MOTOR TAVSIYELERINIZI BEKLIYORUM..
Reklamlar
-
Hayırlı geceler, Motor konusunda bir türlü seçim yapamadım. bana yardımcı olur musunuz ? ne almalıyım ?
biliyorum çok konu açtım ama parami çöpe atmak istemiyorum biriktirmek icin gercekten cok çalıştım hem eve bak hem borç öde hem motora para biriktir felan ciddi anlamda zorladigindan param çöpe gitsin istemem 😏
Aradığım Motor : Touring - Commuter
CC Değeri (125CC GECMEYECEK) (A1 EHLIYET)
BÜTÇE : 4750TL
Düşündüğüm Motorlar ;
MONDIAL MH MİNÖR(4750TL) ; Evet bu motoru çok beğeniyorum ama o kadar çok yorum var ki kimisi diyor vidalari yollardan toplarsin, iste servis kötü, Frenler berbat gibisinden yorumlar dolanıyor ortada yani %50si alinir diyor %50si alinmaz diyor..
ve özellikle 4750tl vermege değer mi? bu motor hakkında kesinlikle detaylı yorumlarinizi bekliyorum
RKS RK 125 (4250TL) - Parça Bulamazsin, Çok Titriyor, Gibi yorumlar geliyor sizce doğru mu sizin düşünceniz nedir ? Ayrıca bu motorun tipi nasil ben pek ısınamadım, bi tek far yapisi hosuma gitti. öbür türlü CG ye benziyor 😏
bu iki motor arasinda cok takılı kaldım, mh minör ile rks arasinda 500tl fark var sizce 500 lira icin görünüşü boşver rks iyidir al der misiniz ?
görünüse ciddi anlamda cok önem veren biriyim
Ve sizlerinde önerilerinizi bekliyorum, lütfen konuyu boş geçmeyin bu konuda cidden yardima ihtiyacim var...
Bu arada 2.el pek dusunmuyorum ama 2. el icin butce olarak en fazla 3500tl veririm...
Reklamlar
-
Mersin İl Temsilcisi
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
-
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Maalesef ehliyet 125cc ye yettiginden dolayı cok kısıtlı secenekler var o sebepten arayış icindeyim.
-
Mersin İl Temsilcisi
hachiko adlı üyeden alıntı
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
nokttası virgülüne dek aynı düşünüyoz demek
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el tvs 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
tvs al tvs..
not: ufak tefek değişiklikler yapıldu
-
Mersin İl Temsilcisi
ahmetakgun adlı üyeden alıntı
Maalesef ehliyet 125cc ye yettiginden dolayı cok kısıtlı secenekler var o sebepten arayış icindeyim.
cc değil, kw hesabı değil mi ehliyet sınıflandırması..
o zaman ybr 125 alacan
-
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Mersin İl Temsilcisi
emrb adlı üyeden alıntı
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el tvs 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
tvs al tvs..
not: ufak tefek değişiklikler yapıldu
tvs dönemim tek alternatifi idi ama titreşim ve son modellerdeli km gösterge sorunları yüzünden uzak kaldım ben bu makinaya..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:10 ----------
hachiko adlı üyeden alıntı
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
yine içiyon sen di mi
-
10 Aralık 2017, 02:14
#10
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
suzuki al suzuki..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
10 Aralık 2017, 02:17
#11
ybr çok pahalı ybr alamam...
suziki ,, tvs ,, cbf vs alamam... A1 ehliyetim var maalesef sınır 125cc.
-
10 Aralık 2017, 02:20
#12
ahmetakgun adlı üyeden alıntı
ybr çok pahalı ybr alamam...
suziki ,, tvs ,, cbf vs alamam... A1 ehliyetim var maalesef sınır 125cc.
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
bisiklet al bisiklet..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
10 Aralık 2017, 02:25
#13
Mersin İl Temsilcisi
ahmetakgun adlı üyeden alıntı
ybr çok pahalı ybr alamam...
suziki ,, tvs ,, cbf vs alamam... A1 ehliyetim var maalesef sınır 125cc.
tamam almayın..
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
10 Aralık 2017, 02:27
#14
yürekçe adlı üyeden alıntı
tamam almayın..
motor öyle alınmaz hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
10 Aralık 2017, 02:34
#15
mh drift MİNÖR ü önerir misiniz alınır mı yoksa 2. secenek olarak rks rk 125 mi aliyim ?
-
10 Aralık 2017, 02:38
#16
ahmetakgun adlı üyeden alıntı
mh drift MİNÖR ü önerir misiniz alınır mı yoksa 2. secenek olarak rks rk 125 mi aliyim ?
mh drift MİNÖR öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası eder.
2. el cbf 150 alacan binecen.
olmadı 2. el bir ybr 125
bunca tecrübeme rağmen çinliyle savaşıyorum dersem yeridir.
2500 e aldım, kuba strike. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
cbf al cbf..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
10 Aralık 2017, 07:34
#17
Hahahaha ) honda beat al. Yakmaz, sıkıntı çıkarmaz.
-
10 Aralık 2017, 07:46
#18
motor öyle seçilmez hocam.
çok yorgunum, yazamıcam. senden önce açılmış en az 5000 başlık var bu konuda. google gir arat.
haa, sıfır çinliye o parayı verme. Ikinci el çinli al alacaksan.
lastikti, bakımdı, servisti derken ikinci el temiz japon parası etmez, üç kuruşa bakımını yaparsın.
2. el drift, suerboy falan alacan binecen.
olmadı 2. el bir 125 lik kuba falan.
bunca tecrübeme rağmen çinliyi özlüyorum dersem yeridir.
3500 e sattıydım, regal raptordu. kötü mü? hayır aslanlar gibi ama dikkatli olmak lazım.
ortalama bir gezide 100-300km arası yol yapmayı seviyorum.
bakarsan bağ olur hesabı. ama sen henüz ustalarla tanışmamışsın sanırım.
Ikinci el drift al drift drift..[/QUOTE]
-
10 Aralık 2017, 12:34
#19
mh minor edeğilde drifte bindim 6 bin devirden sonra acayip bir titreme var daha dün bir arkadaşın km telini değiştirdik 3. kez koparışı zincire baktığı halde kalitesiz olduğu için zincir dişli çarpıldı yamuldu hafiften onu iyi bir zincir sipariş ettik birde arka kampana felaket.... hiç eski japon arabası sürdünmü bilmem ama onlar tren gibidir durmaz ya hah buda o kamyon freni gibi çok zor tutuyor hissiz ve çabuk bitirdi 10 bin km de buji gitti 10 bin km de şu arada rölenti tutmuyor soğuklar sebebiyle rks sürmedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
sattığım motor discover 125 st yi öneririm 80 den sonra acayip bir titreşim var benzin göstergesi kafasına göre takılıyor onun harici düştünmü kaldır devam et tadında bir motor torku çok güzeldi yazın tek teker yaparken çok keyif veriyordu ön freni ve kampanası kesinlikle mh driftten daha iyidir parça olarakta benzer yerlerde yakıtı baya bay baya az ama contaları dandik 2.el alırken yağ kaçaklarına dikkat et. birde gece sürmen tavsiye edilmez discover ile kısalar çok aşağıyı uzunlar çok yukarıyı gösteriyor ve fazla dağıtıyor
-
10 Aralık 2017, 13:17
#20
Kim ne derse desinde ilk olarak çin malı motor ile başla. Ben 2012 de kanuni seyhan ile başladım. Bir kez olsun beni yolda bırakmadı. Motor hakkında en ufak bir bilgim yoktu.Debriyaj balatası değiştirme, fren hidroliği değiştirme, subap ve karbüratör ayarı yapma vs vs herşeyi bu motorda öğrendim. Motosiklet tamircisinin yapabileceği herşeyi kendim yapmaya başladım. Motor alındığın da 2 sene ehliyet yoktu 2014 ten 2017 ye kadar 14.000 küsür km yol yapıp sattım. Şimdi 250 cc makina aldım. Anlayacağın ilk motorunsa çin de olsa sıfır al.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)