Bi hayırlı olsunda ben alırım :)
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar
Duke 200 motorumu bu sabah saat 10 gibi 390 modeliyle takasladım.
Bu arkadaşıda çok sevmiştim , biraz ufak gelmese satmayıda düşünmezdim. Enjeksiyonlu , yol bilgisayarlı , top speedi 137 olan bi commuter benim gözümde. Şehir içi için ve yakıt tasarrufu için biçilmiş kaftan.
Buda yeni manita...
Motoru aldıktan sonra biraz sıkıntı yaşadım onuda aktarayım motorun üzerine sürekli patlamasın diye 65lik araba ampulü takılmış , ampulü hemen orjinaliyle değiştik. Motoru takviyeyle zor çalıştırdık , sonra low battery hatası verdi stop etti çalışmadı vs vs. Önce aküden şüphe ettik , duke200 ün aküsünü 390 a taktık sorun çözülmedi . Daha sonra konjektörde problem olabileceğini düşünüp duke200ün konjektörünü 390 a geçirdik yine problem çözülmedi. En sona kalan problem sargıda problem olmasıydı ve öylede olmuş. 390 ın sargısı zannedersem ampulden dolayı yanmış , bildiğiniz kapkara.Duke200ün sargısını 390 a aktardık motor çiçek gibi oldu çok şükür.
Motoru aldığım arkadaş mondialin yetkili servisi fakat elinde duke uyumlu filtreler vs vardı fırsattan istifade yağ , filtreler , antifiriz değişimide yaptırdım.
saat 14.00 dan 16.00 a kadar çılgınlar gibi gezdim.Azımsanmayacak titreşim var motorda fakat frenleri muntazam , yakıtıda gazlaya gazlaya gezmeme rağmen yol bilgisayarında 4.4 gözüküyordu 3.5 -4.5 arası sürüşe göre yakar .
Boy 1.87 kg 85 duke200 de hiç rahat değildim fakat 390 ın grenajlarının bacala tuttuğumuz kısmı daha derin oyuk. Tam oldu motor bana , oldukça rahatım.
Allah cümlemizin gönlüne göre verir inşaallah.
Reklamlar
-
Hayırlısı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim
-
-
tebrik ederim. güle güle bin.
-
hayırlı olsun çok güzel motor.
-
Hayırlı olsun.
Kazasız sürüşler.
-
hayırlı olsun kazasız belasız
-
Hayirli olsun gule gule kullanin
-
hayırlı olsun, güzel alet, iyi günlerde kullan.
-
27 Aralık 2017, 17:54
#10
Öncelikle hayırlı olsun siz de zehri almışsınız bir kere geçmiş olsun. :) Fakat Duke ailesinin küçüklerinde 125'i de, 200'ü de, 250'si de, 390'ı da aynı depoya sahip olduğunu biliyorum. Hatta tamamen aynı kasa yalnızca fren diskinin çapı, kaydırmalı debriyaj, motor bloğu (125-200 aynı blok 250-390 aynı blok) farklı diye biliyorum. Belki süspansiyon da değişiyor olabilir, ama depo kesinlikle aynı, hatta hepsi 11 litre 125 de 390 da. Bir yanlışınız olmasın, psikolojik olmasın, hava olmasın? Yok yok tahta değildir. :)
-
27 Aralık 2017, 18:35
#11
İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
zabuzaretta adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı olsun siz de
zehri almışsınız bir kere geçmiş olsun.
Fakat Duke ailesinin küçüklerinde 125'i de, 200'ü de, 250'si de, 390'ı da aynı depoya sahip olduğunu biliyorum. Hatta tamamen aynı kasa yalnızca fren diskinin çapı, kaydırmalı debriyaj, motor bloğu (125-200 aynı blok 250-390 aynı blok) farklı diye biliyorum. Belki süspansiyon da değişiyor olabilir, ama depo kesinlikle aynı, hatta hepsi 11 litre 125 de 390 da. Bir yanlışınız olmasın, psikolojik olmasın, hava olmasın? Yok yok tahta değildir.
Sağolun hocam , depoları aynı zaten ufacık tefecik bişey fakat 390 ın grenajı biraz farklı , motorun grenajı düz olsa zaten sığmama gibi bi problem olmazdı grenajların altındaki oyuk belirleyici oluyor. 390ın grenajı bariz daha fazla eğimli.
-
27 Aralık 2017, 18:48
#12
Vay aq duke 390 4 litreleri görüyor bende az yaksın diye bmw g310r aldim yol bilgisayarında 5 litreleri gösteriyor galiba problem bende cok abanıyorum hayırlı olsun kardes tekerin düz bassın
-
27 Aralık 2017, 19:00
#13
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
27 Aralık 2017, 19:04
#14
devrimkr adlı üyeden alıntı
Vay aq duke 390 4 litreleri görüyor bende az yaksın diye bmw g310r aldim yol bilgisayarında 5 litreleri gösteriyor galiba problem bende cok abanıyorum
hayırlı olsun kardes tekerin düz bassın
Sağolun hocam sizinde tekeriniz düz basaın. G310r biraz daha ağır sanırım bu etki ediyodur belki.G310r gibi kaliteli bi motorunda tek kusuru yakıtı olur zaten başka bişey bulamazsınız
-
27 Aralık 2017, 20:36
#15
Abi kaç taşa tutacaklar nasıl 4.5 lt yakar duke :D
Hayırlı olsun çok temiz duruyor.Nacizane tavsiyem telefon tutucu dikkati dağıtır gibi.
-
27 Aralık 2017, 20:39
#16
Hayırlı uğurlu olsun.
Keyifle kullanmanı dilerim.
-
27 Aralık 2017, 21:20
#17
devrimkr adlı üyeden alıntı
Vay aq duke 390 4 litreleri görüyor bende az yaksın diye bmw g310r aldim yol bilgisayarında 5 litreleri gösteriyor galiba problem bende cok abanıyorum
hayırlı olsun kardes tekerin düz bassın
Sat kurtul. Yeni kasa Duke 390'a binince bir "Vay aq" daha patlatırsın. Denemesi bedava, Spormoto Kadıköy bayii ücretsiz test motorları mevcut. En son üzerindeki lastikleri nispeten kötü lastikle değiştirmişlerdi habire sarıyordu aman dikkat.
-
27 Aralık 2017, 22:23
#18
Hayırlı olsun. Kazasız ,belasız sürüşler diliyorum... Bu arada dukelerin eski tasarımı bence çok daha hoş. Ben yeni tasarımlarını sevemedim bir türlü...
-
27 Aralık 2017, 22:49
#19
Hayırlı olsun kazasız belasız
-
27 Aralık 2017, 23:53
#20
hayırlu uğurlu olsun maşallah diyelim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)