Araştırdığım kadarı ile temmuzda 250cc forza gelecekmiş absli model, bakalım artık ibre ona kaydı. herkese teşekkürler.
Araştırdığım kadarı ile temmuzda 250cc forza gelecekmiş absli model, bakalım artık ibre ona kaydı. herkese teşekkürler.
düne kadar forza diyodu
Yaklaşık bir hafta önce 2018 yeni kasa siparişi verdim ve 20 sinde teslim alıcaz kısmetse.anahtarsız çalıştırma varmış fakat ABS yerine combine fren varmış.125 cc bu arada.13300 tl
abs olsa daha iyi olurdu combine fren bence çok iyi olmaz kışın sürmek isteyenler için karda buzda ön tekerin kaymasına neden olacaktır.. benimde ilgilendiğim bir motor aslında.. sizden deneyimlerinizi ve görüşlerinizi buradan paylaşmanızı istiyorum teslim aldıktan sonra.. bende küçük bir scooter düşünüyorum ciddi olarak.. n-max ile bunun arasındayım..
Eski kasası, yeni kasasından güzel olan araçlar kervanına katılıyor PCX. Bravo Honda
Ya kucuk cc dıye abs ye gerek olurmu bilmiyorum acıkcası.olsa yinede iyi olurdu tabiki teslim aldığımda deneyimlerimi tabiki paylaşırım.nmax çok sert geldi bana.bu cc bu kadar sert olsun bence garip.pcx 2 tane kullandım yaklaşık iki yıl.nmax ise test ettim.benim kararım yine pcx oldu.
Arkadaşlar motorumu teslim aldım.yeni kasa ciddi anlamda farklı ve güzel.Lastik ebatları farklı ve bagaj hacmi büyümüş.Motorun kafa kısmı daha bi büyümüş.suan için 20 km gezebildim ama ben beğendim.
Euro 4 düzenlemelerine göre motosikletin silindir hacmi 125cc'den daha büyükse ABS zorunlu. 125cc ve altında ise ya ABS ya da kombine fren'den bir tanesi zorunlulu. Dolayısı ile ABS bulunmayan eski PCX 125 bile geçen sene Avrupa'da Euro 4 olarak satılabiliyordu. Hatırlarsanız ülkemiz Euro 4'e bir sene geç girdi.
Yeni PCX, Honda'nın Almanya, İngiltere, Fransa, İtalya web sitelerinde henüz gözükmüyor. Ama Honda Avrupa 5 Nisan 2018'de bir basın bülteni yayınlamış. 2018 PCX'in teknik özelliklerini paylaşmış.
Buna göre Avrupa'da satılacak PCX'lerde tek kanal ABS (sadece ön tekerde) olacak. Arka fren bizde satılanlar gibi kampana.
PCX'in özellikleri ülkeden ülkeye tamamen değişiyor. Aşağıda özet bir liste yaptım.
Honda Türkiye'nin ülkemize, Avrupa'da satışan sunulandan farklı ürün getirmesini hiç doğru bulmuyorum. Zamanında NC750-X'e de aynısını yaptılar. Yeni modelin getirdiği en büyük yenlik Showa DBV ön amortisörler idi. Türkiye'ye gelen NC750-X'lere Showa DBV amortisör koymadılar.
Benzinin litre fiyatının 6₺ olduğu ülkede yaşıyoruz. ABS'li PCX pahalı geldiği için satın almaktan vaz mı geçecekti insanlar?
Bir skutere 13.300 ₺ para verebilecek durumdaysanız 800-900 ₺ daha fazla verip ABS'lisi de alabilirsiniz. Honda'nın bunu görememesi çok acı.
Özetlersek:
Türkiye: Ön Disk / Arka Kampana - CBS - IRC Lastik
Avrupa: Ön Disk / Arka Kampana - ABS - ??? Lastik
Tayland Sadece 150cc : Ön Disk / Arka Kampana - CBS - Michelin Lastik
Vietnam: Ön Disk / Arka Kampana - CBS - IRC Lastik
Endonezya: Sadece 150cc Ön Disk / Arka Disk - ABS - ??? Lastik
Japonya 125 cc --> Ön Disk / Arka Kampana - CBS - IRC Lastik, 150 cc --> Ön Disk / Arka Kampana - ABS - IRC Lastik
Bonus:
Honda Endonezya PCX Hybrid
Bildiğim kadarıyla 2014'e kadar olan PCX'ler Tayland, 2015-2017'ye kadar olan kasa Vietnam imalatı.
Son kasanın da Türkiye'ye gelenlerinin Vietnam imalatı olduğunu tahmin ediyorum. Yakından gören arkadaşlar doğrulayabilirse sevinirim.
125CC-ABSSİZ-LASTİK KALINLIĞI 1 TIK ARTMIŞ-ARKA HALA KAMPANA-ANAHTARSIZ CALISMA-BENCE TASARIM DA İYİCE UÇUKLAŞTIĞI İÇİN OLMAMIŞ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)