RS 200 Gundeme gelmeyen sorunlar
Reklamlar
-
Selam arkadaslar 3 ay once rs 200 almistim ve forumdan takip ettigim kadari ile her zamanki gibi malesef sorunlari kinse dogru duzgun yazmamis ve alinca gormus oldum yine.
+
Motosiklet seri ve atik kalkislari.
Abs avantaj
Oturus pozisyonu egimli degil normal ve yuksek, yuksek olmasi ileri mesafeleri gormek icin avantaj
F/p urunu
- lastikler dandik
- 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
- stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
- soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
- suspansiyon cok kotu takoz gibi
- malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
- aynalar cok kotu
- farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
- aku kötü
- surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
- artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
Her motosiklet almadan once konulari takip ederim nedense bu yazdiklarimin yarisini goremedim, insan alinca anliyor.. Simdilik aklima gelenler bunlar
Reklamlar
-
Öncelikle bajaj sahibi değilim uzun süredir onu bir söyleyim
Lastiklerin kötü olduğu biliniyor.
Motor kitleme her markada olabilir. Kitlenen motorların neden kitlendiğini, ne olduğunu bilmek gerek. R25'in de ganimet gibi yatak sarma kitleme durumu oldu.
Soğuk havada ekra gidip geliyorsa üzerindeki dandik akü sebebi. Gerçekten berbat bir akü.
Racing motorların hepsinde far kısmı sabittir.
Süspansiyon halbu ki pulsarların biraz yumuşaktır. Bu konuda diğer pulsarlar ile karşılaştırmanı öneririm. Kontrol için.
Malzeme kalitesi vs çok süper değil ancak vasatta değil. Parasının motoru kısaca.
-
10 liraya racer motosiklet alınınca fazla birşey beklememek lazım.Fp ürünü olması onu 1 numara yapmaz.
Pulsar kullandım. Dağa bayıra ovaya eşek gibi bindim. Akü sorunu var.Değiştirdim yola devam. Harici kalite istiyorsanız iki katı malzeme parası vereceksiniz.
50000 km gören pulsar var yakın arkadaşımda, o kadar çok düştü kalktı ağlattı üzdü. Ama yolda kalmadı.
Pulsar ucuz olmasından ötürü hala uzun yıllar binilebilecek bir motosiklet.
-
10 lira degil hocam 14250 tl. Yeni yilda 16000 civari olacak fiyati ve daha 1 yil oncesine kadar 14-15 arasi cbr alabiliyorduk, onlardanda kalite beklemeyelim o zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
YasinC adlı üyeden alıntı
Öncelikle bajaj sahibi değilim uzun süredir onu bir söyleyim
Lastiklerin kötü olduğu biliniyor.
Motor kitleme her markada olabilir. Kitlenen motorların neden kitlendiğini, ne olduğunu bilmek gerek. R25'in de ganimet gibi yatak sarma kitleme durumu oldu.
Soğuk havada ekra gidip geliyorsa üzerindeki dandik akü sebebi. Gerçekten berbat bir akü.
Racing motorların hepsinde far kısmı sabittir.
Süspansiyon halbu ki pulsarların biraz yumuşaktır. Bu konuda diğer pulsarlar ile karşılaştırmanı öneririm. Kontrol için.
Malzeme kalitesi vs çok süper değil ancak vasatta değil. Parasının motoru kısaca.
Kalite konusuna katilmiyorum ben motoru dusecegim sirada yere dogru biraktim yavasca vites pedali yamuldu, adam seevise gelmis motor oldugu yerde dusmus ayakligi camura gelmis ve gidon maneti alimunyum oldugu icin yamulmus grenaj kirilmis ve arka grenajda cizik vs biseyler vardi
-
Ne bekliyorsunuz bilmiyorum. Mt25 i olduğu yerde elimden düşürdüm tamamen de bırakmadım tutmaya çalıştım yavaş vurdu yere ve ayak pegi kırıldı. 150 tl girdi. Koruma takozu denen şeyi biz grenaja zarar gelmesin diye takıyoruz. Yani bazen gerçektem sırf yorumda bulunmak için yazmayın. Gündeme gelmeyen sorunlar başlığı nedir allah için. Direk art niyet çağrıştırıyor. Daha güzel başlık seçilebilir. Ekran, lastik, akü, bunlar çokça konuşulan konular. 2-3 arkadaşta varMIŞ, kim bu arkadaşlar nasıl kullanmış önemli olan bu. R25 lerin bu konuda ünlü olması kullanıcılara bağlı bi durum.
Manet hangi motorda çelik acaba
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
10 lira degil hocam 14250 tl. Yeni yilda 16000 civari olacak fiyati ve daha 1 yil oncesine kadar 14-15 arasi cbr alabiliyorduk, onlardanda kalite beklemeyelim o zaman
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Kalite konusuna katilmiyorum ben motoru dusecegim sirada yere dogru biraktim yavasca vites pedali yamuldu, adam seevise gelmis motor oldugu yerde dusmus ayakligi camura gelmis ve gidon maneti alimunyum oldugu icin yamulmus grenaj kirilmis ve arka grenajda cizik vs biseyler vardi
15yıl öncesine kadar da opel astra alıyorduk 10 milyara. dimi ama :D
-
Farlar gidondan bağımsız derken? Hayatınızda ilk defa süpersport sürüyorsunuz sanırım.SS’lerde bağımsız olur zaten.Hangi ss motoru düşürürseniz grenaj yamulur.Ama bir parça grenajı 150 tl.Kawasaki gibi 800 tl değil o yüzden f/p ürünü.
Gundiliğin dibi sizinki...Zevk almaya bakın
-
benim sinirimi bozan tek şey bazen sol grenajdan zırıltı geliyor, sadece bende mi var bilmiyorum. Bunun dışında bir sıkıntı yaşamadım süspansiyonları dediğiniz gibi kötü değil. Lastikler Honda da dandik. Artçı için doğru düzgün tutacak yer yok evet ama parasına göre bir motor, paran varsa honda al kimse hondadan iyi olduğunu iddia edemez. Benim tercih edişim de hondaya nazaran daha ucuz ve abs oluşu oldu.
-
Motor kitleme yapan arkadaşlara bir sorun bakalım vitesi ne zaman değiştiyorlarmış. Vites yükseltme uyarısına uymuyorlarsa motor kitleyebilir. Türkiye'de SS kasa ile satılan her motorun kaderidir bu. Hyosung'un adını çıkarmış milletiz biz.
-
24 Aralık 2017, 13:34
#10
Seko adlı üyeden alıntı
Motor kitleme yapan arkadaşlara bir sorun bakalım vitesi ne zaman değiştiyorlarmış. Vites yükseltme uyarısına uymuyorlarsa motor kitleyebilir. Türkiye'de SS kasa ile satılan her motorun kaderidir bu. Hyosung'un adını çıkarmış milletiz biz.
yalan yok bende cbr 125 vardı red line yapıyordum ne akla hizmetse artık
-
24 Aralık 2017, 13:47
#11
Hakkını vermek lazım. İyi gidiyor bu motor. Bir keresinde İzmir yolunda 5-6 araçlık bir RS200 grubuna denk geldim. Peşlerinden gideyim dedim. Baktım ki 120 sabit bile yetmiyor. Bıraktım peşlerini. Daha sonra bir kaç kere arkamda bitip tekrar beni geçtiler. En son arkamda gördüğümde artık beni geçmediler. Anladım ki motor hızlı. Fakat konfor kötü olduğu için sık mola veriyorlar. Beni geçip gittikten sonra bu nedenle tekrar arkaya düşüyorlar
-
24 Aralık 2017, 13:50
#12
Yazdıklarınızın çoğu bütün spor motosikletlerde olan şeyler. Sadece birkaç tanesi gerçek sorun.
- lastikler dandik
Bütün motosikletler fabrikadan dandik lastikle çıkar. Pulsara özel bir durum değil.
- 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
Motor kitleme sorunu diye bir sorun olamaz. Motor bir kere kitlendi mi binlerce liralık masraf çıkar. Çinli motorlarda bile böyle bir sorun yok. O birkaç arkadaş motoru yağsız çalıştırmışlar galiba.
- stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
Benim motosiklette stop etme sorunu yok. Galiba bazı motorlarda var bilmiyorum. Hiç bundan şikayet edene denk gelmedim.
- soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
Evet bu sorun bütün pulsarlarda var. Saat sıfırlanıyor.
- suspansiyon cok kotu takoz gibi
Spor motosikletlerin doğası gereği süspansiyonlar biraz sert olur. Bu sayede virajlarda daha dengeli olursun.
- malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
İlk defa karenajlı motor kullandın galiba. Devrildiği zaman bütün motosikletler hasar alır. Koruma takozu bu yüzden takılıyor. Plastik kalitesi japonlar gibi değil yinede. Titreyip zırıltı yapıyor bazı parçalar.
- aynalar cok kotu
Evet kötü. Buna katılıyorum.
- farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
Kafa karenajı olan bütün motosikletlerde farlar böyle. Bir sorun değil ki bu.
- aku kötü
Anlamadım marş mı basmıyor motorunuz? Akü nasıl kötü olabilir?
- surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
Motosikletiniz biraz hor kullanılmış galiba. Şanzımanında boşluk oluşmuş. Ben 21000 kilometredeyim şanzımanda arıza çıkmadı.
- artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
Evet artçı tutacağı yok motorda. Spor motosikletlerde zaten artçı konforu azdır.
-
24 Aralık 2017, 13:54
#13
Son maddeyi görmemişim, gerçekten komikmiş. Evet emin ol malzemeden çalmak için yapmışlardır.
-
24 Aralık 2017, 14:14
#14
Bir daha gel gel hindistandan
Sarı saçlım mavi gözlüm
-
24 Aralık 2017, 14:23
#15
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
hiç güleceğim yoktu valla aynısı
-
24 Aralık 2017, 14:39
#16
akindir adlı üyeden alıntı
benim sinirimi bozan tek şey bazen sol grenajdan zırıltı geliyor, sadece bende mi var bilmiyorum. Bunun dışında bir sıkıntı yaşamadım süspansiyonları dediğiniz gibi kötü değil. Lastikler Honda da dandik. Artçı için doğru düzgün tutacak yer yok evet ama parasına göre bir motor, paran varsa honda al kimse hondadan iyi olduğunu iddia edemez. Benim tercih edişim de hondaya nazaran daha ucuz ve abs oluşu oldu.
Hayirdir bilader birden savunmaya gecip ataga kalkmissin lastikler alt segment her motorda kotu bunu biliyoruz zatende, yazayim dedim ben honda ile felan kiyaslamadim motoru. F/P urunu oldugynuda ayrica belirttim konuyu acmamdaki asil amacimda daha once kimsenin dile getirmedigi veya benim goremedigim sorunlari insanlarin bilmesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
15 yil ile 1 yil arasinda cok fark var dimi ama..
-
24 Aralık 2017, 14:45
#17
Adam kendi çapında motorun artı eksilerini söylemiş. Fanboylarda adamı taşlıyor. Sen cebinden para harcayıp o motoru alınca dünyanın en iyi motosikleti olmuyor o. Kargaya yavrusu kuzgun gözükse de arada birileri çıkıp eleştiri yapabilir. Neden zorunuza gidiyor motorunuzun eleştirilmesi ?
Madem bu adam haksız yere motoru yeriyor, kaç taneniz çıkıp ta eleştiri odaklı inceleme yapıp buraya aktardı ?
-
24 Aralık 2017, 14:52
#18
matrax33 adlı üyeden alıntı
Adam kendi çapında motorun artı eksilerini söylemiş. Fanboylarda adamı taşlıyor. Sen cebinden para harcayıp o motoru alınca dünyanın en iyi motosikleti olmuyor o. Kargaya yavrusu kuzgun gözükse de arada birileri çıkıp eleştiri yapabilir. Neden zorunuza gidiyor motorunuzun eleştirilmesi ?
Madem bu adam haksız yere motoru yeriyor, kaç taneniz çıkıp ta eleştiri odaklı inceleme yapıp buraya aktardı ?
Adam mantıklı bir eleştiri yapmamış ki. Scootera binip "Debriyajı nerede bunun?" demek gibi.
-
24 Aralık 2017, 14:55
#19
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Yazdıklarınızın çoğu bütün spor motosikletlerde olan şeyler. Sadece birkaç tanesi gerçek sorun.
- lastikler dandik
Bütün motosikletler fabrikadan dandik lastikle çıkar. Pulsara özel bir durum değil.
- 2-3 arkadasta motor kitleme sorunu yasanmis ve en onemiside bu bence, forumda boyle konu gormedim hatta foruma yazin dedim arkadaslara yazmadilar sanirim.
Motor kitleme sorunu diye bir sorun olamaz. Motor bir kere kitlendi mi binlerce liralık masraf çıkar. Çinli motorlarda bile böyle bir sorun yok. O birkaç arkadaş motoru yağsız çalıştırmışlar galiba.
- stop etme sorunu rs de yok diyenler yalan soyluyor hala devam ediyor fakat her motorda degil
Benim motosiklette stop etme sorunu yok. Galiba bazı motorlarda var bilmiyorum. Hiç bundan şikayet edene denk gelmedim.
- soguk havalarda calistirinca ekran komple gidip geliyor
Evet bu sorun bütün pulsarlarda var. Saat sıfırlanıyor.
- suspansiyon cok kotu takoz gibi
Spor motosikletlerin doğası gereği süspansiyonlar biraz sert olur. Bu sayede virajlarda daha dengeli olursun.
- malzeme kalitesi ciddi anlamda cok kotu, oldugu yerde motoru devirseniz ya grenajlar kirilir yada yamulur o derece
İlk defa karenajlı motor kullandın galiba. Devrildiği zaman bütün motosikletler hasar alır. Koruma takozu bu yüzden takılıyor. Plastik kalitesi japonlar gibi değil yinede. Titreyip zırıltı yapıyor bazı parçalar.
- aynalar cok kotu
Evet kötü. Buna katılıyorum.
- farlar gidondan bagimsiz bu bana dezavantaj geldi kisiye gore deisebilir
Kafa karenajı olan bütün motosikletlerde farlar böyle. Bir sorun değil ki bu.
- aku kötü
Anlamadım marş mı basmıyor motorunuz? Akü nasıl kötü olabilir?
- surus esnasinda ufak bi bosluk olusuyor arada bi yapiyor bunu vitesi atarsinizda gecmez sonra tak diye gecer gibi bisey olusuyor, bir cok kiside olmus bu henuz cozemedim
Motosikletiniz biraz hor kullanılmış galiba. Şanzımanında boşluk oluşmuş. Ben 21000 kilometredeyim şanzımanda arıza çıkmadı.
- artci tutacagi berbar grenaji delip tutacak yapmislar malzemeden calmak icin fakat artci icin cok kotu olmus.
Evet artçı tutacağı yok motorda. Spor motosikletlerde zaten artçı konforu azdır.
Akusu kotu hatta motoru sifir alirken servisten degisenler bile var. Serviste kabul ediyor bunu ve ekran kapanmasinin sebeplerinden biride akudur ve bircok servis akuyu degistiriyor. Her pulsarda ekran kapanmiyor ornegin benim motorda kapanmadi. Motorum aksine cok sakin kullanildi ve 1600 km de su anda. Butun motorlar fabrikadan dandik lastik ile cikmaz yaniliyorsunuz örnegin ktm vardi ama modeli unuttum. Plastik kalitesi harici alimunyum olan bolgelerde dandik her aliminyum o kadar kolay yamulmaz ayrica plastik kalitesi olarak, arkadasin birisi yazmis ilk defa grenajli motora biniyorsun diye, hayir ilk defa binmiyorum en basiti 2 tane apache ile 35 bin km yaptim ve iki uc kez kaza yapmisimdir hafif kazalarin hic birisinde ne grenaj kirildi nede ayak pedi vs yamuldu.. on koruma demiri var ama yinede yere deyen parcalar olmustu ve malzeme kalitesi cok acik sekilde belli ediyor kendisini..
-
24 Aralık 2017, 14:57
#20
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Adam mantıklı bir eleştiri yapmamış ki. Scootera binip "Debriyajı nerede bunun?" demek gibi.
Kime göre mantıklı ? Sen aç bi konu, eleştiri yap o zaman kendi mantığınla.
Hep bir ağızdan hurraa adam taşlıyosunuz. Tam fanboy refleksleri.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)