Çok güzel ya 2si 1 arada olmuş
Durması müthiş. Mezara soktu bıraktı motoru
yüksek bir yerden atlasın bakayım nasıl yamuluyor ortadan.
Sahibinden temiz, sadece hafta sonları kullanılmış kapalı garaj motoru.
Lastik iyi de ya suspansiyon? Ya tork? Ya on-arka agirlik dagilimi?
Adam yanlıyor arazi lastiği ile zaten niye atlasın hocam lafın gelişi enduro dedik Husqvarna TE 450 mi bu :D
Elektronik amortisörün beyni yandı
Motorda yaptıkları ayarlar ile iligli bilgi linkte mevcut.
https://rideapart.com/articles/ducat...bike-exclusive
Radyatöre bir ağaç dalı saplansa bir ton masraf çıkacak.
reklam amaçlı vidyo. Bunlara kanıpta dişli lastiği takıp araziye girmeyin. Muhtemelen ilk çukurda takla atarsınız.
yol böyle olduktan son brak corsayı rosso lastikle bile gidilir, bu lastikleri hakiki cros ortamında görmek lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
bunu da buraya bırakırım.
Ulan dün bende gaza geldim toprak yola gireyim dedim okşadığımın toprağı full çamurmuş ön tekeri çamurdan kitlendi. 10 metre ilerlemek 2 saat sürdü. Ardından motoru yatırdım niyese ardından çalışmadı. Bide akşam soğukta iyice donmaya başladım. 200 tl çekici parası girdi. Şanslıyım ki motosiklet bu sabah sıkıntısız tek marşta aldı. Bi daha töbe
Videodaki yolda çakıl taşı bile yok. Gelsin İzmirimin tramvay inşaatı süren yollarında sürsün göreyim. Tenere ile atlayamadım geçen günkü asfaltı. Asfalt değil kaldırım döşemişler mübarek. Her yer mıcır, çamur , asfalt ıslak, inşaat demirleri, taşlar.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Ne gerek var o kadar uğraşmaya Haşmet bey, bi arazi lastiği takın alın size special makina !
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------
Yoldaki taşlari bile temizlemişler video için yeminle, böyle azimli ekip olsun corvette ile offroad yapayım :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)