Milyonuncu Hangi Motoru Almalıyım ? (Konusu)
Reklamlar
-
Herkese selam bu arada ''herkeze'' yazan herkesin ağzına kürekle vurmak istiyorum.
Ben eylül ayında duke 250 aldım sıfır fakat rc200 den geçtiğim için oturuşu çok farklı geldi 2300km dir kullanıyorum fakat alışamadım. Asıl canımı sıkan kısım istediğim gibi atik olmaması rc200 motorum daha atikti top speed 137 olmasına rağmen hemen o hıza çıkıyordu duke 250 o kadar atik değil çok zorlanıyor. Bide ayaklar zıngır zıngır titriyor. Bu aralar başka bi motor arıyorum.
Aklımda r25-mt25 vardı fakat abs yok ayrıca fazla yakıyor diyolar. Suzuki gsx250r ı çok beğendim fakat hiç atik değil bu sefer aldığımda en az 2 sene kullanmak istiyorum. KTM rc390-duke390 baktım fakat 18 bine istediğimi alamıyorum. honda cb500f veya cbr500r da baktım fakat 18 bine yok onlarda. Motorumu bu hafta içinde satıcam muhtemelen sizce bu fiyata ne almalıyım. Artçılı kullanımlarım olacak kız arkadaşımla ufak tefek zaten çok sorun olmaz rc200de olmadıysa.
Benim için 120-130 civarı hafif yokuş yukarı zorlanmadan gideyim yeterli.
Sizce hangi motoru almalıyım.
Reklamlar
-
Hiç ilgini çekeceğini sanmıyorum sürekli yeni motor kullanıyosun anlaşılan ama çift akrep bi 660. merminin oğlu valla beni delirtiyo yazayım dedim
-
Birkan07 adlı üyeden alıntı
Hiç ilgini çekeceğini sanmıyorum sürekli yeni motor kullanıyosun anlaşılan ama çift akrep bi 660. merminin oğlu valla beni delirtiyo
yazayım dedim
hahaha söylemeyi unutmuşum malesef a2 ehliyete sahibim yoksa alacağım şeyler farklı olurdu.
-
kendi ağzınla söylemişsin,ya R25 yada MT25,biraz fazla yakmasını sineye çekip bunlardan birini alacaksın
yoksa hem ehliyetine uyacak hem güçlü olup bastımı gidecek hem ucuz olacak birde hem güçlü hem hızlı olup az yakacak,hem poğaçam bütün dursun hem karnım tok olsun ,yok öyle bir dünya kardeş,bişeyden taviz vereceksin,,
senin isteğine r25 veya mt25 uyar oda yakıtına katlanacaksın,ayrıca hiç değilse 2ci eli olan bir motor bunlar zarar etmezsin
-
Bastımı gidecek demedim ki ben 120-130 civarında seyredebileceğim dedim. Hepsi bir arada mükemmel olsun da demedim. Yakıt 10 üzerinden 2 olup hızı 10 olsun gibi değilde yakıtı ortalama seviyelerde 10 üzeri 5 hız 10 üzeri 5 gibi. üstelik onları sadece yakıttan değil abs olmayışları konusunda da düşündürüyor dedim.
-
Devamlı artçılı kullanıyorsan inazuma derim. Yakıtı fazla geliyorsa şuan kullandığım motoru öneririm
-
Wolfleri çok beğeniyorum heleki facebook grubu muhteşem Görüntüye çok önem veriyorum inazuma hiç tarzım değil ama konforu inanılmaz bir motor.
-
dominar olmaz mi? az yakiyor, gidiyor da guvenlik de var
-
görüntü önemli bile olsa ybr her derde deva
-
20 Aralık 2017, 16:27
#10
Selam. Beklediğim kadar atik değil desen anlarım da RC 200 daha atikti dersen buna sadece gülerim dostum. Aynı motosiklete sahibiz RC olmasa da Duke 200 kullandım. 1. ve 2 vitesteki performansları benzer olsa da 3 ve sonrası için alakaları yok. Daha düşük devirde fazladan 6 beygir ve yine daha düşük devirde fazladan 5 Nm'den bahsediyoruz. Fark olmaması imkansız, RC 200'ün daha performanslı olduğunu iddia etmen ise komik. Daha da fazlasını istiyorsan 18 bine Duke 390 alırsın eski kasalarından. Çokta ş'apma.
RC 200
Motor Hacmi 199.5 cc
Motor Özelliği Tek silindir, 6 vites
Motor Gücü 25 hp @ 10000 rpm.
Tork 19.2 Nm @ 8000 rpm.
Maksimum Hız 137 km/h
Ağırlık 137.5 Kg. (bos)
Duke 250
Motor Hacmi 248.8 cc
Motor Özelliği Tek silindir, 6 Vites
Motor Gücü 30.87 hp @ 9000 rpm.
Tork 24 Nm @ 7250 rpm.
Maksimum Hız 160 km/h
Ağırlık 139 Kg.
-
20 Aralık 2017, 16:50
#11
Rc200 de kullandım ardından buna geçtim ve bariz fark var ben marka temsilcisi değilim hiçbir motoru savunmam kimse babamın oğlu değil rc200de titreşim daha azdı duke 250 de daha fazla yakıtı 2 katı performans olarakta rc200 137e anında çıkıyordu herzaman o hızı yaptığım bir yol var pendik'e giderken orada top speed görebiliyordum fakat duke ile yokuş aşağı bile zor çıkıyorum o rakama en fazla 142 gördüm attığın teknik verilerde 160 yazıyor fakat alakası yok. asla çıkılmaz 142 i de bilen bilir birinci köprüye gelirken anadolu yakasından avrupaya geçerken bi yokuş var orda gördüm.
-
20 Aralık 2017, 16:55
#12
Ben de 160 görmedim zaten 1-2 kere denemişimdir, hatırladığım rakam 155 idi hafif aşağı meğilli yol. Daha bugün deli gibi rüzgarda meğilsiz düz E6 kara yolunda hiç eğilmeden dimdik oturuş pozisyonunda rüzgardan dayak yiyerek 140 gördüm. Bence senin motorda sıkıntı olabilir. Rüzgarı kesme maksatlı eğilsem 145 çok rahat giderdi de o hızlarda motorun üzerine eğilmek dışarıdan çok komik görünür diye yapmıyorum. :)
-
20 Aralık 2017, 18:54
#13
Olabilir bilmiyorum yokuş aşağıya 130lu rakamlara hafif eğilerek anca çıkabiliyorum. biraz komik gözüksede daha iyi oluyor eğilmek yoksa elim bigün gidondan uçacak gidecek
-
20 Aralık 2017, 19:15
#14
Top speede zincirin gergisi bile etki ediyor. 125i görmekte zorlanan duke200 üm 137 de kesiciye giriyor.
-
20 Aralık 2017, 22:23
#15
bir servise göster derim enteresan.evet grenaj cidden fark ettiriyor hızlanmada ama öbürü duke 50cc fazlasıyla o açığı zaten kapatıyor.alacaksanda zaten paran r25e mt25e yeticektir iyi de olur ama bence satma bir kontrol ettirt servise anlat derdini çözüm bulurlar belki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)