ah bu konuyu ne çok seviorum
Bu 3'lünün arasında bende çok çok kalmıştım, gecen sene bu dönemlerdi..
sahinindende yolculuklar yapıyor idim,
tercihimi bastan soyliyimde merakta bırakmıyım seni, mt07 tercih ettim,
yolculugumuda sorarsan, pcx 125, rc 200, kawasaki 300 şimdi sıra bi kademe buyuk bişiler almaktaydı,
ss'den yorulmuş yaş 33 (ne cok benziyor) acaba biraz naked, yada sport turing mi olsa diyor idim,
içimde can alıcı 4 silindir sesi vardı tabiiki, cbr 650f siyah, sarı olanı okdr çok hoşuma gidiyordu ki, pislik leventte ondan almıştı
uyuzdum o sıralar ona,
er6-f için hep dedimki bu motorun devamı yok sanırım 2016 da son buldu, ama tabiiki kırmızısı çok sekerdi seside gayet guzeldi,
sonra mt'yi gordum,
2 silindir, ses yani eh işte (akrep takınca toparladı) ama daha hafif, 300'den gecince 4 sene sonunda, sanki 4 silindir agır motordansa hafif daha kullanışlı sele boyu daha alçak motor daha mantıklı geldi, fiyat performanstı satarken peynir ekmek gibi giderdi diye dusundum,
er6f oyle kolay satılmazdı,
cbr650 f ikisinin arasındaydı,
sanki cbr 650 f e gecmek için bir ara motor olmalıydı, oda mt07 oldu benim için,
kalkışta inanılmaz atik, gazı biraz fala açsan tekere gelicekmiş hissi, alışmam zor oldu,
ama ben 1,60 - 59 kiloyum ve bir kadın için çok daha uygundu.. Ağırlıgını zaptedebiliyordum..
cbr 650 f bir sonraki motorum düşünüyorum, bir 600rr gore daha guzel gidon tutuşu, tatlı hızlanması, azcık ayaklarım yetişmior onada bindikçe alışırım diye dusunuyorum,
Er 6f bi kaç kez bindim bana ağır ve baya oturaklı geldi, virajda mt'ye gore daha stabil...
top speed, cbr ile yolda gıdersin o bir ss bir aerodinamik var, mt de tork var ama o ruzgar beynini yiyince gidemiosun, istiosun ama adam çıplak gidemiosun..