Elektrikli otomobillerde devrim yaratacak "tekerlek içi elektrik motoru” ..
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Esasinda calisma mantigi interroll sistemi gibi,fark tork yönunden geliştirilmiş hali.interroll zaten yillardir kullanilan bir sistem.
https://www.interroll.com.tr
-
yıl olmuş 2018, uçan arabalar nerde lan! hala lastiktir, kıldır, tüydür, yündür.
uçan araba bekliyoruz!
-
100 yıldır var olan şeyi yeniden icat etmişler.
-
Peki ya "unsprung weight"? Ters amortisorler, karbon fiber jantlarla azaltmaya calisirken, her tekerlege agir bobinler ve miknatislar ekleyince yol tutusu n'olacak?
-
Ağırlık merkezi aşağı ineceği için yol tutuşu iyileşir
-
Agir tekerlek, yol tutusu icin buyuk dezavantaj. Cunku iyi yol tutusu icin tekerlegin cekisi ve yolla temasi kritik faktor. Suspansiyon tekeri surekli yola itiyor. Ancak 2-3 kat agir tekerlek, herhangi bir puruzden sonra yola temas etmekte zorlanacak. Belki suspansiyon yaylarinin sertliginin ciddi oranda artmasi gerekecek. Bu da surusun sertlesmesi demek.
-
109*2=218 ama burada 214 beygir yazmış. 4 beygir nereye kaçmış?
-
Bu sistem daha önce denendi. Bazı kusurları oluyor.
-
Ben en çok çabuk arıza verdiği için yapılamadığını düşünüyorum. Sonuçta tüm darbeyi tekerlek alıyor ve bu kadar ciddi bir mekanizmanın o darbelere dayanabilmesini sağlamak çok zor olmalı.
-
tekerlek içi elektrik motoru
ilk denendiği zamanlar, güç elektroniği zor işti. televizyonlarımız zırt bırt tamire giderdi
günümüzde kısıtlayıcı olan batarya
log bitmiş.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Esasinda calisma mantigi interroll sistemi gibi,fark tork yönunden geliştirilmiş hali.interroll zaten yillardir kullanilan bir sistem.
https://www.interroll.com.tr
Cümle kurmama gerek kalmamış.
-
Ülkemizin yamuk yumuk yollarında çok kullanışlı olmaz sarsıntı sorun çıkartır.
-
-
Bir kaza durumunda ne olacak ? Masraf GG :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)