Arkadaş heryerde bir kavga tartışma laf sokma sokuşturma hardcore bu ne ya..Lan cidden delirmiş bu millet ya..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
maltepedeyım ben de, yaz kadar olmasa da haftada 1 2 nargıle vs ıcın cıkıyorum.
gorursem selam ederım elbette,
en kotu mototrıple da gorusuruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
ınsanlar medenı bır sekılde serzenıste bulunuyor, arkadas da sagolsun aynı duzeyde cevaplar yazmıs.
bence Tr ortalamasına gore ıyı sayılır tartısmadaki seviye
çok agresif sürüyosun adam da rahatsız oldu muhtemelen...kusur dağılımından önce bu sürüş tarzını şehir dışında yaşamanı öneririm..ben öyle yapıyorum İzmit Sakarya Yalova yapıyorum..kolanın kapağını açarsın gazı gider sende o misal gaz açarak rahatlıyosun şehiriçinde agresif sürerek olmaz bu işler başına bir iş gelecek yakındır ...önüne bir yaya çıkar haklı veya haksız çarparsın al başına iş..ne gerek var dimi...
Yav adam hiç öyle agresif falan sürmemiş. Tatlı tatlı orta şeker kullanıyor işte. Böyle de kullanamayacaksak motorla ne işimiz var. Metroya bineriz helikoptere bineriz. motordan milyon kere daha güvenli sürülecek aletler var. Adam besbelli zevk alarak sürüyor. Hiç de öyle riski değil hızı durabilmesi için gayet düşük seviyede. Aralara girmeden sürmeye kalksak motoru istanbulda yol bitmez.
rutın bakım, amortısor yagları elden gececek felan bır kac tane daha sey var kafamda olan. lastık ok ama desmo o kadar tutmaz, tum şimlere tecavuz etmedıysen trıple da korlas kadar üzmüyor rakam olarak. japonlarda da valf ayarı var ama genel kanı yag tuzunu eksık etme bısey olmaz oldugu ıcın pek onemsenmıyor, pek de yaptıranı gormedım acıkcası.
ben ıcıne kasko vs yı de koymustum bu arada 5 hanelı derken.
he elbette rakam muazzam, dedıgınde haklısın commuter bır motor alınır o paraya ama ; i ve pani, they dont
**
neyse konunun ıcıne ettık yeterınce, trafıkte dıkkat et kardesım ;)
Keske yaninda papatya cimen bir sey olsaydi. Verirdin sigir dayiya yesin yazik cok seviyorum ben bunlari. Sut vermiyolar ama kontrfilesi güzel oluyo bunların.
Olsa da yesek be.
İyide şimler değiştiği için o kadar yüklü geçirmiyolar ki? Şim dediğin metal plaka alt tarafı. Sanayiye git istediğin ölçülerde kestirirsin. Sırf dukati diye 5000 ödeniyor 😬 Sibop ayarı egzantrik kayışı/zinciri değişimi için komple rektefe parası geçiriyolar. Kaç para tutacak, neler yapıldı tek tek detaylı bi başlık açıp paylaşmanı umuyorum. Merak ediyorum hangi işe ne paralar alıyolar.
Şimdiki modelde nasıl bilmiyorum ama eskisinde tank ve radyatör çıkıyordu. Ve Ducati'ye özel birkaç alet gerekiyordu subap ayarını yapmak için. Bi de desmo olduğu için iş iki kat daha uzun, çünkü hem kapanma hem de açılma kısmı ayarlanıyor. Zaten Ducati eğitimli teknisyen gerekiyor. Velhasıl çok ta anormal değil...
Japonlar niye istemiyor? Aslında istiyor, ama:
1. Yapmak daha ucuz ve kolay. Subap sistemi klasik. Bi de Japonlar bakımı kolay olacak şekilde dizayn ediyorlar genelde. Tankın arkasına menteşe falan koyuyorlar.
2. Nedense kolay kolay subap ayarı bozulmuyor. Avrupa malları, özellikle büyük V2'ler genel olarak öyle değil.
Her ne olursa olsun, motorun rutin bakımı subap ayarı için bu kadar astronomik ücretler istemeleri benim garibime gidiyor. Şu an 0 km dukati sahibi olsam servisin kapısından sokmam motoru. Desmo bakımına harcayacağım parayı o subap sistemi detaylıca öğrenmeye, o dukati özel çektirme sökme apartları imalatına harcarım. 😬 Arada dukati mekanik merakım gider. Amarika da nedir bu işin bedeli?
Arkadaş yorum yapabilmek için olayın tamamını anlayıp dinlemek lazım. 27. saniyede giderken münübüsçüye bir şey diyorsunuz ben onu anlamadım. Onu yazar mısınız? yazınki konu alakalı alakasız tam anlaşılsın eksik bir şey kalmasın öyle değerlendirelim.
$1300 civarı. Birine $1800 demişler, frameless Panigale için (motosikleti parçalamaları gerekiyormuş, 10 küsür saat sürüyormuş) Burada zaten motosiklet servislerinde saatlik işçilik ücreti $100 civarı.
Superduke için $500 civarı. Bu arada 1000km bakımında garanti kapsamında başka bir arızadan dolayı subap bakımı yapıldı, ve bir supab tolerans sınırında çıktı. Gördüğüm kadarıyla Ducatilerin de ayarları kaçıyor bir süre sonra.
rica ederim. her ne derdi olursa olsun hayvanliğin luzumu yok.
bana dese ki,
“kardeşim biraz hizlisin, beni ezeceksin sandim rica ediyorum biraz daha uzaktan geç”
kontagi kapatir iterek gotururum ordan motoru.
çok daha sert bi cevabi hakediyodu da bakma, vaktim yoktu orda durup sürtüşmeye.
Sen bana bi davetiye çıkar ordan ortak dükkan açıp köşeyi dönelim. Ben türk usülü günde 15 saat çalışırım. Temiz 1500 dolar. Ayda 45 kağıt. 10 bin elektirik su kira gitse temiz 15er kalır bize. Yedekparça, al-topla sat katmadım daha 😬
Avrupalıların subap salması gerçekten doğru. Cebimde sentille geziyorum. Dukatiler tamamen değişik. Motor zaten, takozları sökülmemiş çamaşır makinası gibi çalışıyor. Hangi ses subaplar yapıyo belli değil. Motoruda yatık zaten. Puchları hatırlayor bana. Arızası bitmez çeksen gitmez asılsan durmaz. Motoru yatay tüm motorlar sanki puch gibi gitmez geliyor.
Super dukler subaplar şimli mi civatalı mı? Egzantrikler silindir başına tek mi çift mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)