Güvenli süreyim derken kendini geliştirememek
Reklamlar
-
23 Aralık 2017, 00:23
#21
Tehlike yaratmayacak kadar yavaşlık iyidir. Ben yavaşlık yüzünden today'im çok badire atlattım. En son çarptılar. Birde r125m var. Hayatımda hiç vitesli motor kullanmamışken gidip aldım, onu çalıştırdım geldim. Bende çok temkinliyim, panik fren durumu yaşadım bi kaç kez, hiç düşmedim ama hepsinde ön teker kitlendi kaydım biraz. Gerçi vitesli motor tecrübem ve r125 tecrübem henüz max 300 km olmamıştır alışırım fakat kış şartlarından binemiyorum bahara kaldı aşkımız )
Reklamlar
-
23 Aralık 2017, 02:31
#22
evet bu konu bende de var, ama benimki daha çok ufak tefek hızlarda manevralarda falan kötüyüm düşücem afallicam kayicam gibi korkular gelişmeye engel oluyor evet
-
23 Aralık 2017, 05:36
#23
levend84 adlı üyeden alıntı
Oralarda ´´Kapişakmi bilader´´ ortami yoksa keyifte alinmaz motordan.
Veya;
Hey henry dostum, gaz koluyla aran yok sanirim bak,stretch lesene gazı..hizlanalim artik..
Ok.richard.
Hız limitinin araç kaynaklı değil, yol şartları ve yetenek kaynaklı olduğu araçlarda kapışma, eninde sonunda birilerinin hayat kaybıyla sonuçlanır... Allah korusun.
-
23 Aralık 2017, 20:18
#24
ne yani? millet aralardan yılan gibi geçip gidiyor ve virajları dizler yerde alıyor diye bende mi onlar gibi yetenekli olmak zorundayım?
benim farkım bu, ben diğer insanlar gibi motor kabiliyetimi yükselteceğim diye uç noktalarda sürüş yapmam. riskli sürüşler benim karakterime aykırı bir kere.
trafikte neyin yarışını yapıyorsunuz arkadaşım? bence en kısa sürede bir psikoloğa görün derim.
-
23 Aralık 2017, 21:04
#25
Rosso 3 öneririm gerçekten güven veriyor. Yolda iyiyse süspansiyonlarda uygunsa yatiş açını arttırmana çok yardımcı olur. Africa ile diz değdirmeye çalışmamak lazim tabi. Yapanlar vardır illaki ama bende diz değdircek kadar cesaretlenemedim henüz 35bin km dolaylarindayim.
-
23 Aralık 2017, 22:36
#26
Hız sınırlarının yanında kendimi rahat hissettiğim hızlarda sürmeye çalışıyorum.
Virajda ne kadar yatarım diye değil, daha güvenli nasıl sürerim diye düşünüyorum.
Bir ara çok taktım bu yatırma konusunu. Hep sürdüğüm, bildiğim virajlarda daha fazla yatmaya çalışıyordum. Fakat bu tarz bir sürüş esnasında ve sonrasında hiç konforlu olamıyordum.
Şu anda kendime göre bir limit çizgim var, onun dışına çıkmayı pek istemiyorum.
-
23 Aralık 2017, 23:39
#27
Arkadaşlar troll hesap kapatıldı. Siz halen normal bir bireymiş gibi cevap yazıyorsunuz
-
23 Aralık 2017, 23:45
#28
-
23 Aralık 2017, 23:51
#29
tommi makinen en sevdiğim rallicidir.
-
23 Aralık 2017, 23:57
#30
Tabletten begenemedim,yazayim bari..benim de
-
24 Aralık 2017, 00:09
#31
hasmet adlı üyeden alıntı
Hız limitinin araç kaynaklı değil, yol şartları ve yetenek kaynaklı olduğu araçlarda kapışma, eninde sonunda birilerinin hayat kaybıyla sonuçlanır... Allah korusun.
Araç kaynakli değil derken tekrar düşunmek lazim;
Litrelik 4silindirli 100-200hp arasi makinayi,moku yere düşmemiş şekil yapan kekoya ver bakalim düz yolda bile devirir motoru.
Şimdi birileri yaa abi binlik surdum çok kolaydi....he he öyledir..100metre gitmeyi motor surmek saniyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)