Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

EURO 3 Devam Ediyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Yerli markaların Euro 3 üretimine ve satışına devam ediliyormuş.

    Euro 3 (BİTİM/SON SATIŞ) : "01.01.2019 tarihine kadar üretim devam edilebilir. Satış işlemleri ise 01.01.2021 tarihinde son bulacaktır."

    [IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Eğer böyleyse gerçekten çok saçma.

  3. #3
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer böyleyse gerçekten çok saçma.
    TITANIUM 220 modeli 30 MART'ta bayilerde diyordu o yüzden sordum.

    Bide bence gayet mantıklı parası olan Euro 4 alır, olmayan Euro 3. Çünkü ABS, CBS derken 125'likler 9.500'den aşağı yok 125'lik alan da öğrencilerdir onlarda o fiyata alabilir mi ?

    Hatta bence bitim zamanı az bile süresiz olmalı. Parası fazla olan alır yenisini o vergi ve fiyat artışlarından sonra bile.

  4. #4
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Hayda bajaj ne yapacak şimdi adamlar 2017 de euro 4 le girdiler pazara muhtemel bajajlar euro 3 olarak yada diğer modelleri kuralkanda toplanıp yerli üretim diye gidecekler ekrem abi açıklama yapar yakında..

  5. #5
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı DesAres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TITANIUM 220 modeli 30 MART'ta bayilerde diyordu o yüzden sordum.

    Bide bence gayet mantıklı parası olan Euro 4 alır, olmayan Euro 3. Çünkü ABS, CBS derken 125'likler 9.500'den aşağı yok 125'lik alan da öğrencilerdir onlarda o fiyata alabilir mi ?

    Hatta bence bitim zamanı az bile süresiz olmalı. Parası fazla olan alır yenisini o vergi ve fiyat artışlarından sonra bile.
    Galiba euro normlarının ne olduğunu bilmiyorsunuz. Euro normları kalite standardı değildir. Hiçbir üretici kendi isteğiyle euro normlarına uymaz.

    Ülke olarak aynı anda hem euro4 hemde euro3 uygulayamayız. Bir markanin motosikletine ses ve emisyon sınırı getirip diğerine getirmemek adaletsizliktir.

    Şuanda devlet zaten zayıf olan yerli üretim sektörü tamamen çökmesin diye bizimkilere kıyak geçiyor, kuralları esnetiyor. Olay budur.

  6. #6
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    "Yerli üretim oldğundan" demiş görende motoru, aktarma organlarını falan bunlar üretiyor sanacak. Sen şuna desene bunlar daha önce getirdiğimiz motorlar, stoğumuzda kalan euro 3 motorları eritmemiz için 1 yıl daha mühdet tanındı. Bunu demiyorda yerli üretim olduğu için diyor.
    Modırsaykıl bunu beğendi.

  7. #7
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Saman'ı bile yurt dışından alıyoruz , hangi yerli üretimden bahsediyorsunuz acaba ?

  8. #8
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Niye saçma olacağını düşündüğümü zaten arkadaşlar açıklamış. Yoksa fiyat yönüyle elbette hepimiz isteriz ki daha ucuz motosikletlere binelim.

  9. #9
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Galiba euro normlarının ne olduğunu bilmiyorsunuz. Euro normları kalite standardı değildir. Hiçbir üretici kendi isteğiyle euro normlarına uymaz.

    Ülke olarak aynı anda hem euro4 hemde euro3 uygulayamayız. Bir markanin motosikletine ses ve emisyon sınırı getirip diğerine getirmemek adaletsizliktir.

    Şuanda devlet zaten zayıf olan yerli üretim sektörü tamamen çökmesin diye bizimkilere kıyak geçiyor, kuralları esnetiyor. Olay budur.
    Stok egzoz ile ses bile çıkmıyor (önemli olan stok egzoz olmayanların çıkardığı ses). Doğayı, çevreyi kirletmekmiş pehh sanki doğa kalmış da kirlensin (3-5 orman ve Parktan başka) ki zaten doğayı, çevreyi tek motorlu araçlar değil herşey zarar veriyor bu yapılsada yapılmasada.

    Kim ABS, CBS eklendiği için ve yukarda saydıklarım özellikler için ki bunlar özellikse 125'lik motora en az 9.500 TL verir ki (zaten 125'lik motorları alan ögrenci para ne arar babaya bakıyor bu zamlaralada babalar hayırlı bakmaz).

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

    Alıntı olcaytoshow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Yerli üretim oldğundan" demiş görende motoru, aktarma organlarını falan bunlar üretiyor sanacak. Sen şuna desene bunlar daha önce getirdiğimiz motorlar, stoğumuzda kalan euro 3 motorları eritmemiz için 1 yıl daha mühdet tanındı. Bunu demiyorda yerli üretim olduğu için diyor.
    Aynen öyle. Yerli şirket vergi verdiği için bir şans tanınmış.

  10. #10
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Sanki doğa kalmış da diyerek daha fazla kirletmeye engel olacak şeyleri de yapmamak çok saçma bir düşünce. Zararın neresinden dönülse kardır.

    Ayrıca işin adaletsiz rekabet oluşturacağı da bir gerçek. Yukarıda da denilmiş. Bajaj mesela bu yıl mecburen geçilecek diye bütün motorlarını Euro 4 getirdi. Öyle yapmayıp Euro 3 leri getirse ucuz fiyattan belki daha fazla satacaktı. Yapboz gibi sürekli karar değiştirip imtiyaz verilmemeli böyle durumlarda.

  11. #11
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı DesAres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stok egzoz ile ses bile çıkmıyor (önemli olan stok egzoz olmayanların çıkardığı ses). Doğayı, çevreyi kirletmekmiş pehh sanki doğa kalmış da kirlensin (3-5 orman ve Parktan başka) ki zaten doğayı, çevreyi tek motorlu araçlar değil herşey zarar veriyor bu yapılsada yapılmasada.

    Kim ABS, CBS eklendiği için ve yukarda saydıklarım özellikler için ki bunlar özellikse 125'lik motora en az 9.500 TL verir ki (zaten 125'lik motorları alan ögrenci para ne arar babaya bakıyor bu zamlaralada babalar hayırlı bakmaz).

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------



    Aynen öyle. Yerli şirket vergi verdiği için bir şans tanınmış.
    Emisyon kuralları ağaçları değil seni koruyor. Ağaçlar halinden memnun. Zehirli havada daha iyi yaşar onlar. Havanın kirlenmesi sana, seni çocuklarına ve onların çocuklarına zararlı.

    Gürültü konusunda da kimsenin kimseyi rahatsız etmeye hakkı yok. Bu yüzden egzoz sesine kısıtlama getiriliyor. Birileri egzoza borazan takıp gürültü yapıyor diye başkalarına da yapma hakkı verilmez. Gürültü yapan engellenmelidir.

    Bu kurallar medeniyet kurallarıdır. Uygulanırsa ülke almanya fransa gibi olur. Uygulanmazsa hindistan pakistan gibi oluruz.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Yerli malı motosikletler çin malı motosikletler ise zaten almam isterse isterse %90 ucuz olsun.

  13. #13

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Bajaj boxer BM150 gelsin hemen alirim,ancak 5.vites olmasi şartiyla.

    Max 6bin veririm.

    Capon fiyatlarina bakin hele yedek parca vs.,xmax´i sattim zaten,cryptonuda satacagim,ulen inazumadanda vazgectim. Boxer alir bakarim keyfime benzini kokluyor motor,tamiride basit.

    Bu saatten sonra babamin oglu aldiramaz bana capon.

  14. #14

    Üyelik
    13 Aralık 2017
    Motosikleti
    sym wolf250
    Ben de bu konuyu takip ediyordum teşekkürler bence çevre kesinlikle çok önemli, ancak totalde türkiye açısından bu karar çevre açısından daha kötü sonuçlanabilir; motosiklet doğası gereği çevreci bir araç, arabaya göre çok daha küçük motorlar daha az yakıt tüketip daha az salınım yapıyor, dolayısı ile çevre açısından insanların motosiklet hatta mümkünse bisiklete teşvik edilmesi gerekiyor, ancak bu vergilerle ve söylendiği gibi euro 4 motorlar bu kadar yüksek fiyatlarla satılırsa alım gücünün de etkisi ile motosiklet kullanımı azalacaktır. arabam var ama şu an motor bakıyorum hem pratik hem tasarruflu (uzun yıllar kullandım ve geri dönüş yapıyorum) örneğin bir sym wolf 11000 tl, farz edelim ki 20000 oldu abs euro 4 derken alamaz otomobil sürerdim her ihtiyaçta, tek kişi için dünyanın yakıtı, kiri, salınımı. eğer çevreyi, hava kalitesini, trafiği düşünecekse devlet, motorsikletten bisikletten vergi almasın euro4 standardı da olsun, çok daha kolay ulaşılır ve etkili olur. ama çevreyle ilgili bir dertlerinin olduğunu zannetmiyorum maalesef.

  15. #15

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj boxer BM150 gelsin hemen alirim,ancak 5.vites olmasi şartiyla.

    Max 6bin veririm.

    Capon fiyatlarina bakin hele yedek parca vs.,xmax´i sattim zaten,cryptonuda satacagim,ulen inazumadanda vazgectim. Boxer alir bakarim keyfime benzini kokluyor motor,tamiride basit.

    Bu saatten sonra babamin oglu aldiramaz bana capon.
    Edit:

    Boxer 150

    5 vites

    Ön disk fren

    Sele konforu

    5.000-6.000 tl

    Alin işte size firsat..

    Buradan kuralkan yetkilisine sesleniyorum;boxer´i bu kivama getirin.

    Ahanda buraya yaziyorum çılgın satiş rakamlarina ulaşirsiniz.

    Bu öneriyi en kral dost yapmaz

  16. #16
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Alıntı Modırsaykıl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bu konuyu takip ediyordum teşekkürler bence çevre kesinlikle çok önemli, ancak totalde türkiye açısından bu karar çevre açısından daha kötü sonuçlanabilir; motosiklet doğası gereği çevreci bir araç, arabaya göre çok daha küçük motorlar daha az yakıt tüketip daha az salınım yapıyor, dolayısı ile çevre açısından insanların motosiklet hatta mümkünse bisiklete teşvik edilmesi gerekiyor, ancak bu vergilerle ve söylendiği gibi euro 4 motorlar bu kadar yüksek fiyatlarla satılırsa alım gücünün de etkisi ile motosiklet kullanımı azalacaktır. arabam var ama şu an motor bakıyorum hem pratik hem tasarruflu (uzun yıllar kullandım ve geri dönüş yapıyorum) örneğin bir sym wolf 11000 tl, farz edelim ki 20000 oldu abs euro 4 derken alamaz otomobil sürerdim her ihtiyaçta, tek kişi için dünyanın yakıtı, kiri, salınımı. eğer çevreyi, hava kalitesini, trafiği düşünecekse devlet, motorsikletten bisikletten vergi almasın euro4 standardı da olsun, çok daha kolay ulaşılır ve etkili olur. ama çevreyle ilgili bir dertlerinin olduğunu zannetmiyorum maalesef.
    Çevreyle ilgili bir dertleri yok zaten maksat fazla para, vergi koparabilmek. Çevreyle ilgili dertleri olsa ağaç dikerler bunlar lale dikiyor noluyor 1 mevsim açıyor 2. mevsim tırt sadece görüntü noldu devlet parasından gitti.
    Modırsaykıl bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    02 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1200 XCX
    Bence çok gereksiz ve saçma artık motosiklet demiyorum onlara(çin malı)

    Aklınız varsa paranız yoksa çin malı motor almayın !! Pişman olursunuz

    Biraz daha biriktirip azcık dişinizi sıkıp ikinci el temiz Japon malı bir motosiklet alın !

    Tavsiyedir

  18. #18

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    çevre diyorsunuz da hala 1990 2000 model kamyonlar kara duman atarak geziyor 1970 model traktörler meydanda hala 2 zamanlı cross üretiliyor hala şahinler doğanlar dolaşırken euro 3 motorun hiç bir zararı olmaz bunların yanında

  19. #19
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çevre diyorsunuz da hala 1990 2000 model kamyonlar kara duman atarak geziyor 1970 model traktörler meydanda hala 2 zamanlı cross üretiliyor hala şahinler doğanlar dolaşırken euro 3 motorun hiç bir zararı olmaz bunların yanında
    Aynen öyle. Çinliyi çok küçümsediniz sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte, ve burdada Çinli ile 80.000 km yapan birisi varken.

  20. #20

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı DesAres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Çinliyi çok küçümsediniz sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte, ve burdada Çinli ile 80.000 km yapan birisi varken.
    çin japon muhabbetine gerek yok aslında euro normları hepsini kapsıyor fakat dediğim gibi ilk onlar piyasadan kalkması lazım tüv türkte egsoz pulu alıyoruz araca adama dedim adblue yu iptal ediyorlar tırlar da nasıl emisyondan geçiyor adamın cevabı şu normalde tofaşlar da geçmemesi lzım fakat geçiriyoruz
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)