4 mevsim bindim. Tık demedi.
1 yıl bende kaldı. Zincir değişti 250 TL, Akü değişti 160 TL. Onun dışında masraf çıkarmadı. 27 bin km'de sattım. Topcase ve artçıyla binmeye daha elverişli bir motor almak için vazgeçmek zorunda kaldım. Tek unutamadığım motor kendisi. O kadar severdim ki, boş zamanlarımda tabureyi alır, yanına gider kahve içerdim, karşısına geçip izlerdim. Alırsam ilk seçeneğim GT250R yine.
2016 pulsar, henüz 3 aylıkken ilk sahibinden 3000 kmde aldım. Aldığım ilk gün yine
Aldıktan sonra bir Enduro hevesi başladı. Enduro havasına büründürmek istedim motoru.
Dişli lastikler, elcik korumalar,gidon yükseltme, topcase vs benzemişti aslında.
O kütle ve lastiklerine rağmen bu kadar yatıp pegleri yere değdirebilmiştim.Yakıtıyla dengesiyle hayran bırakan bir motordu. Şehir içi içinde biçilmiş kaftandı. 45 litre topcase ile tam istediğim gibi işlevsel bir motor olmuştu.
Aynı 600+600 km Anamur-Ankara yolunu bununla da yaptım. Bakım harici en ufak masraf çıkarmadı bana. Velhasıl hayırlı bir iş için buna da yol gözüktü. 2017 temmuzda. 14bin km kullandım.
Böyle bir başlık açtığın için teşekkür ederim. 7 yıllık motosiklet serüvenim film şeridi gibi gözümün önünden geçti, duygulandım. Şuan için motorsuzum, arabam var. Kısmetse seneye alacağız GT250R ya da toplamalık R6.
Abi çok iyi, çok güzel tercihler. Bende tulumu çakıp, botumu, eldivenimi alıp bi arai eşliğinde 4 silindir bi makinayla kendimi yollara vurmak istiyorum. Umarım başarırım, tek sıkıntım cesaret
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Ne kadar temiz duruyo maşallah
Evet
Ken Watanabe ile akrabalık var mı
Bildiğin yürüyen tabureydi.
Bi gün yardıra yardıra gidiyorum (yardırma dediğimde 80 km,üstü yoktu ) bi baktım arka teker kitledi.
Meğer çamurluk titreşimden kırılmış.
Böyle dandik birşeydi.
Geçmiş olsun
Motorlu tenekeden halliceydi bunlar.
Yine de nankörlük etmeyelim,sayelerinde birçok motosiklet kullanıcısı tamirci oldu
Abi bu kadar uğraşıp, emek harcayıp bizimle paylaştığın için asıl ben teşekkür ederim ellerine kollarına sağlık.
Güzel ilerlemiş sende olay, insanın bilgisi, ilgisi geliştikçe imkan doğrultusunda motosikletini geliştirmeli. Umarım r6 sahibide olursun. Tekrar teşekkür ederim, bende buldum bi iki fotoğraf daha topic öldükçe ara ara atıp canlandırıcam
ilk motorumu aldığımda cep telefonu varmıydı acaba şaka bir yana sayısını bile hatırlamıyorum bırak resim çekilip arşivlemeyi
Sizlere ömür pert oldu. 2016 Pulsar 200RS 'di 2500km 'de ömrünün baharında gömdük motorumu . Şimdi uslusunu var NS den devam ediyorum. Allah kaza bela göstermesin kimseye
Eskiler alırım eskiciyeee...
İlk iki motorum çin malıydı. Üçüncü motorum cbf 150. Şuan ki motorum Cbr250.
Soracak olursanız japonlardan vazgeçmeyin derim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)