YARIŞ MOTORLARI YASAKLANSIN?
Reklamlar
-
18 Aralık 2017, 23:07
#61
konuyu açan elemanın hızlı bir arabası var sanırım ve tokatlanmış, o kadar düşük bir iq sü varki çekememiş yedirememiş gelmiş, birde içinde bir şey çocukluğu var anlarsınız çarpsan ölür falan yazmış, böyle bir ülkede motor kullanıyorum deliyim resmen
Reklamlar
-
18 Aralık 2017, 23:10
#62
acemi60 adlı üyeden alıntı
Tam olarak uygun diyebilmek için hız sınırı düzenlemelerini de düşünmek gerekmez mi? 300-350
SS yüksek hızdan ziyade yüksek hızda viraj almak için uygun bence. Yoksa burada herhangi bir sedan da çok kolay 200'ü geçiyor, motoru az iyiyse 250'yi görüyor... 300 zor tabi. Ama 300'ü de her motosiklet kolay kolay yapmıyor doğrusu. Bi de anlamsız bir şey, çünkü zevkli değil. Viraj almak müthiş zevkli ama. Türkiye'de orantısız bir SS ve "son hız" özentisi mevcut sanki.
-
18 Aralık 2017, 23:14
#63
insanın hayatta kalma içgüdüsü oldukça, rekabet kaçınılmazdır ve sonuçta birileri galip gelecek
bunlar, feylesofların korkularından süzülen kılıbık teşhisleriyle düzelmez
hiç galip gelemeyeceği bir güce inanması lazım insanın (devletten de öte) ve bu fikri, meseleyi hayatın ötesine taşımadan anlatamazsın
"ya adam ol ödüllendirsinler, ya da öte yanda ağzına ...rlar "
bak, gayet rasyonel
-
18 Aralık 2017, 23:21
#64
tigermbz adlı üyeden alıntı
insanın hayatta kalma içgüdüsü oldukça, rekabet kaçınılmazdır ve sonuçta birileri galip gelecek
bunlar, feylesofların korkularından süzülen kılıbık teşhisleriyle düzelmez
hiç galip gelemeyeceği bir güce inanması lazım insanın (devletten de öte) ve bu fikri, meseleyi hayatın ötesine taşımadan anlatamazsın
"ya adam ol ödüllendirsinler, ya da öte yanda ağzına ...rlar "
bak, gayet rasyonel
bu kadar kaba-saba temel hatalar bu kadar sık yapılamamalıydı!
insanlık rasyonalite yerine fantazilerin peşinden gittiği için "korkutma" temelli öğretiler berikilerden "korkak kılibik" diyerek sıyrılacağı yanılgısında.
rasyonalite şaşmaz saattir, şaşıyorsa rasyonel değildir, çalışmıyorsa yanlıştır, bozuktur, geliştirilir, değiştirilir...
dini mesajlar ise en kuvvetli ve taze olduğu dönemlerde bile yeterli reaksiyonu alamamış, başarısız olmuştur.
-
18 Aralık 2017, 23:23
#65
matrax33 adlı üyeden alıntı
Haşmet, hangi konuya mesaj yazsan hükümet eleştirisi, amerikanın ne kadar demokratik olduğu, fetullahçıların içerde haksız yere yattığına getiriyosun.
Allah rızası için ben tv izlemiyorum, gaste almıyorum, haber sitelerine girmiyorum twitter facebook hiç bişe yok. Moralim bozuluyor dert sahibi olmamak için motor forumuna futbol forumuna gibi saçma sapan yerlerde vakit geçirmeye çalışıyorum. Şu tip mesajları başlığına uygun bi yere yaz nolursun. Bıktım bu saçma gündemden. Zaten gündelik yaşamımızda bunlardan kaçamıyoruz, sanalda bari huzur ver.
Hislerime tercüman olmuşsunuz, teşekkürler. Vallahi ben de bıktım ...
-
18 Aralık 2017, 23:29
#66
tigermbz adlı üyeden alıntı
insanın hayatta kalma içgüdüsü oldukça, rekabet kaçınılmazdır ve sonuçta birileri galip gelecek
bunlar, feylesofların korkularından süzülen kılıbık teşhisleriyle düzelmez
hiç galip gelemeyeceği bir güce inanması lazım insanın (devletten de öte) ve bu fikri, meseleyi hayatın ötesine taşımadan anlatamazsın
"ya adam ol ödüllendirsinler, ya da öte yanda ağzına ...rlar "
bak, gayet rasyonel
buna ilahiyatta devam etmek icabeder.
burası yeri değil.
-
18 Aralık 2017, 23:34
#67
Otoyollardaki hız limiti max. 120 km/s. 132 yen kadar yolu var. Yasaklarla yola çıkarsak aslında her aracın hızının limitlenmesi lazim gelir. Ferrari de 120 yapar doblo da 120 yapar. Belki de bu sürücüsü araçlarla ileride bu da olur. Kararsızım bu konuda, iyice tartışmak lazım.
Şu anda yapılabilecek en iyi şey pistlerin sayısını arttirmak ve hiz limitini asanlara korkunç cezalar vermek. Örneğin hız hiz limitini aşan herkese 5k ceza yazılsa can yakar. Bir de bu cezaları gerçekten uygulamak lazım.
Avrupada büyük çoğunluk kurallara uyar ama sebebi acayip medeni olduklarından ziyade acayip yüksek cezalar ödeyeceklerini bilirler de ondan. Tabi nesillerce kurallara uygun yaşamlarından dolayı bir kültür olarak da yerleşmiş olmalı.
Yapıştıran cezaları bu is huzur içinde çözülsün.
-
18 Aralık 2017, 23:36
#68
kurubuz adlı üyeden alıntı
Yanlış mantık.
Silahlanmaya karşıyız. Neden karşıyız ? Sorun silahta değil ki ! . Koy salonun köşesinde uslu uslu bekler yıllarca. Tabancaya tekme atsan gıkı çıkmaz. O halde halka helikopterden silah dağıtılsın. Silahla işlenen suçlar artınca silahı dağıtanı, her isteyene vereni hiç suçlamayalım. Silah alt tarafı bir demir parçasıdır değil mi ?
Düz mantığın bu kadarı biraz fazla , eğer anlatılmak isteneni anlayamadıysan sorun yazanda değil okuyandadır derim.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
18 Aralık 2017, 23:52
#69
matrax33 adlı üyeden alıntı
Haşmet, hangi konuya mesaj yazsan hükümet eleştirisi, amerikanın ne kadar demokratik olduğu, fetullahçıların içerde haksız yere yattığına getiriyosun.
Allah rızası için ben tv izlemiyorum, gaste almıyorum, haber sitelerine girmiyorum twitter facebook hiç bişe yok. Moralim bozuluyor dert sahibi olmamak için motor forumuna futbol forumuna gibi saçma sapan yerlerde vakit geçirmeye çalışıyorum. Şu tip mesajları başlığına uygun bi yere yaz nolursun. Bıktım bu saçma gündemden. Zaten gündelik yaşamımızda bunlardan kaçamıyoruz, sanalda bari huzur ver.
Bakın saydığınız konulardan sadece hükümet eleştirim söz konusu...
Durduk yere alakasız bir şekilde bu tür konulara girip girmediğimi ölçmek için geçmiş mesajlarıma bir göz atın.
Hoşunuza gidecek şeyler yazma sözü veremesem de önerinizi değerlendirip "kabak tadı vermeme" adına daha dikkatli olmaya çalışacağım.
-
19 Aralık 2017, 00:31
#70
Eğitim kalitesini ve seviyesini yükseltmek tabi daha zor yasaklamaktan ancak bir yerden artık başlanmalı. Zaten bu yasakçılık da iyice işledi iliklerimize. Gerçi wiki'yi bile engelleyen bir zihinle yaşıyoruz...
Yarış motoru diye tabir ettiğiniz motorların yasaklanmasını istemem. Sevenler, görünümü hoşuna giden kullanır. Eğer yasaklanma sebebi hız ise naked, touring, adventure, commuter, scooter hatta chopper motorlarının da çoğunun yasaklanması lazım.
Teknolojinin getirileri ile günümüzde araçların güvenli seyredebileceği seyir hızı artık baya arttı. Zaten kimse otobanda pratikte 120 ile falan gitmiyor. Çekiciler, otobüsler bile yeri geldiğinde 120-130 ve bazen daha üstü hızlarda gittiğine şahit oluyoruz. Artık bu otobandaki hız limitlerinin gözden geçirilmesi gerekli. Teknolojiye günümüz şartlarına adapte olmak gerekli. Koyduğun limitlerin pratiğe uygunluğu yoksa cezalarında bizdeki gibi uygulanması düzensiz olur. Ceza, yasak ile vs bir yere gelinmediği ortada. O yüzden şartları tekrar gözden geçirip ona göre hareket etmek gerekli olduğunu düşünüyorum.
-
19 Aralık 2017, 00:39
#71
eskmeta adlı üyeden alıntı
Donanımhaber demişken;
“Mühendismurat” nickli zat-ı muhterem, “Amazon alışveriş rehberi” konusuyla yıllarca DH’de en popüler konu olmuş, yurtdışı alışverişi için insanlara faydalı yönlendirmeler yapmış, üyeler, forumdaşlar uygun fiyatlı ürün linklerini ilk sayfada (sürekli güncellenerek) paylaşarak insanlara ucuz fırsatlar paylaşılmıştır.
Ammaaaaa; taaki artık günahı kimin boynuna bilemem ama; bu “ mühendismurat” ve DH editörleri, ÜYELERİN GÖREMEYECEĞİ GİZLİ BİR ŞEKİLDE UCUZ DİYE PAYLAŞILAN LİNKLERİN İÇİNE EKLEMELER YAPARAK BİR TÜR ARACILIK İŞİNE GİRMİŞ, tesadüfen olay farkedilmiş ve cümle aleme rezil olmuşlardır. Bütün eski üyeler konuyu terk etmiştir. Foruma bakın yıllarca en popüler olan konunun yüzüne bakan yok. Sırf bu adamların para hırsı yüzünden.. en ufak fırsatı çıkara çevirmek yüzünden. büyük suç DH yetkililerin. Linklerin içine aracılık eklemelerini yapıp, milleti ucuz diye alışverişe sevk edip, böylece fırsat/para kazanmak... tamda onlardan beklenen...
Hea o iş ne oldu dava mava muhabbeti vardı eleman iyi para kaldırmış diyorlardı..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
19 Aralık 2017, 01:20
#72
Araba ile ayda 1.500-2.000 km civarı yol yapıyorum. 5 senedir aktif olarak trafikteyim izlenimlerime dayanarak belirteyim araba kullanıcılarının % 60 ı gerizekalı gibi kullanıyor, ne sinyal var ne yol kontrolü, son anda şerit değiştirmeler sapağa kırmalar, makaslar, sürekli diğer arabaları motorları arkadan taciz etmeler vs.. yani genelde yollarda buna şahit oluyorum.
Motosiklet kullanıcıları çok daha bilinçli ve çevreye verdikleri zarar her anlamda çok daha az...
O kutunun yani arabanın içine giren kendini ölümsüz sanıyor, afedersiniz ama kıçı kalkıyor ve motoru aciz olarak görüyorlar. Hep bi “sen kenardan git” kafasındalar.
Motosikletliler de sütten çıkmış ak kaşık değiller ama arabadaki embesil sürücülere nazaran daha bilinçli kullanıcı ortalamasına sahip olduklarını düşünüyorum.
Güçlü araba veya güçlü motosikletlerin yasaklanması konusuna gelirsek çözüm bunların yasaklanması değil de insanların akıllanması, eğitilmesi, bilinçlendirilmesi olmadı. Bunlarla olmazsa cezalar çoooook daha caydırıcı olmalı.
-
19 Aralık 2017, 01:34
#73
Litrelikle çiktim piste...
Isittim lastigi yeterince..
Devirlendi makinam asice..
Motoru yatirdim viraja usulca...
Son düzlükte gördüm tabelayi....
Meğer yasakmiş SS al burdan voltayi...
-
19 Aralık 2017, 01:48
#74
elektronik veya beyaz eşya alacak olsam donanımhaber foruma bir bakarım, silah ile ilgili bir mevzu kafama takılırsa gene silah forumlarını bir gezerim, motosiklet ile ilgili gelişimimi ise bu forum ile sağlıyorum.
tabii hemen hemen bütün forumlarda doğru fikirler, bilgiler ile beraber bir sürü konuyu bilmeden yazılan yanlış yorumlar, yönlendirmeler de bulunuyor. kimi ise bu tarz ortamları sadece kendi amacını, menfaatini sağlamak , fikirlerini yaymak için koza olarak kullanıyor. iyi anlayıp ayırt edip elekten geçirmek lazım.
donanım haberde o bölümdeki konularda yazılanları, takipçilerin çoğu hızlı yaşayan dört tekerciler olduğu için fazla ciddiye almamak lazım. sonuçta onları zırt diye geçebilen birilerinin olması canlarını sıkıyor adam o kadar emek vermiş arabayı almış, doğru yanlış güçlendirmiş hava atacak, tatmin olacak, sonra biri geliyor bir iki saniyede bütün hayallerini yıkıyor. aslında onu geçen motorcu ile arasındaki tek fark biri 2 biri 4 teker seviyor, hırslanıncada kendini avutmak için, kendi gibi düşünen taraftar bulabilmek adına yüksek cc de hızlı motorsiklet kullananlara tüü kakaaa diyip buna önlem alınmalı diyor. olay bu kadar basit, ciddiye alınacak bir şey değil bence, takmamak lazım.
biz doğrulara bakalım onlar kaza yaptıklarında çoğu etrafa insanlara misli ile zarar verirken,hızlı motor kullanmayı sevenler en büyük zararı kendilerine veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
RedCBR125 adlı üyeden alıntı
Araba ile ayda 1.500-2.000 km civarı yol yapıyorum. 5 senedir aktif olarak trafikteyim izlenimlerime dayanarak belirteyim araba kullanıcılarının % 60 ı gerizekalı gibi kullanıyor, ne sinyal var ne yol kontrolü, son anda şerit değiştirmeler sapağa kırmalar, makaslar, sürekli diğer arabaları motorları arkadan taciz etmeler vs.. yani genelde yollarda buna şahit oluyorum.
Motosiklet kullanıcıları çok daha bilinçli ve çevreye verdikleri zarar her anlamda çok daha az...
O kutunun yani arabanın içine giren kendini ölümsüz sanıyor, afedersiniz ama kıçı kalkıyor ve motoru aciz olarak görüyorlar. Hep bi “sen kenardan git” kafasındalar.
Motosikletliler de sütten çıkmış ak kaşık değiller ama arabadaki embesil sürücülere nazaran daha bilinçli kullanıcı ortalamasına sahip olduklarını düşünüyorum.
Güçlü araba veya güçlü motosikletlerin yasaklanması konusuna gelirsek çözüm bunların yasaklanması değil de insanların akıllanması, eğitilmesi, bilinçlendirilmesi olmadı. Bunlarla olmazsa cezalar çoooook daha caydırıcı olmalı.
kesinlikle bende aynı fikirdeyim, sorun ve çözüm bu kadar net anlatılabilirdi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)